Dodaj do ulubionych

151 jak 410

20.01.03, 19:29
Dziś kierowca 151 zagapił się i pojechał prosto Trasą Ł. do Saskiej.
Większość pasażerów była zachwycona. Zresztą było ich niewielu - nawet
krótkie busy na 151 są pustawe. Natomiast 410 ma coraz więcej pasażerów.
Chyba już czas 410 na 511, a 109 Świętokrzyskim na Gocław (151 out).
Obserwuj wątek
    • pawciod Re: 151 jak 410 21.01.03, 17:03
      markill napisał:

      > Chyba już czas 410 na 511, a 109 Świętokrzyskim na Gocław (151 out).

      To byłoby ciekawe posunięcie, tylko Auchan musiałby dopłacić do części
      wolskiej, bo cztery brygady w święta to na taką linię to za mało. Poza tym
      wtedy to 151 poszłoby out bez 109. Tylko w takim razie po co zmieniali 501 na
      151???
      • iwo_ Re: 151 jak 410 22.01.03, 00:56
        Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
        likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
        Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające w
        korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
        (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".
        • gacus2 Re: 151 jak 410 22.01.03, 13:27
          iwo_ napisał:

          > Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
          > likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
          > Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające w
          > korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
          > (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".

          Tym bardziej, ze 109 znacznie zyska na poularności po zmianie (bardzo
          prawdopodobnej ) 507 via Ks Janusza.
          • tarantula01 Re: 151 jak 410 22.01.03, 16:10
            gacus2 napisał:

            > iwo_ napisał:
            >
            > > Nadal nie mogę odżałować starego 410... Jeśli chodzi o 151 to jestem za
            > > likwidacją, oczywiście po ucałotygodnieniu 410 (zmiana na np. 511).
            > > Nie mogę się zgodzić co do 109. Po co robić linie - "tasiemce", utykające
            > w
            > > korkach, mające półgodzinne spóźnienia? Takich lini mamy już wystarczająco
            >
            > > (vide 125, 189, 519). Gocław już teraz jest nieźle "obstawiony".
            >
            > Tym bardziej, ze 109 znacznie zyska na poularności po zmianie (bardzo
            > prawdopodobnej ) 507 via Ks Janusza.


            Co do 109 - linia ta będzie chyba pełna tylko połowicznie, jeśli ma być
            puszczona Świętokrzyskim mostem (obecne 151) ma ciekawszą trasę bardziej przez
            Centrum. Po skierowaniu 109 Świętokrzyską ... będzie mało pasażerów na Gocław
            (następny sensowny przystanek po Tamka to chyba Afrykańska?) - prawie ekspres,
            więc lepiej 507 przedłużyć na Gocław przez Świętokrzyski (jeden minus - nie
            zajeżdża na Centralny, ale po wybudowaniu Złotych tarasów mógłby znów jeździć
            tak: Prosta - JP II, skręt w prawo na Centralny tunelem (jak kiedyś 500), potem
            wyjazd na Emilii Plater i do Świętokrzyskiej).

            I jeszcze jedno: 507 księcia Janusza i Obozową?
            • pawciod Re: 151 jak 410 22.01.03, 17:34
              W 507 na Księcia Janusza nie chce mi się wierzyć. Chyba, że zobaczę. 109 na
              Gocławiu to gigantyczny bezsens (a jedyna jego MINIMALNIE (!!!!) rozsądna
              wersja to Wał-Zwycięzców-Saska). Lepiej połączyć 507 i 410 w całodzienną.
              Chociaż nie wiem jaki można by pociąć w święta 151 (4 brygady co 18 minut).
              • iwo_ Re: 507 jak 151 23.01.03, 00:41
                Podtrzymuje swoje zdanie co do 151 i 507. Najlepszym rozwiązaniem byłoby
                połączenie w/w linii z korzyścią dla tej drugiej. Przy połączeniu równocześnie
                powinno się zabrać przynajmniej dwa przystanki na odcinku bemowskim, tzn.
                Konarskiego i Karolkowa, bo teraz 507 razem z 509 są najwolniejszymi
                liniami "przyspieszonymi".
                • markill Re: 507 jak 151 23.01.03, 09:19
                  Owszem jest to dobre rozwiązanie, ale w jaki sposób? Przecież jest już 410 i
                  tylko on może stać się 5XX. Z kolei nie można ot tak sobie zabrać 151 z
                  Saskiej Kępy, a to nowe 507 jakby jeździło przez S.K. to nie miałoby sensu -
                  to znów wolna linia przyspieszona. 109 na Gocław nie byłoby takie długie jak
                  125 czy 189 czy nawet 116/122/195 - Gocław jest najbliżej połozonym Centrum
                  dużym blokowiskiem, trasa jest prosta, z kolei 109 tez nie jedzie tak daleko w
                  stronę Bemowa - o wiele dłużej np. krąży 105. Taki 109 byłby ewenementem -
                  linia zwykła a na Gocław w zasadzie jak przyspieszona - bardzo długi
                  przystanek Most Ś. - S.K.
                  • tarantula01 Dyskusja na temat 23.01.03, 13:48
                    Dyskusja zawęziła się do trzech linii:

                    109, 151 i 507

                    Proponuję zebrać informację o tych liniach, czyli: ilość wozów, częstotliwość
                    kursowania w poszczególnych porach dnia, zakłady obsługujące dane linie.
                    Następnie zastanowić się nad problemem:
                    Z trzech linii zrobić dwie (jedną?), aby obsługiwała krańce: Stare Bemowo, Nowe
                    Bemowo i Gocław plus trasa kursowania.
                    • tarantula01 Jedna linia zamist trzech 23.01.03, 14:35
                      Przyśpieszona linia 502 (pierwsza luka w kolejności wystepowania):
                      Os. Górczewska - Lazurowa - Radiowa - (1) - Obozowa - ks. Janusza - Górczewska -
                      Płocka - Kasprzaka - Prosta - (2) - Świętokrzyska - Tamka - most
                      Świętokrzyski - Wybrzeże Szczecińskie - Wał Miedzeszyński - Zwycięzców -
                      Saska ... Gocław.

                      (1) - wariant okrężny: Himalajska - Wrocławska,
                      (2) - wariant okrężny: JP II - tunel przy Centralnym - Emilii Plater (jak
                      wybudują Złote Tarasy)

                      Przystanki stałe:
                      Os. Górczewska,
                      Stare Bemowo,
                      Radiowa,
                      Koło,
                      Jana Olbrachta/Ciołka/park Moczydło,
                      Płocka Szpital,
                      Płocka,
                      Teatr na Woli,
                      rondo ONZ,
                      metro Swiętokrzyska,
                      Nowy Świat,
                      Tamka,
                      Stacja krwiodawstwa,
                      Saska,
                      Afrykańska,
                      reszta na Gocławiu.

                      przystanki na żądanie:
                      wszystkie pozostałe (lub wybrane - proszę o propozycje) od Os. Górczewska do
                      Starego Bemowa,
                      ks. Janusza (przy DS Ustronie),
                      rondo Daszyńskiego (choć chyba nie ma po co),
                      Wandy/Katowicka

                      I likwidacja 109, 151 i 507
                    • iwo_ Re: Dyskusja na temat 23.01.03, 16:43
                      tarantula01 napisał:

                      > Dyskusja zawęziła się do trzech linii:
                      >
                      > 109, 151 i 507
                      >
                      > Proponuję zebrać informację o tych liniach, czyli: ilość wozów, częstotliwość
                      > kursowania w poszczególnych porach dnia, zakłady obsługujące dane linie.
                      > Następnie zastanowić się nad problemem:
                      > Z trzech linii zrobić dwie (jedną?), aby obsługiwała krańce: Stare Bemowo,
                      > Nowe Bemowo i Gocław plus trasa kursowania.

                      109:
                      - 5 brygad
                      -Redutowa, Inflancka
                      -15/20/20/30
                      151:
                      - 8 brygad
                      -Ostrobramska
                      -10/15/15/20
                      507:
                      - 6 brygad
                      -Redutowa, Inflancka
                      15/20/20/30

                      w szczycie w dp/poza/w sczycie w dś/poza
                      • tarantula01 Re: Dyskusja na temat 23.01.03, 17:21
                        iwo_ napisał:

                        > 109:
                        > - 5 brygad
                        > -Redutowa, Inflancka
                        > -15/20/20/30
                        > 151:
                        > - 8 brygad
                        > -Ostrobramska
                        > -10/15/15/20
                        > 507:
                        > - 6 brygad
                        > -Redutowa, Inflancka
                        > 15/20/20/30
                        >
                        > w szczycie w dp/poza/w sczycie w dś/poza

                        Czyli mamy 19 brygad, ale pod uwagę dla nowych linii chyba tylko Ostrobramska i
                        Redutowa jako zakłady obsługujące by się liczyły, więc ok. 13-14 brygad.
                        Z tego jedna linia dobrze obsadzona lub dwie nieco gorzej, ale i tak lepiej niż
                        obecne trzy linie.
                        • pawciod Re: Dyskusja na temat 23.01.03, 18:32
                          Oto moje propozycje:
                          1. Zostawiamy 109 w święty spokoju.
                          2. Bierzemy 151 i 507.
                          a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
                          odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden z
                          R10 tylko rano.
                          3. Tworzymy nową linię 5xx (507?)
                          a) Trasa: NOWE BEMOWO-Powstańców Śląskich-Piastów Śląskich-Wrocławska-
                          Powstańców Śląskich-Radiowa-Dywizjonu 303-Księcia Janusza (ew. Ciołka)-
                          Elekcyjna-Ordona-Kasprzaka-Prosta-Świętokrzyska-Kopernika-Tamka-Most
                          Świętokrzyski-Wybrzeże Szczecińskie-Wał Miedzeszyński-Zwycięzców-Saska-Bora-
                          Komorowskiego-GOCŁAW
                          b) Przystanki stałe: Nowe Bemowo, Piastów Śląskich, Rodła, Wrocławska,
                          Radiowa, Orlich Gniazd, Ciołka / Jana Olbrachta (wariant przez Księcia
                          Janusza), PKP Kasprzaka, Szpital Wolski, Rondo ONZ, Metro Świętokrzyska, Nowy
                          Świat, Katowicka / Wandy, Stacja Krwiodawstwa, Saska, Afrykańska, Abrahama,
                          Bora-Komorowskiego, Janika, Gocław
                          c) Przystanki warunkowe: Pirenejska, Koło, Ciołka (wariant przez Ciołka),
                          Karolkowa, Topiel.
                          d) Czas Przejazdu: Nowe Bemowo -> Gocław 46-57 minut, Gocław -> Nowe Bemowo
                          47-58 minut.
                          e) częstotliwość: 10 minut rano (14 brygad), 11 minut popołudniu (13 brygad),
                          14 minut w międzyszczycie (11 brygad) i w święta (8 brygad).
                          Co Wy na to?
                          • iwo_ Re: Dyskusja na temat 24.01.03, 00:38
                            pawciod napisał:

                            > Oto moje propozycje:
                            > 1. Zostawiamy 109 w święty spokoju.
                            > 2. Bierzemy 151 i 507.
                            > a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
                            > odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden
                            z
                            > R10 tylko rano.
                            > 3. Tworzymy nową linię 5xx (507?)
                            > a) Trasa: NOWE BEMOWO-Powstańców Śląskich-Piastów Śląskich-Wrocławska-
                            > Powstańców Śląskich-Radiowa-Dywizjonu 303-Księcia Janusza (ew. Ciołka)-
                            > Elekcyjna-Ordona-Kasprzaka-Prosta-Świętokrzyska-Kopernika-Tamka-Most
                            > Świętokrzyski-Wybrzeże Szczecińskie-Wał Miedzeszyński-Zwycięzców-Saska-Bora-
                            > Komorowskiego-GOCŁAW
                            > b) Przystanki stałe: Nowe Bemowo, Piastów Śląskich, Rodła, Wrocławska,
                            > Radiowa, Orlich Gniazd, Ciołka / Jana Olbrachta (wariant przez Księcia
                            > Janusza), PKP Kasprzaka, Szpital Wolski, Rondo ONZ, Metro Świętokrzyska, Nowy
                            > Świat, Katowicka / Wandy, Stacja Krwiodawstwa, Saska, Afrykańska, Abrahama,
                            > Bora-Komorowskiego, Janika, Gocław
                            > c) Przystanki warunkowe: Pirenejska, Koło, Ciołka (wariant przez Ciołka),
                            > Karolkowa, Topiel.
                            > d) Czas Przejazdu: Nowe Bemowo -> Gocław 46-57 minut, Gocław -> Nowe Bem
                            > owo
                            > 47-58 minut.
                            > e) częstotliwość: 10 minut rano (14 brygad), 11 minut popołudniu (13
                            brygad),
                            > 14 minut w międzyszczycie (11 brygad) i w święta (8 brygad).
                            > Co Wy na to?

                            Jestem absolutnie ZA! Tylko bez Karolkowej, pliz!
                          • tarantula01 Re: Dyskusja na temat 24.01.03, 10:49
                            pawciod napisał:

                            > 2. Bierzemy 151 i 507.
                            > a) otrzymujemy 6 całek z R6, 4 z R10 i 1 z R5 w dzień powszedni oraz
                            > odpowiednio 4, 4 i 1 w święta, oraz dwa dodatki z R10 na obie zmiany i jeden
                            z
                            > R10 tylko rano.

                            Czyzbyś dysponował innymi danymi na temat taboru na liniach 151 i 507 niż _iwo.
                            (odpowiednio 5 całek z R6, 8 z R10 i 1 z R5?)
                        • iwo_ Re: Łączenie, dzielenie... 23.01.03, 18:37
                          tarantula01 napisał:

                          > Redutowa jako zakłady obsługujące by się liczyły, więc ok. 13-14 brygad.
                          > Z tego jedna linia dobrze obsadzona lub dwie nieco gorzej, ale i tak lepiej
                          niż
                          >
                          > obecne trzy linie.

                          Ja bym też coś skombinował przy 410
                          • pawciod Rozkład nowego 507 23.01.03, 20:29
                            Ja posiedziałem, policzyłem i ułożyłem nawet rozkład naszego nowego 507.

                            NOWE BEMOWO: GOCŁAW:
                            4|40 4|40
                            5|00 20 40 55 5|00 20 40 55
                            6|10 25 40 55 6|10 25 35 45 55
                            7|05 15 25 35 47 59 7|05 15 25 35 45 55
                            8|11 23 35 50 8|05 19 33 47
                            9|05 19 33 47 9|01 15 29 43 57
                            10|01 15 29 43 57 10|11 25 39 53
                            11|11 25 39 53 11|07 21 35 49
                            12|07 21 35 47 59 12|03 17 31 45 59
                            13|11 23 35 47 59 13|11 22 33 44 55
                            14|11 22 33 44 55 14|06 17 28 39 50
                            15|06 17 28 39 50 15|01 12 23 34 45 56
                            16|01 12 23 34 45 56 16|07 18 29 40 51
                            17|07 18 29 40 58 17|02 13 24 35 46
                            18|14 30 44 59 18|00 15 30 45
                            19|13 28 43 58 19|00 15 30 45
                            20|10 25 40 55 20|00 15 30 40r55
                            21|10 25 40 55r 21|05r20 40
                            22|00 20 35r40 55r 22|00 30
                            23|20v50r 23|00

                            r - Zjazd do zajezdni Redutowa. Ostatni przystanek na trasie: Ciołka/Jana
                            Olbrachta.
                            v - Zjazd do zajezdni Inflancka. Ostatni Przystanek na trasie: Metro
                            Świętokrzyska.

                            Podobieństwo rozkładów na pętlach jest tylko częściowo zamierzone.

                            Brygady
                            (kolejno numer, zakład, wyjazd z zakładu, pierwszy odjazd zmiany "B", zjazd do
                            zakładu):

                            1 R6 4:25-12:07-21:20
                            2 R6 6:40-14:44- 0:05
                            3 R6 4:55-12:35-21:45
                            4 R10 5:55-13:55-23:25
                            5 R6 5:15-12:59-22:50
                            6 R10 6:45-14:28-23:40
                            7 R10 4:25-12:03-21:55
                            8 R6 5:40-13:35-23:10
                            9 R10 4:45-12:31-22:25
                            10 R5 7:05-14:30-23:55 (zmiana w trakcie kursu na Gocław)
                            11 R6 4:40-11:53-22:10
                            012 R10 6:20-8:45 i 13:07-18:05
                            013 R10 6:40-9:10 i 13:51-18:50
                            014 R10 7:30-9:55
                            • tarantula01 Trochę cięć 24.01.03, 11:40
                              pawciod napisał:

                              > Brygady
                              > (kolejno numer, zakład, wyjazd z zakładu, pierwszy odjazd zmiany "B", zjazd
                              do
                              > zakładu):
                              >
                              > 1 R6 4:25-12:07-21:20
                              > 2 R6 6:40-14:44- 0:05
                              zjazd do zakładu z krańca Gocław (ost. przyst. Ciołka)
                              > 3 R6 4:55-12:35-21:45
                              > 4 R10 5:55-13:55-23:25
                              zjazd do zakładu z krańca Bemowo (ost. przyst. Saska, ale bezp wjazd na trasę Ł
                              z Wału)
                              > 5 R6 5:15-12:59-22:50
                              > 6 R10 6:45-14:28-23:40
                              zjazd do zakładu z krańca Bemowo (ost. przyst. Saska i jw.)
                              > 7 R10 4:25-12:03-21:55
                              > 8 R6 5:40-13:35-23:10
                              zjazd do zakładu z krańca Gocław (ost. przyst. Ciołka)
                              > 9 R10 4:45-12:31-22:25
                              > 10 R5 7:05-14:30-23:55 (zmiana w trakcie kursu na Gocław)
                              zjazd musi być wcześniej
                              > 11 R6 4:40-11:53-22:10
                              > 012 R10 6:20-8:45 i 13:07-18:05
                              > 013 R10 6:40-9:10 i 13:51-18:50
                              > 014 R10 7:30-9:55


                              Poprawki w związku z tym, że ZTM nie puszcza linii dziennych jak wyjeżdżają
                              nocne.
                              • pawciod Re: Trochę cięć 24.01.03, 19:28
                                To w takim razie popatrz na 416, pierwszy wyjazd z R13 na Stalową na rzystanku
                                Szwedzka. Przed 4.
                                A co do brygad. Co do 151 ręczę głową (lata badań i używania), a na 507 nie
                                było trudno, wystarczyło policzyć z rozkładu w Internecie.
                              • pawciod Re: Trochę cięć 24.01.03, 19:31
                                Nie wiem dlaczego uparłeś się aby wcześniej zrzucać ostatnie zjazdy do
                                zakładu. Dojazd do zakładu o godzinie 0.00 nie jest niczym nadzwyczajnym. A
                                wydaje mi się, że wieczorem ludzie raczej jeżdżą z miasta, a nie do niego.
                                Cały czas podtrzymuję moją wersję.
                                • tarantula01 Re: Trochę cięć 04.02.03, 14:45
                                  pawciod napisał:

                                  > Nie wiem dlaczego uparłeś się aby wcześniej zrzucać ostatnie zjazdy do
                                  > zakładu. Dojazd do zakładu o godzinie 0.00 nie jest niczym nadzwyczajnym. A
                                  > wydaje mi się, że wieczorem ludzie raczej jeżdżą z miasta, a nie do niego.
                                  > Cały czas podtrzymuję moją wersję.

                                  Nie uparłem się tylko myślę, że ZTM na pewno wprowadziłby te korekty
                                  (wcześniejsze zjazdy praktykowane od kilku lat na wszystkich liniach). A rano
                                  cóż: 416 jedzie na Ursynów więc z tamtego krańca jedzie już po 4.30. Może gdyby
                                  linię obsługiwała Woronicza? Nie wiem.
                                  • pawciod Re: Trochę cięć 04.02.03, 18:16
                                    Ostatnie 515 na Pl. Bankowym na Hutę jest ok. 23.30. To w takim razie o której
                                    on jest na zakładzie R5. Bo chyba nie jest z R10.
                                    Generalnie jest tak, że koło 23 z Centrum są ostatnie kursy na osiedla. Rano
                                    zaś pierwsze kursy są tuż przed 5.
                          • pawciod Re: Łączenie, dzielenie... 23.01.03, 20:57
                            iwo_ napisał:

                            > Ja bym też coś skombinował przy 410

                            W momencie, kiedy wyrzucasz 151 z Trasy Łazienkowskiej 410 powinno zostać.
                            Można też oczywiście przerzucić do Os. Ostrobramska, a 416 skrócić z powrotem
                            na Gocław.
              • gacus2 Re: 151 jak 410 23.01.03, 09:58
                pawciod napisał:

                > W 507 na Księcia Janusza nie chce mi się wierzyć. Chyba, że zobaczę. 109 na
                > Gocławiu to gigantyczny bezsens (a jedyna jego MINIMALNIE (!!!!) rozsądna
                > wersja to Wał-Zwycięzców-Saska). Lepiej połączyć 507 i 410 w całodzienną.
                > Chociaż nie wiem jaki można by pociąć w święta 151 (4 brygady co 18 minut).

                2 brygady co 36 minut
                1 brygada co 72 minuty. Takie proste, nie? I mamy koszmar tysiaclecia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka