Dodaj do ulubionych

Igenea - Slaven, Germanen

03.11.14, 21:23
Fatum chciales, zebym rozwnal, a wiec chodzi o to, ze kiedys IGENEA udawala , ze potrafi rozrozniac genetycznie miedzy Polakami i Niemcami 8 Czytaj Germanami i Slowianami)
Stare Forum dzialalo do 2011 roku
" Germanen und Slawen
Willkommen im neuen iGENEA-Forum. Dieses Forum löst ab Juli 2011 das alte iGENEA-Forum ab."
Tam zwracalem Igenei uwage, ze Slowian nie laczy wspolna genetyka tylko i wylacznie Glagolitza, ale oni udawali , ze sa madrzejsi bo chcieli pieniazki zarobic.
W polowie roku 2011 w koncu zauwazyli, ze to co propaguja nie da sie naukowo udowdnic i od tego czasu pisza , ze nie potrafia rozroznic miedzy Germanami i Slowianami;;))
Stare Forum zamknieto, zeby ich genetycznych GLUPOT nikt juz nie czytal, otwarli wiec nowe

www.igenea.com/forum/threads/germanen-und-slawen.22/
tam juz pisza to co my duzo wczesniej tu wiedzieli:

"Ich verstehe leider immer noch nicht ganz, warum bei mir aus zuerst Urvolk Slawen,
dann Urvölker Germanen und / oder Slawen wurden. Welche Zusammenhänge oder Ähnlichkeiten gibt es zwischen Slawen und Germanen?
Im voraus recht herzlichen Dank für die Antwort. "
Antwort Igenei:
"

Hallo Monica,

Slawen und Germanen sind beide indoeuropäische Völker. Als die Indoeuropäer von Osten nach Europa wanderten blieben die Vorfahren der Slawen in der Region Russland/Ukraine, während die Vorfahren der Germanen weiter nach Westen/Nordwesten zogen. Zudem gab es seit dieser Zeit immer wieder Vermischungen zwischen Slawen und Germanen in Mittel- und Osteuropa, weshalb diese Unterscheidung manchmal nicht ganz einfach ist. Wenn Ihre Herkunftsanalyse angepasst wurde so ist Slawen wohl das wahrscheinlichere Urvolk, Germanen kann aber nicht ausgeschlossen werden.

also powoli i Igenea se przyznaje do swojej glupoty.
Obserwuj wątek
    • 1fatum Re: Igenea - Slaven, Germanen 03.11.14, 21:41
      Interesujące, ale nie mam wiedzy o "starym" forum.

Napisz syntetycznie o co chodzi, aby później szukać prawdy.
      • ballest Re: Igenea - Slaven, Germanen 03.11.14, 21:55
        Mnie tam zablokowali, na tym starym, teraz mam ich kajs ;)

ale se kapli, ze pierdoly pisali .
        • 1fatum Re: Igenea - Slaven, Germanen 03.11.14, 21:58
          Czasem jesteś pieroński tuplikator, ale mosz recht.

Jak mawiają: "oliwa sprawiedliwa i zawsze na wierzch wypływa".
    • kikut5 Bzdury ballesta 03.11.14, 22:03
      To są piękne Polki. Zupełnie niepodobne do Niemek. Ślepy by to zauważył.

• ballest Re: Igenea - Slaven, Germanen 06.03.21, 08:26
      !!

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka