Dodaj do ulubionych

Linia 516 - czy się sprawdzi?

IP: *.aster.pl 26.11.07, 23:18
Również 1 grudnia autobusów doczekają się wreszcie mieszkańcy ul.
Odkrytej na Nowodworach. Teraz muszą chodzić kilkaset metrów do
przystanków wzdłuż ul. Światowida. Nowa linia 516 wyruszy nią z
pętli Nowodwory na północ do Dzierzgońskiej, stąd wróci Odkrytą i
Stefanika do Światowida i Modlińską po 25 minutach dotrze do pętli
Żerań FSO. Tu można się przesiadać w szesnastkę jadącą do stacji
metra Dworzec Gdański i w al. Jana Pawła II. Rozkłady autobusów i
tramwajów będą skoordynowane. 516, które odciąży zatłoczone
ekspresy E-4 do pl. Wilsona, zatrzyma się na przystankach: Hanki
Ordonówny - tylko w stronę Nowodworów, Grzymalitów - na żądanie,
Dzierzgońska, Barei, os. Akacje, Ciołkosza, Stefanika, Tarchomin
Płn., Ćmielowska, Myśliborską, ratusz Białołęki - na żądanie i
Konwaliowa.
Obserwuj wątek
    • sibeliuss Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 28.11.07, 21:42
      Jako podjazdówka do Konwaliowej pewnie tak.
      • Gość: podroznik Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? IP: *.spray.net.pl 28.11.07, 22:20
        To będzie podjazdówka do Stefanika dla mieszkańców okolic Odkrytej,
        aby przesiąść się w E-4. Teraz Ci ludzie chodzą do E-4 na pętlę.
        • Gość: cyd Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.11.07, 09:02
          Wszystko dobrze tylko trasa do bani czyli na FSO. Powinno być dalej
          np. do centrum czy jak dawniej 508.
          • jurek_dzbonie Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 14:24
            > Powinno być dalej np. do centrum

            Linie 16 i 18.

            > czy jak dawniej 508

            O tym zapomnij. To se ne vrati. Dublowanie metra jest niewskazane.

            • tarantula01 Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 17:12
              jurek_dzbonie napisał:
              > Dublowanie metra jest niewskazane.

              Może inaczej. W ramach poprawiania współczynnika zwrotu kosztów z
              inwestycji pt.: "budowa metra" trzeba dowozić do metra pasażerów,
              aby jechali metrem, a nie autobusami wzdłuż metra.
              • itakitam Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 22:15
                tarantula01 napisał:

                > Może inaczej. W ramach poprawiania współczynnika zwrotu kosztów z
                > inwestycji pt.: "budowa metra" trzeba dowozić do metra pasażerów,
                > aby jechali metrem, a nie autobusami wzdłuż metra.

                36 jeździ wzdłuż metra i to po trzy wagoniki zatłoczone. Proszę bardzo, oprotestuj to w ZTM!
                Mimo że jest metro to wzdłuż jego trasy ludzie jeżdżą tramwajami. To muszą być chyba jakieś jełopy!

                • qnegunda Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 03.12.07, 17:41
                  36 dowozi tez do miejsc, ktore sa miedzy stacjami metra.

                  Priorytet ma komunikacja szynowa - autobusy out.
          • wadera3 Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 18:56
            całkiem bez sensu
            • Gość: zasa Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? IP: *.chello.pl 30.11.07, 19:21
              Fajnie te 516 jest skorygowane z 16 ,że mamy minutę na przejście na
              przystanek tramwajowy.: )<same jełopy w ZTM-je>
              • itakitam Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 22:19
                To właśnie na tym opiera się szybkie połączenie z centrum przez Żerań– szybkie przesiadki.
                • tarantula01 Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 23:46
                  Albo ja patrzeć nie umiem, albo szybka przesiadka 516 -> 16 znaczy
                  czekaj na tramwaj ok. 5-7 minut. Obecnie 516 skomunikowano z 18-tką
                  (oczekiwanie ok. 2-3 minut)
                  • tarantula01 Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? 30.11.07, 23:47
                    I podobnie z 21, a miało być z 16-tką...
                    • Gość: DA Re: Linia 516 - czy się sprawdzi? IP: *.chello.pl 01.12.07, 11:39
                      Oj, bez przesady, 5-7 minut to nie tragedia, akurat spacerkiem można przejeść na
                      tramwaj, zapalić papierosa jak ktoś pali a dzięki temu masz w niedługim czasie
                      wszystkie 3 linie tramwajowe. Zaraz ktoś powie, że rano to się każdy spieszy -
                      owszem, ale teraz w tym mieście to i tak trzeba brać poprawkę czasową minimum
                      pół godziny, tak jest ono nieprzewidywalne...
                      • itakitam Re: Do tarantula01 01.12.07, 12:05
                        Szanowny Panie! Zapraszam do lektury rozkładów ZTM i porównania
                        czasu przejazdu do centrum z wykorzystaniem 516 przez Żerań i E-4
                        przez Pl. Wilsona.
                        Wczoraj jechałem na Nowowiejską – spod Ratusza o 6.40 wsiadłem w E-4
                        i o 7.00 byłem już na miejscu.
                        A teraz patrzymy na rozkład 516: 6.35 spod Ratusza jedzie 7-15 minut
                        więc możemy wsiąść w 16 o 6.50, dalej (zgodnie z rozkładem ZTM)
                        jedziemy do przystanku Nowowiejska 28-35 minut i jesteśmy u celu
                        7.18-7.25. Ja byłem średnio 22 minuty wcześniej!
                        Gdybym wysiadł przy Dw. Gdańskim byłaby 7.03, dalej zejście do
                        metra, przejazd itp. co również zajmuje czas.
                        Panie Radny o 7.03 to ja już załatwiałem sprawy!
                        Czy teraz Szanowny Pan Radny rozumie, że połączenie 516 do Żerania,
                        aby dalej jechać do centrum nie ma sensu? Czy teraz Szanowny Pan
                        Radny Rozumie, że owszem 516 jest potrzebne, ale bezpośrednio do
                        stacji metra? Nie musi to być koniecznie Pl. Wilsona, bo również
                        rozumiem, że pojemność tamtejszych przystanków jest wyczerpana, ale
                        może do Dw. Gdańskiego lub do stacji Marymont i do czasu zbudowania
                        pętli autobusowej przy Marymoncie 516 mogłoby jechać do ronda
                        Radosława i powrotem do Nowodworów? Ale nie do Żeranie, bo to
                        rozwiązanie jest po prostu beznadziejne! Ludzie wybiorą ścisk w E-4
                        bo zdecydowanie szybciej dotrą do celu i nie się co temu dziwić. Ale
                        cóż tu wymagać od naszej Rady Dzielnicy, która nie rozumie, że
                        mieszkańcy chodzą od Ratusza prosto w kierunku Myśliborskiej i
                        wydeptują polne ścieżki, Radni by chcieli abyśmy chodzili owszem
                        istniejącymi chodnikami ale szerokim łukiem.
                        • tarantula01 Re: Do tarantula01 02.12.07, 16:20
                          Wiem, że 516 to nie najlepszy pomysł, ale ten pomysł nie jest mojego
                          autorstwa, ani też rady dzielnicy, a tylko i wyłącznie ZTM.
                          Ja i Rada dzielnicy postulujemy takie zmiany w liniach autobusowych:
                          wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=261077#261077
    • Gość: Robert Sorawdza sie! IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.12.07, 20:49
      1 dzien kursowania, godzina 9, 3 przystanek od Nowodworow, w
      autobusie 20 osob!
      • wadera3 Re: Sprawdza sie! 01.12.07, 21:02
        gdyby mi nie uciekł byłoby 22 osoby, ale ja tylko chciałam sprawdzić jak on jedzie,
        nadal uważam, że bez sensu jest w taką wąską uliczkę puścić autobus, kiedy parę
        kroków dalej jest pętla, i kolejne przystanki
        • sibeliuss Re: Sprawdza sie! 01.12.07, 21:20
          Ludzie często mają ołów w tyłach i ciężko im iść te 300 metrów, niestety.
        • Gość: xe Re: Sprawdza sie! IP: *.subscribers.sferia.net 03.12.07, 13:18
          Dobrze że jest,jestem mieszkańcem "tubylcem" i nareszcie mam autobus "o rzut
          beretem",nie muszę kopytkować 2 km do pętli.
          Pozdrawiam.
      • sibeliuss Re: Sorawdza sie! 02.12.07, 02:02
        22:38, trasę FSO-Nowodwory pokonałem tylko z kierowcą (widocznie miał po drodze).
        • Gość: agi Re: Sorawdza sie! IP: 193.109.225.* 03.12.07, 10:26
          Wychodząc jak zwykle z domu 7.50, wsiadając do 516 przy Dzierzgońskiej, potem
          16, potem metro do Politechniki - jechałam o 15 dłużej niż zwykle (piechotą na
          pętlę, E4 i metro). Jeśli o mnie chodzi tak sobie jestem zadowolona :(
          • Gość: BOLEK Re: Sorawdza sie! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.12.07, 12:51
            Ci z ZTM popsują nawet najlepszy pomysł jakim było niewątpliwie
            uruchomienie 516. Autobus ten powinien dalej jeździć np. jak dawniej
            E-4 na Bielańską i wtedy rzeczywiście odciążył by E-4 a na FSO to
            totalna głupota.


            • qnegunda Re: Sorawdza sie! 03.12.07, 17:40
              > jak dawniej E-4 na Bielańską

              Dawniej E-4 jezdzil na Metro Politechnika.

              > Ci z ZTM popsują nawet najlepszy pomysł jakim było niewątpliwie
              > uruchomienie 516.[..]wtedy rzeczywiście odciążył by E-4 a na FSO
              > to totalna głupota.

              516 od poczatku mial jezdzic na FSO i tam sie swietnie sprawdzi.
              • Gość: Tomek Re: Sorawdza sie! IP: 193.164.157.* 04.12.07, 08:17
                Osobiście uważam (choć nie korzystam z tego autobusu), że lepiej
                wykorzystany by był gdyby jeżdził np. do pl. Hallera. Dogodne
                przesiadki na rondzie Starzyńskiego do tramwajów i autobusów.
                Jeżdżąc tylko do FSO ogranicza te możliwości.

                PZDR
                • jurek_dzbonie Re: Sorawdza sie! 04.12.07, 15:45
                  > Osobiście uważam (choć nie korzystam z tego autobusu), że lepiej
                  > wykorzystany by był gdyby jeżdził np. do pl. Hallera

                  I spoznial sie po 15-20 minut?

                  > Jeżdżąc tylko do FSO ogranicza te możliwości.

                  A po Modlinskiej inne autobusy nie jezdza? Na FSO dochodza jeszcze
                  tramwaje.
    • Gość: mieszkamtu 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.aster.pl 03.12.07, 18:15
      516 na takiej krótkiej trasie?
      To chyba najkrótsza 5-setka w Warszawie.
      Dla mnie bez sensu.
      Powinna przynajmniej dojeżdżać do Metro Marymont,
      albo przez Rondo Starzyńskiego do Metro Dworzec Gdański,
      albo nawet dalej - w kierunku Okopowej.
      • Gość: Rychu Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.spray.net.pl 04.12.07, 00:45
        > 516 na takiej krótkiej trasie?

        Daje swietne przesiadki.

        > albo nawet dalej - w kierunku Okopowej.

        Do Janek - co 3 godziny kurs.
        • Gość: 555 Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.acn.waw.pl 04.12.07, 01:01
          > > 516 na takiej krótkiej trasie?
          > Daje swietne przesiadki.

          On nie ma dawać przesiadek tylko ma szybko łączyć różne części miasta. I
          najlepiej te oddalone od siebie trochę dalej niż rzut beretem ...
          • Gość: . Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.12.07, 10:12
            Ktoś kto mówi o kordynacji 516 z 18 i 16 w godzinach szczytu czyli
            (6 -10) i (14 -18) powinien się leczyć lub nigdy w tym czasie
            Modlińska z Tarchomina nie jechał. Ten odcinek można jechać z
            dokładnością do +/_ 30 minut. Puknijcie się w czoło.(mocno)

            • Gość: Fidel Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.12.07, 10:22
              Brakuje jeszcze tylko linii, która by jeździła tylko po
              Tarchominie/Nowodworach. Np. między pętlą Nowodwory i pętlą
              Tarchomin. Oczywiście linii przyspieszonej.
          • jurek_dzbonie Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 04.12.07, 15:44
            > On nie ma dawać przesiadek tylko ma szybko łączyć różne części
            > miasta

            I tu sie mylisz. To dowozowka i jako taka swietnie sie sprawdza.
            • Gość: Aga Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 193.164.157.* 05.12.07, 08:05
              Nazwanie 516 linią przyspieszoną to absurd.
              Podobno autobus ten przejeżdża obok Ratusza. Już jeździ trzeci dzień a jeszcze
              go na oczy nie widziałam... :)
              Jedyne co zauważyłam to fakt, że na Konwaliowej dopycha się tyle ludzi do 511,
              że jedziemy ściśnięci jak sardynki...
              Moim skromnym zdaniem autobus powinien dojeżdżać do Dworca Gdańskiego żeby
              rozładować tłok na Pl. Wilsona.
              Może twórcy "wspaniałych" rozwiązań komunikacyjnych dla Białołęki wróciliby w
              godzinach szczytu popołudniowego E4 z Pl. Wilsona.
              W ludziach budzi się pierwotny instynkt, gdy pchają się do wejścia...
              • Gość: byk Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.07, 09:06
                516 pięknie się rozwija, np. dzisiaj po 7 trudno było się wcisnąć
                ale z FSO horrorrrrr !!! Kto to wymyślił?- a można było kilka
                przystanków dalej w kierunku centrum , ale do tego trzeba mieć rozum.
                • Gość: xx Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 83.238.13.* 05.12.07, 09:57
                  przy FSO elegancko wsiadasz w tramwaj i siedząc jedziesz dalej.
                  trzeba nie mieć rozumu żeby oczekiwać, że wszystkie autobusy z
                  Parchomina będą jechały do Centrum albo do metra.
                  w 16 ruszającej z FSO dziś nie było tłoku, a że trzeba wyjść z domu
                  10 minut wcześniej - taki urok mieszkania na peryferiach.
                  od Dzierzgońskiej autobus napełnia się na full, ale przy Konwaliowej
                  miłośnicy korków wysiadają.
                  • Gość: byk Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.07, 10:14
                    cytat: "Ktoś kto mówi o kordynacji 516 z 18 i 16 w godzinach szczytu
                    czyli (6 -10) i (14 -18) powinien się leczyć lub nigdy w tym czasie
                    Modlińska z Tarchomina nie jechał. Ten odcinek można jechać z
                    dokładnością do +/_ 30 minut. Puknijcie się w czoło.(mocno)



                    • tarantula01 Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 10:33
                      Przy wyznaczonym BP jest to +/- 10 minut, ale masz rację, że
                      koordynacja nie jest taka jaką ją zapowiada kartka w autobusie.
                      • Gość: xx Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 83.238.13.* 05.12.07, 10:48
                        wysiadam z 516, kupuję gazetę i spokojnie idę na pętlę, czekam na 16
                        ok. 5 minut - w czym problem?
                        Powtórzę "bykowi" wstań facet 10 minut wcześniej.
                        ps. gdzie mieszkałeś wcześniej?
                        • tarantula01 Testuję różne połączenia, aby wiedzieć co dają 05.12.07, 11:57
                          Przez ostanie kilka dni poranną jazdę do pracy odbywałem w różnych
                          wariantach:
                          1. Dojazd do metra pl. Wilsona: E-4 Nowodwory - pl. Wilsona (zejście
                          na peron), odnotowanie kiedy znajdę sią na stacji Dw. Gdański.
                          2. Dojazd do metra Marymont: E-4 Nowodwory - Ekspresowa, przesiadka
                          w 510 i dojazd do m. Marymont, metrem do pl. Wilsona i przesiadka w
                          metro - odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw.
                          Gdański.
                          3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa,
                          przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani
                          503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański
                          (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego
                          przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego -
                          odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański.

                          Wyniki?
                          Opcja 1:
                          Jazda z Nowodworów do mostu (zjazdu na Wisłostradę) ok. 20 minut,
                          dojazd do pl. Wilsona i przejście na peron (kolejne 10 minut),
                          dojazd na stację Dw. Gdański (2 minuty). Razem - ok. 32 minut
                          Opcja 2:
                          Jazda z Nowodworów do mostu (zjazdu na Wisłostradę) ok. 22 minut,
                          dojazd do metra Marymont i przejście na peron (kolejne 5 minut),
                          dojazd na stację Dw. Gdański aż 14 minut !!!. Razem - ok. 41 minut.
                          Ale gdyby metro jeździło do/z Marymontu normalnie, to dojazd z
                          Marymontu do Dw. Gdańskiego zająłby jakieś 3 minuty. Razem - ok. 30
                          minut.
                          Opcja 3:
                          Jazda z Nowodworów do Żerania ok. 22 minut, dojazd do metra Dw.
                          Gdański i zejście na peron aż 23 minuty. Razem - ok. 45 minut.

                          Wnioski? Jazda 516 (ponieważ jeszcze nie ma, więc jechałem E-4 i
                          101) z przesiadką w tramwaj do metra Dw. Gdański nie wytrzyma
                          konkurencji z dojazdem E-4 do metra pl. Wilsona, czy nawet 508/510
                          do metra Marymont. Po otwarciu metra Marymont i skierowaniu tam E-4
                          (wg uchwały Rady) będzie to najszybsze połączenie Nowodworów i
                          Tarchomina z metrem.

                          Po uruchomieniu 516, opcja 3:
                          "3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa,
                          przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani
                          503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański
                          (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego
                          przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego -
                          odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański."
                          Wygląda tak:
                          516 Nowodwory - Żerań FSO, przesiadka w 16 (był to pierwszy tramwaj,
                          który przyjechał po ok. 4-5 minutach czekania) do Dw. Gdańskiego.
                          Przejazd z Nowodworów do Żerania zajął ok. 28 minut, a dalsza podróż
                          do metra (wraz z oczekiwaniem na tramwaj) kolejne 20 minut. Razem -
                          ok. 48 minut, czyli dłużej niż poprzednio... OK, korek na
                          Modlińskiej itd., ale gdy 516 będzie jechał planowo, to przyjedzie
                          do Żerania o 10 minut wcześniej i podróż do Dw. Gdańksiego będzie
                          trwać 38 minut, z tym że nie 16-tką (bo ta chwilę wcześniej
                          odjedzie), a 18 lub 21 do ronda Starzyńskiego z przesiadką w 1, 2, 6
                          lub 28.

                          Samo napełnienie autobusu nawet, nawet. Ponadto na przystanku
                          Stefanika część osób widząc jadące z tyłu E-4 wysiadła, aby wsiąść
                          do ekspresa. Na kolejnych przystankach 516 jechało w parze z E-4
                          (516 jako pierwsze). Trasa zaledwie do Żerania nie zachęcała do
                          masowego wsiadania - stosunek wsiadających do obu autobusów był jak
                          1:5. Gdyby 516 jechał do metra, to pewnie tłok w E-4 nie byłby tak
                          wielki.

                          Nie można natomiast złego słowa powiedzieć o sposobie informowania
                          pasażerów o przesiadkach na Żeraniu - duże kartki A-3 podwieszone
                          pod tablicami z trasą przejazdu, na których po obu stronach
                          napisano, ze dojazd do Żerania umożliwia przesiadkę w tramwaje
                          (opisano jakie i dokąd), które jadąc wydzielonym torowiskiem nie
                          stoją w korku, jak autobusy - są w porządku.

                          I dalej:
                          Opcja nr 4 - Dojazd do Dw. Gdańskiego: 516 Nowodwory - Konwaliowa,
                          przesiadka w 186 do Słowackiego, przesiadka w tramwaj 6 do pl.
                          Wilsona i dalej metrem.
                          Na pl. Wilsona byłem szybciej niż E-4 (dopiero dojeżdżało do kina
                          Wisła, gdy wchodziłem z tramwaju do metra), które jechało przed 516
                          na Modlińskiej (korek na Wisłostradzie po zjeździe z mostu zatrzymał
                          E-4). Na stacji Dw. Gdański byłem po ok. 34 minutach.
                          Jutro pojadę jeszcze inaczej.

                          Z powyższego wynika, że trzeba wyjść z domu przynajmniej 15 minut
                          wcześniej, aby dojechać do Dw. Gdańskiego.

                          PS. Dojeżdżam do pracy jeszcze dalej.
                          • jurek_dzbonie Re: Testuję różne połączenia, aby wiedzieć co daj 05.12.07, 19:09
                            Nie wszyscy jezdza do metra.
                            • Gość: xx Re: Testuję różne połączenia, aby wiedzieć co daj IP: 83.238.13.* 06.12.07, 08:23
                              mam wrażenie,że ci drą się najgłośniej.
                    • herox Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 10:54
                      Tarchomin jest fatalnie skomunikowany z Pragą.
                      Wiele ludzi w tamtym kierunku codziennie podąża i taka linia jak 516
                      idealnie wypełnia tę lukę.
                      Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
                      przydał, wtedy 516 + tramwaj pozwalałby na idealne skomunikowanie
                      całej prawej strony.

                      Tarantula, co ty na to?
                      • Gość: xx Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 83.238.13.* 05.12.07, 10:59
                        21 do Kijowskiej, może z czasem wróci na Wiatraczną.
                        • herox Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 11:04
                          Ale bardzo krótki zasięg, przydałoby się coś jadącego po całej
                          Pradze.
                      • Gość: mb Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.gfk.pl 05.12.07, 11:00
                        Jest przecież 21.
                      • jurek_dzbonie Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 17:29
                        > Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
                        > przydał,

                        21.
                      • Gość: m Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.aster.pl 05.12.07, 19:14
                        herox napisał:
                        > Tarchomin jest fatalnie skomunikowany z Pragą.
                        > Wiele ludzi w tamtym kierunku codziennie podąża
                        > i taka linia jak 516 idealnie wypełnia tę lukę.
                        > Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
                        > przydał, wtedy 516 + tramwaj pozwalałby na idealne skomunikowanie
                        > całej prawej strony.

                        Gdyby 516 jechał dalej, przez Rondo Starzyńskiego do Metro D.Gdański, to część
                        ludzi mogłaby sobie wysiąść przy pętli tramwajowej na Żeraniu, część dopiero na
                        Rondzie S. przesiadając się w kierunku Pragi w np. 6 (już są tam 2 tramwaje w
                        tym kierunku + autobusy)
                        a część pojechałaby do metra.
                        Nie wiem kto wymyślił taką krótka trasę dla 516 i czym się kierował?
                        • qnegunda Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 22:02
                          > Nie wiem kto wymyślił taką krótka trasę dla 516 i czym się
                          > kierował?

                          Zeran FSO:
                          Tramwaje w strony miasta, autobusy w 3 strony miasta. Kupa
                          mozliwosci przesiadek. Poza tym nie wszyscy potrzebuja do metra -
                          sporo jezdzi do FSO i idzie na gore.

              • jurek_dzbonie Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 17:27
                > Podobno autobus ten przejeżdża obok Ratusza. Już jeździ trzeci
                > dzień a jeszcze go na oczy nie widziałam... :)

                Polecam wizyte u okulisty.

                > W ludziach budzi się pierwotny instynkt, gdy pchają się do
                > wejścia...

                Za chamstwo pasazerow przewoznik nie odpowiada.
            • Gość: 555 Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.acn.waw.pl 05.12.07, 20:31
              > I tu sie mylisz. To dowozowka i jako taka swietnie sie sprawdza.

              Dowozówka? Ciekawe tylko, że według rozkładu zwykłe 101 jedzie minutę szybciej
              do Żerania niż przyspieszone 516. Ta linia to porażka - chyba, że będzie jeździć
              dalej niż do Żerania.
              • qnegunda Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 05.12.07, 22:00
                > Ciekawe tylko, że według rozkładu zwykłe 101 jedzie minutę szybciej
                > do Żerania niż przyspieszone 516.

                Tyle, ze 516 wykonuje o wiele wiekszy zawijas niz 101.
                • Gość: 555 Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.acn.waw.pl 06.12.07, 00:40
                  > Tyle, ze 516 wykonuje o wiele wiekszy zawijas niz 101.

                  I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.
                  • Gość: xx Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 83.238.13.* 06.12.07, 08:29
                    Kilka czyli dziś 25.
                    • Gość: tatar Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.07, 08:56
                      Na Dzierzgońskiej dziś rano był już pełny autobus -(516) a na
                      Stefanika już trudno było się wepchać.Koordynacja ? wielkie jaja!!!
                      18 odjeżdża zawsze za kilkanaście minut po 516 ' nigdy nie czekała.
                      • Gość: Aga Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 193.164.157.* 06.12.07, 09:21
                        Witam,

                        Pomimo tego, że nie byłam u okulisty (jak ktoś mi łaskawie zasugerował) wczoraj
                        ok. 19 widziałam po raz pierwszy 516.
                        Jechały nim 2 osoby...
                        Brawo!!!
                        • Gość: tatar Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.07, 09:41
                          Zobacz łaskawie ile osób podróżuje o 19 z Tarchomina E-4, i innymi
                          autobusami -0,00 a 508 to nawet w szczycie puste jeździ.
                          • Gość: zasa Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.chello.pl 06.12.07, 15:43
                            Mam propozycje:
                            NOWODWORY-po obecnej trasie-Ćmielowska-Milenijna-Świtowida-Modlińska-
                            Jagielońska-PL.HALLERA
                            Wtedy trasa nabrałaby jakiegoś sensu. Oraz Wtedy można byłoby zabrać
                            jedną brygade z 508
                            • qnegunda Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 06.12.07, 16:15
                              Lapy precz od 508. E-4 tylko w szczycie komunikacyjnym.
                              • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 06.12.07, 16:52
                                Wystarczy :)
                  • qnegunda Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 06.12.07, 16:13
                    > I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.

                    1 dzien kursowania (sobota) godzina 9. Na przystanku Barei w wozie
                    jest juz ponad 20 osob. No tak, dla niektorych to nadal kilka
                    • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 06.12.07, 16:53
                      qnegunda napisała:

                      > > I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.
                      >
                      > 1 dzien kursowania (sobota) godzina 9. Na przystanku Barei w wozie
                      > jest juz ponad 20 osob. No tak, dla niektorych to nadal kilka

                      Skończmy z tym 1 dniem :)
                      • qnegunda Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 06.12.07, 22:50
                        > Skończmy z tym 1 dniem :)

                        Pierwszy dzien juz udowodnil potrzebe uruchomienia taj linii.
                        Autobusy wbrew niektorym opiniom puste nie jezdza.
                        • Gość: genio Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 09:43
                          Dzięki ci WIELKI ZTM+ie za 516 ale z FSO na 18 czeka sie 15 minut.
                          Zrobta z tym cos
                          • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 10:17
                            Gość portalu: genio napisał(a):

                            > Dzięki ci WIELKI ZTM+ie za 516 ale z FSO na 18 czeka sie 15 minut.
                            > Zrobta z tym cos

                            Nie kłam.
                        • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 10:16
                          qnegunda napisała:

                          > > Skończmy z tym 1 dniem :)
                          >
                          > Pierwszy dzien juz udowodnil potrzebe uruchomienia taj linii.
                          > Autobusy wbrew niektorym opiniom puste nie jezdza.

                          Czy Twój pierwszy raz miał wpływ na całe Twoje pożycie?
                          • Gość: . Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 10:22
                            A ty odwal się od tego autobusu
                            • Gość: Aga Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: 193.164.157.* 07.12.07, 10:59
                              Ja nie mam nic przeciwko temu autobusowi. Każde kolejne połączenie jest
                              ułatwieniem (choćby dla niewielkiej ilości osób) i poprawia komunikację w naszej
                              dzielnicy.
                              Uważam tylko, że można byłoby go bardziej wykorzystać przedłużając linię.
                              Postuluję Dworzec Gdański, ponieważ ul. Jagiellońską znacznie szybciej można
                              pokonać autobusem niż tramwajem, który na tym odcinku ma 7 przystanków (!).
                              Dodatkowo nie traci się czasu na przesiadkę.
                              Należy stworzyć alternatywę dla Pl. Wilsona, bo choć tam zatrzymują się 3
                              autobusy to i tak 90% ludzi pcha się do E4.
                              Niestety nie docierają do mnie argumenty, że można wstać 10 minut wcześniej (aby
                              przesiąść się na Żeraniu), bo równie dobrze można byłoby wstać godzinę wcześniej
                              i pojechać rowerem :) (I JAK ZDROWO:)
                              Obawiam się, że ZTM jak zorientuje się, że tak małe jest obłożenie tej linii to
                              i tak ją skasuje w myśl zasady, że jak wszyscy nie jadą stłoczeni jak sardyny w
                              sosie własnym, to autobus jest zbędny...
                              • Gość: jarek Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 11:10
                                Codziennie rano i po pracy podróżuję tym autobusem i zawsze jest
                                pełny. Już na 2 , 3 przystanku trudno się wcisnąć ,więc nie piszcie
                                bzdur bo moż wam autobusy nie pasują bo z nich nie korzystacie.
                              • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 12:07
                                I to jest dobra zasada - albo takie 516, albo żadne :)
                                • Gość: as Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.chello.pl 07.12.07, 15:59
                                  ALe nikt nie mówi o usuwaniu go z Odkrytej tylko wydłużenie mu trasy
                                  ja jestem za dw.Gdański lub pl.Hallera
                                  • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 20:03
                                    Gość portalu: as napisał(a):

                                    > ALe nikt nie mówi o usuwaniu go z Odkrytej tylko wydłużenie mu trasy ja jestem
                                    za dw.Gdański lub pl.Hallera

                                    Czyli dublowanie albo 16, albo 21 (i 144)
                                    • itakitam Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 20:28
                                      Ty chyba dzierżawisz na Żeraniu TOITOI.
                                      • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 07.12.07, 20:44
                                        itakitam napisał:

                                        > Ty chyba dzierżawisz na Żeraniu TOITOI.

                                        A Ty nie masz fantazji, w obu wątkach piszesz dokładnie to samo myśląc, że
                                        błyskasz dowcipem.
                                    • Gość: as Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.chello.pl 08.12.07, 12:06
                                      Tramwajem 16 jedzie się wolniej po Jagielońskiej niż autobusem to po
                                      pierwsze. Po drugie to nie przypominam sobie ,żeby 21 wjeżdzało na
                                      pl.hallera. Po trzecie trasa do dworca gdańskiego obciążyłaby
                                      zatłoczone E-4. i wkońcu sie zamknij bo to ty nie tryskasz żartem
                                      tylko wszystko nygujesz sibeliuss
                                      • Gość: tyran Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.12.07, 10:45
                                        Koniecznie dalej np. na centralny i koniecznie większy autobus bo
                                        rano tłok.
                                        • sibeliuss Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu 10.12.07, 16:29
                                          Gość portalu: tyran napisał(a):

                                          > Koniecznie dalej np. na centralny i koniecznie większy autobus bo
                                          > rano tłok.

                                          A nie na Zachodni?
                                          Na Centralny jest już 510.
                                          • Gość: tolek Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.12.07, 11:23
                                            516 zapchany jak E-4 - dajcie większy autobus , albo w szczycie
                                            więcej kursów
                                            • Gość: rollo Re: 516 - na obecnej trasie = bez sensu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.12.07, 13:17
                                              Strzał w dziesiątkę
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka