Dodaj do ulubionych

likwidacja 514

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.05.09, 13:03
www.tvnwarszawa.pl/-1,1602156,0,,autobusowa_rewolucja_w_wawrze,wiadomosc.html

Trzeba chyba coś z tym zrobić...
Obserwuj wątek
      • momas Re: likwidacja 514 27.05.09, 15:44
        ZTM wychodzi z zalozenia, ze jest SKM i KM...
        to tak samo jak calą komunikacje z północy na południe Warszawy
        opiera na lini metra.
        Nie bacząc, że zarówno tabor metra,jak i SKM czy KM nie jest z gumy
        :(
      • Gość: Ryżozwierz Re: likwidacja 514 IP: *.r.kbt.pl 18.06.09, 22:57
        Linia 514 jest w tej chwili dla mnie jedynym bezpośrednim połączeniem z centrum
        miasta i nie mam zamiaru tak łatwo pogodzić się z jej likwidacją. Obawiam się
        jedynie, że "konsultacje" z ludnością, jak je nazywa ZTM, to czysta formalność,
        bo decyzję już dawno za nas podjęto... A decydują o tym ludzie, którzy raczej
        nie są zmuszeni do podróży komunikacją miejską i nie mają pojęcia o problemach
        zwykłego obywatela. Nie przekonują mnie argumenty o dogodnych przesiadkach -
        dogodna jest dla mnie i innych, którzy z konieczności codziennie jeżdżą do
        centrum, tylko linia BEZPOŚREDNIA! Nie mam zamiaru zwiedzać okolic ronda
        Wiatraczna, Rembertowa i Marysina. Chcę po prostu, tak jak dotąd, jeździć do
        celu jednym autobusem! Jedynym...
      • Gość: RZ Re: likwidacja 514 IP: *.r.kbt.pl 12.08.09, 18:22
        Wróciłem z urlopu i stwierdzam:
        - nowa linia 216 wozi pojedynczych pasażerów a część z nich wysiada na
        przystanku Wesoła (obecnie) Brata Alberta, by przesiąść się do 514. Nie ma co
        liczyć, że sytuacja się radykalnie zmieni i będziemy szturmować już przecież
        kilka linii do Rembertowa - bo nam nie po drodze....
        Dobrze, że Brata Alberta jest już skomunikowana ale na Boga WIĘKSZOŚĆ NIE JEŹDZI
        DO REMBERTOWA.
        ZTM tego nie dostrzega.... i będzie dalej się przyglądać linii 514. Oby nie z
        daleka. Warto by też obejrzeć super linię 216 wożącej powietrze....
        514 musi zostać i tyle...
    • Gość: RZ Re: likwidacja 514 - GRANDA !!! Protest !!! IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 28.05.09, 07:40
      Zafundowano nam zwiedzanie Rembertowa i Wiatracznej likwidując JEDYNE
      sensowne połączenie z miastem. Likwidacja jednej linii będzie skutkowałam
      kilku setkami przejazdów samochodami prywatnymi po tej samej trasie
      . To
      praktycznie odcięcie Wesołej Zielonej i okolic od miasta. Nikt ze znajomych ani
      ja nie mają zamiaru przesiadać się do PKP w Rembertowie, który jet całkowicie
      zdegradowanym węzłem przesiadkowym, w żaden sposób nie przystosowanym do
      przyjęcia takiego ruchu (infrastruktura, komunikacja dla pieszych itd. ZTM ma w
      głębokim poważaniu potrzeby nowych dzielnic a plany zmian powstają przy biurku,
      bez rozeznania potrzeb rozwijających się dzielnic. Spodziewałem się rozwijania
      połączeń Wesołej a tu proszę !

      Proponuję protestować na - konsultacje@ztm.waw.pl i złożyć oficjalny
      protest do władz dzielnicy.
      Proszę się dopisywać, to forum też ma swoje znaczenie !

      • Gość: Wesolowianin Re: likwidacja 514 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.09, 21:33
        Kpina to jest to co Ty piszesz.
        Lament nad likwidacja 50-minutowego polaczenia
        z Centrum na rzecz 20-minutowego w postaci
        SKM i KM zakrawa na kpine.
        Na szczescie madrzy ludzie juz dzisiaj wybieraja
        inaczej, gdyz parking PR w Wesolej juz ledwo
        miesci samochody ale w niedalekiej przyszlosci
        bedzie budowany duzy 3-poziomowy parking
        w Rembertowie.
        Natomiast mamy wolnosc, wiec jak ktos
        kocha warszawskie korki zawsze moze skorzystac
        z mozliwosci jaka ZTM nam zostawil, czyli
        korzystanie z o wiele czesciej jezdzacych
        niz 514 autobusow linii 137 i 183 z przesiadka
        w Marysinie do super-czesto jezdzacego 520
        lub z przesiadka w Rembertowie do czterysta cos tam.

        Chcecie to se tak jezdzijcie, ja wybieram
        kolej. Dzieki nowemu systemowi szybciej sie do niej
        dostane i na pewno szybciej dotre do celu.

        Powodzenia pieniacze.

        PS x = 1

        • st1545 Re: likwidacja 514 04.06.09, 09:19
          Gość portalu: Wesolowianin napisał(a):
          > Kpina to jest to co Ty piszesz.
          > Lament nad likwidacja 50-minutowego polaczenia
          > z Centrum na rzecz 20-minutowego[...]
          > Powodzenia pieniacze.
          > PS x = 1
          Kpina to jest wtedy, gdy ktoś ogłasza konsultacje z mieszkańcami Wawra, a "przy
          okazji" wycina linie w sąsiedniej dzielnicy. Bez ogłaszania konsultacji...
          Kpina jest też wtedy, gdy się przedstawia same logiczne argumenty za jazdą
          koleją w celu ominięcia korków, przy okazji zapominając o tych, którzy chcą
          podróżować poza szczytem. Jak ktoś nie dojeżdża codziennie do pracy to jego głos
          się nie liczy?

          Wesolowianin,
          Ja się z Tobą zgadzam. Powiedz mi tylko, ile czasu jedziesz SKM-ką z Woli
          Grzybowskiej do Promenady. W sobotę... Uporczywe prowadzenie przez ZTM
          wszystkich linii zwykłych z Wesołej na jakąś tam Wiatraczną jest wkurzające i
          tyle. Tzw. "nowy projekt" powinien uwzględniać potrzeby mieszkańców - a o sile
          potrzeb związanych z Ostrobramską ZTM już przekonał (przy okazji zmian trasy 502).
          X = 1 ... ale dla ludzi jest to o 1 za dużo (-;
          pozdrawiam, tomek
          • Gość: RZ Re: likwidacja 514 IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 04.06.09, 09:34
            Właśnie o to chodzi. Sporo ludzi pracuje na ostrobramskiej i w okolicach. Po
            likwidacji 514 przesiądą się do samochodów i .. zmniejszenie korków będzie
            iluzoryczne. Nikt z tych ludzi nie będzie zwiedzał po drodze Rembertowa i
            Wiatracznej. Przesiadka w Marysinie nie jest alternatywą z wielu względów.
            Proponuję skrócenie linii 514 z pominięciem Rembertowa, przez Korkową.
            To jedyne logiczne rozwiązanie, przy zachowaniu pozostałych zmian.
          • Gość: Wesolowianin Re: likwidacja 514 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.06.09, 10:41
            "Powiedz mi tylko, ile czasu jedziesz SKM-ką z Woli
            Grzybowskiej do Promenady."

            - a dlaczego SKM? Mozna autobusem 137 lub 183
            z jedna przesiadka do jezdzacego co 6 minut 520.
            To chyba nie bedzie tak dlugo?

            - a wiesz Ty ile jedzie sie do sasiedniego Miedzylesia
            i szpitala CZD? Zawsze mozna wymienic miejsce w Warszawie
            do ktorego jest kiepski dojazd ale Wesola nie jest
            pepkiem Swiata, nie wstawia nam 50 linii do kazdej
            minidzielnicy w Warszawie. Zlikwidujesz polaczenie
            z Ostrobramska to zaczna plakac wielbiciele Wiatracznej,
            gdzie jest duzy wezel przesiadkowy.

            - ja tez bym chcial aby 514 zostalo, rozumiem jednak
            dylematy przed jakimi stal ZTM. Proponowane rozwiazania
            sa optymalne, komus tam nie pasuja, beda pasowac wiekszosci.

            - nie wiem dlaczego tak Wam sie nie podoba "zwiedzanie Rembertowa"?
            Czas przejazdu autobusu przez Marysin i przez Rembertow
            jest zblizony (plus minus 1 minuta). Poza tym puszczenie
            ewentualne 514 przez Korkowa jest irracjonalne, bo tam juz
            jezdzi 520! ZTM, o ile zdecyduje sie na pozostawienie
            tej linii na pewno pozostawi ja na Rembertowie, bo
            przy okazji zabierze troche ludzi z Rembertowa przy takich
            samych kosztach. Trzeba myslec ekonomicznie, nie tylko
            o sobie.

            - ja mysle, ze w miare sensownie byloby pozostawienie 514,
            ale zmniejszenie czestotliwosci np co godzina niezaleznie
            od pory dnia. W ostatecznosci jest chyba alternatywa w postaci
            prywatnej komunikacji. Gdyby ona byla wypelniona ZTM na pewno
            zauwazylby uciekajace mu pieniadze. Zawsze mozecie zaglosowac
            portfelami :)
            • Gość: RZ Re: likwidacja 514 IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 04.06.09, 12:25
              Rembertowa nie lubię nie ze względu na jego mieszkańców a z racji bardzo
              zatłoczonego i niebezpiecznego węzła z obu stron torowiska, nie przystosowanego
              do przejęcia funkcji tak dużego węzła przesiadkowego. Jak jest tam
              niebezpiecznie oglądam kilka razy w tygodniu, nie wspominając o korkach po
              zamknięciu przejazdu.
              Racjonalne jest chyba pozostawienie JEDYNEJ bezpośredniej linii łączącej
              dzielnicę z centrum miasta. Nieracjonalne jest skierowanie sporej ilości
              samochodów prywatnych na węzeł Marsa po likwidacji 514.
              Oczywiście bronię swojego interesu i myślę, że interesu sporej grupy
              mieszkańców, z którymi spotykam się prawie codziennie w 514.
              Mamy do tego prawo a demokracja i tzw. racjonalne podejście nie polega na
              tłamszeniu mniejszości ale szanowaniu jej praw.Ten kto pisał o małym obciążeniu
              514-ki ogląda ją z bardzo daleka. Rzadko kiedy uda mi się w niej usiąść, chociaż
              jak na każdej linii są i takie kursy.
              Pozdrawiam forumowiczów, pomimo epitetów w rodzaju "pieniacze".
              A swoją drogą komu i dlaczego tak zależy na tej likwidacji. To chyba coś w
              rodzaju ... dlaczego komuś ma być wygodniej niż mnie ....., bo argumentów
              ekonomicznych jakoś nie widzę, wystarczy przeanalizować zmiany.
            • st1545 Re: likwidacja 514 04.06.09, 14:32
              Witam,

              Spytałem żartobliwie, ile się jedzie pociągiem przez Ostrobramską dlatego, że
              dyżurnym argumentem za likwidacją linii przyśpieszonych jest kolej i omijanie
              korków. A to nie dla wszystkich jest najważniejsze.

              Wiem ile czasu jedzie się zwykłymi liniami w różne miejsca - np. z Pogodnej do
              Wesolandii, z PKP Wesoła do Anina itd. To wszystko jest wg mieszkańców "pikuś"
              bo np. jeśli chodzi o likwidację 315 to generalnie "nie ma czego żałować". Ale
              przez słynną Ostrobramską przewróciła się już jedna ważna zmiana w Wesołej,
              czyli znaczące zwiększenie częstotliwości 502 (411 niby nas uratowało, ale to
              już nie to samo co jedna mocna linia).

              Musimy się jednak zdecydować, co jest priorytetem. Jeśli jest nim dojazd np. do
              Saskiej w porannym szczycie, to rozwiązanie typu często jadące 137 + często
              jadące 520 jest _lepsze_ od obecnego 514. Jeżeli zaś najważniejsze byłoby
              zachowanie bezpośredniej komunikacji poza szczytem (późnym wieczorem, w
              weekendy) to jazda 514 przez Rembertów nikomu nie szkodzi - bo wtedy nie ma
              korków (-:

              pozdrawiam, tomek
    • momas Re: likwidacja 514 05.06.09, 11:42
      Duzo głosów typu zabrac linie z Rembertowa...
      :(
      W tej chwili linia 514 jedzie Nowym Rembertowem. Poza na - 183 i 196
      która jest jakby tu powiedziec linia lokalną :)
      . Obie jezdzę

      A moze jednak walczyć o utrzymanie lini wspólnie - a NA ZASADZIE
      TYLKO U NAS kosztem innej dzielnicy?
      I spróbowac powalczyc o dodatkowe polączenia z Wesolej do centrum?

      chyba jednak idealistka jestem :(
      • pokojnr3 Re: likwidacja 514 05.06.09, 12:07
        A może zamiast biadolić i wyzywać się nawzajem na jakimś słabym
        forum GW wziąć udział w konsultacjach społecznych? PO to właśnie są,
        żebyście mogli Państwo wyrazić swoją opinię. Uprzedzam co
        poniektórych, że cywilizowany sposób załatwiania spraw wymaga nieco
        kultury a czasem nawet podania nazwiska.

        Co by było łatwiej:
        www.ztm.waw.pl/wawer-konsultacje.php
        • momas Re: likwidacja 514 05.06.09, 14:54
          Owszem - masz rację. Ale duzo ludzi z forum bierze udział w
          konsultacjach :) I nie boi sie podaac nazwiska
          Czy wzięcie udzialu w konsultacjach automatycznie nie pozwala zabrac
          głosu na tutejszym forum?
          Tu przynajmniej mozna dyskutowac :)
        • Gość: fabi Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.09, 17:52
          Te proponowane zmiany przez fachmanów z ztm-u i tak wejdą w życie,
          prędzej czy póżniej, nawet jak liczba ludzi niezadowolonych z
          propozycji będzie większa. Obwieszanie autobusów informacjami o
          konsultacjach społecznych, zbieranie opinii w internecie to tylko
          fikcja - zamydlanie oczu - jaka to niby wspaniała firma dbająca o
          dobro pasażerów. Oni i tak zrobią swoje, o czym przekonamy się w
          niedalekiej przyszłości. Dobrym przykładem jest linia 520 (Bielany
          były przeciwne wycofaniu tej linii z Chomiczówki), fachmani tłumaczą
          się zamknięciem wiaduktu przy "gdańskim" i trasę kierują powoli w
          kierunku Znanej(narazie pętla Koło) tak jak planowali pół roku temu.
    • Gość: gość Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.06.09, 19:48
      Czy ZTM samodzielnie decyduje o trasach, rozkładzie jazdy itp.
      sprawach? Urząd Prezydenta W-wy nie ma tu nic do powiedzenia? Jeżeli
      tak jest, to wiadomo, że liczy się interes nie mieszkańców stolicy,
      a interes ZTM, czyli jak najwięcej zarobić, jak najmniejszym
      kosztem. Możemy sobie protestować, a ZTM chichocze...
      • Gość: Krystyna Re: likwidacja 514 IP: *.r.kbt.pl 12.06.09, 22:24
        Zagłosujemy samochodami w jeszcze większych korkach ... .
        Proponuję zlikwidować wszystkie bezpośrednie linie z pozostałych dzielnic do
        centrum ...i pozostawić tylko tę w Rembertowie.
        To śmieszne ...i smutne , bo głupota unosi się wysoko nad chmurami...
        • Gość: AdamM Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.09, 21:44
          Ktoś, kto wymyślił cały ten świetny nowy układ komunikacyjny chyba w
          życiu nie próbował dostać się z Wesołej do centrum i z powrotem. 514
          to podobno linia przyspieszona, ale wlecze się niemiłosiernie,bo
          zatrzymuje się na każdym przystanku, a w Rembertowie to już w ogóle
          linia spacerowa. Zamiast zmniejszyć liczbę przystanków i zmienić
          trasę tak, żeby biegła przez Marysin, ktoś wpadł na cudowny pomysł
          odcięcia Wesołej od centrum. Teraz do pracy jadę 1.15h, wracam
          przeszło 2h. Po zmianach chyba będę musiał kupić sobie śpiwór i spać
          w autobusie, bo nie sądzę, żeby ZTM zgodził się zwracać mi pieniądze
          za paliwo, jeśli zaczałbym przebijać się w korkach swoim samochodem.
          SKM w Wesołej tak naprawdę jeżdżą tylko Ci, którzy mieszkają blisko
          stacji PKP. 198, który teoretycznie miał dowozić ludzi do stacji,
          przez cały dzień wozi powietrze, nawet w godzinach szczytu nie
          widziałem w nim więcej niż 5 osób. Pomijam już notoryczne opóźnienia
          w kursowaniu, rozlatujący się tabor i kierowców, którzy mają w
          głębokim poważaniu przystanki na żądanie, w najlepszym razie
          zatrzymując się w ostatniej chwili, mimo że daje się im znak, kiedy
          są jeszcze dobre 100 m od przystanku.
          Proponuję zrobić masową akcję i wysyłać maile z tytułem "514 musi
          zostać" na wszystkie adresy mailowe w ZTM.
          • Gość: Stanley Re: likwidacja 514 IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 18.06.09, 14:40
            Masz 100% racji.
            Trzeba myśleć o szybszym bezpośrednim połączeniu autobusowym a nie o likwidacji
            jedynego. Nikt na życzenie ZTM nie przesiądzie się do SKM, a szczególnie ci,
            którzy mieszkają od przystanków PKP w większej odległości.
            514 musi zostać i to ze zmianami na lepsze, tj skróceniu trasy przez Marysin.
            • st1545 Re: likwidacja 514 19.06.09, 00:48
              Gość portalu: Stanley napisał(a):
              > Masz 100% racji.
              > 514 musi zostać i to ze zmianami na lepsze
              Być może obaj macie 100% racji, być może połączenie bezpośrednie co pół godziny
              jest lepsze od przesiadki z częściej jeżdżących "osobówek" do "pośpiesznego" w
              Marysinie ... być może.
              Ale przytoczone argumenty w rzeczywistości świadczą o czymś przeciwnym:
              "514 to podobno linia przyspieszona, ale wlecze się niemiłosiernie, [...] a w
              Rembertowie to już w ogóle
              linia spacerowa. Teraz do pracy jadę 1.15h, wracam
              przeszło 2h. Po zmianach [...]"

              Po zmianach nie będzie trzeba jeździć przez Rembertów. Może być szybciej niż
              obecnie... Po zmianach nie będzie też trzeba aż tak uważnie śledzić rozkładu ...
              ale zalet większej częstotliwości nikt już mieszkańców Wesołej nie będzie na
              siłę przekonywał - doświadczenia ze zmianami 502/411 dość już nas
              skompromitowały. Niestety.

              "SKM w Wesołej tak naprawdę jeżdżą tylko Ci, którzy mieszkają blisko
              stacji PKP"

              Żartujesz, prawda? Ze Starej Miłosnej, rano, jeździ bardzo dużo ludzi.
              "198, który teoretycznie miał dowozić ludzi do stacji,
              przez cały dzień wozi powietrze, nawet w godzinach szczytu nie
              widziałem w nim więcej niż 5 osób
              "

              Żartujesz. Więcej - chyba nigdy nie siedziałeś w 198 w godzinach szczytu.
              "Pomijam już notoryczne opóźnienia
              w kursowaniu"

              Nie pomijajcie tego. To jest główny argument przeciwko połączeniom
              skomunikowanym, zarówno po stronie MZA jak i kolei. Drugi sensowny argument to
              bezprzesiadkowe, bezstresowe powroty wieczorami.
              Dobrze by było, gdyby 514 zostało bez utraty pozostałych zmian na +. Ale jeśli
              tak się nie da, jeśli protesty przeciwko likwidacji tej linii uwalą całą
              reformę, to będzie tak jest. Na pewno wszystkim się to podoba?
              Ślijmy do ZTM maile innej treści. Popieramy zmiany, prosimy o pozostawienie
              bezpośredniej linii przez Ostrobramską do centrum
              . Nich rozważą, czy nie
              można tamtędy puścić choćby jednej "czarnej" linii - dlaczego one wszystkie
              muszą skręcać do Wiatracznej?
              pozdrawiam, tomek
    • Gość: Kroton Re: likwidacja 514 IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 19.06.09, 10:46
      ... i chociaż zupełnie inne słowa cisną się na usta... wysłałem do ZTM taki liścik

      "Witam Państwa
      Propozycje zmian wydają się być dość spójne i sensowne, za wyjątkiem likwidacji linii 514 - JEDYNEJ komunikującej Wesołą Zieloną i okolicę z Ostrobramską i centrum miasta.

      I wcale nie chodzi tu o moje własne widzimisię, bo mieszkam w Wesołej ale o pozbawione racjonalnych argumentów uzasadnienie. Dla dużej grupy mieszkańców (dość szybko rośnie ich liczba - nowe osiedla) nie jest żadną alternatywą Rembertów (SKM), Wiatraczna czy przesiadki w Marysinie. Przesiądą się więc do samochodów i w ten sposób załatwicie nam Państwo następne korki na trasie do Ostrobramskiej, Trasy Łazienkowskiej aż do centrum. A jak jest tam teraz szkoda słów...

      Chętnie bym przytoczył co mówią znajomi o tej propozycji, ale większość nie nadaje się do cytowania w tym oficjalnym przecież moim wystąpieniu.


      Doprawdy nie wiem dlaczego Państwo sądzą, że koniecznie trzeba nas komunikować z Rembertowem. Wystarczy monitorować istniejące połączenia z Zielonej do Rembertowa, bardzo często wożone powietrze na tej trasie daje chyba do myślenia....!
      A tak na marginesie proponuję przyjechać na tzw "węzeł przesiadkowy" w Rembertowie właściwie o każdej porze i przyjrzeć się co tam się dzieje i jakie warunki mają pasażerowie i kierowcy zarówno samochodów prywatnych jak i autobusów, po obu stronach przejazdu kolejowego. Państwo chcą natomiast istotnie dociążyć to miejsce ruchem dodatkowych autobusów i przesiadających się pasażerów. Można to zrobić jedynie przepraszam "z perspektywy biuraka", nie biorąc za to żadnej bezpośredniej odpowiedzialności.

      Likwidować JEDYNĄ bezpośrednią linię moim zdaniem można w przypadku, gdy istnieje dla niej RÓWNORZĘDNA alternatywa, a tu jej NIE MA.

      Jeżeli już Stolica zdecydowała się przyłączyć do siebie Wesołą to teraz trzeba być konsekwentnym i niech to będzie prawdziwe połączenie CENTRUM dzielnicy z CENTRUM miasta.

      Moim zdaniem ta chybiona propozycja nie ma w przyszłości żadnej racji bytu.
      Spodziewać się należy, że sami Państwo stwierdzą konieczność rozwijania przede wszystkim bezpośrednich połączeń centrum miasta z centrum dzielnic a SKM, ze względu na swe usytuowanie tego nie załatwi.

      Mam nadzieję, że ogłoszone przez Was konsultację nie są tylko formalnością i mój głos będzie miał jakieś istotne znaczenie.


      Życzę Państwu refleksji nad tym pomysłem"


      hm ... wiem, że za grzecznie, ale może podziała ... taki test ....
      • Gość: fabi Re: likwidacja 514 IP: *.aster.pl 19.06.09, 21:42
        "Re: likwidacja 514
        Autor: Gość: fabi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.09, 17:52
        Odpowiedz

        Te proponowane zmiany przez fachmanów z ztm-u i tak wejdą w życie,
        prędzej czy póżniej, nawet jak liczba ludzi niezadowolonych z
        propozycji będzie większa. Obwieszanie autobusów informacjami o
        konsultacjach społecznych, zbieranie opinii w internecie to tylko
        fikcja - zamydlanie oczu - jaka to niby wspaniała firma
        dbająca o dobro pasażerów. Oni i tak zrobią swoje, o czym przekonamy
        się w niedalekiej przyszłości.
        Dobrym przykładem jest linia 520 (Bielany były przeciwne wycofaniu
        tej linii z Chomiczówki), fachmani tłumaczą się zamknięciem
        wiaduktuprzy "gdańskim" i trasę kierują powoli w kierunku Znanej
        (narazie pętla Koło) tak jak planowali pół roku temu."

        Jak widać moja wypowiedż się sprawdza (choć nie jestem wróżką).
        Niby konsultacje jeszcze trwają, a tu 520 już na Znaną
        , widać jakie to są konsultacje. Myśle, że z 514 "zrobią
        porządek" w środku wakacji jak duża liczba ludzi będzie na urlopach
        i nie ma się co łudzić, no chyba że poruszy się burmistrza , jak to
        było "u nas" w Starej Miłosnej w sprawie 502/411.
    • Gość: Robert Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.06.09, 16:29
      A niech likwidują!
      Kto by sie chciał tłuc tymi śmierdzącymi autobusami...
      Wlecze się to to aż 50-55 minut do centrum, mimo że to tylko 18 km.
      Szybciej się dojedzie już nawet rowerem!

      Prywatny samochód, a dla niezmotoryzowanych SKM/KM lub prywatna
      linia "jedność" z Okuniewa do centrum.
      • Gość: Tadeusz Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.09, 16:01
        Bez przesady, Wesoła jest dzienicą Warszawy i nie widze przyczyn dla
        których miałby się nam odbierać odbierać połaczenie autobusowe z
        Centrum. Kolej jest transportem zamiennym dopwłniającycm autobusowy.
        Poza tym psuje się. Różnią sie trasą. Nie wszyscy akurat muszą
        dojeżdząć pod sam Pałać, Centrum obejmuje też plac Konstytucji itp.
        Sorry, ale kolej podsuwa się pod nos osobom spoza Warszawy a nie z
        jej dzielnic, osobom, które bardzo często maja po 25 km i więcej do
        WWy i żadnych PKS, a tu co? Warszawa i sama kolej ma kursować? Jskaś
        pomyłka może ktoś zapomniał, ze Wesoła jest dzielnicą Warszawy ??
          • Gość: Hania Re: likwidacja 514 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.09, 10:36
            Przydałoby się jednak wskazać jakieś konkretne miejsce gdzie znajduje się taki przepis, o którym mówisz Sereno. Przepis ten byłby bardzo przydatny w tej sytuacji, a stwierdzenie "podobno" raczej nie ma mocy prawnej. Tak więc Sereno postaraj się znaleźć oficjalny dokument, który potwierdzi Twoje przypuszczenia i umieść namiary na niego na forum.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka