Dodaj do ulubionych

prędkość emule

10.03.07, 20:29
jestem trochę laikiem więc chciałbym spytać mądrzejszych głów czy prędkość
ściągania w emule około 15kB/s to jest sporo czy niebardzo. mam 512 łącze.
Obserwuj wątek
    • Gość: @ Re: prędkość emule IP: *.chello.pl 10.03.07, 21:38
      Poczytaj to:
      www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=34005
      • kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 18:18
        dzięki za radę. ale chciałbym jeszcze żeby mi ktoś powiedział czy 15kB/s to
        jest sporo czy niebardzo przy 512 łączu.
        • era77 Re: prędkość emule 11.03.07, 18:26
          Zależy. 15 to taka średnia. A 58 kB/s też się może zdarzyć...
        • Gość: emule Re: prędkość emule IP: *.chello.pl 11.03.07, 18:29
          Prędkość ściągania ustaw na max, wysyłanie może być 15 KB/s. A poza tym przeczytaj to co Ci radzą. Nie stanie Ci się krzywda z nadmiaru wiedzy.
        • Gość: Okruch Re: prędkość emule IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.07, 19:09
          kadamus777 napisał:

> dzięki za radę. ale chciałbym jeszcze żeby mi ktoś powiedział czy 15kB/s to
          > jest sporo czy niebardzo przy 512 łączu.

15 KB/s na łączu 512 to w skali EMULE bardzo mało = prawie NIC ! :(

Też mam łącze 512 (Neostrada !) i w EMULE ściągam przy ponad 50 KB/s, czyli te
          twoje 15 KB/s to jest bardzo malutko.

Masz albo źle ustawione opcje w programie EMULE albo ściągasz jakiś bardzo mało
          popularny plik.
          Albo wybrałeś zły plik - wybieraj te co mają nawiększą ilość w DOSTĘPNOŚĆ - to
          oczywiste. :)

• kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 20:24
            muszę wam się poskarżyć że dzisiaj te 15kB/s to u mnie żadko osiągalna
            prędkość. może winą tego jest to że mam łącze radiowe i administr. coś
            majstruje w weekendy. a pliki wybieram te z największą dostępnością.
            • kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 21:19