kadamus777 10.03.07, 20:29 jestem trochę laikiem więc chciałbym spytać mądrzejszych głów czy prędkość ściągania w emule około 15kB/s to jest sporo czy niebardzo. mam 512 łącze. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: @ Re: prędkość emule IP: *.chello.pl 10.03.07, 21:38 Poczytaj to: www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=34005 Odpowiedz Link Zgłoś
kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 18:18 dzięki za radę. ale chciałbym jeszcze żeby mi ktoś powiedział czy 15kB/s to jest sporo czy niebardzo przy 512 łączu. Odpowiedz Link Zgłoś
era77 Re: prędkość emule 11.03.07, 18:26 Zależy. 15 to taka średnia. A 58 kB/s też się może zdarzyć... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: emule Re: prędkość emule IP: *.chello.pl 11.03.07, 18:29 Prędkość ściągania ustaw na max, wysyłanie może być 15 KB/s. A poza tym przeczytaj to co Ci radzą. Nie stanie Ci się krzywda z nadmiaru wiedzy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Okruch Re: prędkość emule IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.07, 19:09 kadamus777 napisał: > dzięki za radę. ale chciałbym jeszcze żeby mi ktoś powiedział czy 15kB/s to > jest sporo czy niebardzo przy 512 łączu. 15 KB/s na łączu 512 to w skali EMULE bardzo mało = prawie NIC ! :( Też mam łącze 512 (Neostrada !) i w EMULE ściągam przy ponad 50 KB/s, czyli te twoje 15 KB/s to jest bardzo malutko. Masz albo źle ustawione opcje w programie EMULE albo ściągasz jakiś bardzo mało popularny plik. Albo wybrałeś zły plik - wybieraj te co mają nawiększą ilość w DOSTĘPNOŚĆ - to oczywiste. :) Odpowiedz Link Zgłoś
kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 20:24 muszę wam się poskarżyć że dzisiaj te 15kB/s to u mnie żadko osiągalna prędkość. może winą tego jest to że mam łącze radiowe i administr. coś majstruje w weekendy. a pliki wybieram te z największą dostępnością. Odpowiedz Link Zgłoś
kadamus777 Re: prędkość emule 11.03.07, 21:19 muszę jeszcze przy tym zaznaczyć (bo to chyba jest ważne)że na speedtest-cie download mam w granicach 530 Odpowiedz Link Zgłoś