Dodaj do ulubionych

Reklamacje w PRIMA MODA

IP: *.adsl.inetia.pl 06.05.09, 15:34
Uwaga na zakup obuwia w Prima Moda. Buty w razie reklamacji ( a jest tego
bardzo dużo ) z góry nie są uznawane. Nawet nie przestrzegają terminu 14 dni
na rozpatrzenie reklamacji. Pani powiedziała, że ich to nie dotyczy.
Trzeba zająć się tą sprawą. Czytając inne fora internetowe o tej firmie i ich
sposobie załatwianiu reklamacji, jestem w wielkim szoku. Zakupiłem też w tej
firmie buty letnie i po 5 dniach popękały, złożyłem reklamacje i dostałem
odmowę, oczywiście po terminie 14 dni. Jak bym sam nie zadzwonił to chyba nikt
by nie raczył do mnie zadzwonić.
Złoże odwołanie do reklamacji i zajmę się to sprawą do końca, nawet pójdę do
sądu. Ale najpierw udam się do UOPKiK, gdzie już dzwoniłem i pomogą mi
załatwić tą sprawę. Proszę o opinie na temat tej firmy.
Będę potrzebował jak najwięcej materiału dotyczącego źle załatwionej
reklamacji lub opinii od ludzi poszkodowanych przez tą firmę, do przedłożenia
w Sądzie.
Proszę o jak najwięcej opinii o tej firmie.
Dziękuje
Obserwuj wątek
    • Gość: sceptyk Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.05.09, 12:51
      Prosze ochłonąć.
      Moim zdaniem wypowiedzi na forum internetowym nie są dowodem w
      sprawie, bo będą traktowane jako niepotwierdzone wypowiedzi, które
      mogą wskazywać jedynie na masowe nieuznawanie reklamacji, ale nie na
      dowód w Twojej indywidualnej sprawie.

      Moja opinia na temat tej firmy:
      firma, która ma pewnie rozbudowaną komórkę do spraw reklamacji i
      zatrudnia rzeczoznawcę, który tylko z jemu znanych powodów czasmi
      odrzuca reklamacje. Ja rzeczoznawcą nie jestem i na ten temat nie
      będę się wypowiadać, ale może UOKIK skontroluje tą firmę, czy jest
      to mechanizm stale traktujący konsumentów.

      Jako pracownik biura rzecznika konsumentów nie znam sprawy, w której
      ta firma uznała reklamację po naszej interwencji. Ale należy
      pamiętać, że są to indywidualne sprawy, a nie naruszenie zbiorowych
      interesów konsumentów, to musiałby stwierdzić UOKIK.
      Proszę to zgłosić do tego urzędu.

      Pozdr;)
      • Gość: szczecin Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.chello.pl 08.05.09, 22:15
        Witam,
        Mam ten sam problem z PRIMA MODA, tez reklamowałem buty które pękły
        na napietku po trzecim uzytkowaniu. Reklamowałem i nie uzyskałem
        odpowiedzi w 14 dni, więc odrazu poszedłem do UOKiK i przedstawiłem
        temat. Pani powiedziała mi o łamaniu praw konsumenta przez PRIMA
        MODA.
        Ogólnie ta firma jest bardzo znana w UOKiK w Szczecinie, i w innych
        miastach.
        Podobno w 2006 roku, Prezes UOKiK ze Szczecina wystąpił do UOKiK we
        Wrocławiu o przeprowadzenie postępowania w sprawie praktyk
        naruszających zbiorowe interesy konsumentów przeciwko Dion Polska
        (PRIMA MODA) ale nie wiem jak to sie skończyło.
        Obiecuje, ze jak sie dowiem o co tu chodzi z tą pseudo firma, to dam
        odpowiedz na forum.
        W mojej sprawie wystapi UOKiK ze Szczecina i zobaczymy jak to sie
        potoczy.

        Z pozdrowieniami,
    • Gość: gosc Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.09, 14:50
      "złożyłem reklamacje i dostałem odmowę, oczywiście po terminie 14 dni. Jak bym
      sam nie zadzwonił to chyba nikt by nie raczył do mnie zadzwonić." - jesli na
      protokole widnieje data do 14 dni to jednak jest wszystko w pozadku, sklep nie
      ma obowiazku do Pana dzwonic ani Pana informowac z dostawa do domu, skoro
      przyniusl Pan reklamacje to trzeba tez pofatygowac sie odebrac. Trzeba bylo isc
      do sklepu na 15 dzien tuz po otwarciu sklepu i zapytac co z reklamacja jesli nie
      jest jeszcze rozpatrzona to zgodnie z ustawa oznaczaloby ze zgadzaja sie z Pana
      żądaniem. Natomiast jesli data na protokole widnieje dalej niz 14 dni lub jest
      jej brak to wygra Pan w Sadzie nawet jesli buty nie nadawaly sie do uznania ze
      wzgledu na formalne niedopatrzenie sprzedawcy.

      "Będę potrzebował jak najwięcej materiału dotyczącego źle załatwionej
      reklamacji lub opinii od ludzi poszkodowanych przez tą firmę, do przedłożenia w
      Sądzie." - Pan idzie do Sadu ze swoimi butami, nawet jesli Pan udowodni ze firma
      nie uznaje reklamacji wcale to nie jest to zaden dowod ze nalezu uznac Panska
      reklamacje. Ani nie jest to dowod ze nalezalo uznac inne. Czy Pana obuwie nadaje
      sie do uznania zdecyduje biegly. To nic ze buty maja 5 dni w sadach tez bywa roznie.
      • Gość: niechmocbedzieztob Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.05.09, 13:05
        zgadzam się po trochu z każdym z poprzedników, ale uważam, że do
        UOKIK należy ocena, czy opisane zachowanie PRIMA MODY w załatwnianiu
        spraw indywidualnych nie jest praktyką niedozwoloną i przez to nie
        narusza zbiorowych interesów konsumentów.
        Może tak być, a nie musi i nie nam to oceniać na forum.
        Dlatego zgłoś to do UOKIK z prośbą o wszczęcie postępowania
        administracyjnego wyjaśniającego ten przypadek nie jako
        indywidualny, ale właśnie jako dowód naruszenia zbiorowych interesów
        konsumentów poprzez przyjęcie takiej praktyki rozpatrywania
        reklamacji.

        Wiem że np. sieć sklepów z branży RTV stosowała takie praktyki
        polegające na narzucaniu terminów do rozpatrywania reklamacji ponad
        14 dni wręcz stosowała takie druki reklamacyjne i UOKIK wszczął
        postępowanie wyjasniające.

        Poza tym Twoja sprawa będzie w sądzie traktowana indywidualnie i w/w
        nie będzie mieć wpływu na rozstrzygnięcie sprawy - jak napisali w/w
        forumowicze.
        • Gość: szczecin Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.chello.pl 11.05.09, 23:59
          Dla ciekawych, o decyzji UOKiK w Szczecinie, wysłanej do UOKiK we
          Wroclawiu.
          (Proszę o skopiowianie i wklejenie w pasku adresu strony)

          209.85.229.132/search?
          q=cache:uWS1tZChmHEJ:fafik.uokik.gov.pl/dec_prez.nsf/0/C83B62
          CC26A8088FC12574F6002AD8A0/%
          24file/decyzja_nr_rwr70_2005_z_dnia_05.12.05.pdf+prima+moda+reklamacj
          a&cd=22&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
          • Gość: aminis decyzja uokik ws PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.05.09, 08:13
            DECYZJA Nr 70/2005:

            wybrane fragmenty:
            uznaje się za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów,
            wskazaną w art. 23a powołanej ustawy, działanie ..........
            polegające na naruszeniu obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej,
            prawdziwej i pełnej informacji przyreklamacji obuwia, poprzez
            stosowanie w obrocie z konsumentami formularza zgłoszenia
            reklamacyjnego zawierającego sformułowanie wprowadzające konsumentów
            w błąd, w brzmieniu:


            - „Składający reklamację zobowiązuje się do osobistego
            zasięgnięcia informacji o sposobie jej rozpatrzenia oraz o odbiorze
            przedmiotu reklamacji”,


            i nakazuje się zaniechanie jej stosowania.

            No tak, ale tutaj nie znamy treści druku reklamacyjnego, a z tej
            decyzji Prezesa UOKIK na pewno korzystna jest przyjęta interpretacja
            przez Prezesa art. 8 ustawy o szczególnych...:


            ... opinii Prezesa UOKiK, pod pojęciem „ustosunkowania się”
            rozumieć należy obowiązekzajęcia przez sprzedawcę stanowiska co do
            wniesionego żądania konsumenta, jak równieżpoinformowania klienta o
            zasadności i sposobie wykonania roszczenia.
            Zgodnie z powyższym,
            sprzedawca musi ustosunkować się do roszczeń reklamacyjnych w
            terminie 14 dni od ich wniesienia, poprzez wydanie decyzji o uznaniu
            bądź nie uznaniu roszczenia klienta oraz poprzez udzielenie
            konsumentowi odpowiedzi w przedmiocie wniesionego żądania.

            Ustosunkowanie się do żądania kupującego, jest swoistym
            oświadczeniem woli sprzedawcy i wywołuje określone skutki prawne.
            Natomiast brak odpowiedzi sprzedawcy w powyższymterminie na żądanie
            kupującego, poczytuje się za wyrażenie zgody co do jego treści,
            tj.akceptację żądanego przez konsumenta sposobu wykonania obowiązku.
            Przepis art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach (…), nie
            zobowiązuje zatem klienta do osobistego odbioru informacji o
            sposobie rozpatrzenia reklamacji. Przeciwnie:
            obowiązekpoinformowania o sposobie rozpatrzenia wniesionego żądania
            doprowadzenia towaru do zgodnego z umową spoczywa na przedsiębiorcy.
            Innymi słowy, to klient powinien zostaćpoinformowany, czy jego
            roszczenie reklamacyjne zostało uznane i w jaki sposób reklamacja
            zostanie rozpatrzona.

            oraz

            Przy ocenie zakwestionowanego zapisu zgłoszenia reklamacyjnego
            należy mieć równieżna względzie art. 11 ustawy o szczególnych
            warunkach (…), który stanowi, że uprawnieńunormowanych w tej ustawie
            nie można wyłączyć ani ograniczyć w drodze umowy zawartej przed
            zawiadomieniem sprzedawcy o niezgodności towaru konsumpcyjnego z
            umową. Powyższy zapis sporządzony został tymczasem przed podpisaniem
            protokołu reklamacyjnego, czyli przed zakończeniem procesu
            zgłaszania niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Uchodzi
            podnieść, że prawo konsumenta do rzetelnej, prawdziwej i pełnej
            informacji jest jednym z jego zasadniczych praw, a brak takiej
            informacji uniemożliwia konsumentowi swobodę oceny i wyboru
            najlepszej oferty, ograniczając wolność jego decyzji rynkowych.
            Profesjonalista zawsze obowiązany jest poinformować konsumenta,
            będącego z zasady słabsząstroną stosunku umownego, o istotnych
            okolicznościach dotyczących kontraktu – w sposób prawdziwy, rzeczowy
            i kompletny, co jest cechą generalną prawa umów i wypływa z
            obowiązku lojalnego kontraktowania.

            Prawidłowy wzór zgłoszenia reklamacyjnego powinien przewidywać
            możliwośćindywidualnego ustalenia przez sprzedawcę z konsumentem, w
            jakiej formie klient chciałby uzyskać informację o sposobie
            rozpatrzenia wniesionego przez siebie żądania.
            Natomiast,
            stosowany przez Spółkę formularz zgłoszenia reklamacyjnego
            zawierający sporny zapis, nie daje konsumentowi możliwości wyboru
            sposobu zasięgnięcia informacji o treściustosunkowania się do
            złożonej reklamacji i arbitralnie narzuca formę jej uzyskania
            poprzez obowiązek osobistego stawiennictwa u sprzedawcy. Takie
            działanie godzi w interes konsumentów, ponieważ pozwala na
            niewywiązanie się przez Spółkę z obowiązku rozpatrzenia reklamacji w
            terminie 14 dni. Może dojść bowiem do sytuacji, kiedy konsument z
            jakichśprzyczyn (np. zdrowotnych) nie będzie mógł osobiście
            zasięgnąć informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji i nie będzie
            miał pewności, że odpowiedź na jego reklamację była gotowa w ciągu
            14 dni.
            • Gość: aminis Re: decyzja uokik ws PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.05.09, 08:19
              No i okazało się, że UOKIK już w sprawie tej firmy działał.
              Postępowanie dotyczyło jednak treści druku reklamacyjnego, a nie
              uznawania lub nieuznawania reklamacji, więc mam prośbę do
              zakładającego ten wątek:
              umieść w necie skan Twojego protokołu reklamacyjnego (oczywiście z
              zasłonięciem danych osobowych) i podaj tutaj link do tego skanu, a
              myz apoznamy się z jego treścią i zobaczymy, czy zdaniem
              forumowiczów Twoja sprawa ma charakter szerszy niż indywidualny.
              • Gość: Reklamujący Re: decyzja uokik ws PRIMA MODA IP: *.adsl.inetia.pl 12.05.09, 11:33
                Moja sprawa dotyczy tego, że PRIMA MODA nie dotrzymała terminu 14 dni na
                rozpatrzenie reklamacji. Więc jeśli w ciągu tych 14 dni nie dali odpowiedzi, to
                zgadzają się automatycznie z żądaniami reklamującego, czyli : naprawa, wymiana
                na nowy lub zwrot kasy.
                A Prima Moda w swoim zgłoszeniu reklamacyjnym ma taki punkt :
                "
                11. Pisemne stanowisko sprzedawcy w kwestii rozpatrzenia reklamacji dostępne
                będzie dla kupującego w miejscu zakupu towaru bądź w BOK znajdującym się we
                Wrocławiu przy ul. Żegiestowskiej 11 najpóźniej w 14 dniu od daty otrzymania
                reklamacji. Na życzenie reklamującego może on zostać powiadomiony telefonicznie
                lub poprzez e-mail o sposobie rozpatrzenia reklamacji."


                i oto się rozchodzi w całej tej sprawie,
                  • Gość: Reklamujący Re: decyzja uokik ws PRIMA MODA IP: *.adsl.inetia.pl 12.05.09, 12:23
                    Reklamacje składałem 18.04 i do dnia 05.05 nie otrzymałem odpowiedzi, więc
                    postanowiłem zadzwonić i zapytać się czy reklamacja została rozpatrzona i jaka
                    jest decyzja.
                    Pani która odebrała telefon, powiedziała mi, że reklamacja nie została uznana,
                    ale jeszcze nie mają u siebie w sklepie opinii z centrali we wrocławiu.
                    Ale na drugi dzień czyli 06.05, szanowna pani zadzwoniła i powiedziała, że
                    reklamacja została nie uznana i buty jak i opinia rzeczoznawcy jest do odbioru w
                    sklepie.
                    Czyli minął ustawowy termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    • Gość: Warszawa Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.09, 00:24
      Mam ten sam problem z nimi. Od 2007 roku do dnia dzisiejszego. Wojewodzka Inspekcja Handlowa, Rzecznik Konsumentów, Sąd w postepowaniu uproszczonym to urzędy, które przyznały mi rację. Prima Moda nie ugięta. Bedzie w wyniku ich sprzeciwu postępowanie w sądzie cywilnym. Ciekawe na której rozporawie sie skonczy.
      Zastanawiam się czy zgłosić ten problem do "Uwagi" TVN, może tu media pomogą.
      Dzwoniłem do Rzecznika KOnsumentów we Wrocławiu z zapytaniem jaką ma opinię o Prima Moda. Odpowiedział jednym zdaniem: "Tam sie NIC nie kupuję"!!!
      • Gość: niezadowolona Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.08.09, 16:24
        Bo to prawda! Buty reklamowane są w 80% nie przyjęte, nie naprawione. Tłumacza
        się różnymi wymówkami. Jak mi się porozklejała po jednym założeniu skóra na
        obcasach to napisano mi, że w obcasach się nie prowadzi samochodu! A niby skąd
        to przypuszczenie tym bardziej, że nie prowadzę! I co pomogły 2 odwołania???
        Można by było w nieskończoność tak. Znam wiele takich przypadków. To co się tam
        dzieje to śmiechu warte. Lepiej! Raz byłam świadkiem jak Pan któremu nie uznano
        po raz któryś reklamacji został wyprowadzony przez ochronę bo był za bardzo
        oburzony. To się nadaje tylko do TV!
        • Gość: ac Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.ssp.dialog.net.pl 26.08.09, 10:54
          Ja mam taki sam problem! Kupiłam buty na zimę, zadowolona że będę
          chodzić przez parę ładnych lat w czymś porządnym, a po miesiącu
          skóra zaczęła się odrywać od podeszwy i zaczęły mi pękać wszystkie
          nici. Oczywiście na żadnym szczeblu nie uwzględniono mojej
          reklamacji tłumacząc to złym użytkowaniem i złą konserwacją butów!
          Tylko jak można konserwować nici- tego nie rozumiem, a buty są na
          zimę a nie do chodzenia po domu, więc na pewno pójdę z tym do sądu,
          bo to jest nieprawdopodobne, żeby tak postępować z klientem w takim
          sklepie.
    • Gość: flame Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 89.174.215.* 17.09.09, 15:26
      Moja sprawa toczy się od listopada 2008 roku. Do dziś, ani naprawionych butów
      (obuwie było naprawiane kilkakrotnie!), ani wymiany na towar wolny od wad, ani
      zwrotu gotówki :( do akcji włączył się Rzecznik Praw Konsumenta. Negocjacje nie
      pomogły. Wiem, że firma nie stawia się w Sądzie Konsumenckim (nie musi) - to Sąd
      Arbitrażowy (polubowny) i firmy nie muszą odpowiadać na wezwanie. Kieruję sprawę
      przeciwko tej firmie do Sądu z powództwa cywilnego. Na szczęście mam podstawy i
      szanse na wygraną. Najgorsze jest to, że chamsko traktują klienta, proszę
      spróbować porozmawiać z panienką reprezentującą Biuro Obsługi
      Klienta....koszmar! :( to były moje pierwsze i na szczęście ostatnie zakupy w
      tej porażkowej firmie. Gdybym wcześniej zapoznała się z informacjami zawartymi
      na tym forum, nawet nie spojrzałabym na oferowany przez nich towar. Wstyd, że
      takie firmy prosperują na polskim rynku!
    • Gość: k. Uwaga TVN IP: *.centertel.pl 18.09.09, 12:07
      Witam
      Mam ten sam problem. 2 raz reklamuje te same buty po wymianie na nowe i słyszę
      znowu brak podstaw do reklamacji. Udaje się do federacji konsumentów we
      Wrocławiu, a jeśli to nie zadziała kontaktuje się z "Uwaga TVN", bo ktoś to w
      końcu musi nagłośnić...bo mnie już krew zalew. Jeśli są chętni, a wiem że są, bo
      jest mnóstwo ludzi oszukanych przez tą firmę, to namawiam do złożenia takiego
      zawiadomienia do telewizji. Może wspólnie uda nam się pokonać i ukarać tą
      firmę!!!!!!
      Podaje meila jeśli ktoś myśli podobnie jak ja. basiowa84@gmail.com
    • Gość: kaska nagłośnienie w Uwaga TVN IP: *.centertel.pl 18.09.09, 12:07
      Witam
      Mam ten sam problem. 2 raz reklamuje te same buty po wymianie na nowe i słyszę
      znowu brak podstaw do reklamacji. Udaje się do federacji konsumentów we
      Wrocławiu, a jeśli to nie zadziała kontaktuje się z "Uwaga TVN", bo ktoś to w
      końcu musi nagłośnić...bo mnie już krew zalew. Jeśli są chętni, a wiem że są, bo
      jest mnóstwo ludzi oszukanych przez tą firmę, to namawiam do złożenia takiego
      zawiadomienia do telewizji. Może wspólnie uda nam się pokonać i ukarać tą
      firmę!!!!!!
      Podaje meila jeśli ktoś myśli podobnie jak ja. basiowa84@gmail.com
        • herkson Re: Reklamacje w PRIMA MODA 20.04.10, 10:09
          Jeszcze nie składaliśmy w tym sklepie reklamacji. Trudno mi uwierzyć, że nie
          akceptują reklamacji, bo cała firma wygląda mega profesjonalnie. Obsługa,
          relacje, kontakt - wszystko na wysokim poziomie. Dziwi mnie też liczba
          reklamacji, bo mimo, że wraz z żoną kupujemy obuwie w Prima Moda to ani raz nie
          byliśmy zmuszeni do składania reklamacji.
          • Gość: AA Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.adm.put.poznan.pl 31.05.10, 07:28
            ODRADZAM zakupy butów w tej firmie. Jestem kolejną poszkodowana. Kupiłam u nich
            baletki - myśląc, że jak wydam więcej to buty będą porządne - NIC Z TEGO.
            Odkleiła się podeszwa, która po 1 reklamacji została sklejona, po czym znowu się
            odkleiła i nie uznano reklamacji. Napisano, że to z mojej winy bo chodzę w
            butach już 8 miesięcy (buty kupiłam we wrześniu, w październiku już
            reklamowałam, później była długa zima, a ja nie mam zwyczaju po śniegu brodzić w
            baletkach) i są przepocone! Może jestem ewenementem wśród klientów tej firmy, bo
            moje stopy się pocą? Albo buty tej firmy powinny stać na półce i służyć tylko do
            ozdoby. Nie wiem czym kierują się właściciele PRIMA MODY, ale na pewno nie
            dobrem klienta. ODRADZAM WSZYSTKIM!
    • Gość: klientka Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 188.33.61.* 02.09.10, 18:32
      Zakupiłam w sklepie Prima Moda torbę za ponad 500 zł. Zawsze chciałam mieć porządną skórzaną torbę, więc skoro wreszcie było mnie stać to sobie nie żałowałam. Jaka szkoda, że nie poczytałam wcześniej waszych opinii. Torba po niecałym miesiącu używania zaczęła się pruć w okolicach suwaków, oczywiście zareklamowałam. Panie nie zadzwoniły z odpowiedzią mimo zapewnień że tak zrobią. Poszłam więc, pismo było z datą 14 dni od złożenia reklamacji, uznano poprzez naprawę. O możliwości odbioru torby panie też nie poinformowały, jak już wróciła do sklepu. Pooglądałam i uznałam, że naprawiono "byle jak", dużo by pisać, w każdym razie od towaru za tą cene oczekuje sie czegoś więcej. Złożyłam odwołanie, zmienili front i stwierdzili, że torba miała wady widoczne dla mnie w czasie zakupu (niedoszyty bok wewnętrznej kieszonki przy samej krawędzi, który był na dodatek przyklejony i nie było widać tam żadnej dziury, ale potem zaczęło sie tam pruć). Zezłościłam się i poszłam do Inspekcji Handlowej, stwierdzono że mediacje z ta firmą to strata czasu. Musiałabym zatem pójść do sadu powszechnego, nie mam jednak pewności wygranej, więc zaoszczędzę sobie kasy i nerwów. Ostatecznie wygląd zewnętrzny mojej torby po tej ich naprawie jest do przyjecia, nie wiem ile w środku wytrzyma, najwyżej znów zareklamuję.
      Tak czy owak pisze ku przestrodze kolejnych Klientow, unikajcie Primy Mody, jest wiele lepszych firm tego typu, nawet juz nie chodzi o towar ale o podejście do klienta i rozpatrywanie reklamacji.
      • Gość: 11100 Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.warszawa.mm.pl 03.01.11, 23:51
        Niestety moje doświadczenia z ta firma równiez nie sa pozytywne.
        Zakupiłam kozaki, które ju z po 2 tyg. musiałam zareklamować ze względu na odklejająca sie podeszwę. Obuwie zostało naprawione niestety nieskutecznie poniewaz po kolejnych 2 miesiacach podeszwa ponownie sie odkleiła w dokładnie tym samym miejscu. Tym razem reklamacja został nieuwzgledniona z powodu złego uzytkowania obuwia i stwierdzono, że jest to wina mechaniczneho uszkodzenia...

        Oczywiście nie było to zgodne z prawda i napisałam odwołanie, które zostało ponownie odrzucone. Kontaktowałam sie tez Rzecznikiem Ochrony Praw Konsumenta i poinformowano mnie, ze wykonawca nie moze zmieniac swojej opini, jesli reklamacja dotyczy tej samej kwesti i raz juz wykonawca zgodził sie z niezgodnością towaru z umową a przy kolejnej reklamacji odpowiedzialność przezuca na klienta...

        Reklamowałam juz buty w różnych sklepach ale pierwszy raz spotkałam sie z taka ignorancją i brakiem profesjonalizmu. Do mnie równie z nikt nie dzwoniła z informacja zwrotna na temat rozpatrzenia reklamacji, osobiscie kilkakrotnie dzwoniłam w tej sprawie. W tej Firmie dobro klienta sie nie liczy. Na szczęście sa inne sklepy, do tego niestety już sie zraziłam i przyjaciołom nie poleciłabym go!

        Czuję sie naprawde nieuczciwie potraktowana!
      • Gość: katimi Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.centertel.pl 20.02.11, 02:32
        Pm ma wysokiej jakosci produkty, ale trzeba tez je umiec użytkowac. Pewnie myslalas ze skoro torba jest z dobrego materialu i kosztuje troszke wiecej niz gdzie indziej to mozna sobie pozwolic na noszenie w niej "kamieni" (Choc nie powiem, ich produkty warte sa swojej ceny) Suwak poszedl bo nie umialas jej uzytkowac, to nie jest wina PM. Ja jetem zadowolona z ich usług
        • Gość: oliwia Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.uznam.net.pl 14.08.11, 22:01
          Piszesz bzdury bo chyba masz coś wspólnego z tą nierzetelną firmą. W torbie nie nosi się ,,kamieni " a torba skórzana powinna wytrzymać parę dobrych lat. Posiadam różne torby skórzane i nic się w nich nie dzieje.Zakupiona torba w firmie PRIMA MODA zaczęła pękąć rączka a kamieni nie nosiłam. Oczywiście przerzucenie winy za byle jakość towaru na klienta jest standartem w tej firmie : uszkodzenie mechaniczne albo minęło więcej niż 6 miesięcy i sprzedawca nie odpowiada za towar itp. O dziwo na forum jest więcej klientów niezadowolonych niż tych zadowolonych.Omijajcie tą firmę z daleka i mówcie swoim znajomym, żeby nie kupowali bo będa mieli problemy z reklamacją.
      • Gość: oliwia Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.uznam.net.pl 06.07.11, 15:04
        Reklamuję torbę za 799 zł ponieważ zaczęła pękać skóra na rączce. Reklamacje złożyłam po 6 miesiącach. Napisali mi, że obniżają cenę o 40% a ja zażądałam wymiany na nowy lub zwrot gotówki. Pisze do nich pisma a Oni podtrzymują swoją wersję, że chcą mi oddać torbę z popekaną na całej długości rączce i 40% obniżają cenę.Jak mam nosić torbę z widoczną popękana rączką? Nie zgadzam się z takim załatwieniem reklamacji i myślę, żeby sprawę skierować do Sądu bo za po obniżce torba kosztowałaby mnie około 470 złotych i musiałabym ja wyrzucić bo wstydziłabym się ją nosić. Trzeba wreszcie utrzeć nosa Firmie PRIMAMODA, skoro sprzedaje eleganckie i drogie rzeczy niech idzie to w parze z jakością. PRZESTRZEGAM przed zakupami w tej firmie. Nie kupujcie u nich bo będziecie mieli problemy z reklamacją.
        • obsluga.klienta Re: Reklamacje w PRIMA MODA 15.07.11, 16:56
          W sytuacji kiedy produkt ma ukryta wadę fabryczną reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie i istnieje kilka możliwości na jej zakończenie. Klient ma możliwość wymiany produktu na inny. Jeśli nie wyrazi takiej chęci, proponowany jest mu także rabat i zatrzymanie produktu reklamowanego. Nikt nie narzuca klientowi z góry, którą opcję ma wybrać, to do niego należy decyzja czy otrzyma zwrot części gotówki czy wymieni towar na taki sam bądź inny w zależności od sytuacji.
      • Gość: gosik Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.e-wro.net.pl 11.05.11, 18:59
        hahhaa, to nie tylko ja jestem poszkodowana, kupiłam buty za 800 zł, i po 3 m-c są do wyrzucenia, pani z komórki ds.reklamacji, jak mega znawczynia w tych sprawach, sprawy nie do wygrania, ktos wyżej musi zajć się tąsprawa!, nie wwierze, ze takie cos moze miec miejsce w demokratycznym panstwie, bo dla mnie PM przypomina rzady w wielkim sredniowieczuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
    • obsluga.klienta Re: Reklamacje w PRIMA MODA 03.06.11, 15:27
      Jeśli reklamowany produkt miał ukryta wadę fabryczną to takie reklamacje są rozpatrywane pozytywnie. W momencie kiedy reklamowane są przetarcia, uszkodzenia obcasów które wynikły w trakcie prowadzenia samochodu, przemakające buty, to takie usterki nie podlegają reklamacji i dlatego nie mogą zostać rozpatrzone pozytywnie. Wszystkie tego typu informacje zamieszczone są w ulotce dołączanej do produktu, dlatego nazywanie takich sytuacji „oszustwem” nie ma podstaw.
      • Gość: aga Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 57.66.70.* 06.06.11, 08:23
        Ciekawe w których to ulotkach znajduje się taka informacja? Niestety posiadam jedna parę waszych butów i nic takiego nie ma napisanego. Podsumowując PM sprzedaje buty nie na nasza pogodę gdyż większość kozaków ma po kilku tygodniach jesienno-zimowego użytkowania problem z okleiną na obcasach. PM uważa takie usterki za mechaniczne uszkodzenie - ciężko jest "fruwać" w kozakach po zmarzniętym śniegu kiedy to powstają "mechaniczne" uszkodzenia okleiny obcasów. Przeglądałam kilka wątków i jedyną prawidłowość jaką można zauważyć to że wszyscy zadowoleni klienci PM piszą komentarze z adresów *chello.pl choć na tym forum widać ze przerzucili się na *.centertel.pl :

        ---------------------------------------------------------------------
        *
        Re: Reklamacje w PRIMA MODAIP: *.centertel.pl
        Gość: Emma 20.02.11, 02:21 Odpowiedz
        Pewnie o nie nie dbałas, a o buty trzeba dbac, nie zależnie czy sa to buty za 100 czy za 500 zł. Buty w PM sa z najwyzszej jakosci matrriału, dlatego wszystkim polecam
        --------------------------------------------------------------------
        #
        Re: Reklamacje w PRIMA MODAIP: *.centertel.pl
        Gość: katimi 20.02.11, 02:32 Odpowiedz
        Pm ma wysokiej jakosci produkty, ale trzeba tez je umiec użytkowac. Pewnie myslalas ze skoro torba jest z dobrego materialu i kosztuje troszke wiecej niz gdzie indziej to mozna sobie pozwolic na noszenie w niej "kamieni" (Choc nie powiem, ich produkty warte sa swojej ceny) Suwak poszedl bo nie umialas jej uzytkowac, to nie jest wina PM. Ja jetem zadowolona z ich usług
        ------------------------------------------------------------------------
        Re: Reklamacje w PRIMA MODAIP: *.centertel.pl
        Gość: Paloma 20.02.11, 02:14 Odpowiedz
        Reklamacje? To obuwie najwyzszej jakosci wiec nie ma takiej mozliwosci. Kupuje buty w PM dosyc dlugo i jestem z nich zadowolona
        ---------------------------------------------------------------

        Generalnie nie dajcie się nabrać na ładny wygląd obuwia PM jest to szajs który jeżeli ma być długo użyteczny powinien być użytkowany tylko i wyłącznie w pomieszczeniach zamkniętych. Tylko kto ma ochotę płacić za domowe ciapcie po 500zł. Czas najwyższy zbojkotować salony PM w całe Polsce (przekażcie to znajomym itd). Zobaczymy czy się utrzymają na rynku tylko z pseudo zadowolonych klientów.
        • Gość: Ania M Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.home.aster.pl 21.06.11, 21:24
          Potwierdzam że Prima Moda to firma nieuczciwa. Kupiłam tam buty w których po jednym założeniu podeszwa się rozdwoiła. Nie miałam jeszcze szansy o nie zadbać bo ich jeszcze nie nosiłam. Reklamacja oczywiście odrzucona po 14 dniach otrzymałam wydruk z komputera informujący o odrzuceniu reklamacji. Nawet nikt się pod tym nie podpisał. Szczerze odradzam zakup butów w tej firmie.
        • obsluga.klienta Re: Reklamacje w PRIMA MODA 27.06.11, 15:58
          Do każdej pary zakupionych w Prima Moda butów dołączona jest ulotka informacyjna, znajduje się ona w pudełku wraz z obuwiem. Na kilku forach pojawiły się podobne informacje które nawołują do bojkotowania salonów Prima Moda twierdząc, że obuwie tej marki nie jest przystosowane do Polskich warunków. O tym, że nie jest to prawdą świadczy chociażby fakt, że firma na polskim rynku funkcjonuje od lat i posiada kilkadziesiąt salonów w całym kraju.
          • Gość: aga Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 57.66.70.* 04.07.11, 13:32
            Do działu obsługi - brawo za błyskotliwość!! Wypowiedzi są podobne bo pisane przeze przez ta samą osobę - w przeciwieństwie do "Waszych zadowolonych klientów" nie muszę zmieniać logiów żeby wyglądało wiarygodnie że faktycznie kupiłam buty PM które są kompletnym szajsem ze duże pieniądze. Jako że żyjemy w wolnym kraju to nadal będę odradzać zakupy w PM i mam nadzieję że inni niezadowolenie będą robić to samo dzięki temu nie przybędzie Wam nowych niezadowolonych klientów - PM powinna się tylko się cieszyć z takiego obrotu sprawy.
    • Gość: oliwia Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.uznam.net.pl 02.08.11, 22:22
      Ja zakupiłam torbę w Prima Moda z najdroższej kolekcji za 799 złotych. Po kilkakrotnym użytkowaniu rączka torby zaczęła pękać w różnych miejscach na całej długości. Ponieważ torba jest duża to kiedy zaczęłam reklamować napisali mi, że obciażałam torbę i dlatego rączka popękała na całej długości. Nie polecam zakupów w tej firmie bo będziecie mieli napewno problemy z ewentualną reklamacją. Najlepiej omijać takie firmy z daleka. Sprzedają towary miernej jakości a później my konsumenci mamy problemy i robią z nas idiotów, że to nasza wina. Przekazujcie informacje swoim znajomym, ostrzegajcie przed ta firmą, która jest nie godna polecenia. Poprzez sprzedaż miernej jakości towarów wczesnie czy później zniknie z naszego rynku oby stało się to jak najwcześniej aby kieszenie klientów innych nie spustoszyła ta firma - PRIMA MODA.
      • Gość: aga Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 57.66.70.* 10.08.11, 09:25
        mówiąc żartobliwie na pewno nie doczytałaś ulotki dołączonej do torby mówiącej o tym że trzeba ją trzymać na półce w szafie wtedy będziesz mogła cieszyć się nią przez lata tak jak PM cieszy się ze swojej wieloletniej obecności na rynku. Ja kupiłam kozaki i też nie odczytałam że są one przeznaczone do chodzenia po domu bo chodzenie po zmarzniętym śniegu powoduje uszkodzenia mechaniczne obcasów. Powinnaś ostrzec swoich znajomych aby nie dali się nabrać na produkty PM.
      • Gość: Ola Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.13, 19:44
        Witam,

        Widzę, że minęły ponad dwa lata od ostatniego wątku, a złodziejska firma Prima Moda nie zmienia swoich praktyk i nadal ma się dobrze... Od pól roku walczę z nimi o uznanie reklamacji butów, a Pani z Biura Obsługi Klienta nie raczy nawet przeczytać moich pism i odpowiedzieć na nie w sposób logiczny, tylko kopiuje uniwersalne odpowiedzi ,pełne błędów interpunkcyjnych i "literówek"... Przestrzegam również przed pracownikami sklepów Prima Moda, którzy naumyślnie tak formułują treść reklamacji, żeby łatwiej było im ją odrzucić.
    • Gość: Edyta Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 109.196.57.* 06.12.13, 10:41
      Wygrałam jedną sprawę w sądzie przeciwko Prima Moda S.A., druga jest w toku. Obydwie zaczęły się od niewinnej reklamacji. Odzyskałam swoje pieniądze. W razie potrzeby służę pomocą wszystkim potrzebującym, pozostawiam kontakt: wedel88@gmail.com
      Przed złożeniem reklamacji polecam lekturę ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, jest krótka i zrozumiała.
      Składając reklamację polecam żądanie WYMIANY towaru na nowy, nie naprawy, no i pilnujcie terminów, bo to bardzo ważne, składajcie reklamacje na obuwie zaraz po tym jak zauważycie wady, pamiętajcie że macie na to 30 dni według ustawy, inaczej reklamacja z miejsca będzie odrzucona.
      Prima Moda S.A. powołuje się na tę ustawę w procesie reklamacyjnym ale narusza jej procedury, dzięki temu wygrałam proces. Nie dajcie się omamić i przegadać!!! Wywalczyłam nie tylko zwrot ceny za obuwie ale również odsetki za zwłokę w płatności, oraz koszty procesu (sąd nakazał pokrycie kosztów mojego adwokata).
      Walczcie z nimi bo warto!!!
          • Gość: Gość Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.dynamic.chello.pl 01.04.14, 20:51
            Również żałuję, że nie poczytałam o tej firmie przed zakupem. Zapłaciłam za kozaki 700,-. Rozwaliły się po 2 miesiącach po raz pierwszy. Pierwszą reklamację uwzględniono i naprawiono buty. Po odebraniu nie zdążył minąć miesiąc a buty zaczęły się rozpadać w innym miejscu. Tym razem reklamacji nie uwzględniono. Odrzucili już drugie odwołanie. Ale ja mam czas. Pójdę z nimi do sądu.
          • Gość: b. Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.dynamic.chello.pl 04.05.14, 07:52
            Też żałuję, że nie poczytałam opinii wcześniej.
            U mnie po miesiącu użytkowania kozaków zaczęła odklejać się okleina obcasów. Reklamacja oczywiście odrzucona, uzasadnienie też jak widzę powszechne - niewłaściwe użytkowanie, zła konserwacja i co najciekawsze - zahaczanie okleiną o wystające krawędzie podłoża?!?! (ciekawe jakim cudem, po czym miałabym chodzić, żeby w ten sposób okleinę obcasa naderwać??). Po odrzuconym odwołaniu zabrałam buty i postanowiłam po prostu je naprawić u szewca. Byłam u dwóch, żaden nie podjął się naprawy, twierdząc, że jest to wada fabryczna (niewłaściwe dobranie materiałów - obcas, który jest odlewem podczas chodzenia, czyli nacisku cofa się nieco, a okleina nie jest tak elastyczna i na dole przy łączeniu z podeszwą robi się w efekcie falbanka z okleiny). Obaj stwierdzili, że są to buty wadliwie wykonane i nawet jeśli mi tę okleinę podleją, to za chwilę będzie to samo. Polecili reklamować.
            Raz jeszcze złożyłam więc reklamację, dołączając opinię rzeczoznawcy, który stwierdza niezgodność towaru z przedmiotem umowy. Niestety reklamacja ponownie została odrzucona! Różne myśli chodzą mi po głowie - jednego dnia mam ochotę machnąć ręką i dać sobie spokój, ale jak czytam jaka jest skala tego "problemu" to normalnie mnie krew zalewa, że tak nieuczciwa firma może w ogóle funkcjonować na rynku!!
      • Gość: kaCha Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.free.aero2.net.pl 12.10.14, 21:00
        Hej!! ja bardzo chętnie skorzystam z podpowiedzi, jakich argumentów użyć do wygrania sprawy z firmą PM, bo właśnie szykuję się do rozprawy sądowej, wprawdzie dopiero składam jutro wniosek, ale wiadomo, że lepiej się wcześniej przygotować. Jeśli nadal można skorzystać z Pani doświadczenia, jutro odezwę się na maila. Pozdrawiam ;)
    • Gość: Reklamująca Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 62.244.149.* 20.08.14, 12:16
      Odradzam zakup w Prima Moda. Podczas drugiego użytkowania wyłamał się obcas. Na uszkodzonym bucie ewidentnie bylo widac ze byl zle skonstruowany. Reklamacja została oczywiscie rozpatrzona negatywnie pomimo 3 odwolan. Żmudna walka z ta firma. Buty drogie a nie warte swojej ceny. Nigdy wiecej nie zakupię butów tej firmy. Dzwoniłam do działu reklamacji pani bardzo opryskliwa, nie mila i nie kompetentna lub slepa , gdyz jej zdaniem kobiety lamiace obcasy w butach z Prima mody z pewnością grają w nich w piłkę nożną lub chodzą po krzakach. Myśle,że firma lepiej prosperowalaby i posiadala wiecej zadowolonych i powracajacych klientow gdyby zadbano o zmiane pan urzedujących w dziale reklamacji Prima moda.
      • Gość: Monika Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.09.14, 13:24
        Buty zakupione w PRIMA MODA w salonie w Legnicy - jesienne botki za 500 zł popsuły się zaledwie po 5 dniach użytkowania - starła się podeszwa. Szybko jak tak dobre i drogie buty. Niestety reklamamcja negatywnie rozpatrzona. Niestety firma nie dba o klienta a buty są wykonane beznadziejnie. Odradzam zakupy w salonach PROMA MODA.
        • Gość: KK Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.adsl.inetia.pl 09.09.14, 11:26
          OBUWIE PRIMA MODA TO DZIADOSTWO!!! Zakupione za ponad 300zł sandałki, po kilku dniach używania wyściółka, która stanowiła główną ozdobę buta zaczęła się łuszczyć i się wytarła, reklamację oczywiście odrzucono. Wykonują obuwie z materiałów bardzo słabej jakości, ale nie uważają tego za wadę fabryczną. Gdybym chciała kupić sobie chińszczyznę, to nie wydawałabym tylu pieniędzy. NIE KUPUJCIE TAM BUTÓW - NIE WARTO!!!
      • dianapj Re: Reklamacje w PRIMA MODA 12.07.17, 22:27
        Ja też nie polecam zakupów w Prima Moda. Kupiłam u nich buty na obcasie. Podczas chodzenia obcas nie wytrzymał mojego ciężaru i złamał się, a ważę tylko 52kg. Buty były używane sporadycznie i tylko w biurze, warunki dla szpilek najbezpieczniejsze z możliwych. Reklamacja odrzucona z powodu uszkodzenia mechanicznego.
        Zdarzenie zadziało się na oczach moich współpracowników, przyznałam, że trochę przytyłam i sytuacja była całkiem zabawna, ale nie wyobrażam sobie co czułaby w takiej sytuacji kobieta ważąca trochę więcej. Na butach tych powinno być prawdopodobnie ograniczenie do 50kg!
        Buty ładne, ale bardzo niska jakość, przy nie małej cenie 400zl. Smutek. Nie będę się bawić w odwołania, ale nigdy już nic nie kupię w Prima Moda. Znajomi z pracy też pytali jaka to firma i będą jej unikać. Z takim podejściem do klienta firma ta straci dużo więcej niż zyska.
    • sylwiarz76 Re: Reklamacje w PRIMA MODA 22.08.14, 19:50
      ja tez mam bardzo zle doswiadczenia z prima moda. torebka kupiona za 500 zł jasna "szanelka" porazka. zatrzaski po jednym uzyciu zepsute. zakup koniec czerwca 2014, reklamacja 14 lipiec odbior niby po ponad dwóch tygodniach gdzie sama sie dowiadywałam czy juz jest na sklepie. nikt sie nie interesuje towarem i klientem po zakupie. pojechałam 2 sierpnia po odbior zatrzaski naprawione okey ale za to moja nowa torebka wyglada na duzo starsza jest zniszczona brudna i do tego na dole zacieki odbarwienia. szok. nie odebrałam napisałam na kolanie pismo i znowu zwrot. do dnia dzisiejszego po 3 tygodniach nie mam informacji zwrotnej co z moja torebka. gdzie jest jaka decyzja itd. torebki cale lato nie mam i ciekawa jestem jakiego hebla odbiore. wstyd i zenada z obsługa w sklepie silesia katowice oraz z biurem obsługi klienta. nikt nic nie wie a na rozpatrzenie odwołania nie maja zadnego terminu. czyli rownie dobrze za pare miesiecy jak sobie przypomna to moze czegos sie dowiem lub odzyskam bubel. LUDZIE NIE KUPUJCIE BUTOW ANI TOREBEK W TYM SKLEPIE FIRMY PRIMA MODA ,TAM SPRZEDAJA JEDNORAZOWE BUBLE ZA CIĘŻKIE PIENIADZE. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM. SKLEP I FIRMA NIE PRZYJAZNE KLIENTOM. ASORTYMENT MAJA BARDZO ŁADNY NIE POWIEM W MOIM GUSCIE ALE WYKONANIE I TRWAŁOŚĆ POZOSTAWIAJA WIELE DO ZYCZENIA. POZDRAWIAM ROZCZAROWANYCH I WSCIEKLYCH REKLAMUJACYCH.
      • Gość: ANKA Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.08.14, 11:41
        PRZYŁĄCZAM SIĘ. JA TEŻ KUPIŁAM ŁADNĄ TOREBKĘ W KTÓREJ PO MIESIĄCU ZACZĘŁA PRUĆ SIĘ PODSZEWKA ZAREKLAMOWAŁAM. USŁYSZAŁAM ŻE TO USZKODZENIA MECHANICZNE I NIE PODLEGA REKLAMACJI. WYGLĄDA NA TO ŻE JAK KUPUJECIE TOREBKĘ TO NALEŻY JĄ NOSIĆ PUSTĄ ŻEBY JĄ NIE PRZECIĄŻAĆ BO MOŻE SIĘ PRUĆ. NIGDY NIC NIE KUPIĘ W TYM SKLEPIE. A REKLAMACJĘ ZŁOŻE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW. I TYLE
      • Gość: natalma Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 217.113.133.* 30.12.14, 20:31
        Cześć Sylwio!
        powiedz mi proszę jak rozwiązałaś swoją sprawę z torebką?! Jestem strasznie rozczarowana tym sklepem...naprawili rączki od torebki, które zareklamowałam ale zepsuli całą torebkę zostawiając dziury po poprzedniej nici ;/
        Jeśli to przeczytasz to proszę odezwij się.
        Natalia
        natalma@wp.pl
        • martusiaaa2011 Odpowiedź na Re: Reklamacje w PRIMA MODA 04.01.15, 21:46
          Gość portalu: natalma napisał(a):

          > Cześć Sylwio!
          > powiedz mi proszę jak rozwiązałaś swoją sprawę z torebką?! Jestem strasznie roz
          > czarowana tym sklepem...naprawili rączki od torebki, które zareklamowałam ale z
          > epsuli całą torebkę zostawiając dziury po poprzedniej nici ;/
          > Jeśli to przeczytasz to proszę odezwij się.
          > Natalia
          > natalma@wp.pl


          Jesli masz facebooka znajdz grupę reklamacja towaru lub reklamacja odzieży. Zamieść zdjęcie swojego zgłoszenia reklamacji i swój opis. Masz odpowiedź na reklamację na piśmie? Jeśli tak zrób zdjęcie i też zamieść. Zasłoń swoje dane osobowe..
          Tam są ludzie, którzy doskonale wiedzą jak pomóc. Mi pomogli. Pozdrawiam Marta.

      • Gość: izulek777 Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.play-internet.pl 07.12.15, 21:55
        Szczerze odradzam zakupy w PRIMAMODA . Kupiłam torebkę za blisko 700 zł i mimo bardzo oszczędnego uzywania musiałam oddać ją do reklamacji :-(szybko dostałam info od firmy, że przyjęli moją reklamacje i naprawią ją. Ogromne było moje rozczarowanie, gdy otrzymałam ją po naprawie, sama naprawiłabym ją lepiej!!! Po odwołaniu od tak niechlujnej naprawy dziś podtrzymali swoją decyzję. Torebce nie został przywrócony stan sprzed wystąpienia wady!!Jestem bardzo rozczarowana postawą firmy, które chce uchodzic za luksusową, a nie dba o swoich klientów wcale. Od dziś będę omijać sklepy szerokim łukiem i odradzać wszystkim zakupów w tej sieci, nie zostawi tak tej sprawy !!!! Składam pozew, bo widzę, że tylko w ten sposób z ta firma można coś załatwić
    • Gość: wkurzony_klient Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.adsl.inetia.pl 22.10.14, 21:32
      Mam podobny problem z "fantastyczną" firmą PRIMA MODA.

      Kupiłem miesiąc temu mokasyny za 400zł pewny że skoro buty są drogie to na pewno będę z nich zadowolony.

      W pierwszy dzień użytkowania (w piękną bezdeszczową pogodę po przejściu 1 km po równym chodniku) odkleiły się podeszwy w obu butach. Pomyślałem że to pewnie przypadek i sklep wymieni buty na miejscu no bo w końcu to wada fabryczna. Tak by zrobił każdy sklep łącznie z "niskobudżetowym" Deichmannem (z którym mam bardzo dobrze doświadczenia) czy CCC.

      I tu niespodzianka. Nie ma takiej możliwości i muszę pisać reklamację. W takiej sytuacji napisałem reklamację z żądaniem zwrotu pieniędzy.

      Po tygodniu przyszła informacja, cytuję:

      "Stwierdzamy: w całej parze odklejenie podeszew od cholewek w okolicy czubów
      Na podstawie p/u sprzedawca uznaje reklamację poprzez naprawę towaru.
      Usterki zgłoszone sprzedawcy są nieistotne, możliwe do usunięcia i nie stanowią podstaw do
      innej formy rozpatrzenia sprawy. Zgodnie z p/u wyrobie zostaną przywrócone walory użytkowe i estetyczne. Po powrocie z serwisu towar odeślemy do miejsca złożenia reklamacji. O
      możliwości jego odbioru klient zostanie poinformowany przez salon."

      Najbardziej rozbawiło mnie zdanie że odklejenie się dwóch podeszew w nowych butach to "usterka nieistotna". Przynajmniej mamy tu element humorystyczny, chociaż oczywiście sprzeczny z ustawą.

      Od tego czasu (prawie miesiąc!) czekam bo widać przyklejenie podeszew to skomplikowana operacja (wiadomo - klej długo schnie). Ale czytając to forum nie mam wielkiej nadziei że naprawią to porządnie więc czeka mnie pewnie dłuższa walka. Czymajcie kciuki!

      No - ale za naukę się płaci. Następnym razem poczytam forum przed kupieniem czegoś w nieznanym sklepie.

      Aha - jeszcze tydzień temu dostałem maila że buty "zostały wysłane" do sklepu. Najwyraźniej nie doszły (bo pewnie nie wyszły). Więc wygląda że mamy też poświadczenie nieprawdy przez obsługę klienta po drodze.

      Pozdrawiam Wszystkich!
      • szalony88 Re: Reklamacje w PRIMA MODA 08.11.14, 20:49
        Mam dokładnie to samo - rozklejenie podeszwy obu butów. Kasy nie oddali, naprawa nie pomaga, znów się rozkleja.
        Poniższe zdanie u mnie też napisali:
        Najbardziej rozbawiło mnie zdanie że odklejenie się dwóch podeszew w nowych butach to "usterka nieistotna". Przynajmniej mamy tu element humorystyczny, chociaż oczywiście sprzeczny z ustawą.

        A ja tylko czekam na ich odpowiedź na moje 4 zgłoszenie i sprawę kieruję do sądu
      • tomalaa007 Re: Reklamacje w PRIMA MODA 27.01.15, 22:35
        kilometrów zabrać protokół i paragon bo chciałam zgłosić tą sprawę do sądu ,ale na miejscu okazało się że buty zaginęły i będą ich szukać nie chciałam wyjść ze sklepu więc napisano mi oświadczenie . Po 10 dniach buty się znalazły ale porysowane i zniszczone , więc napisałam odwołanie , a pani w Wrocławiu stwierdziła że to nie ich wina(na pewno zielonych krasnale zniszczyły ) i odwołanie nie jest uznane . Obecnie czekam na pisemne odpowiedzi na piśmie a sprawę zgłaszam do info@konsumo.pl , zobaczymy co zrobią jedyne co to że dostanę 40/50 % ceny Ale to nie chodzi już o kasę Tylko o to By Nękać PRIMA MODA za mój czas i nerwy pozdrawiam czytelników Wioletta
        • Gość: Anty prima moda Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.hsi03.unitymediagroup.de 19.03.15, 21:13
          Witam, zgłosiłam dziś sprawę do uwagi(TVN) . Prima moda robi co chce a my mamy na to patrzyć? Mam ten sam problem z torebka i obiecałam sobie, ze nie odpuszczę im. To jest firma? Prima Modę należy zaskarżyć i to masowo. Powinna sie z tego zrobić bardzo głośna sprawa i życzę im jak najgorzej! Watpię, ze Pani Wieslawa Wscislo wogole istnieje a jeżeli tak, to tytuł magistra zdobyła chyba na rynku. O rzeczoznawstwie nie ma za grosz pojęcia! Sprawę przekazałam już dalej i dodatkowo mam nadzieje, ze telewizja sie wkoncu tym zajmie.
          • Gość: GGG Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.15, 12:32
            Watpię, ze Pani Wieslaw
            > a Wscislo wogole istnieje a jeżeli tak, to tytuł magistra zdobyła chyba na rynk
            > u

            CZY TO JEST POSĄDZENIE O FAŁSZERSTWO ???
            NIE ODPUŚCISZ TO ODDAJ SPRAWĘ O REKLAMACJĘ DO SĄDU I WYGRAJ - TAK BY ZROBIŁ NORMALNY CZŁOWIEK (co strach przed porażką)
            TVN DOBRE - ODRZUCIĆ REKLAMACJĘ MAJĄ PRAWO, CIĄGAĆ O PSUCIE DOBREGO IMIENIA FIRMY TEŻ MAJĄ PRAWO
          • Gość: Rozczarowana Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 212.180.235.* 08.05.15, 22:22
            Ja kupiłam tam buty na początku stycznia 2015r. , a w marcu już musiałam je reklamować, bo w środku sie rozdarly. Reklamacja nie została uznana, odwołanie rownież. Kupując buty za 300zl (i to po przecenie, bo wcześniej kosztowały dużo więcej) chyba mamy prawo oczekiwać, ze pochodzimy w butach dłużej niż 2 miesiące. Kupiłam tam buty pierwszy raz i ostatni. Mam nadzieje, ze za jakiś czas tej firmy już nie będzie na rynku.
            • czaki-czaki Re: Reklamacje w PRIMA MODA 03.08.15, 16:34
              jeju tak czytam czytam:( czy w ogole komus uznali reklamacje ??:)
              wlasnie czekam na odzew co z moimi szpilkami za 400.. po jednym razie przy czubkach doslownie podeszwa zniknela!!!! ekspedientki w sklepie nawet nie kryly sie z tym ze bede musiala wziac rzeczoznawce i walczyc w sadzie .. co za diabel mnie podkusil..... nigdy nigdy wiecej....
          • Gość: Renata Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 109.76.86.* 14.05.15, 20:21
            Witam, mam podobna sprawe , torebke dostalam wjako prezent urodzinowy , kosztowala 699 zl, po parokrotnym okazionalnym uzyciu, niczego nie nosilam ciezkiego jedynie kosmetyczke z portfelem, naderwlay sie uchwyty łaczące torebke z rączkami. Reklamowalam juz 2 razy, reklamacje odrzucono, argumentując jakoby tam nic nie ma,Jestem oburzona, mieszkam za granica juz 20 lat i nie wyobrazam sobie czegos podobnego. To są zwykli oszusci , naciągacze. Nie zostawie tej sprawy ot tak, bede dochodzila soich racji w sądzie ,najpierw oczywiscie rzecznik konsumentow i prywatny rzeczoznawca, potem adwokat i sąd , dla zasadu. Tosą zwykli naciągacze. NIE KUPUJCIE NICZEGO W PRIMAMODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • Gość: Renata Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: 109.76.86.* 14.05.15, 20:39
            Witam, mam podobna sprawe , torebke dostalam wjako prezent urodzinowy , kosztowala 699 zl, po parokrotnym okazionalnym uzyciu, niczego nie nosilam ciezkiego jedynie kosmetyczke z portfelem, naderwlay sie uchwyty łaczące torebke z rączkami. Reklamowalam juz 2 razy, reklamacje odrzucono, argumentując jakoby tam nic nie ma,Jestem oburzona, mieszkam za granica juz 20 lat i nie wyobrazam sobie czegos podobnego. To są zwykli oszusci , naciągacze. Nie zostawie tej sprawy ot tak, bede dochodzila soich racji w sądzie ,najpierw oczywiscie rzecznik konsumentow i prywatny rzeczoznawca, potem adwokat i sąd .
            Z przyjemnoscia rowniez zgosze ten problem do TVN Uwaga, moze tak zbiorowy pozew przeciw oszustom!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • Gość: marianna Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.echostar.pl 04.08.15, 13:10
            Miałam ten podobny problem: w torebce po ok. 3 tygodniach użytkowania postrzępiły się uszy - wyglądało nieładnie, niechlujnie. Reklamacja została odrzucona, bo towar NIE STRACIŁ WARTOŚCI UŻYTKOWEJ. na moje odwołanie, że stracił wartość estetyczną otrzymałam odpowiedź, że odmowa uznania reklamacji zostaje podtrzymana. Od tej pory nic w tym sklepie nie kupuję ani dla siebie, ani dla członków rodziny. Stracili klienta, który wcześniej kupował niemało.
            • Gość: izulek777 Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.play-internet.pl 07.12.15, 21:50
              Mam podobne doświadczenie....Szczerze odradzam zakupy w PRIMAMODA . Kupiłam torebkę za blisko 700 zł i mimo bardzo oszczędnego uzywania musiałam oddać ją do reklamacji :-(szybko dostałam info od firmy, że przyjęli moją reklamacje i naprawią ją. Ogromne było moje rozczarowanie, gdy otrzymałam ją po naprawie, sama naprawiłabym ją lepiej!!! Po odwołaniu od tak niechlujnej naprawy dziś podtrzymali swoją decyzję. Torebce nie został przywrócony stan sprzed wystąpienia wady!!Jestem bardzo rozczarowana postawą firmy, które chce uchodzic za luksusową, a nie dba o swoich klientów wcale. Od dziś będę omijać sklepy szerokim łukiem i odradzać wszystkim zakupów w tej sieci :-( maja jednak pecha, jutro udaje się do swojego prawnika i na pewno nie zostawie tak tej sprawy
    • hc24 Re: Reklamacje w PRIMA MODA 27.08.15, 10:19
      czasem jest tak, że sprzedawcy celowo odrzucają reklamację, licząc że klient i tak nic nie zrobi. Nie będzie przecież kierował do sądu sprawy za 200 zł. W takich sytuacjach warto skorzystać z oferty sprzedaży reklamacji na reklamacje24.com. Wystarczy napisać maila na kontakt@reklamacje24.com i w kilka dni otrzymać pieniądze na konto. Polecam !
      • Gość: anna Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.dynamic.chello.pl 22.09.15, 21:28
        Niestety ja również się podłączę. Zakupiona około trzech, czterech miesięcy temu torebka za 700zł, już drugi raz jest w reklamacji ze względu na zepsutą klamrę, bez której nie da się nosić torebki. Pierwsza reklamacja trwała w sumie miesiąc, teraz zepsuła się po raz drugi, wymienić na inny egzemplarz nie chcą nie mam jej już od 6 tygodni, czyli dłużej jest w reklamacji niż w mojej szafie. Nic sobie nie robią z klienta, niektóre ładne modele, ale inne firmy mają ładniejsze i lepszej jakości. Omijajcie ten sklep i kupujcie u konkurencji.
    • afewoneg45 Re: Reklamacje w PRIMA MODA 23.07.18, 19:18
      Przestrzegam przed zakupem obuwia tej firmy. Nie uznaje reklamacji co do wady ujawnionej po kilku dniach użytkowania (wytarty materiał pokrycia buta na zgięciu), wspierając się opinią wątpliwego eksperta.
      • Gość: Maria Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.telpol.net.pl 12.08.18, 22:04
        Nie polecam! Reklamacji nie uwzględniają i przesyłają nie rzetelne opnie "rzeczoznawcy". Dwa razy reklamowała, dwie różne pary obuwia i treść "opinii" była taka sama! Polecam wysyłać skargi do UOKIK, takie praktyki to w tej firmie standard posprzedażowej obsługi klienta!
        "Opinia:
        W przedmiotowym obuwiu nie stwierdzam wad technologiczno-materiałowych, w tym również nadmiernego rozciągnięcia gumy przy językach. Obuwie wykazuje slady zniszczenia i zużycia, co wynika z warunków i okresu eksploatacji. Na podstawie przeprowadzonych badań metodą organoleptyczną w obu półparach stwierdzam częściowe rozwarstwienie okleiny przy bocznych krawędziach obcasów. Uszkodzenia mają podłoże mechaniczne i powstały pod wpływem działania czynników zewnętrznych w okolicznościach, za które sprzedawca nie ponosi winy. Rozsądnie oceniając klientka decydując się na zakup tego rodzaju obuwia miała prawo przypuszczać, że guma jest materiałem rozciągliwym i z czasem traci swą sprężystość. Natomiast, rozklejenie okleiny mogło nastąpić podczas nieumiejętnego sposobu konserwacji, reakcji wilgoci, lub innych czynników osłabiających spoinę klejową. Zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacji podlegają wyłącznie wady fabryczne wyrobu, a nie uszkodzenia powstałe w toku eksploatacji.
        7. Wnioski końcowe: Reklamacja bez podstaw do uznania – zmiany użytkowe.Rzeczoznawca
        w zakresie obuwnictwa i kaletnictwa
        mgr inż. Wiesława Wcisło


    • Gość: Skeletty Re: Reklamacje w PRIMA MODA IP: *.dynamic.chello.pl 24.12.18, 22:24
      11.12.2018 r. zakupiłam buty PRIMAMODA poprzez ich sklep internetowy www.primamoda.com.pl/. 14.12.2018 r. zwróciłam je w sklepie stacjonarnym Prima Moda mieszczącym się w CH Arkadia. Buty okazały się mocno za duże - pierwszy raz spotkałam się z tym, że rozmiar 37 sprawiał, że moja stopa dosłownie przemieszczała się we wnętrzu buta. 28 grudnia mija termin zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe. Po przeczytaniu opinii na temat tej marki m.in. tutaj, na Opineo i Ceneo zaczęłam wątpić, że w ogóle kiedykolwiek odzyskam swoje pieniądze - 369 zł w sumie. Czy ktoś z Was otrzymał zwrot pieniędzy w terminie?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka