Dodaj do ulubionych

KOYTO.PL Ostrzeżenie!!!

IP: *.mtnet.com.pl 14.04.08, 20:21
Poniżej zamieszczam opis mojej sytuacji, umieszczony juz na Ceneo

"moje doświadczenia z tym sklepem są, delikatnie mówiąc, niezbyt
dobre. Ale po kolei:
9.03.
zamawiam sprzęt- laptopa Acer Extensa 5220 Dostaję maile z
instrukcjami, wpłacam pieniądze.
14.03 pieniądze są juz na koncie sklepu. Pisze maila z zapytaniem,
kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Pan odpisuje, żeby skontaktować
się z panią Małgorzatą od płatności. Piszę do niej. Zero odpowiedzi.
Piszę kolejnego maila. Dalej bez odpowiedzi (do dziś pani się nie
pofatygowała żeby odpisać...) Czekam cierpliwie... Zachęcona tyloma
pozytywnymi opiniami. Po świętach nie wytrzymuję.
25.03. Dzwonię do Pani Małgorzaty, która nie odpowiada na maile, na
GG nie odpisuje (po co to GG jest podane?) telefonu nie odbierała.
Okazuje się, że rozmawiam z jej... mężem? bratem? Nie wiem. Pani
odbiera telefon i średnio miłym głosem informuje, że przesyłka
będzie wieczór lub rano, 26 marca... Nadana została w Wielką Sobotę-
ponoć... Przesyłka nie dociera ani we wtorek, ani w środę... Całą
środę pani M. nie odbiera telefonu. Po południu - wreszcie
dodzwaniam się do "miłej pani", która mówi, że... właśnie nadali
przesyłkę i za 15 minut poda mi numer listu przewozowego.
Niestety... 15 minut trwa do mojego następnego telefonu:
28.03 Rano moj maz zadzwonil do pana od ochrony konsumenta. Pan
zostal poinformowany o calej sprawie, poradzil co robic dalej. Pani
M. odbiera telefon w piatek, około godziny 10:20 po calym
wczesniejszym dniu ciszy. Udaje ze telefon zle dziala, mowi
cichutko, ozywia sie dopiero, kiedy informuje, ze zamierzam
powazniej sie sprawa zając. Pani obiecuje oddzwonic i podac numer
listu przewozowego... Znów... Całe szczęście dzwoni- trochę później
niż obiecała, ale DZWONI! Informuje, ze system wyśle do mnie
informację o numerze listu przewozowego. OK... Dostaję maila.
Dzwonię do UPS Rzeszów. Miły pan powiedział, że w Wielką Sobotę UPS
nie pracował, a przesyłka dla mnie została nadana w piątek, 28.03. w
południe... czyli po mojej interwencji, kolejnej z resztą... Kto wie
jak sprawa by się skończyła i ile bym musiała jeszcze czekać, gdyby
nie to, że naszym kraju jest Urząd Ochrony Konsumenta? Stanowczo
odradzam zakupy u tych państwa. Może dodam jeszcze,
ze "profesjonalna" odpowiedz na pytanie o gwarancję to "proszę
sprawdzić na stronie producenta"... Żenada i tyle. "



I OSTRZEGAM!!! PAN DO MNIE ZADZWONIL DZISIAJ, BYL BARDZO NIEGRZECZNY
I DOMAGAŁ SIĘ USUNIĘCIA KOMENTARZA!!! TO JAKIEŚ DZIECIAKI I JAK NIE
CHCECIE STRACIĆ NERWÓW- UNIKAJCIE ICH.

Nie opłaca się kupować nic w firmie, która nie tylko nie dba o
klienta, ale pozniej dzwoni i zastrasza!!!!!
Obserwuj wątek
      • Gość: Ja Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.range86-154.btcentralplus.com 25.07.08, 00:13
        Dokladnie- koyto oszukuje ludzi na potezne kwoty, ja i pare znajomych
        zamowilismy laptopy, okazalo sie ze beda drozsze i mimo tego, ze od razu za nie
        zaplacilismy "towar zostal zwolniony w powodu opoznien", pozniej towar nie
        dochodzil do nas przez prawie miesiac, a odeslano nam kompy po ostrych
        interwencjach telefonicznych i rozmowach telefonicznych z jakas niedorobiona
        pania...
          • Gość: Unikajcie ich Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: 195.187.253.* 05.08.08, 15:24
            Witam, zdecydowanie odradzam ten sklep. Z tego co widzę w sieci zbierają dużo
            skrajnie negatywnych opinii. Sam jestem przez nich źle potraktowany i oszukany.
            Moja opinia doprowadziła do konfrontacji w serwisie opineo.pl i w konsekwencji
            do zawieszenia sklepu Koyto w prawach w tym serwisie. Jeśli jesteście ciekawi
            przebiegu mojej reklamacji w opineo.pl wejdźcie tu:
            opineo.pl/index.php?reklamacja=63&kod_dostepu=E6F5G7C1I5O3H7G
    • Gość: k7000 Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.acn.waw.pl 06.08.08, 15:04
      Całkowicie sie zgadzam z tą opinią.

      Ten sklep to oszuści.

      Od lutego (6 miesięcy) próbuję od nich odzyskać pieniądze za zamówienie, którego nie zrealizowali. Nic, zero reakcji. Jak kamień w wodę.

      Zwodzą klientów, mówią, że towar został wysłany, chociaż nie został.

      Mówią, że oddzwonią i nie oddzwaniają. Nie odbierają telefonów, odsyłają do innej osoby, która może coś wie, ale ona akurat wyszła. Takie odbijanie klienta, gra na czas.

      Nie dotrzymują żadnych terminów, mówią, że wyślą w ciągu 5 dni od wpłaty, ale to bujda.

      No i jak się zrezygnuje z zakupu u nich, to nie odsyłają pieniędzy, bez żadnego wyjaśnienia.

      Nie reagują nawet na pisemne żądanie zwrotu (za potwierdzeniem odbioru).

      Jedyną drogą, która mi pozostała, żeby odzyskać pieniądze jest pozew sądowy.

      Długo by pisać - całą historię opisałem na blogu oszukanyprzezkoyto.wordpress.com
      • Gość: M Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.08.08, 08:30
        Się mi wcisnął ENTER przedwczesnie...

        Bardzo dobrze, ze zamieszczasz taka informacje. I szczesciarz z ciebie, ze
        ceneo.pl raczylo zamiescic twoja krytyczna uwage. Mojej opinii o sklepie
        AKSEN.PL nie chcieli zamiescic, mimo, ze nie bylo tam zadnych wulgaryzmow etc.
        AKSEN przyjal z zadowoleniem moje zamowienie na pralke, ktora byla dostepna na
        ich stronie internetowej. Dostalem maile, ze moje zamowienie do ich dotarlo itd.
        Gdy po tygodniu oczekiwania na jakis dalszy kontakt ze strony sklepu
        postanowilem sie z nimi skontaktowac, otrzymalem info, ze pralki nie maja i nie
        wiedza, kiedy bedzie. Na moje szcescie, wybralem opcje platnosci przy dostawie,
        inaczej mialbym zamrozone pieniadze. Partacze i buraki :/
    • racz31 Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! 28.08.08, 11:19
      Niestety z przykrością muszę przyznać że większość negatywnych opinii o sklepie
      KOYTO.PL jest prawdziwa o czym przekonałem się na własnej skórze. Jedyny plus a
      w zasadzie mały plusik to konkurencyjne ceny, reszta natomiast a mam tu na myśli
      w szczególności poziom obsługi klienta, informowanie na bieżąco klienta odnośnie
      dostawy zamówionego towaru i terminowość jego dostawy pozostawia bardzo wiele do
      życzenia. Ogólnie nie polecam.
      • Gość: qwerty Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.08, 14:21
        czy Ty czlowieku myslisz?
        jakim do ciezkiej cholery moze byc plus w postaci dobrych cen skoro
        nie wywiazuja sie ze zobowiazan?
        no jaki to jest plus?

        ja dzis zakladam sklep, wszystko wystawiam po 100 zl i nie bede
        wysylal towaru. czy takze dasz mi plusika?

        gdzie do ciezkiej cholery chodziles do szkoly?
        kto Cie uczyl logicznego myslenia?

        sklep oszukuje ludzi, a ten znalazl plusika.

        Hitler w sumie tez mial plusa, lubil dzieci... ludzki chlop...
        • racz31 Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! 11.09.08, 15:09
          Oczywiście że myślę a wątek opisałem na swoim przykładzie. Poza tym towar
          otrzymałem zgodny z opisem i nie mam akurat co do tego zastrzeżeń w
          przeciwieństwie do poziomu obsługi klienta i terminowości realizacji zamówienia.
          Z tego też względu mówiąc za siebie nie polecam sklepu i sam już więcej z niego
          nie skorzystam. I bez jadu proszę:)
    • Gość: MARTA mnie tez oszukali!! IP: *.gl.digi.pl 01.11.08, 23:58
      tragedia!6.pazdziernika zamowilam monitor Lenovo L220x, wyslalam pieniadze ktore
      zostaly zaksiegowane nastepnego dnia i na tym skonczyl sie mily
      kontakt..oszukiwano mnie wilokrotnie ze towar jest na sklepie lub nawet ze juz
      zostal wyslany i dojdzie nastepnego dnia! tymczasem nie odbieranoo moich
      telefonow, a jak juz udalo mi sie dodzwonic zbywano mnie ze musza cos spradzic i
      oddzwonia za 15 min.. oczywiscie 15 min ciagnelo sie za kazdym razem kilka dni
      az znowu udawalo mi sie dodzwonic.ciagle mnie oklamywano!niedawno dowiedzialam
      sie ze monitora nie ma i niebedzie (pomimo ze wczesniej sprawdzono czy jest
      aktualnie na sklepie, a nawet teoretycznie juz go wyslano do mnie). pracownicy
      na zmiane wymiguja sie ze nie wiedza z kim wczesniej rozmawialam i ze nie
      odpowiadaja za slowa swoich wspolpracownikow! bezczelnosc!aktualnie sprawa
      zajeli sie perawnicy a pomimo wielokrotnych zapewnien, pieniądze dalej nie
      zostaly mi zwrocone!!
      to nie jest pozadny sklep!to zwykli oszusci!!
    • Gość: wadimek Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.ostdsl.pl 02.12.08, 15:41
      Zostałem oszukany przez ten sklep. Kupując w koyto zasugerowałem się tylko opiniami ceneo.pl. I bardzo teraz tego żałuje.
      Założyłem zamówienie miesiąc temu dokładnie 16.10.2008r i do dziś nie otrzymałem nić oprócz pustych obietnic. Takich jak ze towar będzie do 4-5 u pana jak tylko będą pieniądze na koncie. I od tam tego czasu obiecują że towar jest wysłany i będzie za 2 dni a towaru dalej nie ma. tak na prawdę oszukują tylko. I teraz w dodatku jeszcze nie oddają pieniędzy. NIKOMU NIE POLECAM TEGO SKLEPU. Moje zamówienie nr:J-5594.
      UWAGA!!! Sklep koyto SAM SOBIE DODAJE pozytywne komentarze. A porównywarki takie jak np. ceneo.pl można dodać tylko pozytywne komentarze.

      POSZUKUJE OSÓB OSZUKANYCH PRZEZ KOYTO I INNE PODOBNE SKLEPY. WADIMEK(M.A.Ł.P.A.)O2.PL
      • cocoshm ABFOTO to tze dobrzy kretacze ... 07.12.08, 15:59
        Ja kupiłem u nich aparat Canon A590is i był zepsuty ... zgłosiłem to po 3 dniach
        i zgodnie z regulaminem mieli wymienić na nowy ... po "walce" jaka z nimi
        przeprowadziłem (konkretnie panem Zbigniewem - pozornie miły człowiek ) miało w
        końcu dojść do wymiany na nowy, pod warunkiem, że mój już naprawiony przez
        serwis nadaje sie do ODSPRZEDANIA !?! ... jak sie okazało aparat, który miałem
        dostać w zamian był po ekspozycyjny z ich sklepu ...

        Swoja droga ciekawe ile takich rzeczy trafiło już do ludzi ...
        Uważajcie na nich i nie sugerujcie sie tylko Ceneo i tego typu portalami ...
        • nabitywbutelke Re: ABFOTO to tze dobrzy kretacze ... 08.12.08, 22:00
          Podobnie jak pozostali, ja również zostałem oszukany przez Koyto.
          W sierpniu zamówiłem w "firmie" Koyto telewizor sugerując się pozytywnymi
          opiniami na ceneo.pl (jak się później okazało opinie te były nieprawdziwe).
          Pieniądze przelałem na konto "firmy" Koyto zaraz po złożeniu zamówienia. Towar
          miałem otrzymać w ciągu 48 godzin, jak zapewniała mnie właścicielka "firmy".
          Minęło kilka dni a towaru nie otrzymywałem. Dzwoniłem wielokrotnie do firmy
          Koyto (a nie było łatwo się dodzwonić). Pracownicy sklepu odsyłali mnie za
          każdym razem do właścicielki firmy, ta skolei mówiła, że oddzwoni za 15 min,
          tylko skontaktuje sie z księgowoą - oczywiście nie oddzwaniała. Innym razem
          mówiła, że towar "właśnie został wysłany", co oczywiście było kłamstwem. Po 10
          dniach zwodzenia mnie przez włascicielkę Koyto rozwiązałem umowę zakupu i
          poprosiłem o zwrot wpłaconych pieniędzy. Tego samego dnia otrzymałem mailem
          potwierdzenie rozwiązania umowy, ale na zwrot pieniędzy dane mi było jeszcze
          poczekać. Gdy po kilkunastu dniach udało mi się ponownie dodzwonić do "firmy"
          Koyto, by dowiedzieć się, co się dzieje z moimi pieniędzmi, dowiedziałem się -
          ku mojemu ogromnemu zdziwieniu - że w ciągu 48 godzin otrzymam zamówiony towar (???)
          Minęły 2 miesiące a pieniędzy nadal nie otrzymywałem. Dzwoniłem w tym czasie do
          "firmy" Koyto i za każdym razem włascicielka Koyto zapewniała mnie, że
          "osobiście dopilnuje, aby pieniądze do mnie dotarły" albo, że "pieniądze wraz z
          odsetkami właśnie zostały wysłane na pana konto". Kolejne kłamstwa.
          Udałem się do Urzędu Ochrony Konsumentów, ale ich interwencja w mojej sprawie
          nic nie pomogła. W końcu zgłosiłem sprawę na policję. Oskarżyłem firmę Koyto o
          wyłudzenie moich pieniędzy. Przedstawiłem policji ksera wszystkich dokumentów
          (faktury, maile, dowody przelewu i rozmów z „firmą” Koyto prowadzonych przez
          gadu-gadu). Dopiero po interwencji policji, po ponad 3 miesiącach "firma" Koyto
          zwróciła mi pieniądze.

          Od dawna robię zakupy przez internet, ale po raz pierwszy spotkałem się z takim
          traktowaniem klienta. Najsmutniejsze jest to, że "firma" Koyto nadal działa i ma
          się dobrze.

          Dodam tylko, że ten sam telewizor kupiłem przez internet w konkurencyjnej firmie
          (również z Krakowa), towar odebrałem na drugi dzień od zamówienia bez żadnych
          problemów.
    • Gość: Max Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.ver.airbites.pl 28.12.08, 16:40
      To moj pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie (a duzo kupuje online).
      1. Maksymalny czas dostawy (czyli 5 dnia ROBOCZEGO) od wplyniecia
      srodkow.
      2. Pracownicy niekompetetni - wybralem ten sklep ze wzgledu na
      lokalizacje, mieszkam w Krakowie, wiec chcialem odebrac osobiscie
      (czyli zaoszczedzic koszty przesylki) niestety koszty przesylki i
      tak sa doliczane poniewaz telewizor wysylany jest z Warszawy, wiec
      wplaciwszy pieniadze zmienilem rowniez adres wysylki na adres domowy
      (to chyba normalne ze placac i tak za dostawe wygodniej jest zeby
      towar przyszedl do domu, zwazyszy ze to telewizor dla starszej
      osoby). Oczywiscie pracownik mailowo potwierdzil zmiane wysylki,
      jakie pozniej bylo moje zdziwienie ze towar musze odebrac w
      siedzibie. Podobno pracownik poinformowal mnie ze nie nie zawsze
      udaje sie zmienic adres wysylki (co oczywiscie delikatnie mowiac
      mija sie z prawda). Suma summarum troszke nerwow i czasu stracilem
      ale towar zostal dostarczony do domu.. (troszke z łąską)
      Ogolna moja ocene jest zla, po co tak sie denerwowac jak mozna
      kupowac szybko i bezproblemowo co do tej pory czynilem, wiec nie
      polecam, na szczescie jest duzo innych sklepow ;)
    • Gość: arp007 Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: *.centertel.pl 27.02.09, 15:36
      niestety zbyt pozno dotarlem do prawdziwych komentarzy. komentarze na ceneo okazaly sie warte tyle co zeszloroczny snieg.

      przestrzegam wszyskich. o poziomie obslugi nie bede pisam, gdyz wszyscy w tym watku zapewne doskonale wiedza, iz cos takiego, jak obsluga klienta przez ta firme nie istnieje. spodziewam sie klopotow z odzyskaniem pieniedzy (zamowilem lenovo x301), szczegolnie w swietle wpisu o krajowym rejestrze dlugow. dlatego w poniedzialek skladam zawiadomienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa (286.1 kk - wyludzenie).

      ponizej link z wpisami o niemal identycznych doswiadczeniach.

      www.bozo.pl/Internet/Sklepy-internetowe/koYto/

      swoja droga, to zastanowie sie jeszcze, jak powalczyc z ceneo.

      pozdrawiam,
    • Gość: Roxana Re: KOYTO.PL Ostrzeżenie!!! IP: 217.30.156.* 29.09.09, 13:35
      UWAŻAJCIE !!! serio to banda oszustów i krętaczy. Od 3 tyg.kłamią,
      ze wysłali notebooka, ale ani śladu po nim, po pieniądzach-bo
      oczywiscie zrobiłam przedpłatę, ani numeru listu przewozowego- bo
      upierają się,że wysłali- żenada. NICZEGO TAM NIE KUPUJCIE, jak nie
      chcecie stracić nerwów i pieniędzy.
    • Gość: dawnyklient Zalecenie dla oszukanych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.10, 18:20
      W 2008 zwrócili mi pieniądze za towar jak zacząłem wszędzie w internecie
      opisywać ich "działalność".

      Nie bawcie się z Panią M. w prośby, od razu list z ostatecznym wezwaniem do
      zwrotu pieniędzy (za potwierdzeniem) i sprawę kierujcie na policję, sądu - tylko
      wtedy otrzymacie w miarę szybko pieniądze.

      Nauczka na przyszłość: nie wierzcie w porównywarki cenowe. Ogromna ilość wpisów
      pozytywnych była robiona przez Pana J. - przyłapałem ich na jednym z portali
      porównawczych na których były publikowane IP ocen - okazało się że 90% towarów
      nabywały osoby z dalekiej zagranicy :)))

      Porównywarki cenowe nie reagowały na informacje o oszustwach. Po skargach wielu
      osób na niektórych zdecydowano się ich usunąć dopiero po paru miesiącach.

      W internecie dzięki wielu osobom zdenerwowanym bezczelnością Państwa Ć. można w
      google zobaczyć wyniki z pojawiającymi się słowami "oszustwo" itd. - to jest
      największa kara jaka ich może spotkać w tym chorym państwie, w którym prokurator
      dopiero się im do d... dorwie jak sam zamówi tam towar :(

      Pozdrawiam oszukanych i życzę rychłego zwrotu pieniędzy
      Wiem na pewno że 2 osoby ustrzegłem przed wpakowaniem się w ten wspaniały
      "interes" z koyto
      • Gość: łukasz Re: Zalecenie dla oszukanych IP: *.gemini.net.pl 07.09.10, 16:59
        Pracowałem w Koyto kilka lat i wiem jak to wygląda. Prowadzi to Pani M., handlowcem jest jej mąż. Pewnie odnieśli by spory sukces gdyby nie to, że nie potrafią zarządzać pieniędzmi. Nie mają płynności finansowej dlatego nie są wstanie odesłać pieniedzy do klienta na czas. Niestety pensji też nie wysyłają i zwodzą swoich pracowaników miesiącami mówieć zę pieniaze będą jutro na koncie bo juz zrobili przelew.
        Już pare razy wpadli w poważne tarapaty, za moich czasów wpadali Panowie w czarnych skórzanych kurtkach żeby odzyskać kase ale nic ich to nie nauczyło. Wydają wciąż wiecej niż zarabiają.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka