Dodaj do ulubionych

niekompetencja w studio laser

04.02.07, 11:27
Witam, chciałam podzielić się z Wami swoim oburzeniem, otóz zadzwoniłam
ostatnio do Studio Laser z kilkoma pytaniami i tylko podniosło mi sie
ciśnienie! Osoba, z która rozmawiałam była kompletnie niekompetentna do
udzielenia mi jakiejkolwiek odpowiedzi, słyszałam tylko: "myślę, że
tak", "myślę, że nie", "być może", "prawdopodobnie", "nie jestem pewna".
Ludzie co to ma być??? Kto tam pracuje, że nie portafił konkretnie
odpowiedziec na moje pytania dotyczące usług, które sie tam wykonuje?! Skoro
kobietka nie wie niczego na pewno to ciekawe jak wykonuje zabiegi? Może
Studio Laser odniesie sie do mojego postu?
Obserwuj wątek
    • studiolaser Re: niekompetencja w studio laser 04.02.07, 12:37
      Szanowna Pani,oczywiście już się odnosimy.Otóz w ostatnich dniach
      przeprowadzaliśmy remont naszej placówki- byc może dlaego telefon odebrala
      osoba która nie powinna go odebrac. Bardzo przepraszamy za tę sytuację i
      obiecujemy, że następnym razem na czas remontu po prostu wyłączymy telefon,żeby
      taka sytuacja już się więcej nie powtórzyła. W ramach zadośc uczynienia
      proponujemy Pani rabat który wynagrodzi Pani zdenerwowanie. Pozdrawiamy
      serdecznie. Studio Laser
      • jowita-25 Re: niekompetencja w studio laser 06.02.07, 12:36
        Ooo, widzę że jest odpowiedź ale chyba trochę naciągana... Hmmm... Ta Pani to
        niby tam ściany malowała czy kładła klepkę na podłodze, a może zajmowała się
        hygrauliką? Pani hydrauliczka??? Haha! Prosze nie wciskać takich kitów, osoba z
        którą rozmawiałam na pewno była pracownicą bo oprócz pytań dotyczących
        depilacji laserowej pytałam się też o zabieg powiększania ust, była w stanie
        powiedzieć mi jakim preparatem to się robi i że wykonuje to lekarz, nic poza
        tym, o dokładnym działaniu preparatu, ewentualnej alergii, długości
        utrzymującego się rezultatu i efektach ubocznych nie potrafiła powiedziec ani
        słowa, więcej informacji jest zamieszczonych na stronie internetowej salonu a
        chyba osoba, która tam pracuje powinna umieć udzielać rzetelnej wyczerpującej
        odpowiedzi. A myślę, że Pani hydrauliczka czy jakaś inna murarka:) nie
        wiedziałaby jaki preparat stosuje Wasz salon, ta Pani wiedziała przynajmniej
        tyle... Z rabatu podziękuję, ale po dwóch zabiegach wykonanych w Waszym salonie
        nawet za darmo bym tam nie poszła trzeci raz, bo praca tam jest wykonywana na
        akord i liczy się ilość a nie jakość wykonanej usługi, widzę to na własnym
        przykładzie, depilacja wykonana jest bardzo niedokładnie. I słuszne są uwagi na
        innych forach, że długoletnio działający salon nie dba już o klientów i wieje
        rutyną w wykonywanej pracy. No bo czy w ciągu 20-30min można zrobić dokładne
        bikini głębokie??? Chyba nie... W innych gabinetach zabiegi takie trwają
        1,5h!!! Byłam w szoku jak się dowiedziałam... A rabat, który Pańswo chcą mi
        udzielić radzę przekazać na doszkolenie pracowników zarówno teoretyczne jak i
        praktyczne. Ja ze swojej strony na pewno nikomu tego salonu nie polecę.
        Pozdrawiam.
        • studiolaser Re: niekompetencja w studio laser 06.02.07, 22:44
          Uważam,że bardzo niesprawiedliwie nas Pani ocenia. Profesjonalnie i bardzo
          dokładnie wykonany zabieg bikini powinien trwac około 30 minut. To ,że ktoś
          wykonuje go dłużej nie oznacza ,że zrobi to lepiej-wręcz przeciwnie. Kilka razy
          naświetlona skóra laserem w tym samym miejscu może spowodowac powazne
          poparzenia i uszczerbek na zdrowiu pacjenta. Nie namawiam Pani na kolejny
          zabieg w naszym gabinecie.Ma Pani możliwośc wyboru i bardzo prosze z niego
          skorzystac. Życzymy powodzenia. Studio Laser
          • malwes Re: niekompetencja w studio laser 07.02.07, 08:55
            Jeżeli zabieg trwa 1,5h to nie znaczy, że naświetla się kilka razy skórę w tym
            samym miejscu. W moim przypadku (też zabieg bikini trwał długo) - wynikało z
            robienia każdego pola 9mm2 dokładnie i powoli, precyzyjnie - plus oczywiście
            wchodzi w to czas częstego czyszczenia szkiełka, przerw (zależą od klientki
            pewnie), zmian pozycji, przerwy na rozmowy, obserwowania reakcji skóry itp.
            Oczywiście, że nie chodzi o 1,5h ciągłego "strzelania laserem".

            A co do kompetencji to oczywiście się nie wypowiadam bo nie znam Państwa
            salonu - natomiast szokująca dla mnie była odpowiedź na wątpliwości matki 7
            letkiej dziewczynki - w postaci "zgody czy zaproszenia na zabieg". Kto wykonuje
            zabieg 7letniemu dziecku? Nie uważają Państwo, że matkę z dzieckiem trzeba
            posłać do endokrynologa a nie na zabieg laserowej epilacji?
            • tokyorama Re: niekompetencja w studio laser 07.02.07, 11:22
              malwes napisała:

              > Jeżeli zabieg trwa 1,5h to nie znaczy, że naświetla się kilka razy skórę w
              tym
              > samym miejscu. W moim przypadku (też zabieg bikini trwał długo) - wynikało z
              > robienia każdego pola 9mm2 dokładnie i powoli, precyzyjnie - plus oczywiście
              > wchodzi w to czas częstego czyszczenia szkiełka, przerw (zależą od klientki
              > pewnie), zmian pozycji, przerwy na rozmowy, obserwowania reakcji skóry itp.
              > Oczywiście, że nie chodzi o 1,5h ciągłego "strzelania laserem".
              >
              > A co do kompetencji to oczywiście się nie wypowiadam bo nie znam Państwa
              > salonu - natomiast szokująca dla mnie była odpowiedź na wątpliwości matki 7
              > letkiej dziewczynki - w postaci "zgody czy zaproszenia na zabieg". Kto
              wykonuje
              >
              > zabieg 7letniemu dziecku? Nie uważają Państwo, że matkę z dzieckiem trzeba
              > posłać do endokrynologa a nie na zabieg laserowej epilacji?
              Malwes jestem całkowicie o twojej stronie. Odwiedziłam swojego czasu studio
              laser. Niestety muszę zgodzić się z negatywnymi opiniami na temat tego
              gabinetu. Rzczywiście robią szybko i na akord. Panie są wyraźnie zaniepokojone
              jeżeli się spóźnisz bo opóźniasz termin kolejnej klientki. W rezultacie w
              pośpiechu jest przeprowadzany zabieg. Nie zostałam tam poparzona ani
              niedoinformowana, ale jako klientka czułam się niedopieszczona. W końcu płacę
              naprawdę nie małe pieniądze. Chciałabym, żeby depilacja była przeprowadzona
              wolniej a co zatym idzie na pewno dokładniej!Dlatego też wolę gabinety o
              indywidualnym podejściu, gdzie można być potraktowanym jak człowiek nie część
              di depilacji. Jak nazywa się gabinet, w którym Ty byłaś? Czy łatwo do niego
              trafić?
        • maria214 Re: niekompetencja w studio laser 09.02.07, 01:09
          Witam Czytam poruszony przez Panią jowite25 temat i stwierdzam ze powinnam sie
          wypowiedziec w tej kwestii.
          Jestem dość zaskoczona tą Pani -jowito-25- wypowiedzią o tymże gabinecie, tak
          jakbym czytała o zupełnie jakimś innym. Jestem klientka tego salonu juz od
          bardzo dawna, regularnie korzystam z usług depilacji i jestem bardzo
          zadowolona. Efekty jakie mam po 4 zabiegach depilacji bikini głębokiego, sa
          wręcz niesamowite,dlatego zdecydowałam się wykonac inne czesci ciała.
          A to co słyszę o niekompetencji tego salonu to bardzo zaskakujące, bo Ja bym
          sie z tym nie zgodziła.
          Z Pani wypowiedzi można wywnioskować jedynie tyle, że sama Pani sie gubi w tym
          co mówi(pisze).. Najpierw ze dzwoni Pani zapytac sie o usługi jakie mają, a w
          nastepnym poscie ze juz była tam Pani dwa razy... hmm to dopiero wieje, ale
          niezdecydowaniem. A poza tym co mnie zastanawia skoro jest Pani az tak bardzo
          niezadowolona, to czemu Pani tam była AZ DWA RAZY ????

          Zdecydowanie polecam gabinet Pozdrawiam
    • anna714 Re: kompetencja w Studio Laser 07.02.07, 11:25
      Przyglądam się tym wypowiedziom i stwierdziłam ,że zabiorę głos. Ja jestem od
      dawna klintką Studia Laser. Być może jedną z pierwszych. Pisałam już wcześniej
      na forum ale nie chciałam zdradzać w jakim gabinecie byłam. Jednakże teraz mam
      ochotę napisać gdyż nie zgadzam się tutaj z opinniami. Epilowane miałam pachy i
      bikini i stanowczo stwierdzam jakby ktoś mi miał epilować bikini 1,5 h to chyba
      bym juz nigdy do takiego gabinetu nie poszła.Przecież jest to zabieg bardzo
      bolesny!!! Przecieranie, zmiany pozycji i ROZMOWY. Ja jestem zapracowaną osobą
      i na rozmowy chadzam gdzie indziej. A do salonu przychodze żeby mieć zrobiony
      profesjonalnie zabieg. Jak pisalam wcześniej
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=38391&w=52654198 byłam w 2 różnych
      gabinetach i potem trafiłam przypadkowo do Studia Laser. Uważam ,że zabieg
      zrobiono mi bardzo dobrze i dokładnie i twał około pół godziny- zresztą piszę
      to z perspektywy 5 lat. W dalszym ciągu jestem zadowolona. Nie twierdzę ,że
      tego zabiegu nie można zrobić równie dobrze w innych salonach ale
      twierdzenie ,że w Studio Laser są one robione źle jest nieprawdą. A wiem co
      mówię bo wcześiej byłam w 2 innych i w Studio Laser zrobiono mi go najbardziej
      dokładnie i rzetelnie.
      Anna Kowalska
      • tokyorama Re: kompetencja w Studio Laser 07.02.07, 11:32
        Bardzo się cieszę, że ktoś mimo wszystko jest zadowolony. Jednakże prawo
        wypowiedzi mają wszyscy. Również Ci niezadowoleni. Wspominasz, że byłaś jedną z
        pierwszych klientek. Być może wchodząc na rynek gabiet starał się bardziej i
        byłaś potraktowan lepiej. Co do przebiegu zabiegu to lubię czuć się komfortowo
        i przyjmując różne, niekiedy wstydliwe pozycje chcę mieć czas na
        przezwyciężenie pewnych naturalnych barier. Rozmowa i zmiana pozycji
        zdecydowanie temu sprzyja. Nie jestem ekshibicjonistką. A salon z założenia ma
        być dla wszystkich. Nie tylko dla tyvh zapracowanych ale i dla tych co na
        szczęście mają nieco więcej wolnego czasu!
        • anna714 Re: kompetencja w Studio Laser 07.02.07, 12:18
          Oczywiście ,że każdy ma prawo do wypowiedzi. Tak pierwszą serię robiłam jakiś
          czas temu ale chodzę na przypominajace zabiegi i zawsze jestem bardzo dobrze
          potraktowana. Akurat co do punktualności to rozumiem Studio Laser, że panie
          wykonujące zabiegi są zestresowane jak pacjenci się spóźniają bo ja zawsze
          jestem bardzo niezadowolona gdy muszę czekać na zabiegi. A jezeli jedna osoba
          się spóźni to potem jest opóźnienie. Ja jestem z zawodu dyplomowaną kosmetyczką
          i bardzo dobrze rozumiem co oznaczają spóźnione panie. To istny koszmar.Kolejne
          te punktualne są wściekłe itd. Znam to na własnej skórze. A jezeli salon jest
          dobry to ma dużo pacjentów. Jezeli jest mało pacjentów to chyba nie za dobrze
          świadczy o tym salonie. Ja sama jako kosmetyczka mam wielu klientów i dlatego
          cenię sobie mój czas. Punktualność jest dla mnie bardzo ważna. Każdy ma inne
          wymagania i co innego lubi i dobrze ,że tak jest bo inaczej byłoby nudno.
      • malwes Re: kompetencja w Studio Laser 07.02.07, 12:36

        anna714 napisała:
        Przecieranie, zmiany pozycji i ROZMOWY. Ja jestem zapracowaną osobą
        > i na rozmowy chadzam gdzie indziej. A do salonu przychodze żeby mieć zrobiony
        > profesjonalnie zabieg.

        Ania - ja nie miałam na myśli rozmów w sensie "plotek o głupotach" tylko rozmów
        w temacie fotoepilacji. W trakcie zabiegu przeciez rozmawiasz tak? Chcesz się
        upewnić, czy np. "bąbelki" które wyskakuja na Twoich oczach to coś normalnego
        czy nie i dowiadujesz się, że to sa charakterystyczne wybrzuszenia cebulek/czy
        mieszków w reakcji na laser i że znikną za ok 20min.
        Zresztą nie doczytałaś wątku dokładnie. Studio laser zinterpretowało czyjąś
        wypowiedź, że jeśli zabieg głębokiego bikini trwa 1,5h a nie 30-40min (jak u
        nich) to znaczy, że skórę naświetla się kilka razy. Więc ja odpisałam, że
        przecież na cały czas zabiegu skłąda się nie samo naświetlanie, tylko wszystkie
        czynności "okołozabiegowe" - zmiany pozycji, przerwy, zmiany ustawień lasera,
        wizyta w toalecie, wyjaśnienia wątpliwości, itp. Są to czynności, które miaja
        miejsce (powinny mieć) przy każdym zabiegu - w każdym studio. Stąd nie wiem jak
        można zrobić zabieg bikini głębokiego w 30minut
        - albo pominąć te wszystkie czynności i mamy 30min czystego strzelania (to
        chyba nie najlepiej)
        - albo te 30min-40min wlicza już te czynności więc ile u nich trwa sam zabieg
        wtedy (czyste strzelanie).

        Zwłaszcza, że ja napisałam, że w temacie wątku czyli o kompetencjach Studia
        Laser się nue wypowiem bo nie byłam i nie wiem więc nie mogę oceniać (i nie
        chcę) - być może jest tam bardzo fajnie. Ale skomentowałam czas trwania zabiegu
        z własnych doświadczeń.
        Plus w temacie kompetencji zaskoczył mnie post o delipacji u 7letniej
        dziewczynki.
        Więc może doczytaj dokładnie posty zanim odpowiesz.

        Poza tym - na pewno jest tak, że zaden gabinet nie dogodzi każdej klientce. Na
        pewno sa osoby bardzo zadowolone i osoby, które miały zastrzezenia. I szczerze
        mówiąc, takie uwagi nie powinny być dla żadnego gabinetu krzywdzace tylko
        powinny dac informacje, że różni klienci postrzegaja sprawy różnie i daje to
        możliwość doskonalenia się i doskonalenia rodzaju usług w każdym gabinecie.
        • tokyorama Re: kompetencja w Studio Laser 08.02.07, 10:01
          Anno trochę żałuję, że przyznasiałaś się do wykonywanego zawodu. Nie wiem czy
          chciałabym chodzić do niesympatycznej kosmetyczki. Twój zawód należy do bardzo
          usługowych zajęć. Ale zgadzam się z malwes, że trudno dogodzić każdej klientce.
          Widocznie swój szuga swego. Nie wierzę żeby szybko oznaczało dokładnie. Skoro
          TOBIE ODPOWIADA - ŚWIADCZYSZ SAMA TEGO SAMEGO RODZAJU USŁUGĘ.
          • blanka1110 Re: kompetencja w Studio Laser 08.02.07, 21:57
            o rany ale Ty jesteś niemiła tokyrama. Jak ktoś ma inne zdanie na dany temat to
            musi byc zlą osobą tak? Anna napisala ,że nie lubi spóźniania to znaczy ,że
            jest nedobrym pracownikiem i nie ma klientów? Ja też pracuję w usługach i
            spóźnianie to okropna rzecz której nie znoszę. Komentarz Anny spowodował ,że
            chcę się wybrac do studia laser. Z tego co widze tokyrama nie była tam ale
            psioczy rowno. To nie fair wypowiadac się brzydko na jakis salon wszystko jedno
            czy depilacji laserowej czy kosmetyczki czy np dentysty jezeli sie tam nie
            bylo. W ogóle jakąś agresję wyczuwam w Twoich postach tokyrama. I taki tekst
            swój szuka swego- bardzo nieładnie. Anny komentarz przyczynił się do tego ,że
            zdecydowałam się na zabieg depilacji laserowej. Przekonała mnie bo pięc lat po
            początkowej serji wciaz jest zadowolona. Ale tak by the way -mili klienci jak
            idziecie do fryzjera kosmetyczki dentyski itp- nie spóźniajcie się. To jest
            nasz czas który należy szanowac.Kazdy kto pracuje w uslugach rozumie to bez
            dwóch zdań!!!A jezeli chodzi o tokyramę to współczuję wszsytkim gabinetom do
            których się udajesz. Taka klientka jak ty to zmora wszystkich salonów.Już sobie
            wyobrażam jak robisz awantury o byle co brrrrrrrrrrrr-mam nadzieję ,że do mnie
            niegdy nie trafisz. Anno ja cię rozumiem popieram
            • luisa92 Re: kompetencja w Studio Laser 08.02.07, 22:29
              Ja też mam bardzo dobrą opinię o Studio Laser. Byłam tam niedawno na depilacji
              bikini.Pisałam o tym na drugim forum. Byłam na bikini- głębokim. Panie są
              bardzo miłe i widac, że mają ogromną wprawę. Chcę byc w porządku bo naprawdę
              nie mogę nic zarzucic osobie która wykonywala mi zabieg. Bolało tylko. Na drugi
              raz wezme znieczulenie-bez sensu tak sie męczyc jezeli można to ograniczyc.
              Muszę przyznac ze bardzo dziwne jest to uczucie takie piekace igielki ale tak
              wchodzace gleboko ze czulam je na koncach palcow. Panie powiedzialy ,ze rozne
              osoby reaguja roznie na zabieg i jedne boli bardziej a drugie boli mniej.
              Szkoda ze ja nie naleze do tych ktore boli mniej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka