Dodaj do ulubionych

Ugotowani wiosna 2013

24.03.13, 19:02
Powiem tak, że dawno się tak człowiekiem nie rozczarowałam, chociaż życie uczy, że ci najbardziej weseli i kolorowi mają często grubo za uszami i są najbardziej wrednymi.
Czy ten "sympatyczny" koleś dał na koniec 2 punkty dziewczynie za zarąbistą kolację, deser, przystawkę?
Drugi szoking, to to, że ładna, młoda i dobrze gotująca dziewczyna w programie kulinarnym musi dodatkowo dwa razy zagrać ciałem i o ile ćwiczenia na rurze kiedyś już były i można łyknąć, to kto jej doradził wywiad pościelowy??

Mimo to, odcinek ciekawy, polecam.
Obserwuj wątek
      • imasumak Re: Ugotowani wiosna 2013 25.03.13, 14:00
        No właśnie, cham, chociaż takiego sympatycznego luzaka zgrywał. 2 punkt dał, bo na deser musiał czekać, ojej. Ale dokładki brał aż miło. Wyjątkowo wredny typ.
        Uwaga o nadwadze i cellulicie tak absurdalna, że nawet nie ma co komentować.
      • zdzisnadzis Re: Ugotowani wiosna 2013 25.03.13, 15:50
        Wg mnie to była ironia.. a dziewczyna bardzo ładna jednak sprawiałą wrazenie, jakby chciała sie mocno zareklamowac w tym programie (m.in przyciagnac uwage ta golizna w łóżku), tak wiec obstawiam ze to jej pomysł..Troche mi Urbanska przypominała. A gosciu zachował sie jak totalnuy burak, od tego momentu zajmuje pierwsze miejsce na podium buraków. Pobiła nawet te wredoty z Zakopca..
    • serialowka warszawa 21.04.13, 18:59
      moim zdaniem najsłabszy odcinek w tym sezonie
      Benita- fajnie być fajnym ale nie lubię osób dorosłych, które udają nastolatki, sorry, kuchennie nic zaskakującego, krewetki, wieprzowina
      Prawnik - antypatyczny, zbyt głośny, kuchennie słabiutko.. zupa z serków topionych?? błagam..
      Blondi "chcę by mnie wszyscy lubili" - w całym tym towarzystwie całkiem całkiem, chociaż i trochę mdła i kolejna, która się dała namówić na ujęcia podczas masażu, no żenua. Danie główne podała bardzo ładnie i apetycznie, miałam ochotę spróbować chyba po raz pierwszy w tym odcinku.
      Tomek - program zmontowany tak, że wydał się najbardziej spoko, chociaż taki też trochę nijaki. Dania tak jak się spodziewałam miały dużo wspólnego z poziomem zamożności. I jeśli prawdą były komentarze uczestników, to kolejny raz się okazało, że pieniądze to nie wszystko, chociaż inwencji odmówić nie można. No i nagranie, pomysł i montaż fajne :)

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka