20.02.07, 17:41
Witam
Zamierzam wymienic okna i nie wiem ktore wybrac, moze ktos z internautów,
wymienial okna i kupowal je w Markach, która firmę polecacie a ktora omijac
szerokim lukiem. W kregu moich zainteresowan jest firma Widok, firma
handlujaca oknami z krakowa (miesci sie przy sklepie spozywczym na
Pilsudskiego) i firma mieszczaca sie na rogu pilsudzkiego (w bialym budynku )
metro-met (jezeli sie myle). Moze sa jeszcze jakies firmy sprzedajace okna -
godna polecenia
Czy ktos korzystal z uslug Tych firm ? Jakie sa okna i jak ocenia cie
fachowosc montazu?
Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie sugestie.
Obserwuj wątek
    • bw123 Re: Okna 20.02.07, 18:37
      witam
      znam temat " na gorąco" ponieważ ostatnie trzy tygodnie porównywałem wiele ofert
      i profili okien.Dał bym sobie spokój z oknami z Krakowa.Nic do nich nie mam ,
      ale cena jest o ok.20% wyższa od innych doskonałych ofert na rynku. Osobiście
      wybrałem firmę Nowal z W-wy./www.nowal.com.pl/. Sprzedają okna z nowoczesnej
      fabryki www.vetrex.com.pl i wiele odminan profili PCV.Zamówiłem profil Veka Vip
      półzlicowany 5 komorowy z szybą 1,0 !!! taką dają w standarcie!!! Ponad to w
      stadarcie mikrowentylacja, bolce antywyważeniowe i kilka innych dodatków, za
      które inni każą sobie dopłacać.Myślę,że to ciekawa oferta.Ja ją wybrałem po
      przejrzeniu i wycenie ofert z 18-tu firm.Okna dotrą do mnie za 10-12 dni.Pozdrawiam
        • termoplast Re: Okna 22.02.07, 09:55
          Witam
          Zapraszam do wyceny okien w naszej firmie.
          Mamy spore doświadczenie w branży okiennej - działamy już 14 lat.
          W ofercie mamy okna , parapety , żaluzje , rolety zewnętrzne , plisy ,
          moskitiery oraz rolety zewnętrzne.
          Siedziba w Ząbkach . Tel 022 781 61 30.
          Zapraszam
          Marzena Świderska
    • marek30022 Re: Okna 23.02.07, 08:46
      Ja mam okna z Krakowa. Fimą kieruje Jarosław Wróblewski, siedziba w Markach,
      przy Piłsudskiego, po prawej stronie jadąc w kierunku Radzymina. Do okien uwag
      nie mam ale montowali mi też drzwi Gerdy. Ogromne kłopoty, reklamacje - na
      ostatnią brak odzewu od kilku miesięcy (naprawy dokonałem sam, bo już nie
      miałem zdrowia interwenniować. Dodam, że naprawy drzwi dokonywali kilka razy
      bez zastanowienia jaka jest przyczyna nieprawidłowego ich działania (tak na
      oślep).
      • ancymonek3 Re: Okna 23.02.07, 14:07
        Dzieki za odzew i za pomoc. Mam pytanie jeszcze do Pana ktory ma okna z
        Krakowa, czy one sa naprawde takie dobre (strasznie rozreklamowane) czy poprstu
        reklama czyni cuda.? Dzieki za pomoc.
        Jeszcze zajrze do dwoch firm i chyba podejme ostatewcza decyzje.
        • marek30022 Re: Okna 23.02.07, 15:06
          Okna mają dwa lata i nie mam do nich zastrzeżeń ale pewnie i do okien innych
          firm też bym nie miał. Dlaczego wybrałem te okna, pnieważ firma sprzedająca
          była blisko budowy, duży producent,była promocja a i cena nie odbiegała od
          innych okien produkowanych przez większe fabryki (nie mam zaufania do okien
          produkowanych w przysłowiowych garażach).
          • gosc20064 okna z krakowa- pustelnik 23.02.07, 22:54
            Witam

            Miałem od czynienia z firmą, która sprzedaje OKNA Z KRAKOWA, dokładnie ta na
            piłsudskiego obok sklepu spożywczego ( pustelnik) , co do okien nie ma
            zastrzeżeń, ale montaż i obsługa w sklepie poprostu TRAGICZNA, nikomu nie
            polecam tej firmy, a nawet przestrzegam, montażyści kompletnie bez
            doświadczenia, sam szef firmy olewa interesantów.
    • mima-mima Re: Okna 02.03.14, 21:39
      Ja mam okna z firmy w Ząbkach, tzn, firma jest z Ząbek, a okna chyba Thyssen. Pan przyjeżdża, mierzy, pomaga wybrać itd. Mają też swoja ekipę do montażu; już ok 10 okien mamy od nich, wszystko z nimi ok, ale najważniejsze, że ekipa montażowa jest profesjonalna. Mamy nowe tynki i podczas wymiany nic się nie uszkodziło, bardzo dokładnie i solidnie wykonane. Bardzo polecam!!!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka