Dodaj do ulubionych

Tajemice losu

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 04:17
Tajemice Losu na Polsacie to żenada. Dzisiaj Jakowaś Słynna wróżka Laura
Dorota Powiedziała obliczjąc numerologią dziecka z której wyszło jej 2 i
stwierdziła że to zwycięzca, przebojowiec, pomylilo się kobiecinie z
jedynką.to nie jedyna wpadka, bezczelnośc i brak kompetencji. Wcześniej były
wróżki z EZo dlaczego zniknęły?
Obserwuj wątek
    • aniazpznania Re: Tajemice losu 25.07.09, 09:12
      Prawda.Teraz to jakaś łapanka. Siedzi wątpliwej jakości gwiazda którą widzę po
      raz pierwszy na oczy i udaje wróżkę. Żenada pełna. Wcześniej były znane nazwiska
      nawet Stawińską tam widziałam. Beznadziejny program.Z numerolog Doroty się
      uśmiałam. Nie znam się na numerologii kompletnie ale tak podstawowe wiadomości
      to posiada większość. Nie wiem na co liczyła wciskając Ci taki kit.
      • Gość: widzka Re: Tajemice losu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.09, 12:45
        Od pewnego czasu oglądam tvn7 i ich "Wróżki", doszła do nich Edyta Ostrowska z
        EZo więc mam dwie fajne wróżki do oglądania druga to Magdalena Liwińska albo
        pierwsza zależy jak spojrzeć na temat.
        Poziom tego programu bardzo się podniósł tylko za dużo jest reklamy tej ich
        strony. Tajemice losu zeszły na psy.
      • Gość: zosia z warszawy Re: Tajemice losu IP: *.centertel.pl 24.10.09, 14:42
        drogie panie osobiście poznałam wróżkę Laure Dorote i jest to bardzo
        sympatyczna kobieta wiele mi pomogła rozwiązać problemow, niestety sama
        jest nie zadowolona z konstrukcji programu tajemnice losu gdyż nie mogła się wypowiedzieć tak jak by chciała. dlatego zrezygnowała z
        uczestnictwa w nim.A program twożony na styl col tvi nie zatrzyma
        żadnych wrożek na dlużej,bo niema on nic wspólnego z ezoteryką tylko
        robieniem wynikow przez jakiegoś malo ambitnego edytora!
        • Gość: T Re: Tajemice losu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.07.10, 18:01