Dodaj do ulubionych

Wpieniony klient

01.09.21, 23:09
Wynajmuje mieszkanie dla podróżujących , na wakacje .
Odwiedziłam je niedawno, w zeszłym miesiącu i zaraz po mnie przyjechał inny gość z rodzina . Po swoim pobycie wystawił mieszkaniu fatalna recenzje i od tego czasu dobija się do mojej , już byłej , firmy zarządzającej o dalsza rozmowę i refundację pobytu. Czyli został w mieszkaniu , wystawił mi kiepska recenzje i teraz chce zwrotu pieniędzy . Jak do tego podejść ? W końcu zdecydował się zostać na cały zaplanowany czas.
1. Klient: Odwrócona dziewiątka Kijów . Uparciuch dla zasady. Nie ma podstaw do dalszego drążenia sprawy , ale to robi i tak.
2. Firma zarządzająca . Odwrócona piątka Kijów . Nie wywiazali się ze zobowiązań ( mieli wysprzątać , klient narzekał na brud) i teraz się wycofują z komentarzy, bo już nie współpracujemy ( nie tylko z powodu tego incydentu )
3. Ja. Odwrócony As Kijów. Mogłam przygotować mieszkanie lepiej , lepiej się komunikować z firma zarządzająca.
4. Dobre wpływy. Odwrócony Paź Kijów. Pozwolić się klientowi wygadać , wyszumieć ?
5. Złe wpływy. Kapłanka . Nie przejmować się za dużo ? Nie wiem, jak to zinterpretować .
6. Karta -rada. Odwrócony Magik. Wykłócać się z gościem ? Ignorować ? Magik to akcja , inicjatywa , nie wykazywać inicjatywy, nie Kontaktować się z nim?
7. Rezultat . Dziewiątka kielichów . Z biegiem czasu się sytuacja poprawi.
Jakieś komentarze ?


Obserwuj wątek
    • magdalena.1230 Re: Wpieniony klient 04.09.21, 11:44
      Wg.mnie to tutaj czarną robotę robi kobieta Papieżyca.
      Być może , że udało im się tak spędzić czas lekko-przyjemnie u innych i teraz ten sam sposób działania.
      Spotkaj się , porozmawiaj .
      Sprawa się ułozy 10 kielichow =pozytywna karta zakonczenia sporu.
      • andgie Re: Wpieniony klient 11.09.21, 18:05
        NIe wiedzialam, jak zinterpretowac odwroconego Magika. Troche z uznania, ze oznancza on "brak akcji", a troche z niecheci do konfrontacji, nie skontaktowalam sie z wpienionym gosciem. Ale skonsultowalam sytuacje z ludzmi z branzy, ktorzy jednoglosnie stwierdzili , ze pozostanie caly zaplanowany czas w lokalu=brak refundacji. Minely dwa tygodnie od ostatniego emaila od klienta, wiec moze na tym sie sprawa zakonczy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka