Dodaj do ulubionych

Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe

IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 07.01.05, 01:51
oprocz poszerzania potrzebne sa 3 wiadaukty lub caly odcinek pulawskiej w tym
miejscu powinien byc wkopany by gora zorganizowac bezkolizyjny ruch: przy
energetycznej mozna wkopac pulawska, przy auchan koniecznie wkopac pulawska,
przy geodetow wkopac pulawska. Szerokosc wkopanej ulicy PO 3 PASY!!! I
SKONCZY SIE PROWIZORKA W TYM MIEJSCU, CO CHWILE PRZERABIAJA TE SKRZYZOWANIA A
JKA DOJDZIE JESZCZE Z DWA MARKETY TO KONIEC Z PLYNNOSCIA!!!
Obserwuj wątek
    • tm51 Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe 07.01.05, 07:37
      mają poszerzać do tego miejsca(Outletu znaczy się) do 3 pasów, no i modernizacja
      skrzyżowania z Geodetów. To wystarczy na jakiś czas, bo i tak największe korki
      robią się właśnie od Energetycznej w jedną i w Dąbrówce przy zwężeniu z drugiej
      strony.
      • Gość: Lu Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.spray.net.pl 07.01.05, 23:49
        Ale to i tak nie rozwiąże dotkliwego dla mieszkańców Piaseczna problemu
        dojazdów z/do Warszawy, które są przecież dantejską męczarnią. Kto nie
        jeździ,ten nie wie. "Wyborcza" może tego nie widzi,ale nie tylko Tarchomin ma
        poblemy z komunikacją! Tam przynajmniej kursują nocne autobusy. Do Piaseczna
        natomiast można wrócić jedynie taksówką... Zresztą po budowie mostu północnego,
        Tarchomin odetchnie. Dlaczego nie myśli się o podobnych inwestycjach (nie myślę
        oczywiście o moście, ale np. o przedłużeniu linii metra do Piaseczna, do Kabat
        przecież niedaleko;może jakaś sensowna kolejka podmiejska?) na północy??
        Bez mobilizacji i interwnecji mieszkańców Piaseczna się chyba nie obejdzie, bo
        urząd miejski chyba takiego problemu po prostu nie widzi...

        pozdrawiam wszystkich mieszkańców Piaseczna.
        • tm51 Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe 08.01.05, 11:30
          Przedłużenie metra wogóle nie wchodzi w grę, kolejka podmiejska też nie, bo
          pomysł tzw. Metra II trzeba włożyć między bajki. Zresztą poszerzenie Puławskiej
          zmieni bardzo dużo, bo główna przyczyną korków na odcinku trzypasmowym są częste
          sygnalizacje, poszerzenie do trzech pasm przynamniej do Energetycznej i budowa
          bezkolizyjnego skrzyzowania Puławska/Geodetów naprawdę dużo pomoże.
          Co do autobusu nocengo, to przy ibecnej postawie UMiG nie liczyłbym na to, oni
          olewają sobie mieszkańców, próbowałem się dowiedzieć czegoś, zpobaczyć umowę
          między ZTM, a gminą, to nawet nie woedzieli gdzie jest. Można próbowac wrócić
          606, jeśli "przekona" się kierowcę.
          • Gość: Krzychu Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.mg.gov.pl / 158.66.1.* 10.01.05, 11:00
            >Ale to i tak nie rozwiąże dotkliwego dla mieszkańców Piaseczna problemu
            >dojazdów z/do Warszawy, które są przecież dantejską męczarnią. Kto nie
            >jeździ,ten nie wie. "Wyborcza" może tego nie widzi,ale nie tylko Tarchomin ma
            >poblemy z komunikacją! Tam przynajmniej kursują nocne autobusy. Do Piaseczna
            >natomiast można wrócić jedynie taksówką... Zresztą po budowie mostu
            >północnego,
            >Tarchomin odetchnie. Dlaczego nie myśli się o podobnych inwestycjach (nie
            myślę
            >oczywiście o moście, ale np. o przedłużeniu linii metra do Piaseczna, do Kabat
            >przecież niedaleko;może jakaś sensowna kolejka podmiejska?) na północy??
            >Bez mobilizacji i interwnecji mieszkańców Piaseczna się chyba nie obejdzie, bo
            >urząd miejski chyba takiego problemu po prostu nie widzi...
            >
            >pozdrawiam wszystkich mieszkańców Piaseczna.
            xxxxxxxxxx
            > Przedłużenie metra wogóle nie wchodzi w grę, kolejka podmiejska też nie, bo
            > pomysł tzw. Metra II trzeba włożyć między bajki. Zresztą poszerzenie
            Puławskiej
            > zmieni bardzo dużo, bo główna przyczyną korków na odcinku trzypasmowym są
            częste
            > sygnalizacje, poszerzenie do trzech pasm przynamniej do Energetycznej i budowa
            > bezkolizyjnego skrzyzowania Puławska/Geodetów naprawdę dużo pomoże.
            > Co do autobusu nocengo, to przy ibecnej postawie UMiG nie liczyłbym na to, oni
            > olewają sobie mieszkańców...


            LU ma rację. Posłuchaj TM51: nie można wszystkiego sprowadzić do poszerzenia
            PUławskiej, bo Piaseczno to nie tylko okolica "wzdłuż i obok" Puławskiej. Ja
            mieszkam przy Julianowskiej obok Okulickiego, i dla mnie lepiej prazedostać się
            samochodem trasą busu 724 przez Klarysew. Ale ta trasa też nie rozwiązuje
            problemu. LU ma rację - trzeba RAZEM przeforsować przekopanie pod lasem
            kabackim metra z Natolina pod Julianowską do centrum Piaseczna. Poza tym
            Piaseczno staje się niejako "kolejną" dzielnicą rozbudowującej się na południe
            Warszawy - stąd trzeba położyć nacisk na pełne skomunikowanie Piaseczna z
            okoicami ze stolicą w ramach "wielskiej Warszawy", czy Metorpolii Warszawskiej
            (nazwa nieważna - liczy się efekt).
            W końcu mamy mieć łatwiejsze życie, stąd UMiG musi pogodzić się z tym,że nie
            jest już panem na włościach super-gminy, ale jest "sługą" dla mieszkańców,
            którzy chcą do Warszawy 24h na dobę (stąd: bus nocny potrzebny od zaraz).\
            I jescze jedno: Bus przez Geodetów, Julianów i ul. Julianowską do Centrum tak
            Warszawy - jak i Piaseczna (w drugą stronę) też potrzebny OD ZARAZ.

            POZDRAWIAM,
            • tm51 Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe 10.01.05, 12:46
              Pomysł metra przedłużenie metra pod lasem kabackim nigdy nie doczeka się
              realizacji, przeciez jakie to są koszty, poza tym nikt się nie zgodzi na tunel
              zaburzający stosunki wodne pod rezerwatem jakim ten las jest. Jeszcze rozumiem
              jakąś inną trasę, mieszkańcom Piaseczna południowego wystarczyłby wspólny bilet
              PKP/ZTM, no własnie gorzej z północną częścią miasta, teoretycznie można coś
              zrobić z linią do papierni, ale to też potrałoby kilka lat.
              Tak więc co lepsze:poszerzona Puławska co da sie zrobic w przeciągu kilku
              miesięcy, czy czekanie niewiadomo ile na kolej. Już nie poruszam kwestii
              porozumienia między samorządami i z oprzxewoźnikiem obsługującym hipotetyczną
              komuinakcję.
              Co do autobusów- nocne mogłybybyć od ręki gdyby postarał się o to UMiG, ale tam
              nikt się tym nie intersuje i nic nie wie, pozostaje 606 od Karczunkowskiej(co
              już zapewnia nocna KM dużej części Józefosławia).
              Komuniakcja Julianowa z Warszawą jak na razie jest zapewniane przez Rojbusa i
              PPKS Piasweczo, ZTM nigdy nie był nawet zaintersowany puszczeniem tam busa przez
              Geodetów. Nizależnie od obsługi nie będą one jednak dojeżdżać do centrum W-wy,
              jest metro i nie ma sensu pchac niczego przez korki na powierzchni.
              • Gość: Krzychu Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.mg.gov.pl / 158.66.1.* 10.01.05, 13:23
                Przekopując się pod lasem nie zaburza się stosunków wodnych, ani żadnych
                innych - przykładem są dwa tunele: samochodowy i metra pod "parkiem z łukiem
                triumfalfnym" w Brukseli. Chyba Belgowie nie dali by zniszczyć tak pięknego
                parku wokół ich łuku triumfalnego!
                Poza tym - Las Kabacki jest jak BUFOR oddzielający Natolin (W-wa) od Julianowa
                i Piaseczna, a przekop (jeśliby mądrze wyłuskać pieniądze z UE - czyli: właśnie
                z Brukseli), możnaby przedłużyć metro od ul. KEN (na płd-zach) wprost na
                Julianowską i dalej w kierunki Os. Młynarska itd.
                Poza tym - kolej - jedna linia wzdłuż kolei radomskiej, a druga przez Klarysew
                (wokół tej linii powstaje mnóstw osiedli - nie tylko Piasecznie!),
                I ostatnia sprawa - ZTM nie będzie zainteresowana ul. Geodetów i moją
                Julianowską tak długo, jak tysiące nóg mieszkańców nie kopną ich w .......
                (to może wtedy przestaną robić łachę i zrozumieją, że tu też można zarobić, a
                dochodowość takiej trasy dorówna dochodowości 709).
                I ostatnia sprawa - LU - jeśli masz możliwość "zaatakowania" UM, mass-mediów ,
                organizacji społecznych, szkół i parafii - to spróbuj zalobbować - bo Twój
                pomysł choć jest dlaekowzroczny- -to jego realizacja musi się zacząć już teraz.
                Ja ze swej strony spróbuję też innych działań. Jeśli TM51 myślisz podobnie,
                to "witam w klubie"
                Pozdro...,
            • Gość: Lu Re: Do dzieła! IP: *.spray.net.pl 10.01.05, 12:55
              Zbierzmy podpisy mieszkańców Piaseczna (można to zrobić choćby w autobusach w
              drodze do pracy/szkoły) i złóżmy je do odpowiednich instytucji.

              Trzeba się jakoś razem zebrać, ogłosić, że chcemy to ZMIENIĆ. Bez tego nie ma
              co liczyć, że inwestorowie sami zechcą bulić na ulepszenie komunikacji...

              Chyba że na efekty chcemy czekać paręnaście lat, jeśli szczęście dopisze.
                • Gość: Krzychu Re: nie przez Ursynów IP: *.mg.gov.pl / 158.66.1.* 14.01.05, 10:35
                  > jeżeli Piaseczno chce nowych dojazdów do Warszawy to niech tego robi przez
                  > Ursynów
                  A jeżeli tacy jak ty chcą przejazdów do Centrum, to nie Puławską, bo blokujesz
                  przejazdy mieszkańcom Służewca i Mokotowa Górnego, albo nie Sikorskiego i nie
                  Wisłostradą i Traktem Królewskim- bo blokujesz przejazd mieszkńcom Stegien,
                  Sadyby, Wilanowa i Czerniakowa. Mało tego - jak wyjedziesz gdzie indziej - też
                  blokujesz....
                  Gdyby przyjąć twój EGOCENTRYCZNY tok rozumowania - to nikt nie mógł by nigdzie
                  dojechać, ale na szczęście jest wolność podróżowania.
                  A co do przejazdu - to Piaseczno korzysta z przejazdu samochodowego głównie
                  Puławską i (w mniejszym stopniu) poprzez Klarysew - Wisłostradą przez Powsin.
                  A co do wydłużenia metra na południe pod lasem - to nawet jakby znalazły się
                  pieniądze na ten cel - to metro NIE JEST prywatną własnością nikogo - w tym
                  ciebie.
                  A osobiście - wcale nie jeżdżę przez Ursynów...
        • Gość: tm51 Re: popieram wszystko, ale kto zorganizuje protes IP: *.aster.pl 02.02.05, 16:16
          Gość portalu: rafik napisał(a):

          > popieram wszystkie pomysly tak metro do Piaseczna jak i kolei, poszerzenie
          > jezdni, wszystko, ale zrobmy cos konkretnego, moze jaks lista, petycja, kto sie
          >
          > tym zajmie? co zrobic by zlikwidowac tlok w 709 i 727, moze 319 powinno jezdzic
          >
          > dalej niz tylko do pkp Jeziorki?
          a gdzie dalej? po co?, za stacją się mończy strefa miejska i niepotrzeba dalej busa

          tłok da sie zlikwidować w 709 prosto- linia ma zbyt długie czasy przejazdu,
          przez to wlecze się Puławską po 30km/h
          zmianę blokoją związkowcy z R-7 Woronicza, ale może po paru listach do ZTMu się
          coś zmieni(takie marzenia)
    • Gość: Z piaseczna Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.ipartners.pl / *.ipartners.pl 03.02.05, 23:13
      Metro+kolej+madry zdm, ktory zlikwidowal forum na ktorym wytykalismy przede
      wszystkim postepy budowy marynarskiej!!!! gdzie ktos zawsze jest z JEDNA
      LOPATA, ze brak synchronizacji swiatel w wielu miejscach, ze pulawska mozna
      odkorkowac likwidujac skret w lewo przy mysikrolika i romera oraz
      synchronizujac swiatla przy Zolny. MADRYCH URZEDASOW, CHCACYCH NAM trzeba a nie
      kasy, kasy, kasy.
    • Gość: Roberto Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.05, 07:01
      Problem korkujacej sie Pulawskiej to problem zbyt wielkiej ilosci samochodow a
      wzlaszcza problem wygodnych kierowcow, ktorzy chca samochodzikiem dojechac z
      domu do pracy od drzwi do drzwi. Zatem nalezy wyeliminowac ten niepotrzebny
      ruch samochodowy poprzez sprawna komunikacje zbiorowa ( SKM lub prowizorycznie
      bus z BUS-pasem na Pulawskiej) a takze nie utrudniajaca ruchu komunikacja
      indywidualna czyli rowerowa. Wzdluz Pulawskiej powinna powstac sciezka rowerowa
      jak rowniez w calym Piasecznie a obok wezlow komunikacyjnych wielkie parkingi
      rowerowe. Tylko dzieki takiej polityce ruch w miescie zostanie uplynniony
      natychmiast bardzo malymi srodkami. A poszerzanie glownej ulicy i tak nic nie
      da.
      • luland Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe 04.02.05, 16:28
        Trudno tu mówić o wygodnictwie kierowców. Autobusy są maksymalnie zapchane i
        panuje w nich niemiłosierny ścisk i smród. O tym, jak jeżdżą pociągi bardzo
        obrazowo ktoś pisze na forum Piaseczna: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
        f=234&w=20219091 Nie ma innej alternatywy. Samochód to mniejsze zło: lepiej
        stać w korku i słuchać sobie muzyczki w samochodzie, niż ślęczeć nerwowo w
        autobusie z obolałymi nóżkami. Generalnie, piekło. Szkoda, że zamiast na rozwój
        komunikacji, Piaseczno dostało tak dużą kasę na oczyszczalnie.

        pozdrawiam
    • Gość: Mr X Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe IP: *.itpp.pl 05.02.05, 20:26
      Pas dla autobusów powinien powstać na odcinku od ul. Bacha do Dworca
      Południowego. Trzeba dobudować kawałki czwartego pasa ruchu w rejonie
      skrzyżowania z Wałbrzyską oraz za skrzyżowaniem z ul. Niedźwiedzią.

      Do połączenia Piaseczna z centrum miasta należy wykorzystać istniejące tory
      kolejowe. Po terenie Piaseczna i Zielonego Ursynowa powinny jeździć autobusy
      (na Zielonym Ursynowie mikrobusy) dowożące ludzi do stacji kolejowych. Niestety
      takie rozwiązanie chyba nie będzie możliwe do póki istnieje państwo PKP.

      Docelowo Puławska powinna stać się drogą bezkolizyjną o parametrach podobnych
      do Trasy Siekierkowskiej czy al. Prymasa Tysiąclecia (dwie jezdnie po 3
      bezkolizyjne pasy ruchu, jezdnie lokalne, ścieżka rowerowa). Wtedy można byłoby
      zrezygnować z budowy Trasy NS, która ma charakter typowo tranzytowy.

      Doraźnie komunikację publiczną poprawić można byłoby poprzez 1) skierowanie
      jednej linii autobusowej do metra na Ursynów np. do stacji Imielin (idealna
      przesiadka do metra – przystanki tuż przy schodach na stacje - oraz dojazd do
      Multikina, centrum rekreacji i w niedalekiej przyszłości do hali widowiskowo-
      sportowej oraz ratusza) i do pętli Ursynów Południowy (ulicami Płaskowickiej,
      Roentgena, Pileckiego, Gandhi, KEN) zamiast do Dworca Południowego; 2) rozbicie
      stad linii 709 i 727 (jeżdżą parami, choć ok. 90% trasy pokrywa się); 3)
      wygospodarowanie, w ramach obecnej ilości wozów (jeśli dodanie kilku autobusów
      nie jest możliwe), linii przyspieszonej.
      • tm51 Re: Piaseczno Outlet+prowizorki drogowe 05.02.05, 21:31
        Co do buspasa to jak wiekszość w Warszawie łatwiejbyłoby coś takiego
        zorganizowac przy jego czasowym działaniu-tylko w szczycie(poza nim nie jest
        potrzebny)ale potrzebaby mnóstwo policji, aby upilnować kierowców
        nie ma co na Ursynów dawać żadnej linii- większość ludzi jedzie w stronę centrum
        i co prawda zaoszczędziłoby się w ten sposób kilka minut na jeździe busem,
        alestraciłona jeździe metrem na dłuższej trasie i braku przystanku al. Lotników
        709 i 727 nie da się zsynchrozniwać w szczycie,przy 6-7 minutowym takcie,
        zresztą wtedy nie ma sensu. Mozna kombinować z weekendami i międzyszczytem, ale
        tu z kolei na przeszkodzie staje zbyt krótki rozkładowy czas przejzdu 727 na
        odcinku za Piasecznem i ciagłe opóźnienia(wszystko da się nadrobić na Puławskiej
        gdzie rozkład jest zbyt powolny)
        Loinie przyspieszoną da sie utworzyć ze wszystkich 8 brygad szczytowych na 709,
        z przystankami załóżmy
        Szkolna,Chylczkowska-Tech.(jedn ostronny)-Lamina-Mysiadło-Karcz unkowska-Łagiewncka-Sójki_Polec zki-
        al. Lotników-Wilanowska
        pozostalę okolice poradzą sobie z okorjonym 709
        no ale utworzyc trasę to nie problem, kłopot w przekonaniu ZTM do tego, znowu
        będą chcieli dopłat itd.

        Sądzę, że na dzień dzisiejszy mozliwe jest:
        -poprawienie rozkładu 709 tak, aby nie wlókł się 30km/h
        -kilka nocnych kursów 709 lub przedłuzone 606

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka