Dodaj do ulubionych

Potrzebuje redaktorow

IP: 217.97.234.* 22.07.04, 12:15
Potrzebuje redaktorow do mojej strony poswieconej nauce jezyka angielskiego.
Strona zdobyla juz uznanie i potrzebuje pomocy do dalszej rozbudowy.
Chetnych prosze o kontakt na gg: 6897098

Aktualny adres to www.angielski.webas.pl ale jest juz nowa wersja
strony pod innym adresem, ktora ma ruszyc od wrzesnia.
Obserwuj wątek
    • Gość: may_help Re: Potrzebuje redaktorow IP: *.bielsko.dialog.net.pl 22.07.04, 14:21
      Tylko, ze ta stronka nie dziala...
      • mmaly Re: Potrzebuje redaktorow 22.07.04, 14:26
        Mi też nie działa.
        Proponuję raczej, jeśli ktoś ma ochotę, niech zostanie moderatorem subforum u mnie.
        Ja już sobie nie daję rady z objęciem całego forum, ledwo sobie daję radę ze sprawami technicznymi. Mam już trzech moderatorów, którzy mi pomagają, ale zawsze co cztery głowy to nie trzy;-)
        Zajrzyj do mnie na forum, jeśli coś Ci się spodoba, będziesz mieć pomysł itp, napisz mi prywatną wiadomość albo odezwij się do mnie. Pogadamy i chętnie nadam Ci uprawnienia moderatora, jeśli czujesz się na siłach.
        • ampolion Re: Potrzebuje redaktorow 22.07.04, 23:12
          Znowu to cholerne logowanie!...
        • Gość: Aya Re: Potrzebuje redaktorow IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.04, 18:47
          chodzi Ci o forum na anglista.org?
          ja bym chetnie pomogla :)
          • mmaly Re: Potrzebuje redaktorow 25.07.04, 22:32
            Jeśli masz ochotę pomagać, wejdź na forum i napisz private message do administratora (nick Anglista), więcej szczegółów w ogłoszeniu "To forum potrzebuje moderatora" w subforum "Dowcipy po angielsku". Albo wal śmiało mailem na admin@anglista.org. Napisz, które subforum Cię interesuje i dlaczego, na pewno chętnie przyjmiemy Cię do zespołu.
            Aktualnie mamy już 4 moderatorów, żeby to ogarnąć. Każda kolejna pomocna dłoń się przyda.
    • Gość: Krokodyl Re: Potrzebuje redaktorow IP: 217.97.234.* 22.07.04, 14:52
      Strona nie dzialala tylko chwilowo z winy serwera.
    • Gość: student Re: Potrzebuje redaktorow IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 23.07.04, 13:11
      The page needs some proofreading. You've put a lot of work into it but the main question is: what is the purpose of the page?
      • Gość: steph Re: Potrzebuje redaktorow IP: *.range217-44.btcentralplus.com 23.07.04, 18:27
        Hear! Hear! You can't be all things to everybody, it doesn't work.
        • Gość: Krokodyl Re: Potrzebuje redaktorow IP: 217.97.234.* 23.07.04, 22:56
          I know that it needs a lot of improvement and that's why I'm looking for help.
          • mmaly Re: Potrzebuje redaktorow 24.07.04, 11:25
            And that is why I thought we could join our efforts. There are a few good sites of the kind in the Polish net, thousand of them all over the world, and I don't think there is a demand for new ones. There is a demand for better ones, probably.
            Your portal project is very similar to the already existing nauka.pl project, and I'm afraid you aren't able to compete with such sites as angielski.edu.pl or angielski.lukar.net
            Anyway, good luck.
            --
            www.anglista.org
            • Gość: Krokodyl Re: Potrzebuje redaktorow IP: 217.97.234.* 24.07.04, 12:05
              Of course I can. I even know that I'm better than them in many cases.
              My grammar explanations are much more deep. People give my site's addres in
              commentaries to their grammars saying that it is better. My site is mainly for
              learners not teachers. And my goal is not to point that there is a problem. My
              goal is to make such a site which would answer all possible questions on every
              possible topic. My best article so far is on articles :)
              angielski.webas.pl/gramatyka/przedimki.htm
              • usenetposts Re: Potrzebuje redaktorow 24.07.04, 13:45
                Gość portalu: Krokodyl napisał(a):

                > Of course I can. I even know that I'm better than them in many cases.
                > My grammar explanations are much more deep. People give my site's addres in
                > commentaries to their grammars saying that it is better. My site is mainly
                for
                >
                > learners not teachers. And my goal is not to point that there is a problem.
                My
                > goal is to make such a site which would answer all possible questions on
                every
                > possible topic. My best article so far is on articles :)
                > angielski.webas.pl/gramatyka/przedimki.htm


                Why, pray, are your 'grammar explanations much more deep' instead of your
                grammatical explanations being deeper?
                • Gość: Krokodyl Re: Potrzebuje redaktorow IP: 217.97.234.* 24.07.04, 14:14
                  Sorry, my mistake. I really have a lot of work :)
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka