Dodaj do ulubionych

Jaki kierrunek na Politechnice Częstochowskiej???

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.09.06, 14:05
Co wybrać:
1. Matematyka specjalność matematyka finansowa i ubezpieczeniowa na wydziale
Inżynierii Machanicznej i Informatyki
czy
2. Kierunek: Zarządzanie i marketing na Wydziale Zarządzania?

Co radzicie? Który jest kierunek przyjemniejszy? Ktory jest trudniejszy? Który
jest bardziej przydatny i da większe szanse na dobrą pracę?
Obserwuj wątek
    • diabel_piszczalka Re: Jaki kierrunek na Politechnice Częstochowskie 29.09.06, 14:19
      Żadne studia nie zagwarantują Ci pracy i nie zwiększą Twoich szans na
      znalezienie jej, jeżeli nie będziesz podchodzić z pasją do tego co robisz. W
      branży, w której ja pracuje - a jestem programistą - często spotykam się, że
      spełnienie kryterium ukończenia studiów wyższych nie jest konieczne do
      otrzymania zatrudnienia. Zatem, wybierz te, które pozwolą Ci na rozwijanie
      Twoich własnych zainteresowań, bo tylko wiedza połączona z pasją pozwoli Ci na
      znalezienie wymarzonej pracy.
      Jeżeli masz być kolejnym magistrem na zmywaku w UK, to lepiej daruj sobie studia
      w ogóle. Ja darzę sentymentem WIMiI więc wybrałbym bramkę nr jeden.
      • Gość: Mona Do diabel_piszczalka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.10.06, 19:59
        hahhahhaa dobrze Ci mówić.. Połączyć szkołę,pracę i pasje.. U mnie w pracy
        wymuszono na mnie studiowanie-taki mały szantażyk "wiemy,że sie do tego
        nadajesz,ale,ze nie masz wykształcenia więc nic w tej sprawie nie możemy narazie
        zrobić" :)
        Więc choć moje prywatne pasje troszkę odbiegają,musiałam isć na Politechnikę..
        być może cel uświęci środki..
        To co mnie interesuje nie da mi ani dobrej pracy,ani dobrych pieniędzy..
        Przykre,ale prawdziwe..
    • Gość: pitu Re: Jaki kierrunek na Politechnice Częstochowskie IP: *.i-dsl.info 29.09.06, 14:24