Dodaj do ulubionych

lodówkowe dylematy

22.07.14, 12:27
Muszę zakupić lodówkę. Zakup ma być z serii ekonomicznych. Lodówka będzie biała, wolnostojacą, z zamrażalnikiem na dole. Dużą wagę przywiązuję do estetyki i funkcjonalności wnętrza. Najbardziej wizualnie podobał mi się electrolux, ale nie ma opcji No Frost. A że jestem lodówkowym laikiem, to się chciałam zapytać - ma to duże znaczenie w praktyce? Bo jeśli No Frost rzeczywiście ułatwia korzystanie z lodówki, to wybór ten odpada. Na drugim miejscu sa samsung i indesit. Samsung jest duużo ładniejszy, a indesit o 30% tańszy. Co mi doradzicie? Czym kierowałyście się przy wyborze swojej? może jakieś marki sa godne polecenia albo wręcz przeciwnie? Dodam tylko, ze mieszkamy we dwoje, więc pojemność lodówki nie musi byc powalajaca w naszym przypadku.
Obserwuj wątek
    • jamesonwhiskey Re: lodówkowe dylematy 22.07.14, 12:35
      chciałam zapytać - ma to duże znaczenie w praktyce? B

ma zajebiscie duze znaczenie, nie ma lodowego syfu wszedzie
    • klamkas Re: lodówkowe dylematy 22.07.14, 12:35
      Jeśli chodzi o jakość "wnętrza" to mogę polecić Electrolux i Liebhher - niedawno kupowałam lodówkę i te dwie były najlepsze pod tym względem (porządne plastiki, ładne wykończenie szklanych półek, fajnie rozplanowane w środku, wszystkie półki ruchome, dodatkowe przegródki (też ruchome). Ostatecznie kupiłam Samsunga, bo tamtych dwóch upatrzonych nie dało się kupić od ręki, a moja lodówka już wydawała ostatnie tchnienie... Ale żal mi, że to nie jest jedna z tych dwóch wymienionych na początku (modelu nie polecę, bo już nie pamiętam ;p).
    • mruwa9 Re: lodówkowe dylematy 22.07.14, 12:37
      no frost znacza, ze nie bedziesz musiala odmrazac zamrazalnika. Genialna sprawa.
      Co jest tanie, to jest drogie- Indesit to sprzet z nizszej polki, duze ryzyko nienaprawialnej awarii, ktora sprawi ze za kilka lat staniesz ponownie przed dylematem "co kupic".