Dodaj do ulubionych

toalety w restauracjach

24.07.15, 12:02
Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Mnie się nie podoba. Ale nie mam doświadczenia w prowadzeniu restauracji. Raczej nie robiłabym problemu normalnym ludziom ale gdyby zaczęli mi przychodzić menele smarujący po ścianach lub osoby zlewające mydło do woreczka to nie wiem czy nie wprowadziłabym podobnej opłaty.
Obserwuj wątek
    • niktmadry Re: toalety w restauracjach 24.07.15, 12:02
      zapomniałam o linku: rozrywka.trojmiasto.pl/Nawet-30-zl-za-skorzystanie-z-toalety-w-lokalu-n92761.html
    • lauren6 Re: toalety w restauracjach 24.07.15, 12:22
      > gdyby zaczęli mi przychodzić menele smarujący po ścianach lub osoby zlewające mydło do woreczka to nie wiem czy nie wprowadziłabym podobnej opłaty.

Wiesz, w tym roku nad morzem na plaży spotkałam się z 2 rodzajami toalet: płatnymi 2 zł oraz darmowymi. W tych drugich strach było dotknąć drzwi kabiny, ze względu na "malowidła ścienne". Toalety odpłatne czyściusieńkie, zawsze był w nich papier, ręczniki papierowe.

Ja nie mam wątpliwości dlaczego restauratorzy to robią i popieram ten pomysł.
    • rasowa_sowa Re: toalety w restauracjach 24.07.15, 12:27
      Przecież nawet toalety publiczne są płatne te 2 zł, to czemu restauratorzy mieliby udostępniać za friko?

Podoba mi się pomysł z komentarza pod artykułem - zlikwidować toalety publiczne na rzecz udostępniania tych w restauracjach - w zamian za to restauracje mają zniżki podatkowe, a miasto nie musi utrzymywać oddzielnych kibli
      • morgen_stern Re: toalety w restauracjach 24.07.15, 12:31
        Gdybym nadal była kelnerką bardzo by mi się ten pomysł nie podobał. Bo kto będzie te kible sprzątał? Obsługa, mało gdzie są osobno sprzątaczki. Inaczej sprząta się tylko po gościach restauracyjnych, a inaczej w publicznym szalecie, bo do tego by się to sprowadziło. Brrr.
        • rasowa_sowa Re: toalety w restauracjach 24.07.15, 12:56