Dodaj do ulubionych

Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić?

26.09.20, 11:38
Wybaczcie- trochę przydługie...

Tytułem wstępu-na Allegro kupuję od początku istnienia. Wszystko- od skarpetek po rębaki - czyli nie mam problemu z zakupami za kilka tyś zł,
bo sprawdzam sprzedających - komentarze/oceny itd.
Nigdy się nie nacięłam, a płace zawsze przelewem.

Kupiłam kilka miesięcy temu przyłbice, jako , że potrzebne były na cito , filtry Allegro pozwoliły mi wyszukać tych sprzedających z najszybszą 24h przesyłką. Kupiłam od sprzedawcy , który mial 100% pozytywnych komentarzy.
Przyszły po 10 dniach. Facet telefonów nie odbierał, kontakt z nim zerowy. Napisałam komentarz że nie wywiązał się z umowy szybkiej wysyłki- mogę skopiować . Takich komentarzy było po mnie jeszcze kilka , wiec ze 100% pozytywów zszedł do 95%.

Najpierw dostałam mailowa prośbę o usunięcie komentarza z przeprosinami itd . I usunęłabym, ale zapomniałam zupełnie .
Po kilku tygodniach przyszła druga prośba, (mailem)/weszłam na konto sprzedawcy i okazało się , ze zrobił dokładnie to samo innym kupującym .

Czyli podaje czas wysyłki 24 h,( filtry pozycjonują go wysoko) ludzie kupują, on wysyła po 10 dniach, pojawiają się negatywy, prosi o usunięcie, wszyscy ( oprócz mnie) usuwają , facet znowu ma wysoki procent pozytywów i znowu nabiera następnych.

O sprawie zapomniałabym zupełnie, ale wczoraj dostałam smsa z prośba o usunięcie komentarza- zaczynam czuć się nękana- facet ma moje wszystkie dane adresowe i nr telefonu
Zakupy robiłam w sierpniu.

Co robić? Olać znowu, czy napisać do Allegro?
A może usunąć komentarz?




Obserwuj wątek
    • chersona Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 13:21
      nie usuwaj. ja też kiedyś miałam telefony, bo śmiałam napisać w ocenie, że kolory muliny na ekranie różnią od tych na żywo i w aukcji powinna być o tym mowa - a ocenę wystawiłam 5 za obsługę, 5 za koszty wysyłki i 4,9 za opis przedmiotu. bo zamiast stonowanych, pastelowych kolorów, dostałam landrynkowe i żarówiaste. dostałam od allegro mejl z prośbą o wycofanie komentarza. wycofałam, ale w ocenie produktu dałam mało gwiazdek. tego samego dnia dostałam telefon od męża sprzedającej z pretensjami. trafiłam u nich na czarną listę. niektórzy są po prostu po...doleni.
      • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:25
        Matko i córko z powodu ułamka oceny facet zadzwonił z pretensjami?

        Ja mam tylko pozytywne doświadczenia , były pomyłki w wysyłkach- szybko dosyłali to czego brakowało. Przy zakupie tkaniny, przy pomyłce dostałam 2 m dodatkowo. Jeden ze sprzedających sciągał z innej hurtowni cześć która mi się zepsuła, mimo, ze zakupy u niego robiłam 4 lata wcześniej i nie miał absolutnie obowiązku dalej się „ mną” zajmować- część już nieosiągalna, za grosze.
        Nigdy nie wystawiłam negatywa, zawsze ktoś uprzedził, wyjaśnił , przeprosił , przynajmniej telefon odbierał
    • scarlett74 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:24
      A skąd wiesz że nabiera znowu? ten wysoki procent pozytywów skądś się wziął. Może miał parę dni wolnego, może był na kwarantannie, może miał problemy zdrowotne? No ludzie. Widzisz, reszta, usunęła komentarz. Ale nie emadka, która ze wszystkiego musi zrobić gooownoburzę 🙄
      • m_incubo Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:33
        Może stąd, że widzi daty komentarzy i że historia niby jednorazowa, sprzed miesiąca się ciągle powtarza?
        W ten sposób zawsze będzie miał 100% pozytywnych komentarzy, skoro każdy usuwa negatywne.
        Zgłosiłabym do Allegro opisując sytuację, komentarza nie zmieniłabym.
        Komentarze to jedyny sposób na uniknięcie potencjalnych problemów z zamówieniem, jak koleś chce mieć 100% pozytywów, to niech będzie w 100% profesjonalny, zamiast nękać klientów wielokrotnie o usunięcie "dowodu".
        Nie kupiłabym nic już u niego, problem opisałabym. Serio. A nie jestem nerwową klientką, nie lubię jednak cwaniactwa.
        • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:49
          m_incubo napisała:

          > Może stąd, że widzi daty komentarzy i że historia niby jednorazowa, sprzed mies
          > iąca się ciągle powtarza?
          > W ten sposób zawsze będzie miał 100% pozytywnych komentarzy, skoro każdy usuwa
          > negatywne.
          > Zgłosiłabym do Allegro opisując sytuację, komentarza nie zmieniłabym.
          > Komentarze to jedyny sposób na uniknięcie potencjalnych problemów z zamówieniem
          > , jak koleś chce mieć 100% pozytywów, to niech będzie w 100% profesjonalny, zam
          > iast nękać klientów wielokrotnie o usunięcie "dowodu".
          > Nie kupiłabym nic już u niego, problem opisałabym. Serio. A nie jestem nerwową
          > klientką, nie lubię jednak cwaniactwa.
          >

          Dokładnie tak!
          Ja tez oaza spokoju, ale żeby SMS?
          Potem przyjedzie michę mi sklepać?
          W końcu adres zna😱
      • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:43
        scarlett74 napisała:

        > A skąd wiesz że nabiera znowu? ten wysoki procent pozytywów skądś się wziął. Mo
        > że miał parę dni wolnego, może był na kwarantannie, może miał problemy zdrowotn
        > e? No ludzie. Widzisz, reszta, usunęła komentarz. Ale nie emadka, która ze wszy
        > stkiego musi zrobić gooownoburzę 🙄

        Sprawdziłam -po pierwszym mailu, po drugim i po wiadomości SMS.

        Z moim było 7 negatywów- wszystkie takie same( czas wysyłki), potem zniknęły został mój. Pod koniec miesiąca zabawę zaczął od nowa- znowu zebrał negatywy - znowu do mnie prośba o wycofanie i zostało nas dwoje( ktoś z kupujących tez się nie poddałwink
        Teraz odsłona trzecia- znowu sprawdziłam po SMS-mamy końcówkę września , a pan nadal swoje- a ... nie.., teraz ma napisany czas realizacji 2 dni, a przysyła po 2 tygodniach😉
        Widziałam daty zanim komentarze zniknęły-od momentu mojego zakupu 3 razy nabrał ludzi.
      • memphis90 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:45
        No i co z tego, że kwarantanna? Można wystać SMS do klientów i wyjaśnić sprawę. Ja kiedyś zamówiłam jakies ubranka dla barbie dla mojej corki, wysyłka się mocno spóźniała, napisałam do sprzedającej i dostałam info, że bardzo przeprasza, ale właśnie była w szpitalu. Rodzić 🤗 Oczywoscie w tej sytuacji nie wystawiłam złej opinii...
      • aerra Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 16:20
        No to niech pan napisze w odpowiedzi na komentarz, że to sytuacja awaryjna, jednorazowa.
        Przecież ma taką możliwość, żeby się publicznie jakoś z tego wytłumaczyć.
        Komentarzy negatywnych nie usuwam (ale do tej pory tylko chyba 3 razy mi się zdarzyło taki wystawić, a kupuję często)
      • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 14:47
        rozwiane_marzenie napisała:

        > Ja bym tylko grzecznie odpisała mailem badź sms, że proszę nie pisać więcej do
        > mnie, bo nie usunę komentarza, ponieważ jest on wystawiony zgodnie z prawdą.

        Pan z komentarzem się zgadza-😁wie, że zasłużył, przeprasza prosi o druga szansę , tylko co z tego , jeśli ja widzę ze to jego sposób na oszukiwanie ludzi.
    • edka12 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 16:02
      Nie wiem czy chodzi o tego samego sprzedawcę ale też kupowałam przyłbicę i doświadczenie mam podobne. Przyszła co prawda w miarę szybko ok 7 dni ale okazała się totalnym bublem za dość wysoką cenę. Wystawiłam komentarz negatywny i się zaczęło: telefony, sms, wiadomości przez allego. Facet bardzo nękający dodatkowo zwracający się do klienta formą familiarną której nie znoszę w takich relacjach typu "Pani Marysiu, Pani Stasiu" . Ja uległam i usunęłam komentarz, miałam dość nękania a jakoś nie przyszło mi do głowy żeby pisać skargę do Allegro.
      • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 26.09.20, 20:17
        Dzięki za odpowiedzi!🥰
        Jutro napiszę do Allegro, przecież wszystkie mailowe prośby o usunięcie komentarza maja w swoich” danych”, bo widzę ze mail przechodzi przez Allegro.
        Czyli powinni mieć cały pakiet od wszystkich kupujacych, nie tylko ode mnie.
        Dodam opcje nacisków poprzez SMS, w końcu powinni chronić moje dane.
        • b-b1 Re: Problem ze sprzedawcą -co mam zrobić? 28.09.20, 13:12
          Kończę historię wink
          Napisałam do Allegro, poprosili o screeny maili i sms i kazali napisać oficjalnie pismo do sprzedawcy , że komentarz zostaje. Allegro pozwala na kontakty między kupującym a sprzedającym w kwestii komentarza-więc dane osobowe(moje) przetworzone zgodnie z regulaminem( nie podejrzewam, że mają rozpisane, na jakie kontakty-czy mail czy sms). Na temat zabawy-oszukuję z terminem wysyłki -nie odpowiedzieli.

          Napiszę do niego oficjalnego maila, ale zakupy na Allegro jakoś teraz trudniejsze dla mnie będą-bo jak mam wierzyć w komentarze, jeśli taki jeden z drugim potrafią się ich pozbyć nękając kupujących?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka