Dodaj do ulubionych

A pompki ?

17.01.21, 12:25
Niestety wychodzi że ramiona mam bardzo słabe, muszę pożegnać złudzenia i je poćwiczyć. Miałam wczoraj dwie serie pompek po 40 sekund pierwsza ok ale druga... ledwo dałam radę a i to część czasu musiałam udawać że oddycham 🤪. Robić te pompki co drugi dzień czy więcej ciężarkami i dopiero za kilka tygodni ruszyć ?
Obserwuj wątek
      • ykke Re: A pompki ? 17.01.21, 21:41
        Drążek powiadasz? Nigdy w życiu nie podciagnelam się nawet jeden raz. No nie mogę, nie umiem, nie mam sily. Nie wiem.jak. Pompek ( damskich) zrobię 10. Prawdziwych 0,5. Ech. Slabeusz
    • buldog2 Re: A pompki ? 17.01.21, 13:07
      Mam podobny problem. Po latach bezczynności i leczeniu kontuzji chcę wrócić do jakiej tam formy. Dodatkowo teraz mocno naciągnąłem rękę i co najmniej miesiąc jestem wyłączony z czegokolwiek, ale zacznę chyba od ciężarków. Przy użyciu ciężarków można płynnie zmieniać obciążenie.
      A pompki można robić też opierając się o ziemię nie stopami, a kolanami. Widziałem, dziewczyny tak robią, jest znacznie lżej.
    • snakelilith Re: A pompki ? 17.01.21, 13:21
      Ja jestem minimalistką, wszelkie ciężarki uważam za stratę czasu, pompki za to za uniwersalne i wystarczające ćwiczenie. Plus ćwiczenia na triceps. Trochę nie rozumiem więc, jak początkująca ze słabymi ramionami zrobiła niby dwie serie, ale pewno twój trener wie lepiej. U mnie wyznacznikiem częstotliwości są bóle/zakwasy. Gdybym po dłużej przerwie zrobiła dwie serie pompek, to bym nie pytała kiedy następny raz, bo moje mięśnie już by mi powiedziały kiedy mogę je znowu obciążyć. Na pewno nie następnego dnia. Generalnie jednak 1-2 dni przerwy pomiędzy ćwiczeniami siłowymi są wskazane.
    • hexella Re: A pompki ? 18.01.21, 08:08
      Wypróbuj ćwiczenia z gumami oporowymi. Dzięki temu wzmocnisz ramiona i plecy. To bardzo praktyczne narzędzie do ćwiczeń w domu, przyda się także do ćwiczeń mięśni brzucha. Nie zajmuje miejsca wcale a katalog ćwiczeń ogranicza tylko wyobraźnia.
    • jehanette Re: A pompki ? 18.01.21, 08:47
      Polecam trening z kanału "Codziennie Fit" - Express góra ciała. Obrobisz ramiona, klatkę, plecy. Pompki i podpory są faktycznie dobrymi ćwiczeniami.
    • wapaha Re: A pompki ? 18.01.21, 12:45
      Rób pompki najpierw na ścianie - zwiększaj liczbę powtórzeń w serii, zwiększaj liczbę serii, potem zacznij robić pompki "damskie". Kup sobie gumy i zacznij od najsłabszej-rozciągania w rozpostartymi ramionami, przed głową/za głową ( triceps)-gdy jedna stopa przytrzymuje koniec gumy, w tej samej pozycji -wzdłuż boku, przed sobą ( biceps), bez gum wszelkie zwisy, podnoszenia itp

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka