Dodaj do ulubionych

Pielęgnacja podstawa

26.09.21, 11:35
Gubię się naprawdę w tym wszystkim. Czy taki plan pielęgnacji będzie ok dla 50 latki?
Rano oczyszczanie ( pH doctor) ampułka Vichy, czy krem na to? Jaki? Czy już nie? Ewentualnie podkład puder, wieczorem oczyszczanie, medik8 retinol co drugi dzień, s co drugi krem jaki??? Czytam wiele wątków ale gubię się w liczbie propozycji, produktach...
Obserwuj wątek
    • 35wcieniu Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:40
      Nie będzie.
      Nie znam się ale doświadczenie uczy że nie zdarzył się jeszcze wątek tego typu, w którym jakąkolwiek pielęgnacja nie zostałaby skrytykowana. Zawsze coś można inaczej. big_grin
      PS. Liczba pytań o życie w Twoich wątkach aż się prosi o to żeby Ci powiedzieć że naprawdę możesz żyć jak chcesz i nie uzyskiwać aprobaty forum do postawienia każdego kroku.
    • chococaffe Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:47
      IMHO to zależy od cery, nie tylko od wieku. Ja np mam cerę naczynkową i moim priorytetem jest nie dopuścić do trądzika różowatego, którym jestem zagrożona. Ktoś kto nie ma takich problemów a ma inne potrzebuje innej pielęgnacji

Ale podstawą jest filtr.
    • extereso Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:52
      Dzięki! Trehaloza to nowe słowo dla mnie, coś zaraz doczytam. Z naczynkami to rozumiem, moja przyjaciółka miała trądzik różowaty i rzeczywiście ostry reżim. Co ja jako saunamaniak bym zrobiła...
    • snakelilith Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 12:22
      Nie ma czegoś takiego, co służy wszystkim. 50 latki mogą mieć też różny rodzaj cery i różne potrzeby.
      Moja cera 50 plus jest sucha i wrażliwa, u mnie less is more. Oczyszczanie tylko delikatne, mleczko plus przetłuszczony balsam do mycia dzieci, żadnych peelingów. Zawsze krem zabezpieczający na dzień i na noc. I nikt ci nie powie jaki krem, bo każdy ma własne preferencje.