Dodaj do ulubionych

Pielęgnacja podstawa

26.09.21, 11:35
Gubię się naprawdę w tym wszystkim. Czy taki plan pielęgnacji będzie ok dla 50 latki?
Rano oczyszczanie ( pH doctor) ampułka Vichy, czy krem na to? Jaki? Czy już nie? Ewentualnie podkład puder, wieczorem oczyszczanie, medik8 retinol co drugi dzień, s co drugi krem jaki??? Czytam wiele wątków ale gubię się w liczbie propozycji, produktach...
Obserwuj wątek
    • 35wcieniu Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:40
      Nie będzie.
      Nie znam się ale doświadczenie uczy że nie zdarzył się jeszcze wątek tego typu, w którym jakąkolwiek pielęgnacja nie zostałaby skrytykowana. Zawsze coś można inaczej. big_grin
      PS. Liczba pytań o życie w Twoich wątkach aż się prosi o to żeby Ci powiedzieć że naprawdę możesz żyć jak chcesz i nie uzyskiwać aprobaty forum do postawienia każdego kroku.
      • extereso Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:42
        Nie chodzi mi o brak krytyki tylko o rady ps za Twoją radę też dziękuję - w jakimś sensie i w jakimś stopniu 😜
    • primula.alpicola Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:44
      Rano krem z filtrem.
      Co drugi dzień wieczorem krem z ceramidami. Może byc też serum z trehalozą, albo jakaś maska. na wieczór jest sporo opcjiwink
    • chococaffe Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:47
      IMHO to zależy od cery, nie tylko od wieku. Ja np mam cerę naczynkową i moim priorytetem jest nie dopuścić do trądzika różowatego, którym jestem zagrożona. Ktoś kto nie ma takich problemów a ma inne potrzebuje innej pielęgnacji

Ale podstawą jest filtr.
      • grey_delphinum Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:51
        Choco, u mnie identycznie. Większość rad i wskazówek, które pojawiają się w wątkach, jest niestety nie dla mnie.
        • chococaffe Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 11:53
          Dla mnie wiele jest nieszkodliwe, ale totalnie zbędne (i zajmowałoby miejsce czemuś potrzebnemu)
          • grey_delphinum Re: Pielęgnacja podstawa 26.09.21, 12:04