Dodaj do ulubionych

problem z bookingiem

18.11.21, 09:01
a w zasadzie z wlascicielem obiektu, ktory zarezerwowalam. Przez 2 dni wisiala oferta, podejrzanie tania w stosunku do innych, ale uznalam, ze to dlatego iz nie ma zadnych opinii-nowa oferta na bookingu wiec w 3 dniu ja zarezerwowalam. Przyszlo potwierdzenie, potem wymienialam korespondencje z wlascicielem odnosnie pory przyjazdu i wszystko cacy. Wczoraj, po tygodniu od rezerwacji pan mi pisze, ze on sie pomylil, ze wystawil niewlasciwa kwote i prosi, abysmy zrezygnowali z naszej rezerwacji. Jako, ze pasuje mi i miejsce i sam obiekt pisze do niego, jaka kwote by wystawil bez pomylki, a ten mi odp. 100% wieksza. Wkurzylam sie, bo w tej chwili zostaly juz same drogie oferty, te ktore mialam w polubionych o zblizonym standarcie i tylko nieco wyzszej kwocie od zamowionego, juz sa zarezerwowane. Niby prosba jest w uprzejmym tonie, ale obawiam sie, ze jesli jej nie zrealizujemy, to albo na miejscu okaze sie ze nie mamy zadnego apartamentu, albo w jakis inny sposob utrudni nam zycie. Czy ja sie moge jakos zabezpieczyc, w sensie czy np. booking za cos odpowiada? czy dla swietego spokoju zrezygnowac, bo to tylko poczatek klopotow? Dzis obiecalam dac odpowiedz - para, z ktora jedziemy proponuje aby na miejscu doplacic mu 50% wiecej, zeby nie rezygnowac. A co dziwne w sumie-facet pousuwal wszystkie oferty jakie dotychczas widnialy na inne terminy, tak jakby w ogole tego obiektu nie bylo.
Obserwuj wątek
    • jowita771 Re: problem z bookingiem 18.11.21, 09:19
      Jak sama zrezygnujesz, to booking może nic nie zrobić, ale jak coś nie wypali ze strony obiektu, to booking Ci znajdzie inne oferty w podobnej lokalizacji. Przynajmniej nam kiedyś tak znaleźli, przysłali kilka i pytali, czy któraś nam odpowiada. Ale to i tak było z ich ofert, więc nie wyczarowali nie wiadomo czego. Jeśli na ten termin nie ma już nic porównywalnego, to tez nie znajdą. Ja bym nie odwołała rezerwacji, niech Was facet teraz gości w takiej cenie, jaką wystawił albo niech się liczy z tym, że dacie mu niską ocenę albo booking z nim zerwie współpracę.
    • swinka-morska Re: problem z bookingiem 18.11.21, 09:43
      Ja bym zrezygnowała. Facet może Ci anulować rezerwację chwilę przed przyjazdem.
      I na drugi raz - nie interesować się dziwne tanimi ofertami, w żadnej dziedzinie.

      Miałam podobną akcję z bookingiem - odwołano mi rezerwację, na której mi bardzo zależało (na tej konkretnej kwaterze) i w praktyce nic się z tym nie dało zrobić. Fraf chciał, że przyłapałam właściciela kwatery na zwykłym kłamstwie, bo twierdził, że "odwołuje, bo w budynku jest długotrwała awaria wody", a to było mieszkanie w tym samym budynku, w którym ja mieszkam (to rezerwowane było potrzebne dla gości).
      • troompka Re: problem z bookingiem 18.11.21, 10:41
        ona nie byla dziwnie tania, te najtansze odrzucam na dzien dobry, a cena zanizona mogla wynikac z braku opinii bo to nowa oferta, za 300 zl wiecej moglam (i chcialam) zamowic inny apartament, ale niestety jego juz nie ma. Dziwi mnie to, że facet az tydzien musial czekac, aby pojąć swój błąd, gdyby od razu mi dał jakąś inf.to wzięłabym inny apartament, teraz to juz naprwde nie ma nic w fajnej cenie.
    • widosna Re: problem z bookingiem 18.11.21, 10:08
      Zdarza się, ze pomylił się niecelowo. Wpisał zbyt niska kwotę, tam łatwo zrobic błąd choć oczywiście to go nie usprawiedliwia. Płaci spora prowizję od transakcji wiec jeśli cenę podał bardzo niska to zarobi niewiele. A jeszcze musi zapłacić VAT oprócz prowizji. Ja bym zaproponowała mu dopłatę poza booking ale w cenie dla mnie akceptowalnej.
    • chebellacosa92 Re: problem z bookingiem 18.11.21, 10:16
      Zrezygnowałabym dla świętego spokoju. Po co jechać w miejsce, gdzie jest się niemile widzianym? Jadę odpocząć, a nie się denerwować i zamartwiać, co wymyśli właściciel, żeby mi życie uprzykrzyć.
    • biala_ladecka Re: problem z bookingiem 18.11.21, 10:21
      Ja bym zrezygnowała, nie lubię korzystać na cudzym błędzie. Ale racja jest po twojej stronie, jeśli na miejscu będzie kłopot booking zrobi relokację. Teoretycznie powinni poszukać czegoś zbliżonego lokalizacją i standardem, w praktyce wyjdzie, co wyjdzie. Różnicę w cenie pokryje właściciel, u którego miałaś rezerwację. Mysle, że propozycją znajomego jest fair i powinna zadowolić obie strony.
    • konsta-is-me Re: problem z bookingiem 18.11.21, 12:04
      Skoro posuwał wszystkie terminy, znaczy z jakichś powodów nie może/nie chce teraz wynająć .
      Może ma jakieś powody, o których nie powie.
      Dał cenę 100 percent wyższa , licząc że odrzucie.
      Ja bym zrezygnowała, podejrzewam że mogą być spore kłopoty i bez sensu się tam pchać.
      Nie ryzykowałabym.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka