Dodaj do ulubionych

Fachowcy i ich podejście do klienta

05.12.21, 11:43
Muszę teraz kupować dużo specyficznych rzeczy do domu, zamawiać ich montaż, uzgadniać cenę i zakres. I szczerze mówiąc kontakt z nawet dobrymi fachowcami to jakaś masakra…

Nie odbieranie telefonu, rozłączanie w pół zdania po 5 sekundach, obiecywanie przyjścia na zwymiarowanie, oględziny, obiecywanie wyceny a potem nie ma telefonu, nie ma wyceny, nie odbierają telefonu albo obiecują ze bedzie później - później znowu nie ma, albo obrażanie się ze klient jeszcze chce cos dopytać czy zmienić. Juz pomijam odbieranie typu „Halo” i burczenie jakby co najmniej się było na linii frontu.

Oczywiście nie wszyscy są tacy i są tacy którzy opanowali zarówno umiejetność obsługi kalendarza, odbierania telefonu lub oddzwonienia, maila, wyceny sprawnej jak i fachowej odpowiedzi na pytania czy fachowego doradztwa jak trzeba wybrac z kilku rodzajów. Ja rozumiem, ze nie ma na to czasu by być dostępnym cały czas ale niektórzy umieją sobie zorganizować czas na kontakt z klientem.

Ale takich jest niewielu!

Tymczasem np czekam na wycenę jakichs elementów i czekam i czekam - telefon nie odbierany. Smsy whatsappy wszystko ignorowane. A termin był obiecany!

Co ciekawe pierwszy telefon zwykle odbierają i nawiązują wstępny kontakt a potem cisza…

Tez tak macie?
Tylko nie mówcie ze nikt nie chce robić biznesów z Bywalcem bo tak nie jest - jestem dobrym klientem i wiele relacji z dostawca trwa u mnie od lat i sprzedawca ma regularny dochod. A ja regularne zadowolenie.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka