Dodaj do ulubionych

kwas foliowy

IP: *.* 26.06.02, 13:51
Witam was moje drogie!Mam pytanko- jak długo brałyście kwas foliowy?
Obserwuj wątek
    • Gość: Zilka Re: kwas foliowy IP: *.* 26.06.02, 14:20
      Ja jestem w 31 tygodniu i lekarz cały czas każe mi go brać.
      • Gość: AnetaLelonek Re: kwas foliowy IP: *.* 27.06.02, 11:48
        Ja jestem w 29 tyg i tez biorę cały czas, tzn co drugi dzień a nastepne dni Prenatal
        • Gość: MartusiaBe Re: kwas foliowy IP: *.* 27.06.02, 14:01
          Ja jestem w 34 i odstawiłam tydzień temu. Głównie dlatego ,iż skończyły mi się recepty, ponadto biorę maternę która kwas też zawiera. Sądzę że kwas foliowy nie zaszkodzi. Moja koleżanka spodziewa się bliźniaków i też jest w 34 i bierze jakieś straszne ilości :). Tak więc możesz brać swobodnie chociaż dobrze jest gdy lekarz ustali dawki.PozdrawiamM
          • Gość: 1402 Re: kwas foliowy IP: *.* 27.06.02, 21:57
            Ja brałam kwas foliowy przez pierwsze 4 -y miesiące ciąży. Potem lekarz stwierdził, że już nie ma potrzeby, tym bardziej, że biorę maternę. Ale właściwie to Wasze odpowiedzi trochę mnie zaniepokoiły.
          • Gość: agniesia1 Re: kwas foliowy IP: *.* 02.07.02, 10:33
            JA ZACZEŁAM BRAC 3 MIES. PRZED ZAJŚCIEM W CIĄŻE I BRAŁAM DO PORODU DAWKA NAJLEPSZA TO 0.4 MG.
    • Gość: Lia Re: kwas foliowy IP: *.* 29.06.02, 21:36
      Ja też brałam 0k 4 miesięcy. I wszystko ok.
    • Gość: sugar Re: kwas foliowy IP: *.* 17.07.02, 13:45
      Czesc,Jestem w 16 tygodniu ciąży i wciaż łykam. Ale jest to kombinacja witamin "przed poczęciem, w czasie ciąży i w czasie karmienia piersią" z pełną dawką kwasu foliowego. Ja mieszkam poza Polską i pewnie na niektóre rzeczy lekarze patrzą inaczej, ale wszytskich zainteresowanych informuję, że tu branie kwasu foliowego zalecane jest przez wszytskie te trzy fazy.
    • Gość: kabat Re: kwas foliowy IP: *.* 19.07.02, 07:02
      Ja chyba do 20 tyg. potem był folikLidka