Dodaj do ulubionych

Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie?

25.07.10, 14:32
A, zaszaleję i znowu skopiuję jakiś swój wcześniejszy wątek. Zadałam
podobne pytanie na forum Uroda, ale tam dosyć niemrawo... Szanowna
moderacja pewnie znowu mi posta wywali, po cichu jednak liczę na jej
zdrowy rozsądek...

A więc zasadnicza część posta, skierowana do mieszkanek Warszawy -
gdzie dać sobie zrobić manicure i pedicure? Preferowany Mokotów.
Jestem totalnym laikiem w tych kwestiach, tak więc gdyby zrobili mi
źle, to nawet nie zauważęsmile Dlatego też pytam - gdzie zrobią dobrze?
I ile to mniej więcej może kosztować?
Obserwuj wątek
    • ahittos Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 13:07
      podjedź sobie do Arkadii, tam jest Denique, bardzo fajny salon, profesjonalny
      • iminlove Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 13:53
        A jakie są tam ceny? Byłam na ich stronie www, ale są bardzo lakoniczni
        jeśli chodzi o zakres usług i cennik właśnie...
      • krafcio Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 27.11.11, 01:13
        Pardon my french na Belwederskiej (przy hyatt)
    • st_karolka Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 14:08
      www.agamona.pl/
      baaardzo polecam wink
    • e_r_i_n Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 14:09
      www.niuans.pl/
      Mani + pedi z malowaniem będzie Cię kosztował jakieś 170 zł.
    • iminlove Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 14:28
      Widzę, że ceny potrafią się wahać od 100-120 za komplet (dłonie+stopy)
      do nawet 200 zł. Da się zauważyć różnicę tych 80-100 zł (na palcach,
      nie w portfelusmile)?
      • e_r_i_n Re: Manicure i pedicure na Mokotowie - gdzie? 26.07.10, 18:00
        Moim zdaniem - dam się. To są różne kosmetyki, a więc chociażby różna
        trwałość zabiegu. Plus np. to, że ja poza pedi i mani mam w cenie
        peeling, parafinę i inne masaże. No i wiem, że jakość usługi jest