Dodaj do ulubionych

Jak(ą) wybrać zmywarkę?

20.02.12, 23:13
Powoli dojrzewam do myśli, że czas wymienić zmywarkę. Bardzo się zawiodłam na firmie Whirlpool (dla Ikei), zastanawiam się, jaką teraz wybrać, myślę nad Boschem.

Zmywarka ma mieć 45cm (niestety). Doradźcie, na co zwracać uwagę, może polecicie konkretny model.
Obserwuj wątek
    • besame.mucho Re: Jak(ą) wybrać zmywarkę? 20.02.12, 23:19
      Nie znam się, więc nie napiszę o konkretnych parametrach, na które warto zwracać uwagę, ale korzystam z dwóch Electroluxów (jeden w domu, więc używany w miarę często, drugi na działce, więc rzadko) i nie mam żadnych zastrzeżeń, dobrze myją, nic się w nich nie psuje, ta, która jest rzadko używana, nie zaczęła śmierdzieć z powodu długiego zamknięcia.
    • yaga7 Re: Jak(ą) wybrać zmywarkę? 21.02.12, 05:57
      Ja mam taką wąską, jest ok, tylko po prostu będziesz częściej zmywać :)

Konkretnego modelu nie polecę, bo jest stara. Firma AEG i od lat chyba 10 sprawuje się bez zarzutu.
    • magdalaena1977 Re: Jak(ą) wybrać zmywarkę? 21.02.12, 06:52
      Ja mam Boscha od 6 lat, moja mama ma od roku.

Jeśli chodzi o inox, to w tej chwili polecam model Bosch SPS53E08EU. Nie za droga, klasa A+, ma 45 cm i wyświetlacz z czasem do końca mycia.
    • mniickhiateal Re: Jak(ą) wybrać zmywarkę? 21.02.12, 07:32
      jul-kaa napisała:

> Powoli dojrzewam do myśli, że czas wymienić zmywarkę. Bardzo się zawiodłam na f
      > irmie Whirlpool (dla Ikei), zastanawiam się, jaką teraz wybrać, myślę nad Bosch
      > em.
      >
      > Zmywarka ma mieć 45cm (niestety). Doradźcie, na co zwracać uwagę, może polecici
      > e konkretny model.

Jak nie Miele, to Bosch. Ja swojego modelu też nie wymienię, bo ma parę lat i teraz na pewno są nowsze; ale nie był wcale najdroższy z boschowych, a sprawuje się świetnie.
    • kocio-kocio Re: Jak(ą) wybrać zmywarkę? 21.02.12, 08:49
      A czemu jesteś niezadowolona z Ikeowskiej? Powiedz, bo mam od roku i nie wiem czy się bać.