Dodaj do ulubionych

zawroty głowy

29.01.09, 17:26
od pewnego czasu często mam zawroty głowy, czuję się jakbym miała się
przewrócić. i nie jest to gdy wstaje czy głową gwałtownie ruszę po prostu
nawet jak siedzę czy stoję mam okropne zawroty głowy i w tym czasie głowa mnie
nie boli wg jakoś dziwnie się czuje, zdarza się że trzęsą mi się ręce i jak
stoję to mi się kolana same uginają.
Nie wiem czy to rybawiryny czasami czy to normalny skutek uboczny.
Obserwuj wątek
    • igor-ski Re: zawroty głowy 31.01.09, 12:10
      podczas terapii bodajże w 4 cu 5 m-cu miałam identyczne objawy, nawet wybrałam
      się do neurologa nie warto strata kasy to jest efekt tych prochów po 3
      tygodniach samo minęło , strasznie krępujące wystarczy że odchyliłam głowę z
      cały świat wirował .....głowa do góry będzie dobrze
    • wsb123 Re: zawroty głowy 02.02.09, 18:39
      ja podpisze sie pod tym od dlugiego czasu czuje sie jakbym byl pijany swiat
      wiruje zwiedzilem neurologa, porobilem badania jestem zdrow jak ryba (z malymi
      wyjatkami) ale caly czas czuje sie jak na rauszu zarowno przed, w trakcie i
      teraz po terapii nie wiem moze jest to zwiazane ze skrzywiona przegroda nosowa i
      niedostatecznym dotlenieniu nie wiem juz rozne mysli do glowy przychodza a swiat
      wiruje
      a'propos czy zespol suchego oka tez mozna podwiesic po hcv
      p.doktor mowila ze wszystko da sie podwiesic
      • krysia013 Re: zawroty głowy 03.02.09, 10:52
        suchość oka też mam także na pewno skutek terapii
        do suchości oka mam jeszcze bardzo wrażliwą skórę na powiekach i pod okiem płaty
        skóry mi spadają a do tego bardzo czerwona skóra wygląda się po prosty pięknie
        jakby z max przesadzonym różowym makijażem hehe
        • krysia013 Re: cd zawrotów głowy 05.02.09, 09:56
          teraz przez ostatnie dwa dni to był koszmar, zawroty głowy coraz gorsze ani się
          położyć ani usiąść świat wiruje jakby po jakimś haju, a najgorsze to że do tego
          pojawiły się wymioty. Kręcący się świat w głowie, wymioty, brak równowagi,
          rozlewający się czytany tekst (i za mgłą)nie ciekawie. Zostaje cierpliwie czekać
          na zmiany.
            • tekladia Re: do krysia zaroty gLowy 06.02.09, 13:25
              zawroty głowy u mnie wystąpiły w 3 dniu po zakończonej terapii i trwajA już nieprzerwanie pół roku odwiedziłam neurolog a i tomograf odwiedziłam laryngologa i wszystki badania i nic jest to pOki co skutek uboczny rybawiryny ale ty się nie przejmuj i lecz bo to jest naważniejsze w tym zagmatwanym leczeniu,ZyczE duZ siły i walki bo oto chodzi pozdrowienia.
            • tekladia Re: do krysia zaroty gLowy 06.02.09, 13:25
              zawroty głowy u mnie wystąpiły w 3 dniu po zakończonej terapii i trwajA już nieprzerwanie pół roku odwiedziłam neurolog a i tomograf odwiedziłam laryngologa i wszystki badania i nic jest to pOki co skutek uboczny rybawiryny ale ty się nie przejmuj i lecz bo to jest naważniejsze w tym zagmatwanym leczeniu,ZyczE duZ siły i walki bo oto chodzi pozdrowienia.
            • tekladia Re: do krysia zaroty gLowy 06.02.09, 13:25
              zawroty głowy u mnie wystąpiły w 3 dniu po zakończonej terapii i trwajA już nieprzerwanie pół roku odwiedziłam neurolog a i tomograf odwiedziłam laryngologa i wszystki badania i nic jest to pOki co skutek uboczny rybawiryny ale ty się nie przejmuj i lecz bo to jest naważniejsze w tym zagmatwanym leczeniu,ZyczE duZ siły i walki bo oto chodzi pozdrowienia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka