Dodaj do ulubionych

Dieta Keto

01.03.21, 01:57

Z wiekiem:

Twój metabolizm zaczyna zwalniać, powodując tycie;
obniża się jakość snu oraz poziom energii;
spada libido;
skóra traci elastyczność;
pojawiają się problemy trawienne, problemy z plecami i zmniejsza się masa mięśniowa…
Dieta Keto pomaga spowolnić te procesy i cieszyć się zdecydowanie lepszym zdrowiem.
Obserwuj wątek
    • jutta_t Re: Dieta Keto 01.03.21, 01:58
      Z wiekiem:

      Twój metabolizm zaczyna zwalniać, powodując tycie;
      obniża się jakość snu oraz poziom energii;
      spada libido;
      skóra traci elastyczność;
      pojawiają się problemy trawienne, problemy z plecami i zmniejsza się masa mięśniowa…
      Dieta Keto pomaga spowolnić te procesy i cieszyć się zdecydowanie lepszym zdrowiem.

      Istnieje kilka kardynalnych błędów, które mogą zrujnować Twoje postępy w Keto.

      Zastanówmy się, co się dzieje, kiedy zaczynasz stosować dietę Keto na własną rękę, bez pomocy dietetyków ani spersonalizowanego planu posiłków, który uwzględnia Twoje wszystkie potrzeby żywieniowe.

      Błąd nr 1: Ignorowanie “zachcianek”

      over 60
      Dieta Keto ogranicza spożywanie pokarmów bogatych w węglowodany i oferuje alternatywę w postaci produktów bogatych w tłuszcze i białka.

      Dla większości osób oznacza to wyeliminowanie z diety ulubionych deserów, fast foodów i słodkich napojów. To z kolei rozpoczyna błędne koło poszczenia i objadania się na zmianę.

      Jeśli wysokowęglowodanowe przekąski i posiłki sprawiają, że tyjesz, oto nasza wskazówka:

      Nie walcz z tym. Zapobiegaj. Zastąp wysokowęglowodanowe posiłki jedzeniem bogatym w tłuszcze, a szybciej zaspokoisz głód, bez ignorowania swojego apetytu. Co więcej, przyspieszysz swój metabolizm.

      Spożywanie większej ilości tłuszczów w celu spalania tłuszczu wydaje Ci się paradoksalne? Ale właśnie tak działa dieta Keto: przez ograniczenie węglowodanów i czerpanie energii ze źródeł zdrowego tłuszczu, organizm wchodzi w ketozę – stan intensywnego spalania tłuszczu. Poleganie na przepisach znalezionych w Internecie może nie być najlepszym wyborem. Zazwyczaj te posiłki są dobre same w sobie, jednak ich złe połączenie może prowadzić do zaburzenia równowagi żywieniowej.

      Jak unikać zachcianek i zajadania emocji?

      Nagła zmiana stylu życia na niskowęglowodanowy to zazwyczaj kiepski pomysł. Przejście powinno być stopniowe i przebiegać zgodnie ze starannie ułożonym planem posiłków.

      Uwaga! Aby schudnąć, musisz znaleźć połączenie pokarmów, które uwzględnia Twój wiek, kondycję fizyczną i stan zdrowia. Jeśli chcesz uzyskać trwałe rezultaty odchudzania, musisz zbilansować węglowodany, błonnik, tłuszcze i białko.

      Nawet najtrudniejsza dieta może stać się łatwiejsza, jeśli zastosujesz się do starannie opracowanego planu, który oferuje zdrowe alternatywny dla Twoich zachcianek, zanim w ogóle poczujesz głód.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka