Forum Nauka i edukacja Studia Studia
ZMIEŃ
      ankieta

ankieta

(60 wyników)
    • Właśnię kończe studia i piszę pracę magisterską. Jeśli masz chwilkę czasu i jesteś w wieku 15-24 lat. Proszę wypełnij ankietę, będę bardzo wdzięczna. Oto link: www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/15839/
    • Witam wszystkich!! Zwracam się do Was Drodzy Internauci o wypełnienie ankiety dot. religii w społeczeństwie informacyjnym. Ankieta jest mi potrzebna do prezentacji na studiach. Z góry dziękuję link: www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPage&survey=1592028747ea44&page=0
    • Ankieta(8)

Witam wszystkich! Czy zastanawiałaś/eś sie kiedyś na czym polegają studia internetowe? ... A moze studiowałeś przez Internet? Jeśli tak to ankiety, które przygotowałam są właśnie dla Ciebie. Ich wypełnienie zajmie Ci kilka minut. Nazywam się Emilia Gutowska, studiuję na kierunku Edukacja techniczno-informatyczna. Od pewnego czasu interesuję się tematyką e-learningu i na ten temat pisze też pracę magisterską. 1. dla osób, które studiowały lub studiują w trybie e-learningowym ...
    • Ankieta jest na temat usług turystycznych w Internecie (bardzo krótka) potrzebna mi i moim znajomym do pracy semestralnej na studiach. Bardzo Was proszę o jej wypełnienie ;) www.moje-ankiety.pl/polls/ankieta/dBEKo5eq1685
    • ankieta(12)

jak zrobić fajną ankietę? dla osób starszych...czy dawać szczegółowe pytania: wiek, wykształcenie itd..?
    • Poszukuję respondentów chętnych do wypełnienia mojej ankiety. Z góry dziękuję wszystkim, którzy zechcą ją wypełnić.
    • przeciez to nic nie daje,nie szkoda wam na to czasu?
    • nie do tego chyba to forum służy! zaprowadzcie tu porządek