hostel

(13 wyniki)
  • Jeżeli mam 40 lat, jestem za stara na hostel? Dlaczego mówi się tylko młodych "hostelowiczach" i słowem nie wspomina o "starszakach"?
  • Mozecie cos poradzic -google wyrzuca jeden jedyny i juz tylko hotele.
  • Kto zna jakieś tanie hostele we Wiedniu,tak do 15 euro za osobę w dwójcę. Dzięki i pozdrawiam.
  • Witam, Zaczynam wstepne przygotowania do podrozy, ktora mi sie nagle uroila. Chce w przyszlym roku pojechac do Nowej Zelandii na ok. 6-8 tygodni. Sam. Jestem jeszcze zupelnie zielony i na zbieram wszystkie przydatne informacje, wybieram przewodnik itd. Mam czas latem czyli poza sezonem. Pogoda nie jest dla mnie jakoś szczegolnie wazna. Planuje nocowac w hostelach. Bede wdzieczny za wszystkie rady i linki. dzieki Jak
  • Prosze o namiary do tanich hosteli w Korei ( zaczynam od Seulu ) i w japonii. Mam jeszcze takie pytanie - czy trzeba wziac ze soba posciel , tzn. spiwor ?
  • Czesc Wszystkim, Mam pare pytan odnosnie noclegu w HK. Staralem sie znalec jakis hotel, ale ceny hoteli sa tam zabojcze. tylko dwa dni a najtanszy hotel wynosil mnie 400-600 zl. Jade sam wiec to troche duzo. Poszukalem wiec czegos wsrod hosteli i wydaje sie to byc lepsze rozwiazanie, aczkolwiek z opini ludzi widac, ze zdjecia czasami wprowadzaja w blad i mozna sie niezle rozczarowac. Potrzebuje zatem opinii osob, ktore byly gdzis faktycznie i moga cos polecic. Prosze o pomoc i z...
  • W połowie stycznia wybieram się na 5/6 dni do Hongkongu. Pomóżcie proszę zaplanować mi ten wyjazd tak aby w tym krótkim czasie mogła zobaczyć jak najwięcej. Jakie są Waszym zdaniem miejsca których absolutnie nie powinnam pominąć ? Jakie polecacie zakwaterowanie ? Znalazłam tu na forum Metropark Hotel Kowloon , czy ktoś ostatnio tam nocował ? Jak z odległością do głównych atrakcji HK a także portu ( wyruszam stamtąd w rejs więc wygodnie byłoby aby hotel nie był zbyt daleko , ale general...