Forum Nauka i edukacja DOKTORANCI
ZMIEŃ
      studia doktoranckie

studia doktoranckie

(118 wyników)
    • Bardzo chciałabym zacząć studia doktoranckie, ale nieśmiałość cały czas mi podpowiada, że się nie uda, bo pisząc doktorat jest cały czas kontakt z ludźmi, i nie tylko z promotorem pracy, bo później jeszcze zajęcia z studentami. Poradźcie, bardziej doświadczeni jesteście. jak walczyć z tą nieśmiałością, by nie rezygnować z marzeń
    • Witam, obroniłam niedawno pracę magisterską na europeistyce (temat stricte prawniczy) i promotor zażyczył sobie, abym składała na doktoranckie i prowadziła od października zajęcia, jak się dostanę. Problem taki, że studiuję także prawo, od października będę na 5 roku i jeśli uda mi się terminowo skończyć, to w przyszłym roku będę chciała zdawać na aplikację. Dlatego nieco się waham - trochę bez sensu zaczynać studia doktoranckie, żeby je po roku rzucać jak się dostanę na aplikację... (...
    • Witam! Przymierzam się do studiów doktoranckich z psychologii. Zastanawiam się nad Kul -em. Czy ktoś tam studiował? Wiecie coś na temat poziomu naukowego itp. Jak przymiotnik katolicki wpływa, jeśli tak, na studia? Czy to dobry wybór czy lepiej szukać gdzie indziej?
    • Proszę o pomoc... Czy wybranie studiów podyplomowych na uczelni na której chce napisać w drugiej kolejności pracę doktorską ułatwi mi możliwość pisania doktoratu jako asystent - pracownik uczelni? Zaznaczam, że mgr robiłem na innej uczelni. Studia podoplomowe umożliwiłyby tez profesorom poznanie mojej osoby jako przyszłego naukowca... Czy może podyplomówka bedzie stratą czasu...?
    • Mam pytanie do studentów dziennych studiów doktoranckich, tych którym uczelnia płaci stypendium. Właśnie się dowiedziałam, że na mojej uczelni przyjęcie doktoratu przez radę kolegium oznacza automatycznie koniec studiów doktoranckich, a tym samym - wypłaty stypendium. Czy u Was też tak jest? Pozdrawiam Lidka