Dodaj do ulubionych

legnickie samotne emamy?!?!????

10.12.03, 20:02
Witam!
Z forum korzystam od niedawna, ale bardzo chciałabym poznać samotną mamę z
Legnicy ,po prostu chciałabym pogadać , może nawet sie spotkać , dowiedzieć
jak sobie radzice i w ogóle...
Prosze piszcie bo na forum "samodzielne mamy" mam wrażenie że większość jest
gdzieś daleko a we własnym mieście jestem sama...
Gorąco pozdrawiam wszystkie emamy.
Obserwuj wątek
    • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 10.12.03, 21:01
      Kurcze, nie wiem czy znajdziesz tu jakas samodzielna mame, bo kiedys ktos probowal, ale sympatycznych forumowiczow to chyba tak:))

      Pozdrawiam
      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 10.12.03, 21:25
        Witam, e – mamy to my mamy, nie wiem tylko czy samotne. Jednak zostań z nami
        a znajomość sama przyjdzie. Zapraszam.
    • arrabeska Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 12:38
      Dzięki!
      Szczerze mówiąc nie wiedziałam że na prawde jest tylu forumowiczów ;-)
      Dzięki za słowa otuchy, oczywiście nie chce sie ograniczać tylko do grona
      samotnych mam, ale sami rozumiecie,że w niektórych sprawach tylko one mogą
      wiedzieć jak sie czuje i mnie zrozumieć, ale jestem otwarta na wszelkie
      znajomości :-)))
      Pozdrawiam, marzena
      • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 17:29

        Oczywiście odpowiedziały Ci Arrabeska najbardziej znane e-mamy na naszym forum:)
        • darkt Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 17:36
          ja sam wychowuje psa.. to tez sie liczy :/ ?
        • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 18:39
          :)))

          W sumie to tez kiedys chcialbym zostac rodzicem, wiec mozna powiedziec, ze jestem ojcem, tyle ze 'potencjalnym';)


          Pozdrawiam
    • ella27 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 19:50
      To ja się nie łapie :(

      • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 20:01
        No ale do sympatycznych forumowiczow/ek na pewno sie zaliczasz:)


        Pozdrawiam
        • ella27 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 20:12
          olus forumowiczek! :), masz jakies watpliwosci ? hehe pewnie tak ;)
          • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 20:20
            W zyciu! Ty nalezysz do grupy sympatycznych forumowiczek (lub forumowiczow to dla innych). Stad ten skrot:) Tak jak 'lub czasopisma';)


            Pozdrawiam
      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 11.12.03, 21:38
        ella27 napisała:

        > To ja się nie łapie :(
        >

        Czy ja dobrze zrozumiałem, Ele łapie się na potencjalnego ojca Olusia? ;)))
        Pozdrawiam.
    • arrabeska Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 10:46
      Wiecie co???
      Kiedy dzisiaj wstałam , miałam tak potworny humor bo nie dość że śnił mi sie
      jakiś durny wielki pająk którego biedaka usiłwałam przez cały sen zabić i
      przez to jestem cholernie nie wyspana to jeszcze jacyś nienormalni ludzie
      dzwonili domofonem a potem telefonem bo coś tam chcieli, a mój kot widocznie
      wkurzył sie na psa i dlatego pewnie mściła sie na mnie biegając po mnie w tą i
      z powrotem,w gruncie rzeczy myślałam,że już mi ten HUMOR pozostanie, ale...
      Ale kiedy przeczytałam wasze rozmówki (szczerze) , rozbawiliście mnie i czuje
      sie lepiej :-))) Nie wiedziałam że jeszcze jacyś fajni ludzie sie uchowali w
      TEJ Legnicy
      Dzięki serdeczne,pozdrawiam...zwłaszcza POTENCJALNEGO OJCA, a co do
      wychowywania samotnie psa... oczywiście że sie liczy, z tym że jego nie musisz
      karmić piersią ani zmieniać pieluch...choć w dzisiejszych czasach nic nie
      wiadomo :-)))
      Aha! Dzięki za obrone mojej płci, nie przejmuj sie - mężczyżni czasem tak
      mają....hihihi
      Arrabeska
      • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 16:03
        arrabeska napisała:

        > Wiecie co???
        > Kiedy dzisiaj wstałam , miałam tak potworny humor bo nie dość że śnił mi sie
        > jakiś durny wielki pająk którego biedaka usiłwałam przez cały sen zabić i
        > przez to jestem cholernie nie wyspana

        O to nie dobrze jak pajak się śni:
        z sennika
        Pająk : Widzieć - znajdziesz się wkłopotach finansowych
        Chce Cię ugryźć - uwazaj ktos chcę Ci zrobić krzywdę
        Duży, stojący naprzeciw Ciebie - dobry interes, albo awans
        Uciekasz - bądź niezwykle ostrożny, grozi Ci strata majątkowa
        Zabijać - dobra wróżba
        Złociste pajączki - zapowiedź nowych przyjaciół i poprawa sytuacji finansowej
        Zostajesz oplątany pajęczyną - zostaniesz wmieszny w nieprzyjemne sprawy, moga to być plotki, a być może będzie to sprawa sądowa

        i

        Pająk : Nastąpi pomyślny zwrot w twoich interesach
        Widzieć - będziesz ostrożny i energiczny w swoich wysiłkach i uda sie zebrać większy majątek
        Widzieć robiącego sieci - szczęście w swoim domu
        Zabić - kłótnia z kobietą
        Jeżeli ugryzie - będziecie zdradzeni
        Nadzwyczaj wielki - wielka fortuna
        Uciekasz przed - bądź niezwykle ostrożny, bo grozi ci strata majątkowa
        • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 16:16
          servus_lca napisał:

          > arrabeska napisała:
          >
          > > Wiecie co???
          > > Kiedy dzisiaj wstałam , miałam tak potworny humor bo nie dość że śnił mi s
          > ie
          > > jakiś durny wielki pająk którego biedaka usiłwałam przez cały sen zabić i
          >
          > > przez to jestem cholernie nie wyspana
          >
          > O to nie dobrze jak pajak się śni:
          > z sennika
          > Pająk : Widzieć - znajdziesz się wkłopotach finansowych
          > Chce Cię ugryźć - uwazaj ktos chcę Ci zrobić krzywdę
          > Duży, stojący naprzeciw Ciebie - dobry interes, albo awans
          > Uciekasz - bądź niezwykle ostrożny, grozi Ci strata majątkowa
          > Zabijać - dobra wróżba
          > Złociste pajączki - zapowiedź nowych przyjaciół i poprawa sytuacji finansowej
          > Zostajesz oplątany pajęczyną - zostaniesz wmieszny w nieprzyjemne sprawy,
          moga
          > to być plotki, a być może będzie to sprawa sądowa
          >
          > i
          >
          > Pająk : Nastąpi pomyślny zwrot w twoich interesach
          > Widzieć - będziesz ostrożny i energiczny w swoich wysiłkach i uda sie zebrać
          wi
          > ększy majątek
          > Widzieć robiącego sieci - szczęście w swoim domu
          > Zabić - kłótnia z kobietą
          > Jeżeli ugryzie - będziecie zdradzeni
          > Nadzwyczaj wielki - wielka fortuna
          > Uciekasz przed - bądź niezwykle ostrożny, bo grozi ci strata majątkowa
          >


          No to masz Arrabeska pozamiatane. Lepiej idź spać może przyśni Ci się coś
          innego.
          Potem wstań i napisz czy się odmieniło. Pozdrawiam.
          • arrabeska Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 21:44
            No nie wiem czy tak bardzo pozamiatane ;-)))
            Marcina informacje podają różne kwestie widzenia pająka,
            a ja widziałam dużego , obżydliwie dużego pająka którego usiłwałam zabić , a z
            powyższych wynika ,że czeka mnie olbrzymia fortuna bądż powiększy mi sie
            majątek i takie tam , więc pewnie pójde za Twoją radą spać ale po to by mi sie
            jeszcze raz przyśniło to wstrętne odrażające stworzenie :-)))
            Pozdrawiam, arrabeska.
            • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 21:47
              To może nie śpij tylko czekaj na fortunę.Pozdrawiam.
              • arrabeska Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 22:03
                A wiesz że o tym nie pomyślałam?!?!
                pewnie bym tak zrobiła gdyby mi sie na prawde spać nie chciało ........
                .............(i tu była przerwa na ziewanie)..........................
                Niestety kobitki w moim wieku już tak mają: siusiu, paciorek, szybki dziki
                s...... i spać :-)))
                Arrabeska
                P.S. ale może w końcu zatłuke to obrzydlistwo.
                • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 12.12.03, 22:10
                  To tak jak ja, tylko po drodze bajeczka na dobranoc. Pozdrawiam.
                • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 13.12.03, 10:02
                  Chyba bys mogla zostac sprzymierzencem kota Garfielda! On tez nienawidzi pajakow, ale musialbys byc bardziej cyniczna:)


                  Pozdrawiam
    • dethy Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 13.12.03, 09:48
      Witam serdecznie!
      Ja nie jestem samotna ,ale mama tak!
      Najwiecej mam mozesz spotkac na forum edziecko -regionalne-Legnica.
      A w jakim wieku masz dziecko/ci?
      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 13.12.03, 15:37
        Może otworzymy nowy temat „dzieci”. Pozdrawiam.
        • goska35 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 10:30
          Hejka !!

          Też nie samotna, ale też mama :) I również mnie ciekawi w jakim wieku masz to
          dziecię? Bo ja najbardziej lubię takie co jeszcze zębów nie maja - chociaż
          moje koleżanki nie podzielają tego i z ogromnym entuzjazmem każda prezentowała
          pojawiające się ząbki u swego maleństwa..:)

          Pozdrawiam
          Małgośka

          • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:07
            Gosiu, pytasz się mnie czy Arrabeski? Pozdrawiam.
    • arrabeska Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:44
      Cześć wszystkim!
      Po pierwsze to z tym kotem mamy wiele współnego, może faktycznie on jest
      bardziej cyniczny, ale ja za to mam więcej czarnego humoru ,który uwidacznia mi
      sie w jak najmniej odpowiednim momencie bo np. na pogrzebie gdzie trzeba
      płakać ...itp
      A odpowiedż dla dziewczyn brzmi: moje maleństwo jest jeszcze dość małe .... bo
      jest jeszcze w środku :-) ale pozostało mi już tylko 3 tyg do wielkiego show
      :-))) już nie mogę sie doczekać kiedy je zobacze :-)))
      I do wszystkich: z chęcią bym siedziała dłużej przed kompem i z Wami gadała ale
      niestety ...jakby to powiedzieć....15 kg więcej dają o sobie znać przy dłuższym
      siedzeniu, dlatego rzadziej niestety zaglądam, nad czym bardzo ubolewam :-(((
      W każym razie pozdrawiam wszystkich i dzięki że czasem tu wpadacie,buziaczki,
      papapa,arrabeska
      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:49
        No to gratulacje, będzie dziecię miało mnóstwo cioci i wujków. Pozdrawiam.
        PS. Znasz może płeć dziecka, czy trzymasz emocje do rozwiązania?
      • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:49
        arrabeska napisała:

        > Cześć wszystkim!

        > A odpowiedż dla dziewczyn brzmi: moje maleństwo jest jeszcze dość małe .... bo
        > jest jeszcze w środku :-) ale pozostało mi już tylko 3 tyg do wielkiego show
        > :-))) już nie mogę sie doczekać kiedy je zobacze :-)))

        O jak fajnie, to będzie Sylwek:)Zawsze chciałem mieć urodziny na sylwestra.

        > I do wszystkich: z chęcią bym siedziała dłużej przed kompem i z Wami gadała ale
        >
        > niestety ...jakby to powiedzieć....15 kg więcej dają o sobie znać przy dłuższym
        >
        > siedzeniu, dlatego rzadziej niestety zaglądam, nad czym bardzo ubolewam :-(((

        Współczuję, ale czasu to dopiero nie będziesz miała jak się dziecko urodzi:)

        > W każym razie pozdrawiam wszystkich i dzięki że czasem tu wpadacie,buziaczki,
        > papapa,arrabeska
        • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:51
          servus_lca napisał:

          > arrabeska napisała:
          >
          > > Cześć wszystkim!
          >
          > > A odpowiedż dla dziewczyn brzmi: moje maleństwo jest jeszcze dość małe ...
          > . bo
          > > jest jeszcze w środku :-) ale pozostało mi już tylko 3 tyg do wielkiego sh
          > ow
          > > :-))) już nie mogę sie doczekać kiedy je zobacze :-)))
          >
          > O jak fajnie, to będzie Sylwek:)Zawsze chciałem mieć urodziny na sylwestra.
          >
          > > I do wszystkich: z chęcią bym siedziała dłużej przed kompem i z Wami gadał
          > a ale
          > >
          > > niestety ...jakby to powiedzieć....15 kg więcej dają o sobie znać przy dłu
          > ższym
          > >
          > > siedzeniu, dlatego rzadziej niestety zaglądam, nad czym bardzo ubolewam :-
          > (((
          >
          > Współczuję, ale czasu to dopiero nie będziesz miała jak się dziecko urodzi:)
          >
          > > W każym razie pozdrawiam wszystkich i dzięki że czasem tu wpadacie,buziacz
          > ki,
          > > papapa,arrabeska
          >
          >
          Hm? Sylwek? Czyli tak jak ja.Świetny pomysł!
          • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 18:57
            swek1 napisał:


            > >
            > Hm? Sylwek? Czyli tak jak ja.Świetny pomysł!

            Będziesz miał Sylwek następcę na forum.
            • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 19:04
              Forum to małe piwo, ale sylwester bez Sylwestra? Ja takiego jeszcze nie
              widziałem. Pozdrawiam.
              • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 19:08
                swek1 napisał:

                > Forum to małe piwo, ale sylwester bez Sylwestra? Ja takiego jeszcze nie
                > widziałem. Pozdrawiam.

                Jeszcze jak powiesz, że urodziłeś się 1-go o 12.01, to wymiękam:)
                • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 19:11
                  Spoko, Jesteś "twardziel". Pozdrawiam.
                  • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 19:16
                    swek1 napisał:

                    > Spoko, Jesteś "twardziel". Pozdrawiam.

                    :))))))
      • dethy Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 19:26

        Arabeska to Ty dziecie jeszcze pod sercem nosisz! Fajnie,mozesz urodzic w
        naszej nowej wannie porodowej :)
        Jesli ineteresuje Cie wymienianie pogladow nt.dzieci-wychowania,pielegnowania
        itp ,a takze poznanie wielu symaptycznych mam to zapraszam na liste,na ktorej i
        ja jest od paru lat.Ponizej jest link na nia.

        groups.yahoo.com/group/Mamuska/
        • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:40
          Wiecie co? Jestescie naprawde kochani! Jestem po prostu zadziwiony Waszym odzewem i w ogole! Superrrr!


          Pozdrawiam Was wyjatkowo goraco!

          PS Aleksander to tez piekne imie;)
          • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:45
            olus_stad napisał:

            > Wiecie co? Jestescie naprawde kochani! Jestem po prostu zadziwiony Waszym
            odzew
            > em i w ogole! Superrrr!
            >
            >
            > Pozdrawiam Was wyjatkowo goraco!
            >
            > PS Aleksander to tez piekne imie;)


            He he he he. Aleksander to moje drugie imię ;))))))))));))
            • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:50
              swek1 napisał:

              > olus_stad napisał:
              >
              > > Wiecie co? Jestescie naprawde kochani! Jestem po prostu zadziwiony Waszym
              > odzew
              > > em i w ogole! Superrrr!
              > >
              > >
              > > Pozdrawiam Was wyjatkowo goraco!
              > >
              > > PS Aleksander to tez piekne imie;)
              >
              >
              > He he he he. Aleksander to moje drugie imię ;))))))))));

              Może by tak Arrabeska się wypowiedziała odnośnie imienia:) I tak na pewno bedzie to dziewczynka:(
              PS Marcin to jest dopiero ładne imię. Przyjeżdzam co roku na białym koniu, przynosząc zimę (oczywiście w niektórych regionach Polski):)
              • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:53
                Widzę, że dla chłopaka to już ma wybór ;)) Pozdrawiam.
              • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:54
                A wiesz ilu bylo ekstra Aleksandrow?? Duzo! I jeden lepszy od drugiego:) Obstaje przy Aleksnadrze! Strajk glodowy wchodzi w rachube:)

                Pozdrawiam
                • servus_lca Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 20:59
                  olus_stad napisał:

                  > A wiesz ilu bylo ekstra Aleksandrow?? Duzo! I jeden lepszy od drugiego:) Obstaj
                  > e przy Aleksnadrze! Strajk glodowy wchodzi w rachube:)
                  >
                  > Pozdrawiam

                  A ja zacznę okupować wycieraczkę, przed drzwiami Arrabeski!
                  • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 21:05
                    Z mojego wywiadu wynika, że dziewczynka będzie miała na imię Iza. Naliczyłem
                    trzy na forum. Pozdrawiam.
                  • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 21:06
                    A ja pojade do Warszawy na Wiejska i przed URM!! Bede apelowal;)


                    Pozdrawiam
                    • goska35 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 22:10
                      Popłakałam się ze śmiechu... :)
                      Małgośka
                      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 22:13
                        Dobrze, że tylko popłakałaś... ;))
                        • olus_stad Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 22:27
                          Ej Swek! Nie zmieniaj tematu, tylko licytuj! Dziecko sie musi jakos nazywac:)


                          Pozdrawiam
                          • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 22:30
                            Dla mnie oczywiste. Sylwester Aleksander. No może być odwrotnie. Na trzecie
                            niech będzie miał Marcin. Dziewczynka to Iza. Pewnie nasze panie będą miały
                            więcej do powiedzenia przy imieniu dla dziewczynki. Pozdrawiam.

                            • dethy Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 14.12.03, 23:34
                              swek1 napisał:

                              Dziewczynka to Iza. Pewnie nasze panie będą miały
                              > więcej do powiedzenia przy imieniu dla dziewczynki

                              Jestem za Iza

                              Iza :)

                              P.S.pozostale moje imiona to:Zaneta,Zuzanna,Sylwia-jest z czego wybierac ;)
    • ivek A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 09:14
      no wlasnie gdzie zdecydowalas sie rodzic?
      W szpitalu na Iwaszkiewicza czy moze w Lubinskiej Feminie?

      pozdrawiam
      Ivek
      • arrabeska Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 12:32
        Witam wszystkich!
        Będe rodziła w Lubinie w Feminie oczywiście , widze że jesteś zorientowany ...
        Niestety musze co poniektórych rozczarować co do imienia i niestety zakończyć
        obstawianie imienia, nad czym gorąco ubolewam :-(((
        Mój cudowny mężczyzna będzie miał na imie Daniel, być może nie wszystkim
        przypadnie do gustu ale mi sie podoba i mam nadziej,że mojemu synkowi również
        :-)))
        a obstawialiście na kase?
        Natomiast jeśli chodzi o czas po porodzie to ja już mam ułożony skrupulatnie
        plan działania,by go mieć troche dla siebie, już marze o powrocie na basen, a
        że mam blisko do sp12 to nie będzie trudne :-)))
        pozdrawiam,arrabeska
        • swek1 Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 12:40
          Kasy nie obstawialiśmy bo i tak byś nas przebiła ;))
          A może jednak bedzie dziewczynka? Nic nie wiadomo... .Pozdrawiam.
          • arrabeska Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 12:52
            Będzie chłopak jak sie patrzy!!! Ja nie znam sie na USG ,ale kiedy mi lekarz
            pokazał "klejnoty" to.... uwierz mi nie miałam wątpliwości :-)))
            A Ty chyba chciałbyś córe coo???
            Nie żeby to była zaraz jakaś propozycja.... ja tak tylko pytam .....hihihihi
            Arrabeska
            • swek1 Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 12:57
              Ja już mam córę, co ma trzy latka i 4 m-ce. A mówię tak, bo ja też widziałem
              usg i widziałem męskie klejnoty. Na ważeniu miesiąc przed rozwiązaniem
              dowiedziałem się, że to będzie dziewczynka. Co Ty na to? Pozdrawiam.
              • arrabeska Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:11
                Uuuuuuu.... no to faktycznie... w tym momencie moja pewność co do płci nieżle
                sie zachwiała, ale licze na kobiecą i matczyną intuicje, która od samego
                początku podpowiada mi że to będzie syn, to przeczucie jest bardzo silne, tylko
                na ile prawdziwe musimy troszke poczekać :-)))
                A byłeś przy porodzie ??? Jeśli zadaje zbyt intymne pytania to powiedz.
                P.S.
                Ivek dziękuje za rade, teraz pracuje tylko 6 h i staram sie za dużo nie używać
                kompa, zresztą jak wcześniej pisałam, na więcej by mi nie pozwolił mój brzusio
                Arrabeska
                • swek1 Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:19
                  Pisałem już wcześniej , że byłem. Pozdrawiam.
                  • arrabeska Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:32
                    A cholewcia!!!
                    Musisz mi wybaczyć za moją krótką pamięć,jestem troche ostatnio roztargniona.
                    To dlatego że robie wiele rzeczy naraz i sie nie wysypiam.
                    Na przykład teraz robie jednocześnie rozliczenie z poprzedniego
                    tygodnia,przelewy .... no i gadam z Wami...a i w między czasie sprawdzam swoją
                    poczte...Jak pójde na macierzyńskie to będzie mi tego brakowało, tego
                    zawirowania w pracy,ale jak przypuszczam ...będe miała "inne " zawirowanie-
                    hihihi
                    Arrabeska
                    • swek1 Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:44
                      Noce nie przespane to dopiero są przed Tobą. Lepiej śpij ile tylko możesz. Po
                      godzinie zero zatęsknisz za leniwym snem. Pozdrawiam.
                      • arrabeska Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:53
                        Uwierz mi że już teraz tęsknie za porządbym wyspaniem sie!!!!
                        Nie przypuszczałam ,że przyjdzie mi spać na siedziąco ;-)))
                        Pa.
                        • swek1 Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 13:59
                          He he na siedząco to jeszcze nie jest tak źle. Co będzie jak przyjdzie spać na
                          stojąco? Na szczęście nam ludziom to nie grozi tylko koniom. Pozdrawiam.

        • ivek Daniel? wg mnie calkiem ladnie. 15.12.03, 12:53
          arrabeska napisała:

          > Witam wszystkich!
          > Będe rodziła w Lubinie w Feminie oczywiście , widze że jesteś zorientowany ...
          Hmm. To dlatego, ze ponad rok temu tez przezywalismy z najlepsza z zon podobne
          dylematy.
          Skoro juz zdecydowalas sie na szpital to nie pozostaje mi nic innego niz zyczyc
          Ci wszystkiego najlepszego, tj. bezbolesnego i krotkiego porodu oraz zdrowego
          dziecka.

          pozdrawiam
          Ivek - eTata
          PS. I nie siedz za duzo przed kompem i monitorem z nieoslonietym chocby poducha
          brzuchem ha ha.
          • olus_stad Daniel? Tak mam na 3rd imie:) Wyszlo na moje;) n/t 15.12.03, 23:30
        • servus_lca Re: A gdzie chcesz urodzic Arrabeska? 15.12.03, 15:36
          arrabeska napisała:

          > Witam wszystkich!
          > Będe rodziła w Lubinie w Feminie oczywiście , widze że jesteś zorientowany ...
          > Niestety musze co poniektórych rozczarować co do imienia i niestety zakończyć
          > obstawianie imienia, nad czym gorąco ubolewam :-(((
          > Mój cudowny mężczyzna będzie miał na imie Daniel, być może nie wszystkim
          > przypadnie do gustu ale mi sie podoba i mam nadziej,że mojemu synkowi również
          > :-)))

          No ładnie :)


          > a obstawialiście na kase?
          > Natomiast jeśli chodzi o czas po porodzie to ja już mam ułożony skrupulatnie
          > plan działania,by go mieć troche dla siebie, już marze o powrocie na basen, a
          > że mam blisko do sp12 to nie będzie trudne :-)))
          > pozdrawiam,arrabeska

          Pozdrawiam i życzę ładnego Danielka:)
    • kangureq Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 26.01.04, 22:21
      No ja jestem samotna tfu samodzielna :) mama. mój gg 3899235, mail
      kangureq@tlen.pl
      Mój synek skończył 9 miesięcy i ma na imię Szymon.
      a tak pzry okazji, kto zna żłobek na anielewicza lub łukasińskiego? Muszę
      gdzieś pilnie oddać bubę. Poradżcie, proszę
      pozdrawiam wszystkich
      anita
      • swek1 Re: legnickie samotne emamy?!?!???? 27.01.04, 08:49
        Oj biedne te mamuśki ;) Ja osobiście nie wiem, ale myślę, że nasze panie będą
        miały coś więcej do powiedzenia. Myślę jednak, że z tym będzie mały problem
        gdyż dzisiaj chyba mało, kto oddaje swoje małe pociechy do żłoba, ale jak mus
        to mus.
        Pozdrawiam i wszystkiego dobrego.

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka