Dodaj do ulubionych

moja historia sad but true

27.12.04, 19:32
witam wszystkich
natrafilam na wasze forum szperajac w internecie. podejrzewam u siebie
hirsutyzm, nie jest to jeszcze bardzo zaawansowane stadium, ale jednak jest i
spac mi doslownie nie daje. najbardziej zalosne jest to ze mam jakies dziwne,
idiotyczne wrecz obawy przed pojsciem do lekarza. wloski mam na piersich,
coraz wiecej, na brodzie i dekolcie, nie sa zbyt grube, ale od jakiegos czasu
coraz bardziej widoczne. usuwam je glownie peseta, ale ile mozna. lekarz. no
wlasnie. do lekarza po prostu boje sie isc, glupie co? mam 29 lat i boje sie
isc do lekarza. boje sie uslyszec wyrok.
Obserwuj wątek
    • paka1 Re: moja historia sad but true 27.12.04, 22:03
      Mam ten sam problem. Niestety ciężko mi z tym żyć, chcę się tego pozbyć, tylko
      motywacja, że wizyta u endykronologa może pomóc rozwiązać mój problem, pomogła
      mi podjąć tą decyzję.Dostałam skierowanie od lekarza rodzinnego, który zlecił
      mi wykonanie USG tarczycy i zbadanie poziomu hormonów w krwi.Z tymi wynikami
      udałam się do endyk. Narazie zostałam skierowana na badania(USG jamy brzusznej,
      pobranie krwi- TSH i to czego najbardziej się obawiam, badanie ginekologiczne)
      Na następną wizytę u endyk. powinnam zgłosić się pół roku temu, jednak nie
      byłam jeszcze u ginekologa, mam 17 lat i nigdy nie byłam na takim badaniu(może
      napiszecie mi jak to przebiega),poprostu się boję.
      Na początku na brodzie i brzuchu miałam kilka włosków, wyrwałam je pinsetą, ale
      pojawiło się ich coraz więcej,pojawiły mi się także pojedyńcze na policzkach,
      nie wiem jak sobie z nimi poradzić, nie wyrywam bo się rozplenią.
      Popadam w kompleksy, dziewczyny wokół noszą bluzki z odkrytym brzuchem,ja mogę
      im tylko pozazdrościć,jestem porośnięta na udach, wstydzę się chodzić na plaże,
      przebierać na w-f(dziewczyny paradują w szatni w samej bieliżnie, a ja - same
      wiecie)
      Zbliża się lato a także klasowy biwak - wiem jedno,nikt mi nie pomoże muszę się
      wziążć za siebie.Boję się, że włosów będzie coraz więcej,widzę jak ich przybywa
      na brzuchu, ostatatnio pjawił mi się nowy na dekoldzie, szyji.Ufam,że ta obawy
      pomogą przezwyciężyć mój strach,pójdę do ginekologa(muszę dowiedzieć się co mi
      jest), kosmetyczki i poradzę sobię, mam nadziję, że mama mnie wesprze.
      DZIEWCZYNY!!!
      PRZEŁAMCIE STRACH! IM SZYBCIEJ TYM LEPIEJ!!!
      • medzi1 Re: moja historia sad but true 28.12.04, 12:49
        rowniez jak wy mam takie problemy ale juz nie raz rozmawilam o tym z moim
        ginekologiem o tym ze mam hirsutyzm nie jest on duzy ale z dnia na dzien coraz
        wiekszy za niedlugo ide do endokrynologa i czuje sie skrepowana ale dam rade i
        wy tez nie przejmujcie sie tym i nie wsydzcie sie lekarza jesli chcecie sie
        tego pozbyc mosicie o tym powiedziec lekarzowi i nie wsytdzic sie pomyslec ze
        jesli nie powiemy lekarzowi i nie bedziemy tego leczyc to moze byc coraz gorzej
        macie do wyboru zycie z czarnymi wlosiakami albo isc wkoncu do lekarza i
        powiedzenia o swoim problemie
      • czarodziejka24 Re: moja historia sad but true 31.12.04, 02:17
        nie polecam wyrywania włosków z twarzy ja tak zaczełam. Usuwałam z brody i szyji, a teraz co rano musze wstawac wczesnie i w tajemnicy usuwac pinsetą. jak nie usunę mam czarne silne ostre włoski jak ktoś mnie dotchnie odrazu wyczuwa jak zarost u faceta. To był mój największy bład tam gdzie nie usunełam są blade dłuższe ale mało widocze. Najgorzej jest jak spojrze pod światło wtedy moja twarz wyglada strasznie. nie wyrywajcie bo bedziecie musiały to robic do końca życcia.
    • paka1 Re: moja historia sad but true 27.12.04, 22:03
      Mam ten sam problem. Niestety ciężko mi z tym żyć, chcę się tego pozbyć, tylko
      motywacja, że wizyta u endykronologa może pomóc rozwiązać mój problem, pomogła
      mi podjąć tą decyzję.Dostałam skierowanie od lekarza rodzinnego, który zlecił
      mi wykonanie USG tarczycy i zbadanie poziomu hormonów w krwi.Z tymi wynikami
      udałam się do endyk. Narazie zostałam skierowana na badania(USG jamy brzusznej,
      pobranie krwi- TSH i to czego najbardziej się obawiam, badanie ginekologiczne)
      Na następną wizytę u endyk. powinnam zgłosić się pół roku temu, jednak nie
      byłam jeszcze u ginekologa, mam 17 lat i nigdy nie byłam na takim badaniu(może
      napiszecie mi jak to przebiega),poprostu się boję.
      Na początku na brodzie i brzuchu miałam kilka włosków, wyrwałam je pinsetą, ale
      pojawiło się ich coraz więcej,pojawiły mi się także pojedyńcze na policzkach,
      nie wiem jak sobie z nimi poradzić, nie wyrywam bo się rozplenią.
      Popadam w kompleksy, dziewczyny wokół noszą bluzki z odkrytym brzuchem,ja mogę
      im tylko pozazdrościć,jestem porośnięta na udach, wstydzę się chodzić na plaże,
      przebierać na w-f(dziewczyny paradują w szatni w samej bieliżnie, a ja - same
      wiecie)
      Zbliża się lato a także klasowy biwak - wiem jedno,nikt mi nie pomoże muszę się
      wziążć za siebie.Boję się, że włosów będzie coraz więcej,widzę jak ich przybywa
      na brzuchu, ostatatnio pjawił mi się nowy na dekoldzie, szyji.Ufam,że ta obawy
      pomogą przezwyciężyć mój strach,pójdę do ginekologa(muszę dowiedzieć się co mi
      jest), kosmetyczki i poradzę sobię, mam nadziję, że mama mnie wesprze.
      DZIEWCZYNY!!!
      PRZEŁAMCIE STRACH! IM SZYBCIEJ TYM LEPIEJ!!!
    • wertepka Re: moja historia sad but true 27.12.04, 23:34
      dziewczyny - idzcie do lekarza, dla wlasnego spokoju...

      pako, badania naprawde sie nie bój, to nic strasznego. pomyśl sobie tak: góra
      pół godziny wszystko, samo "ginekologiczne badanie" to rzędu 3 minut, będziesz
      po wizycie, będziesz więcej wiedziala :)

      powodzenia i dajcie obie znac co i jak :) po to jest to forum, zeby sie
      wspierac. mnie ono duzo daje :) w kupie raźniej
      • paka1 Re: moja historia sad but true 29.12.04, 13:05
        dziewczyny!Możecie mi powiedzieć jak wygląda badanie ginekologiczne? Na jakie
        pytania powinnam się przygotować? Jak przebiega samo badanie? Bardzo się
        krępuję bo będzie to mój pierwszy raz. Dzięki za wsparcie!!!
        • catherrine Re: moja historia sad but true 29.12.04, 13:47
          zalezy, na jakiego lekarza trafisz :)
          ja moje wspominam bardzo zle (mialam wtedy 16 lat i bylam zielona, wiedzialam
          tylko, ze tych wlochow cos za duzo na mnie...)- posadzila mnie na fotel, kazala
          sie rozluznic i wsadzila te swoje paluchy :/ nie bolalo, ale przyjemne nie
          bylo. potem jeszcze mi obejrzala brzuch, wyrazila zaniedowolenie, ze ogolilam
          nogi, obejrzala moj wasik na twarzy- i przepisala diane. bez badan, bez wywyadu
          rodzinnego...
          pako, nie daj sie zbyc- jesli Ci bedzie wciskac diane to zazdaj badan
          hormonalnych i na krzepilwosc krwi. to raz- a dwa- najlepiej, zeby Ci nie dala
          diany, bo to w ogole nie pomaga
          pozdrawiam
        • czarodziejka24 Re: moja historia sad but true 31.12.04, 02:29
          ja poszłam pierwszy raz rok temu miałam 22 lat i uważam że poszłam za póżno. Poszłam do faceta był miły chodz oschły i mnie przerażał. wypytał sie o miesiączki, od kiedy, jak długo itp. Badanie na fotelu nie było bolesne lekko nie przyjemne. Lekarz widział mój brzuch z włoskami ale nic nie powiedział, prawie nic nie mówił. Potem jednak musiałam zrobic badanie USG ale to wewnątrz- przeraziłam sie nie samowicie, choć nie potrzebnie wogóle nie bolałao, było lekko nie przyjemne bo człowiek jest spety i sie boi moze jakbym była odprężona nic bym nie odczuła. Badanie takie trwa kilka minut i uważam że dla dziewczyn które nie miały jeszcze stosunku jest najlepsze bo daje duże rezultaty. Nie bójcie się jak lekarz jest delikatny to naprawde nie boli tylko my w głowie to strasznie wszystko przeżywamy i myślimy boże on mnie widzi patrzy na mnie a ja wyglądam okropnie myślimy on mnie zapamięta i wtedy czujemy się odrażające. I własnie to nasz największy błąd ale przy naszej przypadłości nieunikniony chyba. Trzymajcie sie i stawcie temu czoło moze wam sie uda ja jeszcze nie potrafie. :(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka