adelle33 06.02.06, 02:56 Imiona niektorych, zenskich katolickich swietych. Ktore brzmia ladnie? Alodia Aurea Buriana Cyra Dula Firmina Fara Galla Gobnata Gudelia Gudula Hunna Lelia Limbania Kaliopa Kolumba Mella Obdulia Oda Osburga Osmanna Offa Pandwyna Tetta Talida Werena Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
kaeira Re: Ktore ladne? 06.02.06, 08:52 Dla mnie zdecodowanie do użycia w Polsce: Alodia - baardzo ładne Talida - bardzo lubię angielska wersje, Talith. Kaliopa - ale z E na koncu. Kaliopa wyglada okropnie! Werena Mella Zdecydowanie nie: Gobnata, Gudula, Limbania Obdulia, Osburga, Offa Pandwyna, Tetta Odpowiedz Link Zgłoś
bonnie75 Re: Ktore ladne? 06.02.06, 09:38 Bardzo podobaja mi sie Oda i Werena! Reszta jakas taka nie z tego swiata Odpowiedz Link Zgłoś
llora Re: Ktore ladne? 06.02.06, 16:39 Alodia,Gudelia,Lelia Pozostałe nie podobaja mi sie, zbyt wydziwione. Odpowiedz Link Zgłoś
etre2 Re: Ktore ladne? 06.02.06, 22:49 Calkiem przyjemne sa: Alodia Fara, podobne do Sara Kaliope Lelia Mella Oda Talida, lub Talita Werena, Wera, Odpowiedz Link Zgłoś
bodomlake Re: Ktore ladne? 07.02.06, 11:01 Podobają mi się: Aurea, Kaliopa, Tetta, Talida i Werena. reszta raczej nie. Odpowiedz Link Zgłoś
idaaa Re: Ktore ladne? 07.02.06, 15:28 Bez wątpienia ODA!! Chociaż Aurea, Alodia, Lelia i Werena także brzmią ślicznie Naiwasem mówiąc Aurea i Lelia mają nawet po 5 liter... Cudo po prostu!! Odpowiedz Link Zgłoś
gaudencja Re: Ktore ladne? 07.02.06, 18:19 Stosunkowo najbardziej z nich podoba mi sie Alodia, Cyra (Kira) oraz... Firmina. Odpowiedz Link Zgłoś