Dodaj do ulubionych

kiedy obwodnica????

IP: *.icpnet.pl / *.icpnet.pl 25.06.02, 20:28
Cześć!
Często przejeżdżam przez wasze miasto, a raczej częściej stoję w korku przed
nim. Nie wiecie kiedy to wszystko się skończy i otworzą obwodnicę???

Pozdro bula
Obserwuj wątek
    • Gość: m. Re: kiedy obwodnica???? IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 25.06.02, 22:29
      Może w 2020 juz będzie połączona z autostradą.
      Na razie, nawet jak ją oddadzą to nic nie zmieni. Ten ruch jest za duży.
      W 2020 ta obwodnica będzie juz zniszczona i jak oddadzą odcinki autostrady
      łączące zachód ze wschodem to trzeba będzie remontować obwodnicę.
      Uratować może Cię wiara w reinkarnację. Może w przyszłym życiu uda się koniec z
      końcem zobaczyć połaczony.
      m
    • Gość: 79 Re: kiedy obwodnica???? IP: *.sochaczew.sdi.tpnet.pl 28.06.02, 12:34
      Wokół Sochaczewa i Młodzieszyna

      Do 2004 r. potrwa budowa obwodnic Sochaczewa i sąsiedniego Młodzieszyna.
      Usprawnią one przejazd dwoma trasami: nr 2 z Warszawy do Poznania i nr 50 z
      Grójca do Płońska.

      Inwestycję podzielono na kilka etapów. Dzięki temu miasto będzie mogło trochę
      odetchnąć już w tym roku. Za 42 mln zł ma być wykonany odcinek, który pozwoli
      ominąć Sochaczew od zachodu. W nową drogę skręcą głównie ciężarówki jadące od
      Łowicza w kierunku mostu w Wyszogrodzie (wiele z nich ominie w ten sposób także
      Warszawę).

      Do przyszłego roku tiry nadal będą się jednak przedzierać przez środek
      pobliskiego Młodzieszyna. Wcześniej nie uda się wytyczyć 3,2 km obwodnicy wokół
      tej miejscowości. Kolejne dwa lata zajmie modernizacja zbyt wąskiej dziś szosy
      nr 50 łączącej Młodzieszyn z Sochaczewem. Trzeba tu wyciąć rząd przydrożnych
      drzew.

      Najdłużej, bo aż do 2004 r., potrwa przebijanie 9-kilometrowej obwodnicy
      Sochaczewa wzdłuż trasy Warszawa-Poznań. Trzeba tu jeszcze wykupić potrzebne
      grunty i wyburzyć ponad 20 domów
    • Gość: 79 Re: kiedy obwodnica???? IP: *.sochaczew.sdi.tpnet.pl 28.06.02, 12:35
      Rozpoczynają się prace przy przebudowie obwodnicy dla tirów

      W czwartek 10 stycznia przedstawiciele polskiego rządu i Komisji Europejskiej
      podpisują dwuletni kontrakt na przebudowę i wzmocnienie fragmentu drogi nr 50
      między Sochaczewem a Grójcem.

      Trasą tą ciężarówki jadące przez Polskę tranzytem z zachodu na wschód omijają
      Warszawę. Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych zależy, by wzmocnić mocno
      zdewastowaną nawierzchnię. W styczniu 2004 r. na pierwszym - liczącym dokładnie
      51,7 km - odcinku będzie ona spełniała europejskie normy dopuszczalnego nacisku
      na oś pojazdu. Oznacza to, że nawet przeciążone tiry przestaną wreszcie żłobić
      uciążliwe koleiny. Przy okazji droga nr 50 ma być poszerzona o pobocza, dzięki
      czemu łatwiej będzie wyprzedzać kolumny ciężarówek.

      Niestety, prace ograniczą się tylko do fragmentu między Sochaczewem a Grójcem.
      W dodatku GDDP nie przewiduje budowy obwodnic Żyrardowa i Mszczonowa, ani nawet
      wzmocnienia nawierzchni drogi nr 50 w obrębie pierwszego z tych miast. Za
      Grójcem kierowcy ciężarówek nadal będą się męczyć na wąskiej i usianej dziurami
      obwodnicy w kierunku Mińska Maz.

      - Kolejne etapy modernizacji drogi nr 50 będą dopiero negocjowane z Unią
      Europejską - zapowiada rzecznik prasowy GDDP Katarzyna Amkieh. Przyznaje
      jednak, że rząd nie ma pieniędzy na dalsze prace: - W ciągu kilku ostatnich dni
      wydaliśmy wszystkie tegoroczne pieniądze na odśnieżanie. Trzeba będzie
      rezygnować z części inwestycji, a nawet remontów - ostrzega pani rzecznik.

      Za modernizację strategicznej drogi nr 50 w trzech czwartych (24,5 mln euro)
      płaci unijny fundusz ISPA. Według Katarzyny Amkieh to pierwszy projekt tego
      funduszu dla nowego Ministerstwa Infrastruktury, które dołoży resztę, czyli
      11,4 mln euro.

      Prace podzielono na dwa etapy. Odcinek między Grójcem a Mszczonowem przebuduje
      Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych do spółki z firmą Mosty Łódź.
      Kolejnym - do Sochaczewa - zajmie się firma Dromex. - Zaczęliśmy już pierwsze
      prace rozbiórkowe, organizujemy zaplecze budowy, przygotowujemy oznakowanie. W
      czasie prac przejazd będzie wprawdzie utrudniony, ale nie zamkniemy tej drogi
      całkowicie - obiecuje Janusz Marciniak z Dromeksu.

      Firma ta wykonuje jednocześnie obwodnicę Sochaczewa, gdzie wiele ciężarówek
      skręca na obwodnicę Warszawy, by ominąć stołeczne korki. Dzięki otwartemu w
      grudniu pierwszemu odcinkowi (wraz z rondem na skrzyżowaniu z drogą nr 2
      Świecko-Poznań-Warszawa-Terespol) tiry nie muszą już wjeżdżać także do centrum
      Sochaczewa, by pojechać drogą nr 50 na północ, w kierunku Wyszogrodu i
      Płońska. - Teraz budujemy kilometrowy odcinek tej obwodnicy w stronę Warszawy i
      Grójca wraz z mostem nad Bzurą - informuje kierownik warszawskiego oddziału
      Dromeksu Andrzej Radoszewski. Być może droga ta będzie prowadzić donikąd, bo
      nieznany jest jeszcze ani wykonawca, ani termin budowy końcowego odcinka
      obwodnicy Sochaczewa.


      Jarosław Osowski

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka