Dodaj do ulubionych

Gaz do silnika z Turbo

14.03.05, 12:42
Witam,
Mam auto (r'2002) z silnikiem benzynowym 1.8 z turbo. Chce zamontowac
instalacje gazowa ale od razu jakąs porzadną, zebym nie jezdzil co pare dni
na jakies regulacje i poprawki.
Czy mozecie doradzic jakis dobry zaklad w W-awie badz okolicy. Ewentualnie
prosze o informacje w jaki sposob mam wysondowac czy facio ktory ma mi
zakladac instalacje zna sie na swojej robocie. Jakie mam mu zadac pytania?

Z gory dziekuje za pomoc
Krzys
Obserwuj wątek
    • piochu-m Re: Gaz do silnika z Turbo 22.03.05, 10:37
      Witam!
      Sam jeżdżę passatem z silnikiem 1.8T i z gazem.
      Mam założoną instalację 2 generacji, czyli słabszą - założoną prawie dwa lata
      temu. Na początku miałem trochę problemów. Instalację założyli mi papudraki nie
      mające pojęcia jak się do tego zabrać. Palił mi 22litry gazu i nie miał mocy.
      Dopiero w Toruniu znalazłem odpowiedniego fachowca który się tym zajął się i
      zrobił jak należy. Założył specjalny parownik do samochodów turbodoładowanych i
      mocniejszy komputer. Odpowiednio też modulował mi ustawienia dawki sterowane
      przez ten komputer. Obecnie pali mi średnio 12-13 litrów i ma swoją moc (ale
      trochę słabszą jak na benzynie).
      Ogólnie jestem zadowolony, sprawuje mi się bez zarzutu, ale na twoim miejscu
      zakładałbym na pewno wtrysk gazu z porządną elektroniką. Jak ja zakładałem gaz -
      wtrysk kosztował ok. 6500 zł, a teraz 3500-4000zł. Warto zainwestować! Mój
      fachowiec nawet proponował mi teraz wymianę na coś takiego, ale teraz to już mi
      się nie opłaca.
      Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań dobrego fachowca!
    • dadun Re: Gaz do silnika z Turbo 23.05.05, 09:25
      Czesc

      sam bede gazowal 1.8T i ti juz we wtorek
      w srode zdam relacje, puszcze Ci ja na priv ;-)))

      Ja sie zastanawiam juz od 3 lat czy zagazowac, juz by mi sie zwrocila instalka ze trzy razy ;-))), kol.
      piochu-m rozwial moje watpliowsci i to II-ga generacja. Ja chce zalozyc Prinsa sekwencyjnego zatem
      powinno byc dobrze.

      pozdrawiam
      dad
          • mike68 Re: ja też sie boję zwłaszcza po wirusie 10.08.05, 19:35
            ale co do instalacji to raczej obaw nie mam bo juz 4 rok jeżdżę na Lpg
            2 lata omegą i teraz drugi rok meganem tyle że ten warsztat co mi naprawdę
            fachowo załozył Prinsa juz nie istnieje albo sie przeniósł i obawy
            jedynie moge mieć do gazowników chociaz montaz Prinsa jest podobno tak prosty
            jak budowa cepa
            • dadun Re: ja też sie boję zwłaszcza po wirusie 11.08.05, 09:06
              no wlasie, wszyscy moi znajomi uzywaja MKS'a gdyz im zabardzo niedzial z LPG, w niektorych ubrotach
              jest za ubogo co moze powodowac niekorzystne reakcje w silniku (tloki, swiece) swe turboloty ;-( moze
              i ja to zrobie gadalem z pewnieym montazysta i powiedzial, ze Seat 180 KM spoko sie gazuje,
              natomiast wszystkie inne "wynalazki" czyli przeprogramowywanie inaczej chiptuning, jest przy LPG
              niebezpieczny... moga poplynac tloki, a przedtem poupalac swiece ;-( niewiem co o tym sadzic, ale ja
              osobiscie paluje tylko na noPB, na gazie jezdze spokojniej ;-))) ale daje to do myslenia chyba wyjme
              swojego ;-) moze ktos chetny ;-)

              silnik AEB, a numer kompa podam jak ktos sie zainteresuje ;-)
              • mike68 Re: ja też sie boję zwłaszcza po wirusie 11.08.05, 19:26
                co to jest ten MKS ?? chyba nie komunikacja miejska :)
                vsi Prins jest dedykowany do turbo zwłaszcza powyzej 150 KM
                ale ten mały silnik , 1.8 i moc ponad 100 KM z litra , troche
                sie boję chociaż powiedzieli mi gazownicy ze mogę spokojnie zawirusować
                autko ale nie więcej jak na 180 KM a oni mi dali wiecej :( po prostu
                może nienajlepiej pracować po wejściu , szybkim wejściu na obroty
                a mam odciecie w tej chwili przy deko ponad 7000 obr/min / drugi bieg /
                i nie chciał bym tego stracić
                • dadun Re: ja też sie boję zwłaszcza po wirusie 19.08.05, 16:46
                  MKS no kiomputerowiec jestes czy mechanik ;-)))) MksVir w skrocie czyli odwirosowywuwowa... tfu
                  zdejmuja czipy ;-)))

                  ja mialem przy... chyba na koncu skali... to niechodzi o moc, jak tak twierdza to raczej sie nieznaja to
                  chodzi o inne oprogramowanie samych wtryskow

                  na beznynie jak dasz w deche to szarpniecia niepoczujesz, natomiast na LPG moze trwac nawet 0,5 sek
                  jest to naprawde irytujace potem jedzie jak wariat - wtryski i reduktor szczegolnie w Prinsie jest do
                  kilkuset koni ;-) da rade chodzi o agresyewna harakterystyke jak to mwoa fahury szpile na wtryskach


                  pamietaj Twoj TMT czy MTM to nie Leos 180 KM on ma i wiekszy moment i nizej to jest tak jak fabryka
                  zrobila inne "Virusy" to tylko zylowanie silnika, ja zrobilem ca. 90 kkm z chipem (przypomne 170 KM
                  przy 5400 oraz 280 Nm/3400 ;-)) ) ale juz bede swego CHIPA sprzedawal, tak mi sie dobrze autem
                  jezdzi ze mi szkoda go zarznac LPG ;- ( gdybym byl krezusem palowal bym go na noPB ile wlezie -
                  jednak LPG to co innego ;) troszke spenialem wystawiam swego na all...ro
    • niwela.zj Re: Gaz do silnika z Turbo 28.05.05, 20:16
      >Mam auto (r'2002) z silnikiem benzynowym 1.8 z turbo. Chce zamontowac
      >instalacje gazowa ale od razu jakąs porzadną, zebym nie jezdzil co pare dni
      >na jakies regulacje i poprawki.

      Jeśli chciałbyś przyjechać do Lublina na montaż to daj znać na priv.
      Więcej danych o silniku, przebieg i jakie auto, ja zapytam znajomego inż,
      gazownika o instalację i cenę. Jeżdżę na gazie 13lat i ten inż.zakłada mnie
      i znajomym gaz i zawsze bez problemów. Ostatnio w Omedze B 2.0 16V.

      Pozdr.
    • dadun Re: Gaz do silnika z Turbo 30.05.05, 09:26
      Czesc no i stalo sie, mam juz zagazowanego Turbolota VAG 3B 1.8T, mial byc Prins jest BRC Seqent i
      juz 500 km na gazie...

      jakby kogos intereswalo dlaczego BRC to niech da znac z checia napisze ;-)


      jestem zadowolony, czegolnie na stacji gdy tankuje najdrozszy gaz w okolicy za 1,73 i cale 50 litrow
      kosztuje mniej 86,5 zloty ;-PPP i penwie przejezdze tyle samo co na bezynie ;-)) czyli jaies 550 km ;-
      PPP

      po krotce plusy:

      - elastyka wieksza
      - praca cichsz bo sie wylaczaja wtryski beznynowe i niecykalaja ;-)
      - do 190-200 km/h bez zmian potem leciutenka czkawka
      - pali ok. 10 l na 100 km z czego non stop but, klima ON i 5 godzin w korkach czyli parking ;-)) z
      wlaczonym silnikiem bo klima jakosc musi dzialac

      i minusy (po 500 km) malo co wiem, po 50000 bede widzial juz znacznie wiecej, ale do rzeczy

      - nizsza predkosc maksymalna
      - chcesz miec kolo zapasowe w bagazniku to bagaznika juz niemasz ;-( mi wozek malego sie niemiesci
      musialem kupic "plasteline w sparyu", a kolo zostawic w garazu ;-)
      - przy odpuszczeniu gazu - czyli noga calkowicie do gory, a nastepnie pedal w podloge jest delikatne
      szarpniecie - trwa moze z pol sekundy - i potem wgniata w fotel ;-)
      - obciachowy kranik w zderzku, pod klake sie nie zmiescil ;-)
      - pierdzielnik pod maska ;-)

      pewnie to do wyregulowania, ale gdy sie konczy gaz to przestaje przyspieszac do np. 140 potem tylko
      do 120 potem tylko do 80, a potem to juz trzy razy piknie i grzejesz na benzynie ;-)))

      dad

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka