Dodaj do ulubionych

Witam wszystkich!:)

12.12.03, 16:44
Ja "z tych nowych" na forum Polonia 2.
Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • basia553 Re: Witam wszystkich!:) 12.12.03, 17:09
      Do Mai: jezeli myslisz ze dostalas po uszach od Dona, to musialabys przeczytac
      jak mnie pedzil na wszystkich forach, jak zaczynalam tu jakies 5 miesiecy temu!
      Gdzie pröbowalam sie schowac - on sie tam juz czail. Wtedy Kran mnie pocieszal,
      ze to fajny facet. Ale dopiero po pewnym czasie sie o tym przekonalam.
      W miedzyczasie jeszcze kogos popedzil, wiec wiem juz - Don nie lubi zmian,
      ciezko sie do nich przyzwyczaja i trzeba mu dac troche czasu. Warto.
      Do Mädel: co to znaczy RTS? Nigdy nie slyszalam. Z jakich stron tu jestes? Ja z
      Mannheim. Tu sie z RTS nic nie kojarzy. No, tylko Ertes :))))
      • maedel Re: Witam wszystkich!:) 12.12.03, 17:17
        basia553 napisała:

        > Do Mädel: co to znaczy RTS? Nigdy nie slyszalam. Z jakich stron tu jestes?
        Ja z
        >
        > Mannheim. Tu sie z RTS nic nie kojarzy. No, tylko Ertes :))))

        Ertesowi już sprawę prawie wyklarowałam.
      • kurczak1976 Re: Witam wszystkich!:) 12.12.03, 17:38
        hahah chyba kazdy na poczatku dostal w zadek od innych forumowiczow :o)
        Ja tak nieswiadomie zadalam pytanie na polonii i mialam okazje zasmakowac w
        pieknych komentarzach :o(

        I tez witam nowo przybyle panie :o)
          • basia553 Re: Witam wszystkich!:) 12.12.03, 18:06
            Jeszcze Ci predko na to pytanie odpowiem. I ja zaczynalam na primie i spotkalam
            sie z takimi odpowiedziami, ze niektöre zostaly nawet wyciete.
            Jak sie poskarzylam publicznie, ze taki niski poziom, to jakas mila dusza
            podala mi ten tutaj adres. Odtad jestem tu regularnie, ale uodpornilam sie na
            prima i bywam tam dla pozartowania. Jezeli nie bedziesz brala prima powaznie -
            mozesz tam znalezc röwniez zabawne tematy. Jak cos przekracza pewne granice -
            uciekam po prostu bo wiem w miedzyczasie, ze jakiekolwiek uwagi to tylko
            dolewanie oliwy do ognia. A teraz to naprawde Czesc!!
    • waldek.usa Re:Maedel, oraz Basia i Kurczak 12.12.03, 23:40
      Witaj Maedel!

      Basia i Kurczak maja racje, taki wlasnie jest prim.
      Cytuje Kurczaka:
      "hahah chyba kazdy na poczatku dostal w zadek od innych forumowiczow :o)
      Ja tak nieswiadomie zadalam pytanie na polonii i mialam okazje zasmakowac w
      pieknych komentarzach :o("

      To zalezy.
      Jak w zyciu, wchodzac do obcego srodowiska najpierw sie slucha, a potem sie
      mowi.
      Zawsze sa liderzy i na nich nalezy sie skoncentrowac i przystosowac do tonu.
      Moj poczatek (na primie) odbyl sie bezbolesnie, z tego co sobie przypominam.
      Jeden z pierwszych postow (nomen omen savoir vivre)
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=10226&w=5855104&a=6830168
      prim toczyl sie niezle, jeden z weteranow nie wkopal mi,
      zajrzalem rowniez tu:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=517&w=6909164&a=6985587
      Niewatpliwie wiekszosc powie Ci ze osobnik o nicku soup_nazi jest kanalia
      traktujaca nowoprzybylych w najgorszy sposob.
      Oto bardzo interesujaca dyskusja, zacznij tu i zobacz reszte w dol:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=44&w=4774309&a=6928114
      NB. swego czasu zostalem (tak mysle, tekst byl skierowany do "pewnych osob")
      Przez osobe z P2 ostro skrytykowany za moje niewybredne popisy.

      A teraz: niektore osoby z P2 udzielaja sie na primie, niektore zagladaja po
      cichu...
      Samo zycie.
      Umiejetnosc znalezienia sie w kazdej sytuacji nie jest zbyt czesto spotykana.
      Na studiach tego nie ucza (szczegolnie psychologicznych).
      Swego czasu w mojej knajpie pilem piwo i mialem ciekawa rozmowe z biker Hell
      Angels.
      Aha, zapytaj Karelie a'propos.

      Wspomnialas o tolerancji.
      Roznie z nia bywa.
      W karczmie chlopy za lby sie biora,
      na salonach pyskowki tez sa, damy och i ach, panowie pojedynki na bron biala
      tudziez palna.


      Tutaj jest fajnie, jezeli nie masz grubej skory i naprawde zroznicowanego
      doswiadczenia,
      niektorzy moga tylko Harvard, niektorzy tylko slumsy.
      Niektorzy potrafia i tu i tam...

      Rozgadalem sie, a mialo byc krotko, hehehe!

      Baw sie dobrze, do zobaczenia!


      W.
        • waldek.usa Re:Ertes, post do trzech osob, Ciebie za przyklad 13.12.03, 00:28
          ertes napisał:

          > Waldek, zaloz sobie watek pt. "Ja Waldek".
          > Bedziesz mogl sobie pisac tam peany na swoj temat a wszyscy bedziemy czytali i
          > podziwiali.
          >
          > hehe tolerancja? A co to jest? ;)






          dac nie moge, bo Twoimi doswiadczeniami poslugiwac sie nie mam zamiaru.
          Nie musze ich szukac u innych, wystarczy mi moich ;)

          Pokazuje Maedel na moich przykladach ze jest fajnie, zamiast biadolic.
          A przyklady stosuje, gdyz nikt mnie jeszcze na goloslownosci nie zlapal, i to
          dziala bez porownania lepiej niz puste "trzymaj sie" "nie daj sie"itp.

          To raz.

          To co pisze na forum jest autentyczne.
          Nie znasz mnie z realu, wiec myslisz wlasnie tak, jak powyzej, nie dziwie sie.
          W wiekszosci sytuacji mam swoje zdanie na dany temat z moim osobistym
          komentazem i doswiadczeniami.

          To dwa.

          "Watku adoracyjnego" zakladac nie mam zamiaru, ludzie sami za mnie to robia.
          Jezeli nie zaznales tego, to nie moja wina.
          Nie czarujmy sie, skromniaszkiem nie jestem, ale ludzie mnie lubia i szanuja -
          we wzajemnosci. Wole byc soba, because it works, niz sie zmieniac, don't fix it.

          To trzy.
          Powinno wystarczyc, bez zwrotnej analizy Twojej osobowosci ;D
      • maedel Re:waldek.usa 12.12.03, 23:47
        Dzięki Waldek za naświetlenie nieco sytuacji.
        Zobaczymy jak to się sprawdzi w praniu.
        Moja dewiza to nie być wrednym.
        A pogadać zawsze można.

      • maedel Re: Klontrybucja? 13.12.03, 10:09
        starypierdola napisał:

        > Maedel, ale Ci nastukali! GRATULACJE!
        > Pierwszy raz a dobijasz do setki!!! Przyjemnie bylo zrobic klontrybucje.

        A co to takiego?
        Klon-wiem, kontrybucja-wiem. Ale klontrybucje?
        Czyżbyś się odgryzał za moją zagadkę?;)

        P.S.Dzięki za uznanie:)))
        • basia553 Re: Klontrybucja? 13.12.03, 11:14
          Klontrybucja to klonowanie i uprawa roslin do produkcji narkotyköw.
          Glöwny zawöd StaregoP. zamieszkalego w Columbii. Wybacz Stary, ze Cie
          wyzdradzam!
          A Twoja zagadka Mädel byla do kitu, bo sie wszyscy nameczyli a rozwiazanie bylo
          nudne. Wybacz, zem szczera!
      • waldek.usa Re: Hej Basiu 15.12.03, 15:19
        basia553 napisała:

        > Zacial Ci sie kalendarz? Masz juz conajmniej drugi dzien te czarnobiala
        > blondyne. Kcem cos nowego.



        czasami jestem stateczny...na dwa dni hehehe!
          • waldek.usa Re: Waldus, 15.12.03, 15:36
            basia553 napisała:

            > wszystko w porzadku. Ta jest dobra, cos taka swiateczna, prawda?

            Jakos tak, futerko dostala na Gwiazdke.
            Biore urlop na Swieta, powrot w 2004, panienki maja przykazane pojawiac sie jak
            zwykle!
              • waldek.usa Re: Zaczynam od Wigilii, jeszcze troche 15.12.03, 18:54
                popracuje. Czy od tez, zalezy czy bede mial kompa pod reka. Podejrzewam ze na
                wszelki przypadek wezme sluzbowego laptopa, aby np. e-mail sprawdzic, dostaje
                sporo, niektorymi musze sie podzielic z innymi itp.
                Mam zamiar odwiedzic przyjaciol w North Carolina, przeniesli sie z Bostonu do
                Frametown w NC - sto piecdziesiat mieszkancow!!! Internetu tam nie ma, nawet
                komorka tam nie dziala. To moze byc bardzo ciekawa wyprawa! Pozyjemy,
                zobaczymy...
        • clairejoanna Re: Dwa pytania dla dwoch nowych 15.12.03, 16:49
          Niech żyje jazz i niech jazz jest z nami :-) Nie zapominajac o kulcie I LOVE
          JAZZ! Ostatnio Weather Reaport, od wczoraj.
          Moja ulubiona piosenka to "Alabama Song" a ulubiona grupa "The Doors". Słucham
          dużo muzyki i piszę to tym często na forum, więc radzę Tobie pilnie śledzić
          moje posty, to poznasz moje preferencje muzyczne.

          Pozdrowienia,

          CJ
          • maedel Do CJ 15.12.03, 16:56
            clairejoanna napisała:

            > więc radzę Tobie pilnie śledzić
            > moje posty, to poznasz moje preferencje muzyczne.

            Zabrzmaiało trochę groźnie :)
            Co do "The Doors" to też lubię, a o jazzie już wspomniałam (nie znając Twoich
            upodobań, więc nie odbieraj tego jako np. złośliwość).

            Też pozdrawiam i czekam na Twoje ewentualne posty o muzyce. :)
      • maja92 Re: Dwa pytania dla dwoch nowych 15.12.03, 11:28
        clairejoanna napisała:

        > 1. Moge mowic "Ciocia"?

        **

        Nie bron Boze!!! - mam juz kompleksy kobiety po trzydziestce. Mowienie do
        mnie "Ciocia" moze skonczyc sie smiercia

        > 2. Jaka muzyke lubicie?
        >
        **

        Rozna - od RHCP, Iron Maiden do Talk Talk - glownie jestem dzieckiem lat
        osiemdziesiatych z czasow obecnych: No Doubt i ... cokolwiek w radyju leci.
        Czasem Mozart - gdy rodziny w domu nie ma - a to sie zdarza bardzo rzadko.

        ;-)
      • maja92 Re: Witam wszystkich!:) 16.12.03, 13:13
        luiza-w-ogrodzie napisała:

        > Rowniez witam, nieco spozniona, ale za to z chlebem, sola i talerzykiem
        > truskawek ;oD

        Luizo,

        Te truskawki to marzenie!!! Z ktorego ogrodu je masz?
        ;-)
          • luiza-w-ogrodzie Prognoza pogody 16.12.03, 22:15
            Truskawki sa swieze, aromatyczne i pachnace sloncem. Te pogryzione przez
            slimaki ulozylam na samym dnie talerzyka :oP

            Mamy wyjatkowo chlodne lato, wrecz lodowato, w nocy ponizej 20 stopni! Ale
            robi sie coraz cieplej.
            Prognoza pogody (Sydney to wybrzeze, Richmond - w glebi ladu, dzielnica
            blizej Gor Blekitnych):

            For Wednesday
            Precis Max
            Sydney: Fine. Mostly sunny. 27
            Richmond: Fine. Mostly sunny. 30
            UV Index: 12 [Extreme]
            Min: Max:
            Thursday : Fine. N/NE winds.
            Sydney: 19 28
            Richmond: 16 33
            Friday : Fine. NW/NE winds.
            Sydney: 20 32
            Richmond: 18 38
            Saturday : Mostly fine. NW winds.
            Sydney: 22 37
            Richmond: 20 39

            Pozdrawiam CIEPLO
            Luiza-w-Ogrodzie

            ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>¸.
            .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
    • luiza-w-ogrodzie RTS - dwa warianty znane w Polsce 16.12.03, 02:37
      1. RTS Widzew Lodz - druzyna pilkarska (www.widzew.lodz.pl) W 1922 roku z
      inicjatywy Polskiej Partii Socjalistycznej powstało Robotnicze Towarzystwo
      Sportowe Lodz

      2.RTS - "Real Time Strategy" - gry wirtualne (na przyklad "Pretorianie")

      Pozdrawiam
      Luiza-w-Ogrodzie

      ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>¸.
      .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
      • maedel Do Luizy 16.12.03, 14:05
        Dzięki za staropolskie powitanie (+ jako bonus truskawki)!:)

        Maedel

        P.S.Chcę wierzyć, że byłaś tą jedyną osobą, która od razu "wyczaiła" o co
        chodziło z RTSem. Część osób chyba się za to obraziła, nie wiem dlaczego.
        Też Cię pozdrawiam!:)
        • luiza-w-ogrodzie Do Maedel 16.12.03, 22:33
          maedel napisała:

          > P.S.Chcę wierzyć, że byłaś tą jedyną osobą, która od razu "wyczaiła" o co
          > chodziło z RTSem. Część osób chyba się za to obraziła, nie wiem dlaczego.

          Dorosli na emigracji zapomnieli co to Widzew a w gry wirtualne sie nie bawia,
          sadzac po ilosci czasu spedzanego na forum :oD wiec mogli nie wiedziec co to
          RTS. Ertes tez mnie sie kojarzy z RTS... bo jest bytem wirtualnym.

          Pozdrawiam i zycze forumowego ubawu po pachy
          Luiza-w-Ogrodzie

          ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>¸.
          .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka