Dodaj do ulubionych

pociąg Bathory :((

10.01.06, 10:48
Wczoraj kupiłam bilet do Budapesztu i uznałam szok.
Kiedyś jakiś 10 lat temu pociag jechał 10 godzin i bilet kosztował 200 PLN,
wczoraj płacziłam 344 PLN (bez sypialni tylko bilet) a pociąg z Warszawy do
Budapesztu jedżie 13 godzin a z Budapesztu do Warszawy 15 godzin!!!!!!
Przedłużyli w nowym roku o ponad godziny.
Strasznie! Kiedy jadę bez męża i z dziecmi to jest naprawdę jedyny sposób,
szczególnie zimą abym pojechała.
Jestem załamana, Europa, technologia, idziemy do przodu, ale ten Bathory to
jest coraz większy koszmar.
Timea
Obserwuj wątek
    • grupanietrzymajacawladze Taka prawda. ja też zresztą zachodzę w głowę jak 10.01.06, 11:42
      to jest możliwe że pociągi na Węgry jeżdżą coraz dłużej, są coraz droższe i
      mają coraz niższy standard... Kiedyś jak ruszyła Polonia to miała nowe, czyste
      i komfortowe wagony, były poczęstunki... potem zniknęły poczęstunki, jeszcze
      pózniej pojawiły się obsrane wagony, tylko ceny rosły... a teraz zniknął
      pociąg... Czy PKP ma jakąkolwiek szansę przetrwać na rynku z taką polityką?
    • ikarus280 auto 12.01.06, 20:20
      najeździłem się już batorym w życiu, w zasadzie fajnie jest tylko jak się
      jedzie z ekipą, wtedy się podróż nie dłuży. ja jestem zwolennikiem podróży
      autem, bagaż można większy zabrać (czytaj: winko, TV paprika itd...) i podróż
      wychodzi o wiele taniej.

      co do trasy-ja jeżdżę na Zwardoń, Martin, Kremnica, Zvolen,
      ewentualnie jeśli do dziury to na Nitrę autostradą do BLavy, a w zimie opłaca
      się przekraczać granicę w Cieszynie ze względu na bezpieczeństwo (ta droga są
      nieporównywalnie bardziej przejezdna od trasy na Zwardoń).
      • pietia12 Re: auto 12.01.06, 22:36
        Ja przez dlugi czas jezdzilem trasa przez Bratyslawe,Zvolen,Zwardon i
        Bielsko,ale ta trasa jest o pare kilometrow dluzsza (ok 130) niz trasa przez
        Banska, Chyzne i Krakow. Zwlaszcza,jesli sie jeszcze odbija na Cieszyn .(Ze
        Zwardoniem moga byc klopoty,choc ostanio jechalem tamta trasa w czasei zalamani
        pogody- burz sniezna etc i dalo sie jeczhac, choc bylo potwornie wolno i slisko)
        Zauwazylem tez,ze Gierkowka jest duzo bardziej przeladowana tirami niz trasa
        Radom,Krakow. Ostatnio wybieram wiec te trase przez Krakow. Zwlaszcza noca nie
        lubie autostrad- monotonne,latwo usnac. Jak droga jest kreta i co chwila cos
        sie dzieje przyjemniej sie jedzie. Marzy mi sie autostrada przez SLowacje na
        wysokosci Chyznego (+polaczenie wAwy z Krakowem przez Radom). Te trase z Bp do
        Wawy, gdyby byly normalne dorgi dobrej jakosci moznaby robic duzo krocej.
        • ikarus280 Re: auto 13.01.06, 08:33
          no właśnie... brak autostrady. tak naprawde wszystko jest wporządku jeśli nie
          ma zimy. gdy przyjdą mrozy i śnieg można przeżyć katastrofę komunikacyjną,
          ostatnio w grudniu miałem to nieszczeście utknąć na drodze do Zvolena z BP. był
          taki śnieg że TIRy nie dawały rady a piaskarki leżały w rowie, zawróciłem do
          granicy i się przekimałem, przeczekałem to szaleństwo i jakoś szczęśliwie
          wróciłem.
      • pietia12 Re: pociąg Bathory :(( 29.01.06, 01:58
        hehehe, to dobre!!!!!!!!!!! A tak przy okazji- ostatnio jechalem z Warszawy do
        Budapesztu samochodem i uslyszalem w radio,ze ,z powodu sniezyc, rekordowe
        opoznienie- 4 godziny, mial pociag z Budapesztu do Warszawy. Ten to dopiero
        musial byc drogi...
    • judytak Re: pociąg Bathory :(( 31.01.06, 14:18
      a samolotów nie lubisz?
      moja mama leciała w grudniu wizzairem, zapłaciła tyle, co za pociąg, a kupiła
      bilet tydzień przed wylotem (chciała polonią, i w kasie się dowiedziała, że
      polonii nie ma...)

      pozdrawiam
      Judyta
      • motocykl1 Re: pociąg Bathory :(( 31.01.06, 22:44
        Ten pociag to katastrofa, to tak jakby czas sie cofnal.
        Mam nadzieje, Wizzair utrzyma polaczenie Wwa- Bp.
        Obawa bierze sie stad ze juz kiedys probowali latac na ten trasie ale skasowali
        to polaczenie bardzo szybko.
      • lujzi Re: pociąg Bathory :(( 01.02.06, 07:03
        lubie samolotów, uwielbiam...
        moja Mama też przeleciła ostanino samolotem,
        ale wyjazd z 3 dzieci to już się nie opłaca, wyliczyłam, pociąg 650 PLN (dla
        małej nie płacę do 4. roku zycia a starsze z upustem) a samolotem min 1000 PLN
        (dla wszystkich dzieci jak dla doroslych..) :(((
        • judytak Re: pociąg Bathory :(( 01.02.06, 14:12
          a ona jeszcze nie ma 4 lat? przecież starsza od mojego...

          z wyliczeniem pewnie masz rację, nie próbowałam, ale z drugiej strony pewnie da
          się złapać jakiś tańszy termin, jak się odpowiednio wcześnie za to zabiera...

          pozdrawiam
          Judyta

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka