Dodaj do ulubionych

POSTINOR i brak okresu

02.02.05, 14:38
Witam!
Jakiś czas temu byłam zmuszona wziąć Postinor. Wiem, że to końska dawka
hormonów, które robią spustoszenie w cyklu, ale okres, który powinien wypaść
pod koniec stycznia, nadal się nie pojawił. Czy to normalne?
Z obliczeń moich wynika, że spóźnia mi się ok. 6-7 dni. Wiem, że powinnam
udać się do lekarza, ale najpierw chcialam spytać, czy wy też miałyście takie
przejście?
Obserwuj wątek
    • murzek Re: POSTINOR i brak okresu 02.02.05, 15:59
      Witaj, mam ten sam problem. wzięłam Postinor i okres mi sie spóźnia 7 dzien.
      Mam nadzije że przez te tabletki. Lekarz mi mówiła, że mogą być powikłania,
      rozregulowanie cyklu. w dodatku mam objawy zbliżającego się okresu (ból
      jajników, podbrzusza, nabrzmiałe piersi) juz od tygodnia a tu nic.Mam nadzieje,
      że nie będę dlugo czekać.
      powodzenia iwosiu!
      marzin
      • malgorzata2222 Re: POSTINOR i brak okresu 03.02.05, 11:30
        ja dzis powinnam dostac okres i jak narazie nie mam tez zaczynam sie denerwowac.
        postinor wziełam w 16dzien cyklu 12h po stosunku. a wy ile godzin po wziełyscie?
        • murzek Re: POSTINOR i brak okresu 03.02.05, 14:49
          ja wzielam po 36h
          • angia18 Re: POSTINOR i brak okresu 08.03.05, 14:29
            ja wzielam 65 godzin po i mam nadzieje ze zadziala.. co prawda do okresu
            zostalo mi 13 dni..heh-nigdy tak psychicznie nie bylam wykonczona..
        • petto małgorzata2222 10.03.05, 23:35
          w 16 dzien to niebezpieczne.
      • anika841 Re: POSTINOR i brak okresu 04.02.05, 18:56
        nie panikuj naraziesmilezawsze po postinorze okres sie troche spoznia,a powodem
        tego ze go ciagle nie masz moze tez byc stres,wiec staraj sie o tym nie myslec
        wszystko bedzie oksmile,w kazdym razie zycze ci tego
    • sol_bianca Re: POSTINOR i brak okresu 03.02.05, 17:52
      Jednym z efektów ubocznych Postinoru jest opóźnienie okresu. Więc (chyba)
      wszystko w porządku. Jesli się denerwujesz, możesz zrobić test ciążowy.
      • malgorzata2222 Re: POSTINOR i brak okresu 04.02.05, 18:48
        ja wzięłam po 11h ale mam czarne mysli spoznia mi sie juz jeden dzien sad
      • replay20 Re: POSTINOR i brak okresu 31.05.05, 19:15
        ja tez kiedys bralam postinor. tylko ze ja wzielam pomiedzy 1 a 2 godzina po a
        nastepna 12h pozniej taj jak jest napisane na ulotce. dostalam pierwszego
        krwawienia 6 dni po wzieciu postinoru (byl to 9dzien cyklu jak wzielam) a
        nastepna miesiaczka w normalnym terminie czyli 26 dnia cyklu. u mnie wszystko
        bylo ok i jeszcze nie jestem szczesliwa mamusia i narazie nie planuje.
        POWODZENIA I ZERO WPADEK
    • anetta75 Re: POSTINOR i brak okresu 04.02.05, 19:12
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15080&w=17258774&a=17536990
      • malgorzata2222 Re: POSTINOR i brak okresu 04.02.05, 19:32
        no to ładnie
    • wzr1 Re: POSTINOR i brak okresu 06.02.05, 22:38
      nie przejmuj się. Może hormony nie rozregulowały Ci organizmu,może jesteś tylko
      w ciązy
    • skp110 Re: POSTINOR i brak okresu 11.02.05, 19:34
      nie byłaś zmuszona -chciałaś
      • iwosia Re: POSTINOR i brak okresu 16.02.05, 16:52
        I jak tam dziewczynki? Czy okres się pojawił?
        bo u mnie nic a nic!! Za ok. tydzień już powinnam mieć następny!! Może po
        prostu będzie to przerwa miesięczna a potem wszystko wróci do normy. Tak,
        jakby jednego okresu mi zabrakło.
        Ale zrobiłam 2 testy ciążowe i nie jestem wg nich w ciąży.
        A Wy? Pojawiło się coś?

        Zainteresowanych rozmową na priv zapraszam na GG: 3232456, lub na maila.
        • murzek Re: POSTINOR i brak okresu 23.02.05, 15:19
          dostałam w 45dniu cyklu. Jestem szczęśliwa smile)). Życzę powodzenia!!
          • natalya20 Re: POSTINOR i brak okresu 23.02.05, 16:38
            po postinorze dzieja sie rozne dziwne rzeczy
            • iwosia cały czas nic....... 02.03.05, 19:56
              Cały czas nic........
              Już drugi z kolei okres powinnam dostać ok. tydzień temu, a tu ani tamtego, ani
              tego bieżącego nie widać. Jak już wcześniej pisałam - 2 testy ciążowe zrobiłam,
              wychodzi, że nie jestem w ciąży. Nie piszcie, że do lekarza mam iść, bo wiem,
              chcę tylko byście napisały, czy Wy też tak miałyście!
              • iwosia NARESZCIE !!!! 08.03.05, 12:23

                Nareszcie!! Jest, dziś się pojawił!! Akurat w Dzień Kobiet!! Niech żyją kobiety!!!!!!!!
                Powinnam byla dostać pod koniec stycznia. A mamy marzec...
                Postinor podziałał i to widać, jak silnie...
                • angia18 Re: NARESZCIE !!!! 08.03.05, 14:33
                  hehe- gratuluje! mi zostalo czekac i dalej sie zamartwiac..myslicie ze jesli
                  wzielam postinor ok65 godzin po..to zadziala?? kurde zostalo mi ok 12 dni do
                  okresu..sad(
                  • iwonka1981 Re: NARESZCIE !!!! 08.03.05, 15:38
                    Z każdą godziną jest większe prawdopodobieństwo, że tabletka zadziała, a 65 godzsin, to dużo. Niemniej jednak - zmieściłaś sie w "ustawowych" 72 godzinach, wiec powinien zadziałać.
                    • angia18 Re: NARESZCIE !!!! 08.03.05, 15:43
                      jej mam nadzieje...
                  • dodka21 Re: NARESZCIE !!!! 19.03.05, 16:59
                    chyba zadziala ja wzielam po 48 godz i podzialal
                    • angia18 Re: NARESZCIE !!!! 20.03.05, 15:36
                      działa działa ja po 65 wzielam i zadziałał!!!!!!!!!!smile)) nie martwcie sie
                      dziewczyny to działa..!
                      • anula.a1 Re: NARESZCIE !!!! 21.03.05, 12:03
                        Ja też wzięłam ok. 60 godziny, tyle tylko, że to było pod koniec cyklu, tuż
                        przed okresem. Teraz minęły już 4 dni i okresu jeszcze nie mam. czy ktoś brał
                        tak pozno postinor i też mu się tak przesunął okres? Na zrobienie testu jeszcze
                        muszę zaczekać, na moim tescie jest napisane, że po 10 dniach od stosunku, a to
                        minelo 8 dni.
                        • hannnah Re: NARESZCIE !!!! 27.03.05, 01:18
                          anula.a1 napisała:

                          > Ja też wzięłam ok. 60 godziny, tyle tylko, że to było pod koniec cyklu, tuż
                          > przed okresem. Teraz minęły już 4 dni i okresu jeszcze nie mam. czy ktoś brał
                          > tak pozno postinor i też mu się tak przesunął okres? Na zrobienie testu
                          jeszcze
                          >
                          > muszę zaczekać, na moim tescie jest napisane, że po 10 dniach od stosunku, a
                          to
                          >
                          > minelo 8 dni.


                          Mam dokładnie to samo. Postinor wzielam 21 marca, 36 godzin po, pod koniec
                          cyklu. Okres nie pojawił sie do tej pory. Jestem przerażona.
                          • anula.a1 Re: NARESZCIE !!!! 28.03.05, 14:17
                            Nie bądzsmile Ja już mam okres, dostałam go 8 dni po wzięciu postinoru, czyli
                            naprawdę mi go opóźnił. Nie martw się wszystko będzie ok, zwłaszcza, że byłas
                            pod koniec cyklu i wzięłaś postinor szybko. Trzymam kciuki i daj znać co u
                            Ciebiesmile
                            • janka111 Re: NARESZCIE !!!! 04.04.05, 12:31
    • asieck Re: POSTINOR i brak okresu 22.04.05, 17:08
      Witam,
      U mnie okres pojawił sie po 7 dniach od wziecia Postinoru, czyli 2 tygodnie
      przed normalnym terminem.. Czy normalne jest ze okres pojawił sie tak wczesnie,
      bo z tego co czytam to zazwyczaj się spozniał.. Postinor wzięłam w 51-
      godzinie..Za odpowiedzi dziekuje
      • asieck Re: POSTINOR i brak okresu 24.04.05, 15:37
        nikt nie odpowie?sad
        • asieck Re: Niech ktos odpowie... proszę.. 05.05.05, 20:26
          Czy któras z Was drogie dziewczyny miala taką sytuacje jak ja ? odpowiedzcie
          proszę..juz nie wiem co myslec..
    • misia_7 Re: POSTINOR i brak okresu 12.05.05, 22:03
      zmuszona.... nikt Cie chyba nie zmuszal?
    • sylwia_s Re: POSTINOR i brak okresu 23.05.05, 14:18
      Jest kilka sposobów, aby się dowiedzieć co jest grane.
      1. Zrobić test ciążowysmile (Postinor też bywa zawodny) jeśli wypadnie negatywnie:
      2. Iść do lekarza, zbada i jak zrobi USG, to zobaczy jak gruba jest śluzówka, i
      stwierdzi, czy okres bedzie, czy trzeba przywrócić równowage hormonalną i
      zapisze. A swoja drogą, dziwię się, że po Postimorze w 1, czy 2 dzień gdy miała
      wystapic miesiączka nie jesteście ciekawe co sie stało - test za 10 złotych i
      wiecie wszystko.
      • kasiapil Re: POSTINOR i brak okresu 26.06.05, 22:42

        Jakie są skutki uboczne zażycia postinoru?
        • antosiczek Re: POSTINOR i brak okresu 27.06.05, 19:20
          jeśli doszło do zapłodnienia, to skutkiem ubocznym będzie wydalenie poczętego
          życia poza twój organizm i jego śmierć, poczytaj tu www.antykoncepcja.pl
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka