Dodaj do ulubionych

cilest o deprim!

24.03.07, 00:34
Dziewczyny -
wiem, że to już kiedyś się gdzieś pojawiło.
Od 10 miesięcy biorę cilest, teraz jednak postanowiłam wspierać się deprimem,
którego głównym składnikiem jest dziurawiec. W ulotce jest napisane, że mogą
występować interakcje, ginekolog miał jednak odmienne zdanie. Czy któraś z
Was miała podobnie?
Obserwuj wątek
    • nonkonformistka Re: cilest o deprim! 24.03.07, 00:34
      co wazne - nie spotkalam sie z zastrzeżeniem w przypadku harmonetu
    • the_kami Re: cilest o deprim! 24.03.07, 12:12
      Między preparatami dziurawca a hormonami w pigułkach dochodzi o interakcji.
      Rzecz jest - z tego co doczytałam - nie tyle w obniżeniu skuteczności pigułek,
      co w podatności na przebarwienia i w ryzyku krwotoku.
    • justy1 Re: cilest o deprim! 24.03.07, 19:15
      jest interakcja- jedna z lepiej udowodnionych. kto będzie wychowywał dziecko,
      jeśli zajdziesz w ciążę? lekarz?
    • boo-boo Re: cilest o deprim! 25.03.07, 13:19
      Ja,że tak powiem jestem na bieżąco-dwa dni temu musiałam oddać w aptece 2
      opakowania deprimu. Biorę cilest- w ulotce deprimu jest wyraźnie napisane, że
      nie jest zalecane branie tych tabletek w tym samym czasie co środków
      antykoncepcyjnych hormonalnych. Na pytanie zadane lekarzowi usłyszałam, że
      głownym problemem jest obniżenie skuteczności działania antykoncepcyjnego
      tabsów. Więc dałam sobie spokój, lepsza lekka depresja niż odpowiedzialność na
      resztę życia.
      • malenkajalenka Re: cilest o deprim! 25.03.07, 19:02
        boo-boo, a czy to nie jest tak, ze to te tabletki wprowadzaja w taki lekko
        depresyjny stan? spotkalam sie z takimi opiniami, sama przez miesiac mialam
        strasznego dola, nie moglam nic jescsad

        to taka dygresja, teraz czuje sie swietniesmile
        • boo-boo Re: cilest o deprim! 25.03.07, 21:42
          Spotkałam się z takimi opiniami, ale w moim przypadku, no cóż...żyję na
          wysokich obrotach, sprawy życia codziennego, zawsze coś gdzieś... Jak nic sie
          nigdzie nie dzieje-nie pierniczy to jest ok, wit B biorę regularnie-zalecana
          przy tabsach-ma zapobiegać min. stanowm apati, uczucia depresji czy zdołowania.
          Czasami wydaje mi się, że zbyt dużo zrzucamy na kark tabletek. Ale może mi się
          wydaje, jedno jest pewne ich branie nie pozostaje bez wpływu na nasz organizm,
          a siła sugestii jest ogromna-tu opinia, tam opinia...
          • malenkajalenka Re: cilest o deprim! 26.03.07, 18:06
            masz racjesmile a z wit B to swietny pomysl, tez sobie kupie, teraz biore
            Skrzypovitesmile
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka