ewcia1980 Re: ile zarabia nauczyciel stażysta? 06.11.05, 23:07 chetnie ci odpowiem, ale najpierw napisz dlaczego o to pytasz :) Odpowiedz Link Zgłoś
filmon Re: ile zarabia nauczyciel stażysta? 07.11.05, 07:12 Mało.Ja jestem kontraktowym, 6 letni staż pracy(węc 6% więcej) dostaję na ręke coś 920 zł. Stażysta chyba 200 mniej. Moę się nieco mylić.Ale na pewno nie dostaniesz więcej niż ja. Utrzymać się z tego trudno. Odpowiedz Link Zgłoś
ewcia1980 do filomon 07.11.05, 09:27 czy wypłata dla nauczycieli nie jest wszedzie taka sama?? bo ja pracuje drugi rok w szkole, od wrzesnia jestem nauczycielem kontraktowym, nie mam zadnych dodatków i za etat na reke dostaje troche wiecej niz Ty, wiec zainteresowało mnie skad biora sie takie rozbieznosci. pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
gosiaes Re: do filomon 07.11.05, 12:18 rozbieżności wynikają zapewne z poziomu wykształcenia: n-el kontraktowy - mgr z pp 1355 zł mgr bez pp 1164 licencjat bez pp 845 pozostałe wykształcenie 701 pp - znaczy tyle co przygotowanie pedagogiczne Pozdroofki:))) Odpowiedz Link Zgłoś
solitoad Re: ile zarabia nauczyciel stażysta? 07.11.05, 11:58 zdecydowanie za duzo jak na 18 godzinny etat!Normalni ludzie pracuja 40 godzin+ nadgodziny niepłatne "bo szef jest jeszcze w firmie".No ale nauczycielki sprawdzają przeciez klasówki popołudniami... Odpowiedz Link Zgłoś
lajton Re: ile zarabia nauczyciel stażysta? 07.11.05, 12:00 solitoad napisała: > zdecydowanie za duzo jak na 18 godzinny etat!Normalni ludzie pracuja 40 godzin+ > nadgodziny niepłatne "bo szef jest jeszcze w firmie".No ale nauczycielki > sprawdzają przeciez klasówki popołudniami... o Ty złośliwcze :)) Odpowiedz Link Zgłoś
solitoad Re: ile zarabia nauczyciel stażysta? 07.11.05, 12:01 nie lubię nauczycieli:))))) Odpowiedz Link Zgłoś