Dodaj do ulubionych

Travelplanet

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.09.16, 09:33
możliwy lub nie. Wobec braku informacji, po moim kolejnym monicie okazało się, że rezerwacja na 31 października została po raz kolejny przedłużona do 16 września i w dniu 17 września okaże się, czy mogę wykupić imprezę od 31 października, czy od 14 listopada. W sobotę 17 września otrzymałam informację e-mailem, że nie ma dostępnej imprezy ani od 31 października ani od 14 listopada. Jest to skandaliczna sytuacja, ponieważ gdybym nie zaufała Travelplanet skorzystałabym z oferty w wybranym przeze mnie terminie bez żadnych problemów. Po drugie, na skutek działania Travelplanet odebrano mi również możliwość wyjazdu w kolejnym terminie (14 listopada). W rozmowach z konsultantką zaznaczałam wyraźnie, że powyższe terminy są jedynymi odpowiadającymi mi terminami. Pomimo tego, w dniu 17 września otrzymałam lakoniczną informację, że żaden z wybranych mi terminów nie e i powiadomi mnie jeśli zwolnią się dwa miejsca. Na wszelki wypadek prosiłam o zarezerwowanie tej imprezy w terminie od 14 listopada i otrzymałam zapewnienie, że termin ten został dla mnie zarezerwowany. Zaznaczam ponownie, że - jak uprzednio- mogłam sama dokonać rezerwacji w tym terminie. Po kolejnym telefonie do konsultantki w dniu 09 września Ostrzegam przed usługami Travelplanet ! Otrzymałam ofertę na imprezę "W rytmie mora mora" dnia 06 września 2016r. Zależało mi na terminie od 31.10.2016r. Odpowiedziałam natychmiast na ofertę i kierując się lojalnością wobec konsultantki, która przedstawiła mi ofertę powierzyłam jej dokonanie tej rezerwacji. Niestety zanim konsultantka dokonała tej rezerwacji okazało się, że wszystkie miejsca zostały zarezerwowane. Zaznaczam, że mogłam sama dokonać rezerwacji bezpośrednio na stronie Rainbow, bo ten termin był dostępny. Konsultantka poinformowała mnie, że będzie monitorować imprezę w tym terminie i powiadomi mnie jeśli zwolnią się dwa miejsca. Na wszelki wypadek prosiłam o zarezerwowanie tej imprezy w terminie od 14 listopada i otrzymałam zapewnienie, że termin ten został dla mnie zarezerwowany. Zaznaczam ponownie, że - jak uprzednio- mogłam sama dokonać rezerwacji w tym terminie. Po kolejnym telefonie do konsultantki w dniu 09 września okazało się, że wstępna rezerwacja terminu na 31 października miała upłynąć w dniu 12 września. Niestety, po moim kolejnym monicie konsultantka poinformowała mnie, że wstępna rezerwacja na 31 października została przedłużona, ale otrzymałam również zapewnienie, że moja "rezerwowa" rezerwacja na 14 listopada będzie przedłużona do czasu ostatecznego potwierdzenia czy wyjazd w terminie od 31 października będzie możliwy lub nie. Wobec braku informacji, po moim kolejnym monicie okazało się, że rezerwacja na 31 października została po raz kolejny przedłużona do 16 września i w dniu 17 września okaże się, czy mogę wykupić imprezę od 31 października, czy od 14 listopada. W sobotę 17 września otrzymałam informację e-mailem, że nie ma dostępnej imprezy ani od 31 października ani jest dostępny i zaoferowano mi termin, który jest dla mnie nie do przyjęcia. Na rezerwację imprezy czekałam bezskutecznie 11 dni, nie otrzymywałam bieżących informacji, a na koniec okazało się, że obydwa terminy, które wybrałam i które sama mogłam zarezerwować okazały się – na skutek działania firmy – niedostępne. Czuję się oszukana przez Travelplanet (nieudolność, opieszałość ???), nie skorzystam już więcej z (wątpliwej jakości) „usług”. Ze względu na brak korespondencji ze strony konsultantki (poza przedstawieniem oferty i odmowną odpowiedzią z dnia 17 września) i konieczność wykonywania przeze mnie telefonów w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji nie liczę nawet na wyciągnięcie konsekwencji wobec osób winnych tej nieprzyjemnej dla mnie sytuacji.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka