Dodaj do ulubionych

"okres" przy pigulkach

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.04, 13:03
jutro minie 7 dzien przerwy przy braniu pigulek (jestem dopiero po pierwszym
opakowaniu) i jak nie dostalam okresu tak nie dostalam, tylko caly czas mam
plamienia takie same jak w trakcie brania pigulek. Czy to jest normalne? w
ciazy nie jestem na pewno, a moj lekarz ma w tej chwili urlop i nie wiem co
robic.
Obserwuj wątek
    • vaporetto Re: "okres" przy pigulkach 25.07.04, 14:58
      Jeżeli jest to Twoje pierwsze opakowanie, to wszystko jest w jak najlepszym
      porządku - bierz spokojnie kolejne listki normalnie. Takie plamienia mogą się
      uspokoić dopiero koło 3-4 opakowania. Pozdrawiam !
      • Gość: arielka Re: "okres" przy pigulkach IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.04, 20:58
        plamienia plamieniami, ale gdzie okres???? powinien przeciez sie pojawic
        • vaporetto Re: "okres" przy pigulkach 25.07.04, 23:09
          To się właśnie pojawił- plamienia są dowodem chwilowo zaburzonej gospodarki
          hormonalnej organizmu- i to one właśnie stanowią "okres". Powodem do zmartwień
          byłaby dopiero sytuacja, w której nic by się nie pojawiło. A tak- jest OK,
          słowo smile Sama tak miałam.
          • misia_kasia Re: "okres" przy pigulkach 26.07.04, 17:07
            Bez obaw, ja nawet przez 2 m-ce nie miałam okresu tylko lekkie plamienia i
            wszystko jest Okej big_grin
            pozdrawiam
    • tygrysica_krakow Re: "okres" przy pigulkach 26.07.04, 19:34
      Też tak kiedyś miałam. Poszłam do gina i powiedział mi, że podczas plamienia
      caly czas złuszcza się błona śluzowa jak podczas okresu. A jeśli plamienie trwa
      długo to normalne- silniejsze krwawienie nie występuje bo długotrwałe plamienie
      to taki okres w zwolnionym tempie.
      Ja mam inny problem - dostałam krwawienia przed 7 dniową przerwą a w trakcie
      przerwy nie miałąm nawet plamienia. Moze wiecie o co tu chodzi??