Dodaj do ulubionych

brać czy odstawić?????????///

09.03.03, 18:20
mam pytanie; jestem w 28 dniu cyklu; jutro teoretycznie spodziewam sie
miesiączki, ale...no wlaśnie; biorę duphaston 1 tabletkę dziennie; dziś
zrobiłam test, który wyszedł ujemnie; bolą mnie jednak strasznie piersi, sa
wyrażnie obrzmiałe i sutki gęsto pokryte jakby 'gęsią skórką;temperatura
poranna przekracza 37 stopni...no wlaśnie, można mniemać, że jednak może
zaszłam w ciążę....nie wiem czy w tej sytuacji brać duphaston dalej, żeby nie
poronić ewentualnie na skutek odstawienia, czy też odtsawić i czekać...
czy biorąc duphaston może dojść mimo to do wystapienia okresu?
Obserwuj wątek
    • misia.j Re: brać czy odstawić?????????/// 09.03.03, 20:14
      Nie jestem lekarzem, ale mnie kazano brać duphaston do pojawienia się miesiączki (lekarz Ci nie powiedział, jak stosować?) - tak jest, gdy chodzi o starania o dziecko. Jeżeli duphaston stosuje się w innym celu, stosuje się go zwykle 16-25 d.c. (przynajmniej u mnie) i daje on tzw. miesiączkę z odstawienia. I ja zazwyczaj po duphastonie mam bardzo obrzmiałe piersi, w normalnym cyklu rzadko. A test ciążowy (ten z moczu) może nie wykazać ciąży, chociaż w instrukcji piszą inaczej. Wszystko zależy od stężenia HCG. Nie denerwuj się (wiem, że łatwo powiedzieć)i zaczekaj jeszcze. A jak masz wątpliwości - zapytaj lekarza.
    • misia.j Re: brać czy odstawić?????????/// 09.03.03, 20:17
      I jeszcze jedno. Ja niestety zawsze dostawałam miesiączkę mimo brania duphastonu. Piszę "niestety", bo dużo bym dała, żeby się nie pojawiłasad
      • elssa do misi????????/// 10.03.03, 17:56
        Witam Cię serdecznie i baaaaaaardzo dziękuję za odzew; bardzo mi pomogłas;
        powiedz, czy mierzyłaś sobie też temperaturę podczas brania
        duphastonu?????????//ja mam powyżej 37
        • misia.j Re: do misi????????/// 11.03.03, 16:39