Dodaj do ulubionych

miesiaczka

26.05.07, 15:34
Jakie sa Wasze sposoby na pozbycie sie silnego bólu brzucha podczas
miesiaczki??
Obserwuj wątek
      • patex87 Re: miesiaczka 27.05.07, 15:56
        to prawda tabletki antykoncepcyjne ale to nie wszysto ... musza byc tabletki
        dobrze dobrane ... ja sie kilka lat meczylam a potwornym bolem ... przechodzilam
        meczarnie ... w nocy sie potrafilam obudzic i na kleczkach isc po tabletke ktore
        pomagaly na chwile ... kazdy mi mowil spokojnie po ciazy przejdzie ... he ...
        tym czasem do ciazy daleko ;) zazywalam tabletki harmonet ale i tak nie pomogly
        napoczatku bylo dobrze a pozniej wzow bole ... probowalam tez troszke cwiczyc
        podobno to rozluznia miesnie, bralam kapiele tylko nie gorace ale nic ... wkoncu
        mój lekarz postanowil zmienic mi tabletki na yasminelle i ... efekt jest
        rewelacyjny ... teraz nawet w 1 dzień miesiaczki mogę iśc na impreze biegac i
        niewiadomo co jeszcze ;) hehe ale wiadomo nie gwarantuje ze akurat na Ciebie
        podziala yasminelle jak na mnie ;) bo to rzecz indywidualna ... ale mozesz
        sprobowac ;) jak cos to zdaj relacje jak Ci poszlo heh pozdrawiam ;)
      • bpaczek Re: miesiaczka 27.05.07, 22:02
        > tabletki anty - znika owulacja i tym samym znika problem

        To nie ten problem, podczas miesiączki to nie bóle owulacyjne. Jeżeli bóle są
        nasilniejsze w pierwszym dniu, a potem zanikają to świaczy o wąskiej szyjce
        albo zgięciach macicy, kwestia budowy i nie ma rady. Minie po porodzie, gdy w
        naturalny sposób przejście sie rozepcha. Środki przeciwbólowe o działaniu
        rozkurczowym mogą przynieść ulgę, ale jak tylko można to zamiast się truć -
        położyć się, przeczekać.
        Natomiast jeżeli bóle nasilają się pod koniec miesiączki, to może być objaw
        chorobowy.
        Zresztą wizyta u ginekologa przyda się, choćby dla uspokojenia, że nie dzieje
        się nic poważniejszego.
        • maryshaa A oprócz hormonów.... 28.05.07, 09:21
          ..... na ból brzucha proponuję np termofor z ciepłą wodą położyć na brzuchu i
          poleżeć. Albo wejść pod prysznic i zrobić sobie masaż brzucha ciepłą wodą ( ale
          nie gorącą żeby nie dostać jakiegoś krwotku). Pomaga wszystko co rozluźnia.
          Albo aktywność fizyczną, żeby się nie forsować, ale rozruszać trochę np spacer
          z psem, porzucać psiakowi patyk, on będzie szczęśliwy a ty zapomnisz o bólu :-)
            • lucciola4 Re: A oprócz hormonów.... 31.05.07, 22:05
              przez wiele lat męczyły mnie bardzo silne bóle brzucha, 1 dnia "chodziłam po
              Ścianach" z bólu, mdlałam miałam dreszcze , wymiotowałam....straszne
              przezycia..nie umiałam poradzic sobie w zaden sposob, wiec zaczęłam stosować
              tabletki antykoncepcyjne, mimo iz była dziewica i nie współżyłam.pomogły mi, ale
              po odstawieniu po paru miesiącach ból brzucha znowu sie pojawił.

              Bardzo dobrym , nieszkodliwym i skutecznym sposobem jest refleksologia- masaz
              stóp punkty odowiadajace jajnikom znajdują sie pod zewnetrzna koską i nad
              kostka..wystarczy po pare minut przed miesiaczka rozmasowywac te zpunkty , a
              miesiaczka bedzie niebolesna lub duzo mniej bolesna..dobrze jest sie tez
              rozciagnąc, jakies .rozciagajace...NAPRAWDE POECAM , TO SKUTECZNE SPOSOBY!!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka