Dodaj do ulubionych

Zdalna praca

04.12.11, 22:46
czy ktoś z Was pracował zdalnie w domu? Mam taką możliwość, fakt umowa o dzieło badz własna działalność ale tez z racji iż nie mam opieki do dzieci to chyba dobre wyjście? Zarobiłabym tyle samo co teraz a nie ponoszę kosztów dojazdu no i mogłabym dzieci spokojnie ze szkoły odbierać.
Obserwuj wątek
    • bramstenga Re: Zdalna praca 05.12.11, 07:45
      Ja pracuję tak od prawie 20 lat. Dobrze sobie wszystko przelicz, bo jednak w porównaniu z etatem własna działalność wiąże się ze sporymi kosztami, które musisz ponosić Ty. W zamian możesz sobie odliczać poniesione wydatki, ale ich wysokość bardzo zależy od rodzaju działalności, no i osobistej bezczelności (ja jestem tłumaczką/redaktorką i kosztów właściwie nie mam w ogóle, niestety). Teraz moje dzieci są duże, ale kiedy były małe, musiałam i tak zatrudniać opiekunkę, mimo że formalnie "siedziałam w domu" (czego zresztą mąż nie był w stanie zrozumieć). Taka praca wymaga też mnóstwo samodyscypliny, ale to chyba oczywiste. Ale mi osobiście bardzo odpowiada.
    • malgolkab Re: Zdalna praca 05.12.11, 09:18
      ja pracuję zdalnie, ale oprócz umowy o pracę (wcześniej 1/2 etatu, od jakiegoś czasu 3/4). Swojego czasu zastanawiałam się nad sama pracą zdalną- jest płatna dużo lepiej niż etat, ale póki co nie ryzykuję, bo umowa o pracę to jednak stała wypłata w danym terminie, L4 (którego co prawda prawie nigdy nie biorę, ale zawsze może coś mnie zaskoczyć).
      Dla mnie idealne jest takie połączenie, bo zarabiam więcej niż będąc na pełny etat, a poza domem spędzam procentowo mniej godzin.
    • ciociacesia fajna sprawa 06.12.11, 17:21
      ale jak juz wroca ze szkoly to cuiezko sie pracuje
      • malgolkab Re: fajna sprawa 08.12.11, 10:36
        ciociacesia napisała:

> ale jak juz wroca ze szkoly to cuiezko sie pracuje