Dodaj do ulubionych

FIAT PUNTO

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.05, 10:00
MOGĘ KUPIĆ FIATA PUNTO Z ROKU 2000. CZY WART JEST 17 TYS ZŁOTYCH? PROSZĘ O
POMOC GDYŻ JESTEM LAIKIEM
Obserwuj wątek
    • emenemki Re: FIAT PUNTO 17.10.05, 10:33
      Wszystko zależy od:
      - przebiegu,
      - silnika,
      - wyposzażenia,
      - ilości drzwi,
      - niestety również koloru...

Napisz coś więcej na ww. tematy, to będzie więcej do powiedzenia. Ale za 17k
      można poszukać czegoś trwalszego :-) Miałem fiata, to wiem...
      • bambii Re: FIAT PUNTO 17.10.05, 11:14
        Fiat ?? nieeee tylko nie to :)
        W kazdym aucie najwazniejsze jest to czy nie byl bity, bo kazde bite nie nadaje
        sie do jazdy chociaz bylby super powyciagany - strefy zgniotu zgniataja sie
        tylko raz :).
        Osobiscie zapropnowalbym Tobie starsze auto ale wyzszej klasy np. Audi -
        bedziesz zadowolony. Ale wszystko zalezy ile jezdzisz , gdzie i jakie masz
        wymagania od auta (komfort, bezawaryjnosc, koszty utrzymania etc.)
          • bambii Re: FIAT PUNTO 17.10.05, 14:19
            oj emenemki, wez raport decry i zobacz ktore auto jest bardziej awaryjne Audi
            czy Fiat.
            Poza tym Audi i Fiat to przepaść jakościowa.
            • bambii Re: FIAT PUNTO 17.10.05, 14:29
              > Poza tym Audi i Fiat to przepaść jakościowa.

Zeby uscislic , nie pisze tutaj o wykonaniu ale o komforcie jazdy.
              Nie ma to jak Audi quattro 2,8 V6 ale przy tych cenach benzyny to trzeba miec
              stacje paliw :(, polecam silnik 1,9 TDI dobre osiągi i konsumpcja na poziomie
              6-7 litrow ropy.
            • Gość: Emti Re: FIAT PUNTO IP: 80.51.51.* 17.10.05, 14:30
              Najwazniejsza jest rownowaga,
              cena i koszty uzytkowania do jakosci.
              Co z tego ze kupie sobie Audi,Mesia czy jakas Toyote,jak nie bedzie mnie stac