krwia_tleniona 09.07.06, 10:07 Zwracam sie z prosba do wszystkich spedzajacych wakacje w Vegas...Jak sie tam mieszka , jak sie tam pracuje? Czy moze sa wsrod Was, studenci spedzajacy tam "pracowicie " wakacje? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
zbuntowany8aniol Hej Krwia_tleniona!!! 09.07.06, 12:28 Serdecznie witam na Forum Co do Twojego watku,to ja pasuje,moze ktos bedzie wiedzial cos w tym temacie)) Odpowiedz Link
krwia_tleniona Re: Hej Krwia_tleniona!!! 09.07.06, 14:27 Dzieki za mile przyjecie.. Mam nadzieje, ze ktos mi udzieli info na temat Vegas...Bo chcialabym sie tam wybrac w przyszle wakacje, skorzystac jeszcze z tego, ze jestem studentka... A Ty moze mieszkasz lub pracujesz w USA? A moze bylas tam kiedys? Odpowiedz Link
zbuntowany8aniol Malgorzato 09.07.06, 14:38 Nie,nie mieszkam w USA Pisze z Polski,wiele osob tu jest z Polski,ale napewno znajdzie sie ktos z USA,kto udzieli Ci informacji PS.A co studiujesz jesli wolno spytac???? Odpowiedz Link
krwia_tleniona Re: Malgorzato 09.07.06, 15:44 Filozofie i psychologie. Filozofie koncze w tym roku A Ty, tez cos studiujesz? Moze sie wybierzemy razem do Vegas? Odpowiedz Link
zbuntowany8aniol Malgorzato 09.07.06, 19:37 Ja juz jestem na wylocie i pisze prace A przez dobrych 6 lat studiowalam (ladnie jeszcze nie skonczylam,a juz pisze,ze studiowalam) technologie zywnosci Do Vegas???Ale mnie rozbawilas,heheh.....kto to wie gdzie ja bede za rok,hmmm...ale sie usmialam) PS.Napisalas,ze konczysz w tym roku filozofie,a co z psychologia???Czy to osobne kierunki??? Odpowiedz Link