Dodaj do ulubionych

Fryzjer Leszno 8

IP: 159.245.16.* 08.11.10, 11:30
Jezeli chcecie zostać przed wazna uroczystoscia olani przez fryzjera to koniecznie umowcie wizyte u fryzjera na ulicy Leszno 8. Wizyte (modelowanie wlosow) mialam umowiona na godzine 16 z tygodniowym wyprzedzeniem, przed waznym spotkaniem ktore odbywalo sie o 19. Po zjawieniu sie w salonie dowiedzialam sie ze maja opoznienie ....i najblizszy termin na jaki moga mnie umowic to 19....Po pierwsze mozna zadzwonic odpowiednio wczesniej do klienta i poinformowac o takim opoznieniu bo nie sadze ze nagle za 15 czwarta sie zorientowali ze maja obsowe 3godzinna! A po drugie.... chyba rozumiecie moja frustracje!!! A pani nie byla zbyt przejeta tym co sie stalo.
Nie polecam
Zdecydowanie NIE POLECAM!
Obserwuj wątek
    • Gość: iga Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.ipa.com.pl 18.08.11, 12:18
      potwierdzam! maska to byla zwykla odzywka, natomiast fryzjerka byla FATALNA! poprosilam ja o konkretne ciecie, ona ciela i ciela, a jak na koniec powiedzialam, ze prosilam jednak o wieksze skrocenie, to odparla, ze uwaza, ze powinny byc dlugie! poza tym wycieniowala mi wlosy tak, ze na jednej polowie glowy polowa wlosow jest krotka, siega mi do polowy glowy, fryzura wyglada okropnie! wlosy w ogole sie nie ukladaja, a po innym fryzjerze same ukladaly sie w piekne fale. zdecydowanie odradzam bo to amatorzy!
    • Gość: M Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.12, 15:21
      Wczoraj byłam w tym salonie. Wizytę miałam umówioną na 17:30, byłam o 17:35, powiedziano mi, że muszę poczekać. Usiadłam wzięłam gazetkę, czytam i czekam... minęło ok 15min... fryzjerka pytała drugiego fryzjera do kogo ja jestem... po chwili przyszła kosmetyczka i mówi: "mam tu zapisane, że ma pani dwa kupony, nie zdążymy dziś zrealizować obydwu, proszę wybrać na którym pani bardziej zależy. Zdziwiło mnie to i mówię, ale ja specjalnie się zapisałam żeby wykorzystać obydwa na raz. "No niestety zazwyczaj informuje, że jeśli będzie taka możliwość to dwie usługi zostaną zrealizowane" na nic zdało się mówienie, że czekam już 20 min i jestem bardzo rozczarowana- musiałam wybrać jedną usługę. Zabieg rozpoczął się o 18.
      Od razu wspomnę, że już po raz drugi rozczarowałam się terminem. W połowie grudnia dzwoniłam umówić się na manicure i rzęsy, zostałam zapisana na 30 grudnia co mnie bardzo ucieszyło, że tak przed samym sylwestrem :)
      Dzwoniłam w piątek 30.12 upewnić się do godziny zabiegu, a co się okazało, że coś przekręciłam, bo " na dziś nie jestem zapisana, pewnie byłam zapisana na wczoraj, bo kilka pań nie przyszło", a ja na to, że wczoraj to ja miałam umówioną wizytę u dentysty, dlatego na pewno nie mogłam być równolegle zapisana do kosmetyczki. Pani na to, że niestety ma już kalendarz na nowy rok i nie ma możliwości sprawdzenia czy ja byłam umówiona na poprzedni dzień. Rozmowa polegała na tym, że ja swoje, a pani swoje, była przy tym bardzo nie uprzejma. Zamiast przeprosić za pomyłkę, od razu zaproponować dogodny dla mnie termin, to dyskusja trwała, aż w końcu to ja stwierdziłam, że to do niczego nie prowadzi i poprosiłam o podanie wolnego terminu.
      Podczas wczorajszego zabiegu pani wspominała właśnie jak to było w sylwestra, że kobiety przychodziły godzinę później niż były zapisane i próbowały się wcisnąć. Ogólnie była całkiem miła, ale małomówna, w związku z czym zdrzemnęłam się ;)
      Z kolei po skończonym zabiegu ok. 19:05, gdy ja zbierałam się do wyjścia, następna klientka zapytała się, na którą to godzinę była ona umówiona, na co kosmetyczka odpowiedziała, że na 18:30, ale pani miała zabieg- wskazując na mnie i przedłużyło się...
    • Gość: joa_super_fryzjer Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.nencki.gov.pl 26.01.12, 10:53
      Widze, ze nie należę do grona zadowolonych z usług w tym salonie. A muszę powiedzieć, że strzygłam się tam wczoraj drugi raz i bardzo mi odpowiadała i Pani, która mnie strzygła i efekt, jaki osiągnęła. Nie jestem z reguły wymagająca, a zawsze pozostawiam sobie furtke, że może wyjść to, czego nie oczekuje, gdyż mam trudne do cięcia włosy, a w tym punkcie Pani sobie świetnie radzi z moimi włosami i na pewno do niej wrócę za ok 2,5 miesiąca...
      I cieszę się, że nie weszłam na powyższe opinie przed wizytą....
      Pozdrawiam i życzę powodzenia, gdyż wiem, że znaleźć odpowiedniego dla siebie fachowca jest trudno!!!!
      • Gość: Ania Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.dynamic.chello.pl 16.04.12, 21:36
        Dzisiaj byłam u tej Pani w zakładzie - również z Grupona i.... TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!! dlaczego ja tu nie zajrzałam wcześniej. Mam żółto-rude włosy na odrostach a popielate końcówki!!!! jak tylko skończyła powiedziałam , że mi się nie podoba i żeby mi poprawiła na co odpowiedziała, że nie może bo kupiłam grupon na farbowanie a nie utlenianie i że nic mi nie poprawi !
        To jest skandal !!!!!!!!!
        Tak tego nie zastawie i nie polecam najgorszy zakład na jaki natrafiłam w moim życiu ......:(
    • Gość: zośka Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.acn.waw.pl 17.02.12, 10:34
      Zakupiłam kupon rabatowy MyDeal na usługę w tym salonie. Kilkunastokrotne próby dodzwonienia się - bez rezultatu, w końcu doszło do rozmowy telefonicznej. Wybitnie nie miła paniusia nie dała dojść do głosu i poleciła przysłać SMS numer telefonu, na który oddzwoni późnym popołudniem. Dodam, że "akcja promocyjna" na MyDealu jest wciąż przedłużana, więc i termin realizacji usługi, nawet w przybliżeniu, pozostaje w sferze domysłów. NIE POLECAM.
        • Gość: zyf Re: Salon Freya IP: 31.179.132.* 02.01.13, 11:56
          Ostrzegam przed oszustką Jolantą K. z Salonu Freya, chciałam skorzystać z usługi, niestety pani J.K okazała się lawirantką, nie można ani sie z nią umówić, ani odzyskać pieniędzy, sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Praw Konsumentów.
          • Gość: nika Re: Salon Freya IP: *.adsl.inetia.pl 07.02.13, 19:41

            jestem w podobnej sytuacji. kilkadziesiąt telefonów, kilka sms i zero jakiejkolwiek odpowiedzi ze str salonu. PO moich próbach interweniowania przez gruper ,Pani Jola k. odpisała mailem gruperowi, że nie otrzymała smsów!!!! wysłałam więc zdjęcia telefonu z treścią i datą smsów. gruper odpowiedział, że nie mam podstaw do reklamacji, a opinie z forum , które przytoczyłam są dla nich bez znaczenia!!! SKANDAL!!! MAJĄ świadomość, że nie jest to pierwszy przypadek, kiedy ten salon oszukuje i naciąga klientów i NIE REAGUJĄ!!! DZIELĄ SIĘ naszymi pieniędzmi z oszustami i arogancko nas zbywają!!! proszę o odpowiedz, czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze za niewykonany zabieg w salonie freya??? może większą grupą napiszemy w tej sprawie do Rzecznika Praw Konsumentów. POZDRAWIAM
            • Gość: wirga.m@wp.pl Re: Salon Freya IP: *.ibd.gtsenergis.pl 28.03.13, 15:42
              No ja probuje sie dodzwonic od sstycznia i dzis mi sie to udalo. pani mi powiedziala zebym zadzwonila po swietach i umowila sie. a wolne terminy sa po 16 kwietnia. jezeli spieprza mi rzesy ,albo nie zrobia nic ,to ja sie zglaszam. a powiem szczerze ze kobitta odebrala ode mnie po tym jak napisalam na nia skarge do okazika.
      • Gość: Anna Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.home.aster.pl 23.01.13, 14:38
        ostrzegam wszystkich przed wizytą w tym "salonie"! niestety kupiłam na gruperze kupon na przedłużanie rzęs (teraz mam zapalenie spojówek i biorę antybiotyk, ale o tym za chwilę). Kobieta - fatalna! chamska, niegrzeczna, okropny stosunek do klienta! zanim dodzwoniłam się, w celu umówienia terminu wizyty, minął miesiąc. Kobieta nawrzeszczała na mnie, że wydzwaniam, że jestem nienormalna, że ona pracuje i nie może odebrać. Jednak przedłużając mi rzęsy pozwoliła sobie odebrać 3 razy telefon i odpisać na 10 smsów. Przykleiła kilka rzęs, wynik końcowy marny. Teraz najważniejsze - na następny dzień rano udałam się do lekarza, okazało się że mam obustronne ZAPALENIE SPOJÓWEK, biorę antybiotyki i towarzyszy mi ciągły ból oczu! niekompetentna "kosmetyczka" w pośpiechu nawaliła mi kleju do oczu i do tego musiała używać jakiś brudnych narzędzi. Ostrzegam przed wizytą!
    • Gość: gość Re: Salon Freya IP: *.128.67.194.static.crowley.pl 21.05.12, 09:50
      odradzam kupowanie wszelkich gruponów, gruperów itd tej firmy!zapisy są od pon na bieżący tydzień, ale oczywiście stałę klientki mają prawo zapisywać się z wyprzedzeniem, tak więc jak kuoicie kupon to miejcie na uwadze, że niestety możecie zrealizować go w terminie dogodnym nie dla Was lecz dla salonu. Pozdrawiam!
      • Gość: Bea Re: Salon Freya IP: 193.105.35.* 22.05.12, 10:27
        Nie wiem jak cały „salon” ale kobieta, która przedłuża paznokcie i rzęsy nie powinna w ogóle pracować z klientem. Mam taką opinię jeszcze tam nie będąc. W lutym w tym samym czasie w zakupach grupowych były dwie oferty „salonu” dotyczące przedłużania rzęs. Jedna dotyczyła przedłużenia rzęs a druga uzupełnienia rzęs. Ponieważ oferty były bardzo podobne nie zwróciłam uwagi, że są dwie różne i niechcący kupiłam na uzupełnienie rzęs. Kiedy zadzwoniłam i umawiałam się na wizytę zorientowałam się, że kupiłam nie ten kupon co potrzeba. Ponieważ w regulaminie grupera jest zapisane, że mogę zwrócić zakupioną ofertę w ciągu 10 dni chciałam z tego skorzystać i poinformowałam o tym kosmetyczkę. Z jej głosu wywnioskowałam, że nie jest zadowolona, coś odburknęła i odłożyła słuchawkę. Po 5 min. oddzwoniła i już bardzo miłym głosem zaproponowała, że mogę dopłacić na miejscu w salonie różnicę pomiędzy ofertami w wysokości 10 zł i zamiast uzupełnienia przedłuży mi rzęsy. Ucieszyłam się, bo w końcu to moje gapiostwo i zamiast zwracać zakupioną ofertę i wykupić nową tą właściwą – chociaż to też nie byłby wielki problem, mogłam uregulować różnicę pomiędzy kuponami na miejscu). Ponieważ miałam jeszcze robić makijaż permanentny (w innym salonie kosmetycznym) to Pani mnie nie zapisała tylko powiedziała, że jak już go zrobię i wszystko się wygoi to mam zadzwonić i się umówić. Terminy oczekiwania na wizytę nie są długie, więc wystarczy jak zadzwonię na kilka dni przed dniem, w którym bym chciała przyjść. Po miesiącu zadzwoniłam, umawiam się i przypominam sytuację jaka zaszła z kuponami a Pani na to (nadmieniam, że to na pewno ta sama kobieta, z którą rozmawiałam wcześniej), że to niemożliwe żeby coś takiego mi zaproponowała, że chce ją naciągnąć itp. Jestem poważną kobietą i zachowanie tej kosmetyczki po prostu mnie oburzyło. Potraktowała mnie jak naciągaczkę i oszustkę. Moje usilne próby przypomnienia jej sytuacji, jaka miała miejsce spełzły na niczym. Na koniec powiedziała z ironią w głosie: „no dobrze, niech Pani będzie, pierwsze wolne terminy mam na koniec maja, to i tak wcześnie bo Pani kupon jest ważny do połowy sierpnia” – czyli za dwa miesiące a nie za parę dni tak jak mówiła wcześniej. Oczywiście zrezygnowałam z wizyty u tej Pani i nie dlatego, że wizyta miała odbyć się za dwa miesiące ale dlatego, że zostałam obrażona przez kosmetyczkę z tego salonu i czuję się przez nią oszukana. Myślę, że tak tego nie zostawię bo w końcu zapłaciłam za wizytę, która się nie odbyła 49 zł i nie zamierzam podarować tej kobiecie pieniędzy w prezencie.
        • Gość: Anna Re: Salon Freya IP: *.home.aster.pl 23.01.13, 14:34
          ostrzegam wszystkich przed wizytą w tym "salonie"! niestety kupiłam na gruperze kupon na przedłużanie rzęs (teraz mam zapalenie spojówek i biorę antybiotyk, ale o tym za chwilę). Kobieta - fatalna! chamska, niegrzeczna, okropny stosunek do klienta! zanim dodzwoniłam się, w celu umówienia terminu wizyty, minął miesiąc. Kobieta nawrzeszczała na mnie, że wydzwaniam, że jestem nienormalna, że ona pracuje i nie może odebrać. Jednak przedłużając mi rzęsy pozwoliła sobie odebrać 3 razy telefon i odpisać na 10 smsów. Przykleiła kilka rzęs, wynik końcowy marny. Teraz najważniejsze - na następny dzień rano udałam się do lekarza, okazało się że mam obustronne ZAPALENIE SPOJÓWEK, biorę antybiotyki i towarzyszy mi ciągły ból oczu! niekompetentna "kosmetyczka" w pośpiechu nawaliła mi kleju do oczu i do tego musiała używać jakiś brudnych narzędzi. Ostrzegam przed wizytą!
        • Gość: Marta Re: Salon Freya IP: *.home.aster.pl 04.02.13, 11:19
          Stanowczo odradzam wizyty w salonie Freya! Nie dość, że p. Jola nie odbiera telefonu, to jej stosunek do klienta jest karygodny! Kupiłam gruper na przedłużanie rzęs i jak już wreszcie się zapisałam( oczywiście musiałam wybrać się do salonu osobiście, bo na kontakt telefoniczny nie ma co liczyć) to p. Jola zadzwoniła do mnie 2h przed zabiegiem pytając czy dostałam wczoraj jej wiadomość o przelozeniu wizyty( żadnej wiadomości nie dostałam). Zgodziłam się na przełożenie wizyty, przyjechałam i p. Jola odesłała mnie do domu mówiąc, że albo pokaże jej wydrukowany gruper( regulamin grupera mówi, ze kod może być okazany w formie elektronicznej, ale p. Jola najwyraźniej nie pofatygowala się, żeby go przeczytać) albo nici z zabiegu( dodała także, ze jak chce to mogę zapłacić za zabieg 400zl i mi zrobi rzęsy). Nigdy nie spotkałam się z taką bezczelnością ze strony usługodawcy.
        • karwas_18 Re: Salon Freya 18.02.13, 19:00
          Moja uwaga dotyczy salonu Freya na u. Korotyńskiego 20. Podobna sytuacja - wykupiony gruper na przedłużenie rzęs. Najpierw ogromne problemy z zapisami, jakieś alpejskie kombinacje z wiadomościami na sekretarce i oddzwonieniami, zapisy po terminie uwzględnionym w ofercie.
          Ale wreszcie zadowolona pędzę owego wyczekiwanego dnia do salonu...no niestety zadzwoniłam, że parę minut się spóźnię ze względu na gigantyczne korki na mieście. Pani odpowiedziała, że ze względu na renomę firmy nie może mi wykonać zabiegu później niż o 17.10 ( zapisana byłam na 17.00). W szaleńczym tempie dotarłam więc do salonu o 17.11 i...co?
          Pani już nie było, chociaż salon miał być czynny do 18.00. Zostałam ogołocona na 89 zł.
          Więc jak zliczyć poszkodowane klientki, to chyba niezły interes?
      • dotson Re: Salon Freya 12.09.12, 15:24
        Witam,
        Chciałabym podzielić się swoimi wrażeniami z kontaktu z panią Jolą z salonu Freya.
        Przede wszystkim ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!! Pani Jola sama zadecydowała jakiej długości i grubości rzęsy mi założy. Twierdziła, że innych się nie da poza tym ona się na takie nie zgodzi bo moje rzęsy są za słabe i cienkie. Kompletnie ignorowała moje sugestie i prośby o założenie takich które będzie widać.
        Czy nie po to przypadkiem dokleja się sztuczne rzęsy by wyglądały lepiej na grubsze i dłuższe???? Efekt był taki, że rzęsy wyglądały jak po lekkim muśnięciu maskarą ... . Gdybym chciała aby tak wyglądały nie decydowałabym się na zabieg tylko umalowała oczy. TOTALNA STRATA PIENIĘDZY. Zaznaczam, ze robiłam już rzęsy w innym salonie i były przepiękne! (jakoś wtedy moje rzęsy udźwignęły ich ciężar;))
        Poza tym pani była wyjątkowo zarozumiała i wyniosła, traktowała mnie - klientkę jak gó...arę. Co jakiś czas mówiła niby ogólnie, ze przecież sa inne salony i ona nikogo na siłę nie będzie trzymać...
        Poza tym jak się wcześniej je gołąbki lub chińszczyznę to dobrze by było chociaż wziąć gumę do żucia ... albo maseczkę.
        Umówienie się też było katorgą. Próbowałam 3 razy, pierwszy raz pani twierdziła, że wszystkie terminy na przestrzeni dwóch tygodni są zajęte a w nadchodzącym miesiącu nie robi jeszcze zapisów. Za drugim razem usłyszałam, że pracownica jest na urlopie i żebym zadzwoniła w przyszłym miesiącu (czyli za 3 tyg.) Podczas każdej rozmowy była niemiła i wyniosła. W końcu udało mi się umówić, teraz żałuję ... pieniądze i tak stracone a do tego czas... nigdy więcej salonu Freya i Pani Joli ...
    • Gość: zarośnięta Koszmar Salon Freya IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.05.12, 09:54
      Wykupiłam bony do FREYA na depilację. Nie było na nich pełnego numeru telefonu do salonu. Pozyskałam go dzięki wyszukiwarce internetowej. Od końca kwietnia próbowałam dodzwonić się do s.FREYA. Zastała informację nagraną na automat, że z racji długiego weekendu salno nie pracuje do 7 maja /co było dla mnie zrozumiałe/. W dniu 7 majaj, poniedziałek nadal usłysząłam ten sam komunikat.
      Wwtorek nikt nie odbierał telefonu. Nie było również możliwości pozostawienia informacji z prośbą o zapis.
      Dopiero w dniu 9 maja /środa/ udało mi się nawiązać kontakt z pracownikiem zakładu.
      Zależało mi na wizycie w dniu 18 maja, otrzymałam informację, że zapisy dokonywane są w poniedziałki na bieżący tydzień. Powiedziano mi, że nie ma możliwości zapisu z wyprzedzeniem - co dla mnie było zaskakujące. Korzystam z wielu usług na naszym rynku, po raz pierwszy spotkałam się z taką praktyką.
      Jednocześnie nikt nie był w stanie zagwarantować mi, że w poniedziałek 14 maja zostanie odebarny telefon i będę mogła zapisać się właśnie na 18 maja. Nie udało mi się dodzwonić do salonu 14 maja ...ani potem.

      Wczoraj - poniedziałek - kilkakrotnie usiłowałam dodzwonić się do FREYA, bezskutecznie. Włączała się automatyczna sekretarka. Tym razem zmieniono powiadomienie - "....można zapisywać się telefonicznie". Wysłałam więc sms z prośbą o zapis na 25 maja /godz. 12.30/, pozostawiłam także wiadomość z prośbą o zapisanie mnie na w/w termin.
      W dniu dzisiejszym - wtorek - zadzwoniono do mnie z informacją, że nie ma miejsc w tym tygodniu i nie mogę skorzystać z usługi. Zapytałam, kiedy więć należy dzwonić, by ktoś odebrał połączenie!!! Skoro w poniedziałek już nie ma wolnych miejsc na cały tydzień i tylko w poniedziałek można się zapisywać??!! Wtedy pani zaproponowała mi termin 5 czerwca.. czyli z wyprzedzeniem dwutygodniowym. Zapytałam, czemu więc, gdy dzwoniłam 9 maja nie mogła mnie zapisać również z wyprzedzeniem tygodniowym, na dzień na którym mi bardzo załeżało??. Dowiedziałam się, ze w drodze wyjątku dostałam taką propozycję. To manipulacja i brak profesjonalizmu! Nie będę brała dnia wolnego w pracy, po to by skorzystać z łaski dopuszczenia do depialcji nóg w salonie FREYA!.

    • Gość: gościnnieM Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.play-internet.pl 03.06.12, 16:40
      również odradzam, wykupiłam kupon na przedłużanie rzęs w lutym, od 2 miesięcy nie mogłam się dodzwonić i umówić na wizytę, kiedy w końcu mi się to udało, i przyjechałam spóźniona na wizytę 15 minut, pani stwierdziła że to jest 20 minut i że to tak jakbym w ogóle nie przyszła, nie mogła zrozumieć tego że trudno jest się do nich dostać z drugiego końca warszawy, że są przebudowy itd ;/ Pani była bardzo niemiła, przepisała mój numer kuponu (myślałam że usługa się odbędzie) po czym powiedziała że mogę dzwonić pod koniec czerwca i że jak będzie wolny termin to mnie przyjmie i że i tak robi mi tym uprzejmość że niby mi nie przepada kupn. Z tym że kupon ma ważność do końca czerwca właśnie, poza tym spisała już numer kuponu czyli to tak jakby wizyta się odbyła. Nie wiem co o tym sądzić, nie podaruje jej pieniędzy wydanych na kupon ;/ będę próbowała dalej, może po udanej wizycie zmienie zdanie, ale na razie trudno cokolwiek innego powiedzieć o tym "profesjonalnym gabinecie"
    • Gość: agulec Re: Salon Freya IP: *.tktelekom.pl 06.06.12, 10:28
      Byłam tam na manicurze i pedicurze z bonem rabatowym i wyszłam zadowolona. Nie miałam też żadnych problemów z umówieniem wizyty. Czyste miejsce, Pani też bardzo miła. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Nie mam uwag i cieszę się że nie weszłam tu przed wizytą bo pewnie bym się uprzedziła zupełnie niepotrzebnie. Polecam i jestem zdania że każde miejsce trzeba samemu sprawdzić a nie sugerować się tym co mówią inni.
    • Gość: klijentka Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.06.12, 19:57
      witam,robiłam sobie tam prostujący zabieg na włosy keratine global,za pierwszym razem byłam bardzo zadowolona,ale po kilku miesiącach zrobiłam tam ponownie i efekt dużo gorszy.Robiła mi to uczennica i chyba bardzo oszczędzała na produkcie,jestem miesiąc po zabiegu a praktycznie włosy już się puszą i się nie układają tak jak było to za pierwszym razem.Pani fryzjerka była mało przyjemna kiedy nie chciałam kupić od niej szamponu i odżywki za łączną wartość 200zł.
    • Gość: klijentka Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.06.12, 20:11
      witam,robiłam sobie tam prostujący zabieg na włosy keratine global,za pierwszym razem byłam bardzo zadowolona,ale po kilku miesiącach zrobiłam tam ponownie i efekt dużo gorszy.Robiła mi to uczennica i chyba bardzo oszczędzała na produkcie,jestem miesiąc po zabiegu a praktycznie włosy już się puszą i się nie układają tak jak było to za pierwszym razem.Pani fryzjerka była mało przyjemna kiedy nie chciałam kupić od niej szamponu i odżywki za łączną wartość 200zł.Nie polecam tego salonu.
    • gabi_1234 Re: Fryzjer Leszno 8 17.06.12, 20:02
      Witam ja korzystam z uslug Salonu Stile di vita juz ponad dwa lata,niedaleko pracuje wiec lokalizacja ok.Ja moge ze swojej strony bardzo polecic fryzjerow .Salon jest nowoczesny ,kosmetyki profesjonalne i fryzjerzy mlodzi i znaja sie na tym co robia.Kosmetyczka o ktorej piszecie wynajmuje pomieszczenie w tym salonie i to oddzielna dzialalnosc u niej jeszcze nie bylam na zadnym zabiegu wiec sie nie wypowiem ale FRYZJERA POLECAM!!!!!!!gabi
      • Gość: MASAKRA ! Re: Fryzjer Leszno 8 IP: 31.178.124.* 23.06.12, 11:56
        koszmar, koszmar i jeszcze raz koszmar, przyjechałam o umówionej godzinie, Pani poinformowała mnie o delikatnym opóźnieniu, które trwało 40 minut!!!!!!, w między czasie przyszły dwie klientki, które niezadowolone z opóźnienia sapały, Pani która zakładała mi rzęsy zrobiła mi to byle jak w 30 minut!!!!!!, zrobiła mi to niedokładnie, nie dokończyła, na końcach od zewnątrz w ogóle mi nie założyła !!!!!, rzęs przykleiła bardzo mało i króciutkie bo jak powiedziała ta oferta obejmuje tylko te najkrótsze rzęsy za 400 zł, kpina jakaś, w ogóle nie było różnicy, na dodatek tylko wsiadłam do samochodu to rzęsy już mi wypadały, dodam ze miałam kupon z Okazika za 59 zł, myślę ze jakbym zapłaciła 400 zł, 500 zł lub 600 zł to by sie może przyłozyła bardziej, a tak to mnie po prostu olała, w życiu nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu,miałam już zakładane kiedyś rzęsy, grube, gęste i długie, które trzymały mi sie prawie 3 miesiące i nie były załozone na odwal sie w 30 minut!!!!, te wypadają kępkami, dopiero drugi dzień, a ja nie mam połowy z tej niewielkiej ilości którą założyła NIE POLECAM !!!!!, SZKODA MI TYCH 59 ZŁ, CZASU I BENZYNY !!!!!!
        • Gość: rwe Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.ip.netia.com.pl 26.06.12, 09:31
          ludzi to dlaczego bezmyslnie kupujecie kupony, zamiast poczytac, i poszukac opinii w internecie, keidsy oplacalo sie kupic kupony bo dobre firmy chcialy sie rozreklamwoac i tak na przyklad poznalam kilka fajnych restauracji, do ktorych teraz chodzimy, mamy karte stalego klienta i jest fajnie, a te wszystkie uslugi kosmetyczne to przeciez wiadomo czego sie spodziewac, najgorsze kosemtyki bo klient z gruponem itp, nie szkoda wam czasu zdrowia i nerwow?
        • 1annnna1 Re: Fryzjer Leszno 8 22.08.12, 23:38
          Jestem kolejną ofiarą tego BEZNADZIEJNEGO salonu, grrr..
          Zaczęło się od umawiania na wizytę (przedłużanie rzęs), co było nie lada zadaniem. W końcu udało mi się umówić na 4 lipca 2012 na godz. 20. Niestety uciekł mi z przed nosa autobus, a kolejny miałam za 10 min, więc zadzwoniłam do salony by poinformować ich o tym, ale... numer był przez cały czas niedostępny, 0 kontaktu. Wysiadłam z autobusu 20:10 (a salon jest ze 150 m od przystanku) i zadzwoniła Pani z salonu, że ma rozładowany telefon i dzwoni od koleżanki z salonu i że chciała mnie tylko poinformować, że ona już sobie poszła. Moje prośby na nic się zdały, Pani mi tylko zagroziła, że powinna mi anulować kupon, bo nie zgłosiłam jej tego faktu 24 h wcześniej (mhh, no ciekawe jak????). Pani była chamska i nie dawała sobie nic powiedzieć. Umówiłyśmy się na kolejny termin 22.08.2012 i co......?
          Korzystam często z usług kosmetycznych, ale Z TAKIM BRAKIEM PROFESJONALIZMU I CHAMSTWEM W STOSUNKU DO KLIENTA SIĘ JESZCZE NIE SPOTKAŁAM.Problemy ze skontaktowaniem się, opóźnienie 30 min, a później pośpiech, byle by było. Efekt jest prawie niewidoczny, więc nie wiem po co było pytanie jakie sobie życzę rzęsy. Niestety będę musiała malować rzęsy i czekać aż te co mam mi wypadną i zrobię sobie nowe, takie jak powinny być! Wykupiłam ofertę jeden do jednego, ale okazało się to tylko zwykłym tekstem marketingowym, bo widzę wiele braków, ....no ale Pani się spieszyło przecież. W ofercie była też regulacja brwi, o której Pani przypomniał jak już mnie próbowała wygonić z salonu. Zrobiła mi tak, że teraz siedzę i reguluję sobie sama w domu, ehh. A na koniec mi powiedział, " ja pamiętam Panią, Pani się ostatnio spóźniła", ja potwierdziłam, mówiąc, że "tylko 10 min, a Pani opóźniła się 30 min", a ona na to złośliwym tonem " no to jesteśmy kwita". Od razu jej powiedziałam, że jestem niezadowolona z efektu, a ona, że "następnym razem jak będę to mam doczytać sobie lepiej informacje na stronie", a ja jej, że "następnego razu już nie będzie...." i wyszłam. Na ich stronie też napisałam opinię o ich usługach, która pewnie nigdy się nie pojawi, bo musi przejść przez Administratora, który pozostawia tylko pozytywne opinie. Ten Salon powinien się nazywać ŻENADA.
        • ritmusia Re: Fryzjer Leszno 8 03.09.12, 01:23
          Szanowne Panie,
          Ja tez jestem była ofiara Pani kotra zaklada rzesy w gabinecie freya.....oferta za 59 zl z okazika......zabieg trwal 35 minut.....po wyjsciu z gabinetu rzesy zaczely odpadac! ja jestem z tych upartych i nie zostawilam tego tak! W puerwszej kolejnosci chcialam załatwic sprawe polubownie z ta Pania i probowalam zozyc reklamacje - powiedziala, ze mi naprawi rzesy, ale za 400 zl! ;-) napisalam odpowiednie pismo reklamacyjnem udalam sie osobiscie do tej kobiety i poinformowalam, ze mam prawo zlozyc sprawe na droge sodowa - gdyz takie uslugi tez sa objete gwarancja. Udalo sie - odzyskalam peniadze! nie dajcie sie! Moze w kocu przestanie oszukiwac klientki! W razie co sluze pomoca ritmusia@tlen.pl
    • Gość: Aga S. Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.devs.futuro.pl 27.06.12, 12:04
      Korzystam z usług tego zakładu od roku, mam kręcone włosy, z których ciężko coś wykombinować - Pani Ania radzi sobie z tym elegancko. Oprócz tego jest fajną, wyluzowaną osobą, która potrafi mądrze doradzić. Sprawa doboru fryzjera nie jest łatwa, nie każdy lubi to samo, no i oczywiście fryzjer też człowiek, a nie z każdym musimy się idealnie dogadywać. Jak dla mnie - ideał. Pozostaje mi tylko życzyć powodzenia w szukaniu swojego fryzjera tym którzy go jeszcze nie znaleźli.
    • Gość: Kaja Re: Salon Freya IP: *.adsl.inetia.pl 06.08.12, 14:22
      Niestety podpisuję się pod negatywnymi opiniami na temat przedłużania i zagęszczania rzęs w tymże salonie. Realizacja usługi trwała podejrzanie krótko (nie dłużej niż 45 minut) a efekt końcowy nie był zadowalający - moje naturalne rzęsy wyglądają lepiej po użyciu zalotki i maskary - na pewno nie było to 2:1; co do tego z czego wykonane były rzęsy też mam wątpliwości. Opis oferty zawierał też informację o aplikacji ampułki pod oczy - nie pamiętałam o tym, więc się nie upomniałam a osoba, która wykonywała usługę jakoś nie kwapiła się, żeby mi o tym przypomnieć. W sumie zależało mi, żeby jak najszybciej opuścić to miejsce, bo nie mogę powiedzieć, żeby Pani robiąca rzęsy była zbyt sympatyczna. Kupony są z założenia formą reklamy usługodawcy, ale jeśli osoba, które je zakupiła jest traktowana jak klient drugiej kategorii, to siłą rzeczy stają się anty-reklamą.
      • Gość: pola Re: Salon Freya IP: *.dynamic.chello.pl 21.09.12, 16:24
        I ja nie jestem zadowolona z usług, świadczonych w salonie Freya.
        Tak jak moje poprzedniczki, trafiłam do salonu, korzystając z zakupów grupowych. Kupiłam bon na maniure, lecz by go zrealizować czekałam kilka miesięcy, bo za każdym razem, gdy próbowałam się umówić albo nikt nie odbierał i nie odpowiadał na maile, albo wszystkie terminy były zajęte. Gdy w końcu udało mi się umówić na w miarę dogodny termin, spotkanie i tak zostało przełożone i to ja musiałam się dopasować.
        Gdy już przyszłam do salonu na kilka minut przed umówioną wizytą, nikt się mną nie zajął. Po 20 minutach manikiurzystka stwierdziła, że pewnie jestem umówiona do niej i zabrała się za manicure. Okazało się jednak, że na taki zabieg trzeba przyjść ze zmytym lakierem, w przeciwnym razie za jego niedokładne zmycie należy dopłacić 10 zł. Pierwszy raz spotkałam się z takim procederem...
        Manicure został wykonany w pośpiechu i niedokładnie, a jego efekt naprawdę nie był zadowalający. Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że potrafię samodzielnie lepiej spiłować paznokcie, mimo że jestem laikiem i to bez zacięcia kosmetycznego. Pani spiłowała nierówno, a tyczy się to i kształtu i długości.
        NIE POLECAM tego salonu. Sama więcej nie skorzystam ze świadczonych przez niego usług.
        • Gość: Gosia Re: Salon Freya IP: *.dynamic.chello.pl 03.12.12, 23:15
          Trafiłam z grupera, także jestem niezadowolona.
          Od początku listopada nie udało mi się umówić na zabieg przedłużania rzęs, właścicielka albo nie odbiera telefonów a gdy już odbierze inbformuję,że jest w trakcie zabiegu i oddzowni. Niestety nie oddzwania (a może i stety jak tak czytam wszystkie komentarze).
          Obecnie jestem na etapie reklamacji w gruperze, dodam że PAni Jolanta perfidnie kłamie.
          Zdecydowanie odradzam
          • Gość: nika Re: Salon Freya IP: *.adsl.inetia.pl 07.02.13, 19:40
            witam,
            jestem w podobnej sytuacji. kilkadziesiąt telefonów, kilka sms i zero jakiejkolwiek odpowiedzi ze str salonu. PO moich próbach interweniowania przez gruper ,Pani Jola k. odpisała mailem gruperowi, że nie otrzymała smsów!!!! wysłałam więc zdjęcia telefonu z treścią i datą smsów. gruper odpowiedział, że nie mam podstaw do reklamacji, a opinie z forum , które przytoczyłam są dla nich bez znaczenia!!! SKANDAL!!! MAJĄ świadomość, że nie jest to pierwszy przypadek, kiedy ten salon oszukuje i naciąga klientów i NIE REAGUJĄ!!! DZIELĄ SIĘ naszymi pieniędzmi z oszustami i arogancko nas zbywają!!! proszę o odpowiedz, czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze za niewykonany zabieg w salonie freya??? może większą grupą napiszemy w tej sprawie do Rzecznika Praw Konsumentów. POZDRAWIAM
            • karwas_18 Re: Salon Freya 18.02.13, 23:55
              "Może się okazać, że minął już czas na odstąpienie od umowy, a reklamacja nie została uwzględniona. Wówczas kupującym pozostaje dochodzenie roszczeń przed sądem. Ponieważ z tą drogą wiążą się pewne koszty, przed rozpoczęciem batalii sądowej można podjąć próbę polubownego załatwienia sprawy. Warto wezwać sprzedającego do dobrowolnego spełnienia świadczenia i spróbować znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. Z pomocą mogą też przyjść organizacje konsumenckie, do których konsument może skierować swoją sprawę z prośbą o asystę prawną. Jeśli wskazane sposoby nie pozwolą na rozstrzygnięcie sporu w sposób polubowny, konieczne może okazać się skorzystanie z drogi sądowej. W takim jednak wypadku warto też pamiętać o możliwości kierowania przez konsumentów pozwów zbiorowych (nie mniej niż 10 osób), dzięki czemu możliwe jest znaczne zmniejszenie kosztów postępowania, co znowu, przynajmniej w teorii, ułatwia dochodzenie roszczeń. "

              czy znajdzie się 10 osób?
                • Gość: inka Re: Salon Freya IP: *.adsl.inetia.pl 28.03.13, 16:54
                  sławetna już w Warszawie Pani Jola czyli jednoosobowy salon Freya bez stałej bazy, zmieniajacy co pół roku siedzibę to zwyczajna oszustka!!!!! znalazła świetny sposób na to jak zarobić i nic nie zrobić. dostała do łapy niezłą sumę za sprzedane kupony i kombinuje jak nie wykonac usługi: 1 nie odbierając telefonu 2 nie odpowiadajac na sms 3 czekajac aż termin kuponu minie 4 jesli jakims cudem uda się z nią skontaktować po interwencji okazika gruponu itd wyznacza termin niemozliwy do zrealizowania - w środku dnia pracy - mało kto bedzie się urywał z pracy by szanowna oszustka pani jola odwaliła ci rzesy o godzinie 12 . sprawa nadaje się tylko do sadu !!!!!!!!!
                • karwas_18 Re: Salon Freya 14.05.13, 21:13
                  wszystkich pokrzywdzonych zapraszam do kontaktu (shivers69@o2.pl) celem wniesienia pozwu grupowego wobec właścicielki salonu freya - proszę dołączyć posiadaną dokumentację
    • Gość: KLEMENTYNA Re: Fryzjer Leszno 8 IP: *.dynamic.chello.pl 22.08.12, 17:23
      witam !!Ja w takiej sytuacji (niemiłej) moge polecic salon na ul.Górczwskiej w tesco studioS
      maja otwarte cały tydz od pon do piatku godz 9-21 w niedziele 10-18 naprawde bedzie pani zadowolona ja chodze tam od lat do P.Ani Sawickiej bardzo dobrze modeluje odbija od skóry( trzyma sie fryzurka długo) polecam ja na wszystkie usługi to naprawde dobry profesjonalista z pasja
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka