Dodaj do ulubionych

Urlop macierzyński w Uk

01.06.09, 20:44
Czytam właśnie o urlopie macierzyńskim w UK i jestem przerażona, bo wychodzi
na to, że mogę sobie pozwolić na zaledwie 6 tyg urlopu bo tylko ten okres jest
w miarę normalnie płatny (90% pensji), po tym okresie dostanę zaledwie
Ł117.18. Nie stać mnie będzie nawet na opłacenie czynszu! Nie wiem, czy ja coś
źle czytam, czy rzeczywiście tak jest? Czy ktoś się orientuje?

Moje roczne zarobki przekraczają Ł30000, w firmie pracuję od 9 miesięcy.
Obserwuj wątek
    • jagienkaa Re: Urlop macierzyński w Uk 01.06.09, 21:50
      tak właśnie jest, z tym że od kwietnia to suma 123.06 tygodniowo
      przez ostatnie 33 tygodnie.
      Sprawdź czy w Twoim zakładzie pracy oprócz SMP dają też jakieś
      dodatki - np tam gdzie ja pracuję jeśli ma się wystarczająco długo
      pracowało, to się dostaje 8 tyg normalnej pensji, potem 18tyg pół
      pensji i 33 tyg SMP.
      • sueellen Re: Urlop macierzyński w Uk 01.06.09, 22:02
        Mam nadzieję, że mój pracodawca coś takiego oferuje, bo inaczej będę miała
        cholernie ciężko.
        • bryanowa-1 Re: Urlop macierzyński w Uk 02.06.09, 01:02
          zawsze mozesz starac sie o housing benefit(biora pod uwagę bieżace zarobki)
          www.benefity.org.uk/housing_and_council_tax_benefit.htm
          sprawdz prosze w linku co potrzeba do złożenia wniosku.nie czekaj,im szybciej
          tym lepiej dla ciebie.powodzenia
          • jagienkaa Re: Urlop macierzyński w Uk 02.06.09, 01:51
            przy zarobkach 30k to raczej nie dadzą ale co ja tam wiem o
            sri....benefitach znaczy się;)
            • yadrall Re: Urlop macierzyński w Uk 02.06.09, 15:01
              Tylko przy kazji sprawdz czy pracodawca jezeli doplaca cos do
              macierzynskiego nie wymaga potem,zebys wroila do pracy na jakis
              konkretny czas(2-3-6mies). Czesto jest to niestety powiazane.

A tak swoje droga to niebardzo wiem jak przy Twoich zarobkach