14.04.06, 20:44
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Obserwuj wątek
    • allerune Re: U Anioła Stróża po zmianach 14.04.06, 21:50
      Obrazek "lista produktów" nie wyświetla się. Zastanawiam się jak chcesz tą
      stronę pozycjonować. Z adresem .com na polskich googlach nie zajedziesz za
      daleko, onet chyba wogóle jeszcze nie pozycjonuje comów (chociaż mogę mieć stare
      dane). Poza tym brak jakichkolwiek sprytnie ukrytych słów kluczowych, które
      podwyższają pozycję w przeglądarce. Co do designu, podoba mi się.
        • allerune Re: U Anioła Stróża po zmianach 14.04.06, 22:17
          napis "figurki gispowe" w głównym logo :)

          słowa kluczowe to takie, po wpisaniu których w wyszukiwarce, chcesz żeby
          wyświetlała się Twoja strona. Oczywiście chcesz żeby wyświetlała się jak
          najwyżej. Pierwszym, najważniejszym kryterium są linki na innych stronach,
          nalepiej żeby miały w tytule frazę, na którą chcesz pozycjonować (np. po
          kliknięciu na link "figurki gipsowe" otwiera się Twoja strona).
          Drugie kryterium to gęstość słów kluczowych wśród wszystkich słów, które są
          umieszczone na stronie. Problem jest dosyć złożony i trudno go opisać w paru
          zdaniach. Jedno jest pewne, że u Ciebie nie ma ich zbyt dużo. "Figurki gipsowe"
          powinny się pojawić w paru miejscach minimum żeby mieć jakąkolwiek nadzieję na
          wyższą pozycję pod tym hasłem. Jest wiele systemów analizujących, tzw. "keyword
          density analyzer", możesz ich poszukać w google i potestować.
                • allerune Re: U Anioła Stróża po zmianach 15.04.06, 17:28
                  w krótszym lub dłuższym okresie czasu przekłada się na obroty. Wiem że chwilowy
                  wzrost odwiedzin (np. po kampanii reklamowej w google) nie oznacza od razu
                  wzrostu sprzedaży, ale część z tych ludzi wróci po jakimś czasie i może wtedy
                  dokonają zakupów. Dla mojego sklepu ustaliłem całkiem dobry wzór matematyczny
                  ilu klientów wchodzi, ilu kupuje i ile zarabiam na każdym z nich, dzięki temu
                  wiem ile mogę maksymalnie wydać aby pozyskać jedno wejście na stronę i żeby mi
                  się to opłacało :)
                  • redchili Re: U Anioła Stróża po zmianach 15.04.06, 17:44
                    częściowo masz rację, ale w innym miejscu zastrzegłem, że moje zdanie jest
                    trochę przewrotne :) Wystarczy tylko 20 wejść, ale każde przynoszace powiedzmy
                    200 zł obrotu. Oczywiście, jest to nierealne, ale chciałem wskazać, że do sklepu
                    trzeba trochę inaczej podchodzić niż do stron innego rodzaju. Ważna jest jak
                    największa jego interaktywność - czyll skłonienie klienta do działania - zakupu.
                    Owszem, oglądalność jest bardzo ważna, ale nie najważniejsza...
                    A na razie znikam, chętnie później podejmę temat, może w innym wątku :)
              • sasannka Re: U Anioła Stróża po zmianach 25.04.06, 14:54
                2000 odwiedzin nie dają 1000zł dziennie (zakładając że średnia zamówienie to
                50zł), to byłaby powalająca skuteczność sklepu. Trudno mi uwierzyć, by ten taką
                miał.

                Na 2000 odwiedzin może 1-2 kończą się zamówieniem.
    • redchili Re: U Anioła Stróża po zmianach 17.04.06, 02:15
      Zauważyłem, że nareszcie pojawił się kontakt nie tylko mejlowy :) Od razu
      inaczej :D Po prostu, mając świadomość, że w każdej chwili można porozmawiać z
      żywym człowiekiem, inaczej nawet się przegląda stronę.

      Zresztą, nie do końca jest to moje zdanie, lecz klienta, który zadzwoniwszy do
      mnie z niecierpiącą zwłoki sprawą ;), stwierdził: "Nareszcie można porozmawiać z
      żywym człowiekiem, nie z automatem..." Oczywiście, jak można się domyślić,
      wracał od tego czasu wielokrotnie, choć już tylko online.
    • kasiabus Re: U Anioła Stróża po zmianach 17.04.06, 09:31
      Zmiany pozytywne :)
      Ja napiszę, co jeszcze bym zmieniła.

      Napis "Witaj Gościu! Czy chcesz się zalogować? A może jeszcze nie masz u nas
      konta i chciałbyś założyć?". Przyznam, że nie lubię tego szablonowego tekstu.
      Można to zmienić na coś bardziej indywidualnego?

      Wersja angielska - do dopracowania, bo zostało jeszcze sporo polskich tekstów
      (bez polskich znaków zresztą).

      Co tam jest w meta tagach?!? Może chociaż warto sklep zatytuować (na razie
      pojawia się opis osCommerce).

      Zdjęcia - przy powiększaniu są obcinane. Chcę oglądnąć dokładniej, powiększam,
      a widzę jeszcze mniej... Poprawiłabym to.

      Pozdrawiam!
    • sasannka Re: U Anioła Stróża po zmianach 25.04.06, 14:57
      Nagłówek ciągle niepotrzebnie duży, choć pojawiły się na nim istotne
      informacje, lepiej :)

      Dlaczego na dole sklepu masz reklamy google? Po co Ci linki do innyh witryn tak
      w ogóle? Sklep powinien chcieć zatrzymać klienta u siebie jak najdłużej, a nie
      odsyłać do konkurencji czy na inne witryny, które nie pomagają sprzedać
      produktów.

      • ellena Re: U Anioła Stróża po zmianach 07.11.06, 13:54
        Ja zmieniłabym zdjęcia. Nie lubię widzieć czyjegoś domu, sklepu czy co gorsze
        podłogi etc. w tle. Moim zdaniem wszystkie przedmioty powinny mieć jednakowe lub
        jednakowo charakterystyczne tło, a nie jedne są na niebieskim a inne na
        podłodze, jeszcze inne stoją w kącie. No i powiększanie...To bardzo duży minus,
        bo przecież nie mogąc dotknąć i obejrzeć "w realu" chcemy kupując coś przez
        internet dokładnie, z każdej strony to sobie obejrzeć. Z technicznych spraw:
        chodząc po sklepie kilka razy pojawiło mi się "dokument nie zawiera żadnych
        danych", lub "przekroczono limit czasu oczekiwania".
        Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dążeniu do doskonałości! :-)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka